quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben ik niet, Mrs high horse zonder opleiding. Maar truste
Nee, das wel heel logisch gedacht. Denk maar even aan Jos B. Die deed dat volgens eigen zeggen ook niet.quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:03 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dan bel je 112, dump je niet het lichaam.
Dan heb je haar of gedrogeerd of gewurgd ofzo.
Dat gelooft dan ook niemand.quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, das wel heel logisch gedacht. Denk maar even aan Jos B. Die deed dat volgens eigen zeggen ook niet.
Google is your friend.quote:
Als jurist weet je dat ik niet meer kan zeggen. Maar dat is ook exact wat "we" en ook jij, hoop ik, doen.. Dingen. Niets meer niets minder. Feit is dat ik weet waar ik over lul. Ook niets meer en niets minder.quote:
Was Joran eerder al eens gepakt voor iets vergelijkbaars dan?quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, das wel heel logisch gedacht. Denk maar even aan Jos B. Die deed dat volgens eigen zeggen ook niet.
Die lult ook maar wat natuurlijk.quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Denk dat je rustig kan gaan slapen, omdat zulk nieuws niet op dit tijdstip gemeld gaat worden als hij dood zou zijn nu.quote:
Nee, jij wel?quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Was Joran eerder al eens gepakt voor iets vergelijkbaars dan?
Maar in de hoek politie/justitie of journalistiek?quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:10 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Als jurist weet je dat ik niet meer kan zeggen. Maar dat is ook exact wat "we" en ook jij, hoop ik, doen.. Dingen. Niets meer niets minder. Feit is dat ik weet waar ik over lul. Ook niets meer en niets minder.
In de hoek van de dingen denk ik; net als wij allemaal.quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar in de hoek politie/justitie of journalistiek?
Je hoeft dit niet persoonlijk te maken.quote:
Ik heb geen idee wat je voor werk doet, maar ik weet wel dat je niet meer kan zeggen?!quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:10 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Als jurist weet je dat ik niet meer kan zeggen. Maar dat is ook exact wat "we" en ook jij, hoop ik, doen.. Dingen. Niets meer niets minder. Feit is dat ik weet waar ik over lul. Ook niets meer en niets minder.
Goed punt. Tijd om te gaan slapen en hopelijk morgen goed nieuws.quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:11 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Denk dat je rustig kan gaan slapen, omdat zulk nieuws niet op dit tijdstip gemeld gaat worden als hij dood zou zijn nu.
Owh, wow..quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:11 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Die lult ook maar wat natuurlijk.
Juridisch kan je daar misschien mee weg komen maar iedereen snapt dat het onlogisch en onzin is wat hij zei en deed.
Een onschuldige gedraagt zich niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |