Ondertussen is Peter vertrouwenspersoon geworden van kroongetuige Nabil B.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:47 schreef EenAndereWeg het volgende:
Dit zei Taghi 2 jaar geleden toen er geruchten waren over een dodenlijst waar Peter R de Vries opstond:
Binnenlandredactie 15-05-19, 16:28 Laatste update: 16-05-19, 08:07
,,Ik heb geen reden om jou iets aan te doen”, schrijft Taghi volgens De Vries in de boodschap die De Vries nu via Twitter deelt. De misdaadverslaggever meldde gisteren dat hij op een dodenlijst staat van Taghi. Maar dat klopt niet, meldt de crimineel aan De Vries: ,,Peter, met schrik en verbazing las ik het nieuws dat ik volgens politie en justitie opdracht heb gegeven om jou te laten liquideren. Daar is niets van waar. Dat is een regelrecht verzinsel! Pure onzin! Ik heb geen enkele reden om jou iets aan te doen. Je kunt gaan en staan waar en wanneer je maar wilt, zonder dat je ook maar enig gevaar van mij hebt te duchten. Ik heb 100.000 procent niets tegen jou”
https://www.ad.nl/binnenland/crimineel-taghi-ontkent-aanslagplan-op-peter-r-de-vries-dit-is-een-verzinsel~aec42962/
Zou hij van gedachten zijn veranderd of speelt er meer?
Ok mensen. Nu kappen en gewoon de juridische definities hanteren.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, je zoekt de dader en zodra je denkt dat je die gevonden hebt dan is dat de verdachte.
Klopt, en ik had nog dienst ook. En gij gaat straks zeker de verdachten bijstaan?quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nou, gelukkig is er een expert in huis
Geloof ik ook.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ondertussen is Peter vertrouwenspersoon geworden van kroongetuige Nabil B.
Dat zal vast eea veranderd hebben.
Jaja teckeltje.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok mensen. Nu kappen en gewoon de juridische definities hanteren.
Heulen met de vijand dan ?quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:40 schreef TLC het volgende:
[..]
Liquidatie is ook boefje A schiet boefje B dood
En voor zover ik weet is Peter R de Vries ook geen boefje
Dat mag jij geloven, het is alleen nergens op gebaseerd.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds dat ze zwaar onder de drugs en drank door haar hoeven is gezakt op dat strand.
Wat doe jij voor werk dan?quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:57 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Klopt, en ik had nog dienst ook. En gij gaat straks zeker de verdachten bijstaan?
Daar is een mogelijk motief inderdaad.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:52 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Los van dat hij logischerwijs niet te vertrouwen is is Peter in de tussentijd ook vertrouwenspersoon van Nabil geworden toch?
Daar is je motief.
En ik ben het dus niet met je eens.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:55 schreef TLC het volgende:
[..]
Alweer niet, je zoekt geen dader maar een verdachte. Dat heb ik dus net uitgelegd.
Onzin, georganiseerde criminelen vinden wel een alternatieve inkomstenbron. De Italiaanse maffia handelt in beschimmelde kaas.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik heb nooit drugs gebruikt, maar dat hele zooitje klapt toch in elkaar als iedereen stopt met die shit.
Ja en ik weet het, hier zitten er ook genoeg aan de shit nu.
Never forget dat ze belden met dat jochie in Tripoli...quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:58 schreef Scrummie het volgende:
Valt me wel tegen dat de Telegraaf nog geen interview heeft met een verpleegkundige ofzo.
Klopt, das mijn gedachte erbij.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:58 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat mag jij geloven, het is alleen nergens op gebaseerd.
Ze hebben hier gewoon wat meer Russische mentaliteit nodig, gewoon oppakken en laten verdwijnen, het kan zo makkelijk zijn.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het klinkt allemaal zo makkelijk nietwaar maar om ze daadwerkelijk veroordeeld te krijgen is er wel wettig en overtuigend (verkregen) bewijs nodig....
Nee, inderdaad, dat was echt bizar.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Never forget dat ze belden met dat jochie in Tripoli...
quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ze hebben hier gewoon wat meer Russische metaliteit nodig, gewoon oppakken en laten verdwijnen, het kan zo makkelijk ijn.
Het werkt op korte termijn, maar op lange termijn zorgt dat alleen maar voor meer ontransparantie en corruptie. Op een gegeven moment vervagen de lijnen dan tussen criminele organisaties en de overheid, zie poetin.quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ze hebben hier gewoon wat meer Russische metaliteit nodig, gewoon oppakken en laten verdwijnen, het kan zo makkelijk ijn.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok mensen. Nu kappen en gewoon de juridische definities hanteren.
*uitermate vermoeiende discussie dit*
Dan bel je 112, dump je niet het lichaam.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds dat ze zwaar onder de drugs en drank door haar hoeven is gezakt op dat strand.
Ben ik niet, Mrs high horse zonder opleiding. Maar trustequote:Op woensdag 7 juli 2021 01:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je te moe bent moet je lekker gaan slapen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |