Victor Reinier was ook een keer op de 6de bij een live uitzending. Toeval? Ik denk het niet.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:00 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat klopt, dat vergeleek ik dan ook niet
Nee, eerder in de hoek van de dader van de moord op Milica van Doorn.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:59 schreef TjjWester het volgende:
Ik zou eens kijken in de hoek van tanja groen......
Het ligt aan kaliber, type kogel en waar je in het hoofd geraakt wordt of dat te overleven is. Maar het is wel degelijk mogelijk.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:54 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Een kogel in je hoofd, wie overleeft dat?
Idd, zelfde gevoel als met Pim raar genoeg.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:56 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ja. Ik had ook een Fortuyn dejavu. Een avond vol speculatie op tv
Nee joh. Grapjas.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:59 schreef TjjWester het volgende:
Ik zou eens kijken in de hoek van tanja groen......
Dat kon idd best ff wachten ja.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:49 schreef potjecreme het volgende:
Kreeg even een hartverzakking. Is het maar een bericht van het koningshuis.
Ik trip vooral om de bn'ers. Krijg er een heel erg "where is ja rule!" Gevoel bij.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:02 schreef Maharski het volgende:
[..]
Dat kon idd best ff wachten ja.
Sowieso vind ik dat altijd irritant bij dit soort dingen; iedereen echt in zo'n hysterische sfeer in de media, en alles vooral groots en meeslepend maken. Nu: EEN BERICHT VAN HET KONINGSHUIS BINNEN, SNEL VOORLEZEN! DIT IS GROOTS!!!
En het kabinet heeft gereageerd, en die heeft dit gezegd en die heeft dat gezegd, och och och groots en spectaculair allemaal! Dit raakt de maatschappelijke elite hoor.
Ondertussen dacht ik ook: o god, hier komt het overlijdensbericht...
Iedereen even wat media aandacht pakken, en overmorgen zijn ze het weer vergeten.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:02 schreef Maharski het volgende:
[..]
Dat kon idd best ff wachten ja.
Sowieso vind ik dat altijd irritant bij dit soort dingen; iedereen echt in zo'n hysterische sfeer in de media, en alles vooral groots en meeslepend maken. Nu: EEN BERICHT VAN HET KONINGSHUIS BINNEN, SNEL VOORLEZEN! DIT IS GROOTS!!!
En het kabinet heeft gereageerd, en die heeft dit gezegd en die heeft dat gezegd, och och och groots en spectaculair allemaal! Dit raakt de maatschappelijke elite hoor.
Ondertussen dacht ik ook: o god, hier komt het overlijdensbericht...
Hey, ik heb een bulquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:57 schreef Erasmus het volgende:
Al de rechtsgeleerden en sociologen in dit topic
Ja same herequote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:49 schreef potjecreme het volgende:
Kreeg even een hartverzakking. Is het maar een bericht van het koningshuis.
Ik vond hem niet irritant. Integendeel.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:04 schreef ondeugend het volgende:
Nou laten we iig hopen dat we hem nog heel lang irritant kunnen vinden.
Das ook prima.. dan hoop ik dat jij nog heel lang van hem mag genietenquote:Op woensdag 7 juli 2021 00:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik vond hem niet irritant. Integendeel.
Ik heb ook nooit problemen met hem gehad. Vond z'n programma's altijd interessant juist.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:05 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik vond hem niet irritant. Integendeel.
Kunnen ze ook niks aan doen, het iq van de gemiddelde BNer is niet zo hoog.quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen even wat media aandacht pakken, en overmorgen zijn ze het weer vergeten.
Waar kan de banaanvraag gesteld worden?quote:Op woensdag 7 juli 2021 00:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh en ik ban iedereen de moeder die vervelend is vannacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |