https://www.parool.nl/ams(...)warsstraat~b13c1616/quote:Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat
Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.
Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.
Later meer...
https://www.geenstijl.nl/quote:Er is een man neergeschoten in Amsterdam en volgens de tamtam op Twitter - DUS ONBEVESTIGD - gaat het om Peter R. de Vries. Later meeerrrrrr. "Meerdere hulpdiensten zijn opgeroepen naar de plaats delict. De verdachte is voortvluchtig. Het slachtoffer is zwaargewond naar het ziekenhuis gebracht."
Zou wel typisch Peter zijn om morgen gewoon in een praatprogramma te verschijnen. "Het is vervelend wat er gebeurd is maar ik laat mij nergens door tegenhouden"quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat, ik vrees echt het ergste, maar hopelijk hebben ze heeeeeeeeel slecht geschoten.
Nou offtopic komt in de buurt..quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:22 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Woorden kunnen niet uitdrukken wat ik van taalnazi's vind.
Peter die als expert aanschuift om zijn eigen moordaanslag te analyserenquote:Op woensdag 7 juli 2021 00:23 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Zou wel typisch Peter zijn om morgen gewoon in een praatprogramma te verschijnen. "Het is vervelend wat er gebeurd is maar ik laat mij nergens door tegenhouden"
Al ben ik wel bang dat dit het einde is
Ik had die van Henny Huisman ook al gezien, dus dit kan er dan ook nog wel bijquote:Op woensdag 7 juli 2021 00:24 schreef Document1 het volgende:
WTF doet de mening van Angela de tv criticus er nou toe op dit moment?
Ftfyquote:Op woensdag 7 juli 2021 00:24 schreef Document1 het volgende:
WTF doet de mening van Angela de tv criticus er nou toe op dit moment?
Opgelicht in het Buitenland is een heerlijk programma.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:25 schreef JohnWickPic het volgende:
Kees van der Spek is ook wel een gouden pik hoor, jarenlang de rechterhand van Peter geweest en nu zelf zijn eigen, imho zeer mooie goeie, weg ingeslagen. Alberto kan hier niet aan tippen. punt.
Alberto is de Ali express versie van Peter en Keesquote:Op woensdag 7 juli 2021 00:25 schreef JohnWickPic het volgende:
Kees van der Spek is ook wel een gouden pik hoor, jarenlang de rechterhand van Peter geweest en nu zelf zijn eigen, imho zeer mooie goeie, weg ingeslagen. Alberto kan hier niet aan tippen. punt.
Heb ik ook.... Zo raar. Eng.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:23 schreef Sfancta het volgende:
Ben boulevard aan het terugkijken, raar om hem zo te staan presenteren
Onzin. Maar staat los daarvan, de eerste shooting natuurlijk waar hij overleeft hij enkel door low caliber bullets als het überhaupt zo is. De kans dat je meerdere kogels in je hoofd overleeft en er normaal uit komt is anders nihil.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:16 schreef TjjWester het volgende: [..] 2pac is bezweken aan zijn slechte conditie ten gevolge van zijn slechte levenstijl....... Niet dat dit hoopgevend is.
Ik moest ook gelijk denken aan de ouders van Nicky. Die kennen hem al 20 jaar en die heeft hij al die jaren gesteund. Dit gaat bij die mensen door merg en been.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:26 schreef ootjekatootje het volgende:
Even een ding, een beetje luchtigheid kan ook een teken van medeleven zijn.
Ik schrok me namelijk kapot, en moest naast zijn naasten ook denken aan al die nabestaanden die Peter jarenlang heeft willen helpen. En dat zijn er veel.
Die hele oude zaken van Petertje, die ging die oplossen. Bij al die cold case zaken, de dader schoot Peter neer maar ook de hoop op antwoorden van tientallen nabestaanden.
Ja, laten we een heiligverklaring indienen. Zo onbaatzuchtig die man..quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:26 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik schrok me namelijk kapot, en moest naast zijn naasten ook denken aan al die nabestaanden die Peter jarenlang heeft willen helpen. En dat zijn er veel.
Die hele oude zaken van Petertje, die ging die oplossen. Bij al die cold case zaken, de dader schoot Peter neer maar ook de hoop op antwoorden van tientallen nabestaanden.
Ik heb het altijd vrij bijzonder gevonden dat een politiewoordvoerder een BN'er werd.quote:
Ik had de lapo gepakt en maakte er "Peter R de Vries vecht voor zijn leven" van. Vond ik actueler. Maar kon hem niet meer posten; iemand was mij dus voor kennelijk. Zou mooi zijn als er een mod is die hem iets actueler kan maken. Maar die zullen nu wel slapen.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:26 schreef chufi het volgende:
Is die TT nog steeds niet aangepast? Studio zit op het Leidseplein .. Parking Lange Leidsedwarsstraat is toch wel iets verder en meer afgelegen
For the record, PRDV heeft veel aandacht aan zaken gegeven maar concreet weinig opgelost hoor, dat blijft een groot misverstand.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:26 schreef ootjekatootje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |