quote:
quote:Op maandag 5 juli 2021 14:43 schreef DJMO het volgende:
[..]
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.
quote:Op maandag 5 juli 2021 18:57 schreef Zipportal het volgende:
Ik wilde je net een abo cadeau doen omdat ik een goede bui ben.
[..]
Maar dan zie ik dit.
[ afbeelding ]
DIT IS HELEMAAL GEEN WARM BAD. We hebben een rat in ons midden.
Heb jij hier toevallig ervaring mee?quote:
Erg jammerquote:Op maandag 5 juli 2021 15:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Geen warm bad hier. @:paul @:r-woud93
Eens, als een user mij post stuurt bekijk ik het altijdquote:Op maandag 5 juli 2021 19:22 schreef Buitendam het volgende:
Post niet willen zien van een user. Dan ben je wel écht een triest wijf.
Geef dan maar aan mijquote:Op maandag 5 juli 2021 18:57 schreef Zipportal het volgende:
Ik wilde je net een abo cadeau doen omdat ik een goede bui ben.
[..]
Maar dan zie ik dit.
[ afbeelding ]
DIT IS HELEMAAL GEEN WARM BAD. We hebben een rat in ons midden.
Ik wil ook geldquote:Op maandag 5 juli 2021 19:31 schreef yvonne het volgende:
Hmmmmmm, wat een warm bad hier![]()
Gesponsorde permbans, wat een goed idee, op mijn bankrekening dan graag
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.quote:Op maandag 5 juli 2021 19:31 schreef yvonne het volgende:
Hmmmmmm, wat een warm bad hier![]()
Gesponsorde permbans, wat een goed idee, op mijn bankrekening dan graag
Zo praat je niet tegen Yvonne, gek.quote:Op maandag 5 juli 2021 19:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.
Om met een zeer gewaardeerde user te spreken.quote:
quote:Op maandag 5 juli 2021 15:23 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik zit over de 23k heen you moron. Ook jij kunt een end opdonderen net je infantiele getreiter.
Kinderen die vragen...quote:
Hohoho, we hebben het hier niet over gewoon een user maar over de frontpage koningin.quote:Op maandag 5 juli 2021 19:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Om met een zeer gewaardeerde user te spreken.
[..]
Is JanCees onderhand free?quote:
Ik ook van jou hoor poekelemoekeltje.quote:Op maandag 5 juli 2021 19:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet zo zuigenquote:Op maandag 5 juli 2021 19:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Hohoho, we hebben het hier niet over gewoon een user maar over de frontpage koningin.
Hoeveel stappen moet je per dag zetten om die titel te verdienen?quote:Op maandag 5 juli 2021 19:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Hohoho, we hebben het hier niet over gewoon een user maar over de frontpage koningin.
Ik wilde hier een ongepaste reactie op geven maar bedacht me toen dat je m’n moeder had kunnen zijnquote:
Ik wist niet dat hij F1 fan is heequote:Op maandag 5 juli 2021 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom stond F1 niet in je poll? (over @:r-woud93)
Heeft hij ruzie met @:nattekat?
netquote:Op maandag 5 juli 2021 17:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ook jij kunt een end opdonderen net je infantiele getreiter.
quote:Op maandag 5 juli 2021 19:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom stond F1 niet in je poll? (over @:r-woud93)
Heeft hij ruzie met @:nattekat?
Daar rekende ik ook opquote:Op maandag 5 juli 2021 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wilde hier een ongepaste reactie op geven maar bedacht me toen dat je m’n moeder had kunnen zijn
Sinds ik @GGMM zijn leeftijd weet vind ik de grapjes over zijn voorkeur voor minderjarigen minder grappigquote:
Fijn dat er in ieder geval iemand is die je rotzooi waardeert.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:08 schreef onlogisch het volgende:
Stukje automatisering. Mijn maat @:Scrummie kan dit wel waarderen
Vakkenvullers kunnen wel inpakken (huhueheuhuh).quote:Op maandag 5 juli 2021 20:08 schreef onlogisch het volgende:
Stukje automatisering. Mijn maat @:Scrummie kan dit wel waarderen
Nu ga jij er vanuit dat het grapjes zijn.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sinds ik @:ggmm zijn leeftijd weet vind ik de grapjes over zijn voorkeur voor minderjarigen minder grappig
quote:Op maandag 5 juli 2021 20:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]![]()
Vij eenzijdige ruzie dan, ik kan moeilijk boos worden op een user die alleen maar klaagt over iedereen
Jij had hem zeker toen gestolenquote:Op maandag 5 juli 2021 20:18 schreef fetX het volgende:
Tijd om het FOK!stok topic vanavond weer even bij te lezen. Altijd feest met dat infantiele getreiter. @:zipportal @:neef_wuppie
Ze had zelfs de moeder van René kunnen zijn en die is echt vies oud.quote:Op maandag 5 juli 2021 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wilde hier een ongepaste reactie op geven maar bedacht me toen dat je m’n moeder had kunnen zijn
Misschien is het een goed idee om dat ding een keer te gijzelen. Ik denk dat @yvonne dit wel met mij eens is.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:18 schreef fetX het volgende:
Tijd om het FOK!stok topic vanavond weer even bij te lezen. Altijd feest met dat infantiele getreiter. @:zipportal @:neef_wuppie
Alsof jouw moeder daar moeite mee heeft.quote:Op maandag 5 juli 2021 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik hoor graag of hij weer gejat is.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:18 schreef fetX het volgende:
Heb jij zeker gestuurdquote:Op maandag 5 juli 2021 20:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:zipportal heeft ie ineens een hoop nieuwe shirts?
quote:Ferry Koet
41 minutes ago (edited)
Bradley, dit begint best oncomfortabel te worden om aan te zien. Het is je eigen kanaal en je mag natuurlijk helemaal zelf bepalen wat je allemaal uitspookt maar het is erg jammer om te zien dat je maaltijden voor 2/3 personen naar binnen werkt, net nadat je hebt beloofd om nog maar 1 keer per week fastfood te eten.
Je filmpjes waarin je maaltijdsalades reviewt of zelf dingen kookt krijgen ook prima views dus zijn deze filmpjes waarin je langzaam zelfmoord pleegt het echt waard?
Wie is Ferry om een mening te hebben over Braddie's levensstijl? Het gaat om de recensie, niet om de vormquote:
Maand van 24 uurquote:Op maandag 5 juli 2021 20:44 schreef Buitendam het volgende:
Één keer fastfood per maand was het toch?
Rond is ook een vorm!quote:Op maandag 5 juli 2021 21:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wie is Ferry om een mening te hebben over Braddie's levensstijl? Het gaat om de recensie, niet om de vorm![]()
![]()
.
Morgen weer een nieuw kanaal. Genot.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:09 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Deze comment wordt sowieso verwijderd door de Braadworst.
Welnee, zo is hij niet.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:09 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Deze comment wordt sowieso verwijderd door de Braadworst.
Dat kan.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De nieuwe maand is net begonnen.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:44 schreef Buitendam het volgende:
Één keer fastfood per maand was het toch?
Like gezet.quote:Op maandag 5 juli 2021 21:17 schreef Oriente het volgende:
@:fetX als jij niet heel snel ophoudt met mijn posts te liken dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.
Gelukkig heb ik meestal al gegeten als ik kijk.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:42 schreef Lenny_Leonard het volgende:
quote:
Geen leugens verspreiden jij.quote:Op maandag 5 juli 2021 20:08 schreef R-woud93 het volgende:
[..]![]()
Vij eenzijdige ruzie dan, ik kan moeilijk boos worden op een user die alleen maar klaagt over iedereen
Aldenhof, geen Nijmegenquote:Op maandag 5 juli 2021 22:50 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe DSI is uit.
https://112nijmegennieuws(...)-woning-in-nijmegen/
@:Caland @:Wereldgozer @:onlogisch
Als jij niet heel snel ophoudt met mij te irriteren dan sponsor ik met liefde een permban voor jou. En nou opflikkeren, randdebiel dat je bent.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen leugens verspreiden jij.
Alleen over jou.
Moet jij wetenquote:Op maandag 5 juli 2021 22:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen leugens verspreiden jij.
Alleen over jou.
Erg jammer. Thanks voor de update.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:22 schreef fetX het volgende:
Niks bijzonders @:zipportal @:neef_wuppie @:oriente
quote:Op maandag 5 juli 2021 22:03 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport @:ggmm @:onlogisch @:yvonne @:thebradgetv
Ondanks dat ik mezelf erheen heb moeten slepen en alle rotzooi van zaterdag er nog uit moest worden gezweet toch gewoon dat bovenlichaampje op een goed niveau kunnen slopen
Ter info
Ik ben zó trots op jullie.quote:Op maandag 5 juli 2021 22:04 schreef GGMM het volgende:
Uurtje gesport @:caland @:onlogisch @:yvonne @:TheBradgeTV @:jojoortje
Geen idee, lijkt me erg triest als je daarom moet huilen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hij is immers uit een appgroepje gestapt
lijkt mij reden genoeg
Hij is altijd welkom in onze APPquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:13 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hij is immers uit een appgroepje gestapt
lijkt mij reden genoeg
Ik heb jou nog nooit gezien in klbquote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:27 schreef Nattekat het volgende:
Lenny wil mij hier duidelijk niet hebben, waarom blijven jullie het proberen
@:R-woud93 moet KLB modereren trouwens.
Ya salame wat is een proleet?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Raar, want daar past @:nattekat prima. Proleten daar in KLB @:boze_eend
Death, taxes..quote:
Hij past daar prima, heeft ook geen autoriteit.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 10:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet wel dat daar een plekje is vrijgekomen.
quote:
Sporten gaat niet door vandaagquote:
Ik ben de nieuwe Bondscoachquote:
Wie?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 14:08 schreef scrupuleus het volgende:
Ik kijk naar mooie vrouwenbenen op Wimbledon.
Je hebt Tsjechische snuitjes en Tsjechische snuitjes maar deze valt gewoon in de categorie rotsnuitje, al zal ze er vast goed mee kunnen blazen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:15 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Die Tsjechische snuitjes hebben altijd wel iets vind ik.
You're such a harsh critic.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 15:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je hebt Tsjechische snuitjes en Tsjechische snuitjes maar deze valt gewoon in de categorie rotsnuitje, al zal ze er vast goed mee kunnen blazen.
Sgatju laat thuis, dus zal wel bestellen worden.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Vies varkenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Smerig varken.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 17:10 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik eet nu een broodje Nutella als snelle hap.
ik ook makreelquote:Op dinsdag 6 juli 2021 17:34 schreef Caland het volgende:
Ik doe wraps met makreel, sla en wat gewokte groene asperges on the side
Ter info
Drumsticks met worteltjes, doperwten en aardappel.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Smerige hond dat je bentquote:Op dinsdag 6 juli 2021 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Makreelgodenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 17:34 schreef Caland het volgende:
Ik doe wraps met makreel, sla en wat gewokte groene asperges on the side
Ter info
Lekker man, beetje lullen, koffie er bijquote:
Ik had wel broekie uit.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 17:59 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Lekker man, beetje lullen, koffie er bij
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:43 schreef Zipportal het volgende:
Vv-vv-v-v-v-v-v-vier op een rij!!! @:lange_lans
SC teruglezenquote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het filmpje staat er 5 posts boven. Achterlijke vent dat je bent.
Ach gossepos.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:30 schreef KingRoland het volgende:
moest flink hoesten vandaag
krijg de uitslag van ggd later vandaag
En daarmee aangeeft dat zijn post daarna nergens op slaat.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:05 schreef Coco het volgende:
Heeft @:onlogisch nou zijn eigen post aangepast?
Onlogischquote:
Uit het niks? Of heb je er iets verkeerds ingezet?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:07 schreef tong80 het volgende:
M'n magnetron heeft het begeven.Morgen ff naar de Blokker.
Niks verkeerds ingezet. Misschien toch eerst iemand er naar laten kijken.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uit het niks? Of heb je er iets verkeerds ingezet?
Ik denk dat de mijne al 40-45 jaar meegaat. Ding is niet kapot te krijgen.
Waarschijnlijk de moeite niet waard toch? Die dingen kosten nieuw ook geen kloot meer. Paar tientjes en je bent weer het mannetje.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niks verkeerds ingezet. Misschien toch eerst iemand er naar laten kijken.
Weet je hoeveel pakken wijn dat zijn???quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de moeite niet waard toch? Die dingen kosten nieuw ook geen kloot meer. Paar tientjes en je bent weer het mannetje.
quote:
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:05 schreef Coco het volgende:
Heeft @:onlogisch nou zijn eigen post aangepast?
quote:
quote:
💪🏿💪🏿💪🏿quote:Op dinsdag 6 juli 2021 18:43 schreef Zipportal het volgende:
Vv-vv-v-v-v-v-v-vier op een rij!!! @:lange_lans
fijne user @Oriente daar zou ik graag wel een glas coca cola zero mee willen drinken, alleen mag hij wel vaker (net zoals jij) wat Aziatische meiden posten (of Aziatische gerelateerde posts zoals eten)quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:38 schreef MC-M het volgende:
Leuk om te zien dat @:oriente nog even tegen Ajax mag keepen.
Zag het net al 5 tientjes.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de moeite niet waard toch? Die dingen kosten nieuw ook geen kloot meer. Paar tientjes en je bent weer het mannetje.
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:37 schreef onlogisch het volgende:
[ Bericht 99% gewijzigd door KingRoland op 06-07-2021 19:35 ]
quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:38 schreef MC-M het volgende:
Leuk om te zien dat @:oriente nog even tegen Ajax mag keepen.
quote:Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.
quote:Via Burgernet wordt gevraagd om uit te kijken naar een man met een lichtgetinte huidskleur en een klein, tenger postuur. Hij draagt een donkergroene jas met camouflagevlekken en een zwarte pet.
Mensen die de man zien worden opgeroepen om hem niet zelf te benaderen, maar het alarmnummer te bellen.
Ik ook. Mensen op Twitter zijn woest.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:42 schreef Zipportal het volgende:
Heb het filmpje van Peter op de grond gezien.
Ter info.
Ik zag net een filmpje dat de (mogelijke) dader al gepakt zou zijn op de snelweg.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ook. Mensen op Twitter zijn woest.
Hey Bryanquote:
Het is toch geen donderdag.quote:
Linkjequote:Op dinsdag 6 juli 2021 20:42 schreef Zipportal het volgende:
Heb het filmpje van Peter op de grond gezien.
Ter info.
Donderdag heb ik andere plannen.quote:
#Altijdready goed bezig Lans!quote:
Nope. Maar onze huisvriend welquote:Op dinsdag 6 juli 2021 21:37 schreef AFCNiels het volgende:
@:Onlogisch staat hij eigenlijk op je lijstje?
quote:Op vrijdag 25 december 2020 15:51 schreef tong80 het volgende:
Jeroen van den Boom-Vallende tak
André Hazes-gestikt in een stifttand
Peter R. de Vries-Hoofd gestoten tegen bruggetje tijdens Elfstedentocht
Lucille Werner-gestruikeld tijdens het hinkelen
Lassie-Met toverrijst verward
Dick Advocaat-Verdronken op visite bij Dagobert Duck
Caroline Tensen-Besmet met Corona tijdens één tegen honderd
Gerard Cox-Gestikt in Feyenoord pyjama
Feyenoord pyjama-Gestikt in Gerard Cox
Dries Roelvink-Verdronken in het geel
quote:
Ook maar een poging gezet. Mét URL.quote:
Ziet er niet uitquote:Op woensdag 7 juli 2021 07:39 schreef onlogisch het volgende:
Moderator @:Lenny_Leonard hangt de pseudo-mod uit in NWS.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 07:39 schreef onlogisch het volgende:
Moderator @:Lenny_Leonard hangt de pseudo-mod uit in NWS.
Ongepast na gisterenavond. Komt wel weer.quote:
Neequote:Op woensdag 7 juli 2021 07:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Zo dierentuin
@:coco heb jij hier een pittige mening over?
Welke dierentuin?quote:Op woensdag 7 juli 2021 07:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Zo dierentuin
@:coco heb jij hier een pittige mening over?
Te laat danquote:Op woensdag 7 juli 2021 09:33 schreef Boze_Eend het volgende:
gisteren 90 minuten gesport maar nu pas tijd het te melden.
vond het niet passend om te doen toen ik ging was nog niks aan de hand en daarna was iemand neergeschoten ik vond het passend even te wachtenquote:
Ik word een beetje moe van dat "dit dat zus zo is niet passend nu!"quote:Op woensdag 7 juli 2021 09:35 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
vond het niet passend om te doen toen ik ging was nog niks aan de hand en daarna was iemand neergeschoten ik vond het passend even te wachten
Dit ookquote:
Het wel weer te doenquote:Op woensdag 7 juli 2021 07:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ongepast na gisterenavond. Komt wel weer.
Toevallig dat boek van Mike Boddé dit weekend gelezen over zijn depressiviteit. Hij was hier al behoorlijk de weg kwijt.quote:
Klopt, alles voor de 15 minutes off fame.quote:Op woensdag 7 juli 2021 09:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit ook
En dan de volgende post
[..]
Het wel weer te doen
Dan denk ik, ben je nou alleen maar uit op aandacht?
Ja, dat ben je.
Leg eens uit wat ik de laatste tijd verkeerd heb gedaan. Heb trouwens al een maand niet meer gedronken.quote:Op woensdag 7 juli 2021 09:57 schreef fetX het volgende:
Als de mensen die erover gaan gewoon eens proberen te laten zien dat ze capabel zijn dan zou die drinker hier niet meer mogen posten.
O ik welquote:Op woensdag 7 juli 2021 11:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dit niet zo passend, met zo'n blije smiley.
Leg eens uit. Bij mij was een down smiley volgens jou niet passend.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dit niet zo passend, met zo'n blije smiley.
Wellicht was hij niet zo goed geluimdquote:Op woensdag 7 juli 2021 11:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leg eens uit wat ik de laatste tijd verkeerd heb gedaan. Heb trouwens al een maand niet meer gedronken.
Volgens mij haal je weer zaken door elkaar.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leg eens uit. Bij mij was een down smiley volgens jou niet passend.
Ik denk dat als jij naar je laatste half jaar op dit forum kijkt, het aantal bans erbij pakt en alles er omheen je zelf ook wel antwoord kan geven op die vraag.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Leg eens uit wat ik de laatste tijd verkeerd heb gedaan. Heb trouwens al een maand niet meer gedronken.
Misschien is het een idee om een mail te sturen naar forum@fok.nl en je account op te zeggen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 11:59 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik denk dat als jij naar je laatste half jaar op dit forum kijkt, het aantal bans erbij pakt en alles er omheen je zelf ook wel antwoord kan geven op die vraag.
Maar goed het is verder niet aan mij (helaas), maar ik vind het onbegrijpelijk dat jij nog mag posten op dit forum.
Motie verworpen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:05 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om een mail te sturen naar forum@fok.nl en je account op te zeggen.
Eens. (ik heb inderdaad niet geklikt)quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:28 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/koken-e(...)e-vast-dom~a0beb06d/
@:GGMM (ondanks dat hij niet klikt) en ik walgen hiervan
Walgelijk inderdaadquote:Op woensdag 7 juli 2021 12:28 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/koken-e(...)e-vast-dom~a0beb06d/
@:GGMM (ondanks dat hij niet klikt) en ik walgen hiervan
Scrummie: waarom bemoeit de politie zich hiermeequote:
Zo ging het niet.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Scrummie: waarom bemoeit de politie zich hiermee
Nou Scrummie, dat zit zo!
Scrummie: HIER GAAN WE NIET OVER DISCUSSIEREN
Doe niet zo geforceerd.quote:Op woensdag 7 juli 2021 12:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Scrummie: waarom bemoeit de politie zich hiermee
Nou Scrummie, dat zit zo!
Scrummie: HIER GAAN WE NIET OVER DISCUSSIEREN
Al besproken.quote:Op woensdag 7 juli 2021 14:16 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
@:Onlogisch @:GGMM
https://www.ad.nl/show/ra(...)r-de-vries~ad87c775/
Hmmm, ik ben net met pfizer gechipt, echt scherper word je daar dus niet van.quote:
Ik over 4 uurtjesquote:Op woensdag 7 juli 2021 14:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hmmm, ik ben net met pfizer gechipt, echt scherper word je daar dus niet van.
Een van die twee zou het bij mij ook worden.quote:
Zie het vanavond wel, allebei wel prima geloof ikquote:Op woensdag 7 juli 2021 15:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een van die twee zou het bij mij ook worden.
Ja, dit zijn wel de beste dacht ik.quote:Op woensdag 7 juli 2021 15:04 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zie het vanavond wel, allebei wel prima geloof ik
Ik ben zelf gewoon voor het Hollandse vaccin gegaan. Ik ben een vlaggetjesmensquote:
Dan ben je wel na een prik gelijk klaar.quote:Op woensdag 7 juli 2021 15:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik ben zelf gewoon voor het Hollandse vaccin gegaan. Ik ben een vlaggetjesmens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |