Ik ken meerdere mensen die operaties van 10+ uur hebben gehad.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:10 schreef Gia het volgende:
Ik vermoed dat hij het gaat redden. We zijn al ruim 4 en een half uur verder. Als je dood gaat door neergeschoten te worden, lijkt mij dat je dan niet nog 4,5 uur leeft.
Laten we het hopen, in elk geval.
Ik vermoed een kasplantje of morgen een statement vanuit zijn familiequote:Op woensdag 7 juli 2021 00:10 schreef Gia het volgende:
Ik vermoed dat hij het gaat redden. We zijn al ruim 4 en een half uur verder. Als je dood gaat door neergeschoten te worden, lijkt mij dat je dan niet nog 4,5 uur leeft.
2pac heeft nog bijna een week geleefdquote:Op woensdag 7 juli 2021 00:10 schreef Gia het volgende:
Misschien is ie donor..quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:10 schreef Gia het volgende:
Ik heb dat gevoel ook. Dat hij het overleeft.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:10 schreef Gia het volgende:
het gaat redden. We zijn al ruim 4 en een half uur verder. Als je dood gaat door neergeschoten te worden, lijkt mij dat je dan niet nog 4,5 uur leeft.
Oh en geen detective gedoe in dit topic. Gewoon eens een keer niet.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:03 schreef yvonne het volgende:
Het is nacht
Niet offtopic
Niet elkaar zieken
Geen filmpjes of ander beeldmateriaal.
Lief doen er is al teveel gekloot op de wereld.
Voor Peter
Dit is echt nergens op gebaseerd.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:10 schreef Gia het volgende:
Ben ik over aan het denken. De 15e?! Ha! I dare you.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En denk nog even na over een goed cold case topic, alleen met oude zaken. Kijk als Peter zich straks terug trekt, ik blijf positief moet er wel een platform blijven.
Slaap lekker en 15 augustus de Baron.
4.5 uur is helaas niks, en totaal geen garantie.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:10 schreef Gia het volgende:
Dat zegt niks hoor.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:10 schreef Gia het volgende:
Lief, maar ik ben verdraaid blij je weereens te zien.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:10 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Ik hou oprecht heel veel van jou! Ik kom weer eens een avondje op FOK! en je bent helemaal niets niet veranderd
Gotta lovequote:Op woensdag 7 juli 2021 00:10 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Ik hou oprecht heel veel van jou! Ik kom weer eens een avondje op FOK! en je bent helemaal niets niet veranderd
Dit vind ik ongepast in dit topic.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lief, maar ik ben verdraaid blij je weereens te zien.
1 miljoen voor de gouden tip, heel veel media aandacht en 1000 tips......quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:11 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Och heden, de FOK! detectives zijn los, niet gehinderd door gebrek aan feiten en bewijs.
Dit was het wel zo'n beetje voor vandaag. Je kunt nu alleen nog de herhaling van Op1 of Humberto kijken. Dan maar beter de Avondetappe.quote:
Ik vermoed dat de familie eerst de tijd krijgt. Hoop uiteraard dat ik geen gelijk heb.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:10 schreef Gia het volgende:
Ja zegt weinig. Sommige mensen sterven pas dagen later nadat ze zwaargewond zijn geraakt.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:13 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dat zegt niks hoor.
Als hij nog vecht voor zijn leven, neem ik aan dat het zo is.
Het is een goede uitspraak waar iedereen naar zou moeten leven.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Misschien kun je je politieke nonsens gewoon in een ander topic spuien. Is hier nogal irrelevant.
Hm, niet hoopgevend, deze post.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:11 schreef Hexagon het volgende:
[..]
2pac heeft nog bijna een week geleefd
Ja bij de serie Flikken Gent werd er ook een agent in zn kop geschoten. Die overleed toen door een zwelling van de hersenen. Maar geen idee in hoeverre dit in het echt kan gebeuren.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:13 schreef K21 het volgende:
Er zijn ook mensen veel later overleden (aan de zwelling van de hersenen?).
Als er "slechts" één hersenhelft geraakt is (met niet zo'n zwaar kaliber en niet van zeer dichtbij) kan er nog verbazingwekkend veel qua herstel.
Maar ja, als..
Nee, die zaak is te oud en de verdachte is dood.quote:
Zwellingen kunnen ook pas later optredenquote:Op woensdag 7 juli 2021 00:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja zegt weinig. Sommige mensen sterven pas dagen later nadat ze zwaargewond zijn geraakt.
Dat zijn lichaam het een paar uurtjes uithoudt nog zegt niets over of hij het overleefd.
Geen kater?quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:15 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Oh wat hip! Maar ik heb hetzelfde
Ik ben net terug van mn werk en ga de Curse of Oak Island kijken zoquote:Op woensdag 7 juli 2021 00:14 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit was het wel zo'n beetje voor vandaag. Je kunt nu alleen nog de herhaling van Op1 of Humberto kijken. Dan maar beter de Avondetappe.
2pac is bezweken aan zijn slechte conditie ten gevolge van zijn slechte levenstijl.......quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Hm, niet hoopgevend, deze post.
Ik hoop voor hem toch op een betere afloop. Al is het maar omdat ik de dader/opdrachtgever het succes niet gun.
1 iemand vs een hele organisatie met iets meer financiële belangen, die al een broer van de kroongetuige en zijn advocaat omgelegd hebben als waarschuwing..quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:14 schreef TjjWester het volgende:
[..]
1 miljoen voor de gouden tip, heel veel media aandacht en 1000 tips......
Wees er maar zeker van dat iemand heel erg nerveus is en graag een signaal afgeeft.
Tja er is gewoon geen peil op te trekken.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Hm, niet hoopgevend, deze post.
Ik hoop voor hem toch op een betere afloop. Al is het maar omdat ik de dader/opdrachtgever het succes niet gun.
Hoofd is complex genoeg om niet een oordeel te kunnen geven na het zien van wat beelden.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Chirurgie aan het hoofd neem ik aan, duurt wel even.
Ja, ik kots je helemaal onder!quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ben ik over aan het denken. De 15e?! Ha! I dare you.
Hop jij ook mee de Baron in.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:17 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Nope, ik drink alleen maar Yokidrink.
Dat, ik vrees echt het ergste, maar hopelijk hebben ze heeeeeeeeel slecht geschoten.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:17 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Hoofd is complex genoeg om niet een oordeel te kunnen geven na het zien van wat beelden.
We zullen het eerst moeten doen met die info van de persconferentie en hopen op het beste.
Lijkt je dit een toepasselijke discussie in dit topic?quote:
Mocht hij het overleven.. de kans dat het een kastplantje wordt is natuurlijk vrij grootquote:Op woensdag 7 juli 2021 00:15 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja zegt weinig. Sommige mensen sterven pas dagen later nadat ze zwaargewond zijn geraakt.
Dat zijn lichaam het een paar uurtjes uithoudt nog zegt niets over of hij het overleefd.
Je hebt het filmpje toch gezien?? Het antwoord is nee.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat, ik vrees echt het ergste, maar hopelijk hebben ze heeeeeeeeel slecht geschoten.
Kastplantjequote:Op woensdag 7 juli 2021 00:20 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Mocht hij het overleven.. de kans dat het een kastplantje wordt is natuurlijk vrij groot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |