Dat gaat waarschijnlijk mee de kist in.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:44 schreef Tengano het volgende:
Ik merk dat ik erg somber ben. Ik zit me nu al af te vragen wat er met het Ajax shirt gebeurt wat op zijn kantoor hangt.
Wsl is de operatie nog bezig. Als hij klinisch dood is kunnen ze hem nog een tijd laten ‘leven’ en is het aan zijn familie of zijn wilsverklaring om de stekker eruit te trekken.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:45 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik kom er nu blind in hoor, maar hoe zit dat met het 'dood verklaren'? Zag een filmpje waar hij er echt flink dood uit zag, maar in het nieuws vecht hij nog voor zn leven?
Criminelen liegen natuurlijk nooit.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:47 schreef EenAndereWeg het volgende:
Dit zei Taghi 2 jaar geleden toen er geruchten waren over een dodenlijst waar Peter R de Vries opstond:
Binnenlandredactie 15-05-19, 16:28 Laatste update: 16-05-19, 08:07
,,Ik heb geen reden om jou iets aan te doen”, schrijft Taghi volgens De Vries in de boodschap die De Vries nu via Twitter deelt. De misdaadverslaggever meldde gisteren dat hij op een dodenlijst staat van Taghi. Maar dat klopt niet, meldt de crimineel aan De Vries: ,,Peter, met schrik en verbazing las ik het nieuws dat ik volgens politie en justitie opdracht heb gegeven om jou te laten liquideren. Daar is niets van waar. Dat is een regelrecht verzinsel! Pure onzin! Ik heb geen enkele reden om jou iets aan te doen. Je kunt gaan en staan waar en wanneer je maar wilt, zonder dat je ook maar enig gevaar van mij hebt te duchten. Ik heb 100.000 procent niets tegen jou”
https://www.ad.nl/binnenland/crimineel-taghi-ontkent-aanslagplan-op-peter-r-de-vries-dit-is-een-verzinsel~aec42962/
Zou hij van gedachten zijn veranderd of speelt er meer?
Klopt. Eigenlijk was Peter een enorme held. Als je iets moet aanwijzen waar het mis ging was het de emmy na Joran.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:42 schreef TweedeKlum het volgende:
Die verborgen camera acties waren wel top altijd.
Gaan we Taghi nu ook al op z’n mooie bruine ogen geloven?quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:47 schreef EenAndereWeg het volgende:
Dit zei Taghi 2 jaar geleden toen er geruchten waren over een dodenlijst waar Peter R de Vries opstond:
,,Ik heb geen reden om jou iets aan te doen”, schrijft Taghi volgens De Vries in de boodschap die De Vries nu via Twitter deelt. De misdaadverslaggever meldde gisteren dat hij op een dodenlijst staat van Taghi. Maar dat klopt niet, meldt de crimineel aan De Vries: ,,Peter, met schrik en verbazing las ik het nieuws dat ik volgens politie en justitie opdracht heb gegeven om jou te laten liquideren. Daar is niets van waar. Dat is een regelrecht verzinsel! Pure onzin! Ik heb geen enkele reden om jou iets aan te doen. Je kunt gaan en staan waar en wanneer je maar wilt, zonder dat je ook maar enig gevaar van mij hebt te duchten. Ik heb 100.000 procent niets tegen jou”
https://www.ad.nl/binnenland/crimineel-taghi-ontkent-aanslagplan-op-peter-r-de-vries-dit-is-een-verzinsel~aec42962/
quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:46 schreef FANNN het volgende:
[..]
Wraak denk ik?
[..]
https://www.parool.nl/ams(...)echtsstaat~bf244274/
Moordaanslag op Peter R. de Vries is volgende aanslag op de rechtsstaat
De moordaanslag op Peter R. de Vries is wéér een doelbewuste aanslag op de rechtsstaat, vergelijkbaar met de moord op de onschuldige broer van kroongetuige Nabil B. en de moord op advocaat Derk Wiersum.
De aanslag past in een on-Nederlands patroon. Zes dagen nadat Nabil B. in maart 2018 door het Openbaar Ministerie was gepresenteerd als kroongetuige tegen Ridouan Taghi en diens vermoede criminele organisatie, werd zijn broer Reduan doodgeschoten in zijn beletteringsbedrijf in Amsterdam-Noord.Als dit straks daadwerkelijk aan de orde blijkt te zijn is het tijd om de hele mocromafia op te rollen, ze zijn allemaal in kaart, het zijn allemaal bewezen criminelen, dus allemaal oppakken en elimineren. Maar geen minuut meer vrij rond laten lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
Stond Peter toen al Nabil B. bij?quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:47 schreef EenAndereWeg het volgende:
Ik vind het een enorme kwal verder daar niet van en ook de situatie met JVDS vond ik een enorme hype, bewijs werd er niet geleverd en die Patrick bleek ook niet bepaald fris te zijn.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:50 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Klopt. Eigenlijk was Peter een enorme held. Als je iets moet aanwijzen waar het mis ging was het de emmy na Joran.
Daarna begon een beetje de arrogante Peter allesweter irritante fase.
Al had hij nog zat krediet voor mij im dit oprecht erg te vinden.
Durven ze niet.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als dit straks daadwerkelijk aan de orde blijkt te zijn is het tijd om de hele mocromafia op te rollen, ze zijn allemaal in kaart, het zijn allemaal bewezen criminelen, dus allemaal oppakken en elimineren. Maar geen minuut meer vrij rond laten lopen.
Ik heb nooit drugs gebruikt, maar dat hele zooitje klapt toch in elkaar als iedereen stopt met die shit.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:45 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Die debielen die niet debiel genoeg waren om voetvolk te blijven. Die zich omhoog konden werken in een organisatie waar behoorlijke hoeveelheden drugs en geld om gingen en blijven gaan. Dat zijn geen netwerkjes die gewoon ophouden te bestaan, als er een paar poppetjes missen. Dat blijven grote belangen. Daar komen gewoon nieuwe poppetjes, die hun lijntjes willen beschermen.
Taghi is eigenlijk een hele lieve jongen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:47 schreef EenAndereWeg het volgende:
Los van dat hij logischerwijs niet te vertrouwen is is Peter in de tussentijd ook vertrouwenspersoon van Nabil geworden toch?quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:47 schreef EenAndereWeg het volgende:
Mijn idee!quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Als dit straks daadwerkelijk aan de orde blijkt te zijn is het tijd om de hele mocromafia op te rollen, ze zijn allemaal in kaart, het zijn allemaal bewezen criminelen, dus allemaal oppakken en elimineren. Maar geen minuut meer vrij rond laten lopen.
Nee, je bent en blijft verdachte. Je bent pas een dader als je door een rechter schuldig bevonden bent.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 22:18 schreef timmmmm het volgende:
ik vind het zo dom overkomen als je zegt dat je op zoek bent naar verdachten.
Je bent op zoek naar de daders, daarvoor heb je verdachten.
Ik zou niet weten waarom niet.quote:
Heb deze hele brief sowieso altijd vreemd gevonden. De brief leest alsof Peter hem zelf had kunnen schrijven, in woordkeuze en zinsopbouw en niet als een brief geschreven door Taghi, zeker niet als je die pgp-berichten van hem gelezen hebt….quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:47 schreef EenAndereWeg het volgende:
Als ja, realistisch is het niet. Mocht het toch wel gebeuren dan worden het vast ook niet ineens brave burgers, dan verschuift het gewoon naar een nieuw handeltje..quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik heb nooit drugs gebruikt, maar dat hele zooitje klapt toch in elkaar als iedereen stopt met die shit.
Ja en ik weet het, hier zitten er ook genoeg aan de shit nu.
Nee, je zoekt de dader en zodra je denkt dat je die gevonden hebt dan is dat de verdachte.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:52 schreef TLC het volgende:
[..]
Nee, je bent en blijft verdachte. Je bent pas een dader als je door een rechter schuldig bevonden bent.
Missing white women syndrome en de VS natuurlijk.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:51 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Ik vind het een enorme kwal verder daar niet van en ook de situatie met JVDS vond ik een enorme hype, bewijs werd er niet geleverd en die Patrick bleek ook niet bepaald fris te zijn.
Ik denk dat dit nieuws wel een link zou kunnen hebben met de moord.quote:
Het klinkt allemaal zo makkelijk nietwaar maar om ze daadwerkelijk veroordeeld te krijgen is er wel wettig en overtuigend (verkregen) bewijs nodig....quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:51 schreef Hathor het volgende:
[..]
Alweer niet, je zoekt geen dader maar een verdachte. Dat heb ik dus net uitgelegd.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, je zoekt de dader en zodra je denkt dat je die gevonden hebt dan is dat de verdachte.
Ik geloof nog steeds dat ze zwaar onder de drugs en drank door haar hoeven is gezakt op dat strand.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:54 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Missing white women syndrome en de VS natuurlijk.
Ondertussen is Peter vertrouwenspersoon geworden van kroongetuige Nabil B.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:47 schreef EenAndereWeg het volgende:
Ok mensen. Nu kappen en gewoon de juridische definities hanteren.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, je zoekt de dader en zodra je denkt dat je die gevonden hebt dan is dat de verdachte.
Klopt, en ik had nog dienst ook. En gij gaat straks zeker de verdachten bijstaan?quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nou, gelukkig is er een expert in huis
Geloof ik ook.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ondertussen is Peter vertrouwenspersoon geworden van kroongetuige Nabil B.
Dat zal vast eea veranderd hebben.
Jaja teckeltje.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok mensen. Nu kappen en gewoon de juridische definities hanteren.
Heulen met de vijand dan ?quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:40 schreef TLC het volgende:
[..]
Liquidatie is ook boefje A schiet boefje B dood
En voor zover ik weet is Peter R de Vries ook geen boefje
Dat mag jij geloven, het is alleen nergens op gebaseerd.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds dat ze zwaar onder de drugs en drank door haar hoeven is gezakt op dat strand.
Wat doe jij voor werk dan?quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:57 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Klopt, en ik had nog dienst ook. En gij gaat straks zeker de verdachten bijstaan?
Daar is een mogelijk motief inderdaad.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:52 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Los van dat hij logischerwijs niet te vertrouwen is is Peter in de tussentijd ook vertrouwenspersoon van Nabil geworden toch?
Daar is je motief.
En ik ben het dus niet met je eens.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:55 schreef TLC het volgende:
[..]
Alweer niet, je zoekt geen dader maar een verdachte. Dat heb ik dus net uitgelegd.
Onzin, georganiseerde criminelen vinden wel een alternatieve inkomstenbron. De Italiaanse maffia handelt in beschimmelde kaas.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik heb nooit drugs gebruikt, maar dat hele zooitje klapt toch in elkaar als iedereen stopt met die shit.
Ja en ik weet het, hier zitten er ook genoeg aan de shit nu.
Never forget dat ze belden met dat jochie in Tripoli...quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:58 schreef Scrummie het volgende:
Valt me wel tegen dat de Telegraaf nog geen interview heeft met een verpleegkundige ofzo.
Klopt, das mijn gedachte erbij.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:58 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat mag jij geloven, het is alleen nergens op gebaseerd.
Ze hebben hier gewoon wat meer Russische mentaliteit nodig, gewoon oppakken en laten verdwijnen, het kan zo makkelijk zijn.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Het klinkt allemaal zo makkelijk nietwaar maar om ze daadwerkelijk veroordeeld te krijgen is er wel wettig en overtuigend (verkregen) bewijs nodig....
Nee, inderdaad, dat was echt bizar.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Never forget dat ze belden met dat jochie in Tripoli...
quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ze hebben hier gewoon wat meer Russische metaliteit nodig, gewoon oppakken en laten verdwijnen, het kan zo makkelijk ijn.
Het werkt op korte termijn, maar op lange termijn zorgt dat alleen maar voor meer ontransparantie en corruptie. Op een gegeven moment vervagen de lijnen dan tussen criminele organisaties en de overheid, zie poetin.quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ze hebben hier gewoon wat meer Russische metaliteit nodig, gewoon oppakken en laten verdwijnen, het kan zo makkelijk ijn.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok mensen. Nu kappen en gewoon de juridische definities hanteren.
*uitermate vermoeiende discussie dit*
Dan bel je 112, dump je niet het lichaam.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:56 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik geloof nog steeds dat ze zwaar onder de drugs en drank door haar hoeven is gezakt op dat strand.
Ben ik niet, Mrs high horse zonder opleiding. Maar trustequote:Op woensdag 7 juli 2021 01:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je te moe bent moet je lekker gaan slapen.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben ik niet, Mrs high horse zonder opleiding. Maar truste
Nee, das wel heel logisch gedacht. Denk maar even aan Jos B. Die deed dat volgens eigen zeggen ook niet.quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:03 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dan bel je 112, dump je niet het lichaam.
Dan heb je haar of gedrogeerd of gewurgd ofzo.
Dat gelooft dan ook niemand.quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, das wel heel logisch gedacht. Denk maar even aan Jos B. Die deed dat volgens eigen zeggen ook niet.
Google is your friend.quote:
Als jurist weet je dat ik niet meer kan zeggen. Maar dat is ook exact wat "we" en ook jij, hoop ik, doen.. Dingen. Niets meer niets minder. Feit is dat ik weet waar ik over lul. Ook niets meer en niets minder.quote:
Was Joran eerder al eens gepakt voor iets vergelijkbaars dan?quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, das wel heel logisch gedacht. Denk maar even aan Jos B. Die deed dat volgens eigen zeggen ook niet.
Die lult ook maar wat natuurlijk.quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Denk dat je rustig kan gaan slapen, omdat zulk nieuws niet op dit tijdstip gemeld gaat worden als hij dood zou zijn nu.quote:
Nee, jij wel?quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:10 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Was Joran eerder al eens gepakt voor iets vergelijkbaars dan?
Maar in de hoek politie/justitie of journalistiek?quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:10 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Als jurist weet je dat ik niet meer kan zeggen. Maar dat is ook exact wat "we" en ook jij, hoop ik, doen.. Dingen. Niets meer niets minder. Feit is dat ik weet waar ik over lul. Ook niets meer en niets minder.
In de hoek van de dingen denk ik; net als wij allemaal.quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar in de hoek politie/justitie of journalistiek?
Je hoeft dit niet persoonlijk te maken.quote:
Ik heb geen idee wat je voor werk doet, maar ik weet wel dat je niet meer kan zeggen?!quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:10 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Als jurist weet je dat ik niet meer kan zeggen. Maar dat is ook exact wat "we" en ook jij, hoop ik, doen.. Dingen. Niets meer niets minder. Feit is dat ik weet waar ik over lul. Ook niets meer en niets minder.
Goed punt. Tijd om te gaan slapen en hopelijk morgen goed nieuws.quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:11 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Denk dat je rustig kan gaan slapen, omdat zulk nieuws niet op dit tijdstip gemeld gaat worden als hij dood zou zijn nu.
Owh, wow..quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:11 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Die lult ook maar wat natuurlijk.
Juridisch kan je daar misschien mee weg komen maar iedereen snapt dat het onlogisch en onzin is wat hij zei en deed.
Een onschuldige gedraagt zich niet zo.
Vermoeden, slechts een vermoeden:quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Journalistiek ooit bij FOK!quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ja dat zullen Jos B en Joran ook wel gedacht hebben. En nu de rest nog, wie riepen er op een gegeven moment nog meer WTF, bij Tanja bijvoorbeeld.quote:
Nee, gewoon nee.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:59 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Onzin, georganiseerde criminelen vinden wel een alternatieve inkomstenbron. De Italiaanse maffia handelt in beschimmelde kaas.
Echter dat ze ooit zo groot konden worden is wel de schuld van het verbod op drugs en iedereen die daar voorstander van is.
quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:14 schreef westwoodblvd het volgende:
Een schot door het hoofd hoeft overigens niet per definitie dodelijk te zijn.
Filmpje waarin wordt uitgelegd wat de overlevingskansen zijn en waar dat vanaf hangt:
Oeh... out of the box.. miaaauwwww. Hoeveel jaren hebben we nu "onenigheid" en wat denk je te weten bla bla? Stuur een mailtje naar Ferd als je twijfelt aan mijn integriteit of kwalificatie. Je krijgt het niet gratis heh?quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat je voor werk doet, maar ik weet wel dat je niet meer kan zeggen?!
Ik weet wel dat het normaliter vrij uhh bijzonder zou zijn als jij werk doet waarbij geheimhouding en veiligheid een deel vh werk is. Je hebt ooit wat out of the box gehandeld.
Schumacher is ook nog in leven, geen idee hoe maar hij is nog niet dood. Dus ik ga de nachtfles aan de kleine geven en lekker slapen en hoop op geen slecht nieuws morgenvroeg.quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:18 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De kans dat je een dergelijke trauma overleeft is klein. Mocht hij het overleven (hopelijk), dan zal hij geestelijk er flink op achteruit gaan.
Wattes?quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:22 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Oeh... out of the box.. miaaauwwww. Hoeveel jaren hebben we nu "onenigheid" en wat denk je te weten bla bla? Stuur een mailtje naar Ferd als je twijfelt aan mijn integriteit of kwalificatie. Je krijgt het niet gratis heh?
Dat is voor het andere topicquote:
Maar zou MinJus moeten zijn? Doubt it, sorry.quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:22 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Oeh... out of the box.. miaaauwwww. Hoeveel jaren hebben we nu "onenigheid" en wat denk je te weten bla bla? Stuur een mailtje naar Ferd als je twijfelt aan mijn integriteit of kwalificatie. Je krijgt het niet gratis heh?
Zeker een gewaardeerde collegaquote:Op woensdag 7 juli 2021 00:26 schreef ootjekatootje het volgende:
Even een ding, een beetje luchtigheid kan ook een teken van medeleven zijn.
Ik schrok me namelijk kapot, en moest naast zijn naasten ook denken aan al die nabestaanden die Peter jarenlang heeft willen helpen. En dat zijn er veel.
Die hele oude zaken van Petertje, die ging die oplossen. Bij al die cold case zaken, de dader schoot Peter neer maar ook de hoop op antwoorden van tientallen nabestaanden.
Heb je weer een paar flessen wijn op? Je weet verdomd goed wat ik bedoel en anders zegt dat ook genoeg en is je zgn bull weinig waard inspectrice gadgetquote:
Bnw? Ja, sorry heb niet zo'n hoge pet op van tegen alle logica in gaan omdat een enkele zaak de Puttense moordzaak is.quote:
Nog 1 dan.. goeie zin wel.. nee. Operationeel personeel binnen het stelstel. Functieomschrijving? Het mensen lastig makenquote:Op woensdag 7 juli 2021 01:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar zou MinJus moeten zijn? Doubt it, sorry.
Wat zou dat stoppelbaardje kunnen zeggen of betekenen dan?quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:30 schreef cobain1994 het volgende:
Zou Peter iets geweten/vermoed hebben? Hij was bij Boulevard met een stoppelbaardje..
Het is maar gissen.. Zoals zovelen doen..quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:31 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wat zou dat stoppelbaardje kunnen zeggen of betekenen dan?
Dat heb ik ook met andere dingen die ik van haar te horen krijg.quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:33 schreef Hathor het volgende:
Zo'n speech van Halsema had van mij ook wel achterwege mogen blijven, daar moet ik alleen maar van kokhalzen.
Ok, en nu iets leesbaars en zinnigs?quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:31 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Nog 1 dan.. goeie zin wel.. nee. Operationeel personeel binnen het stelstel. Functieomschrijving? Het mensen lastig makenPunt.
Gaat het nog over Peter?quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ok, en nu iets leesbaars en zinnigs?
Vond je? Ik vond het een prima speech. Wat een burgemeester behoort te doen op een moment als dit. Wat die twee heren daar deden snap ik niks van.quote:Op woensdag 7 juli 2021 01:33 schreef Hathor het volgende:
Zo'n speech van Halsema had van mij ook wel achterwege mogen blijven, daar moet ik alleen maar van kokhalzen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |