quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:08 schreef christmastsunami het volgende:
hoe lang is het lopen van scheveningen naar schildres wijk?
quote:
Wat jij wil, knulletje.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Oke... je bent nog steeds een billenmaatje. Geen probleem
Nou, straks ga ik nog iemand voor billenmaatje uitmaken, maar zo zielig ben ik momenteel nog niet.quote:
Geeft niksquote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:12 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Nou, straks ga ik nog iemand voor billenmaatje uitmaken, maar zo zielig ben ik momenteel nog niet.
Zo.n slowcooker is niets voor mij. Ik wil best 6 uur aan een gerecht bezig zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja ik ben niet zo een kei met rijst koken, en een vriendin van mij gebruikt vaak een rijstkoker en onlangs nog bij haar gegeten en dacht ik weer: hmmm zo een ding moet ik echt een keer kopen. Ze klaagt alleen dat het een sloom ding is. Die van andere vrienden die stuk goedkoper is is een stuk sneller.
Heb vandaag de crockpot in mijn handen gehad in Mediamarkt. Ben er niet over uit of ik hem wil. Voelt als een hebbedingetje waar ik nu enthousiast van ben en straks niet meer.
Billemaatje van Haags is wel zielig idd.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:14 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Haat is overrated. Billenmaatjes zijn is de trend momenteel
Het idee dat er vreten vers en klaar staat als ik thuiskom spreekt me ergens wel aan, maar de voorbereiding vergt ook werk en alles moet ik al wel in huis hebben en ik moet hele recepten gaan volgen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:13 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Zo.n slowcooker is niets voor mij. Ik wil best 6 uur aan een gerecht bezig zijn.
Het maakt mij namelijk helemaal niet uit of een stuk vlees b.v. die tijd op een gaspit of in een oven staat.
Ovens en pannen en gaspitten heb ik genoeg daarvoor.
Als je jezelf recht in de ogen wilt kijken ben je geen billenmaatjequote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:14 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Haat is overrated. Billenmaatjes zijn is de trend momenteel
Dat geloof je tocht niet?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als je jezelf recht in de ogen wilt kijken ben je geen billenmaatje
Maar wat als je scheel bent?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 00:16 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Als je jezelf recht in de ogen wilt kijken ben je geen billenmaatje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |