Jij denkt dat deze jochies uit amsterdam komen.? Waarschijnlijk niet eens nederlands.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:53 schreef Bocaj het volgende:
Ik weet niet of het juridisch kan maar je zou eigenlijk willen dat ze die stad eens goed gaan uitkammen...
Zodat het weer veilig wordt..
Ook niet.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:51 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Knoops is voor de advocatuur wat Peter R is voor de misdaadjournalistiek.
Als de studio van RTL boulevard in Den Bosch was, Dan was het daar gebeurd. Heeft niks met Amsterdam te maken.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:53 schreef Bocaj het volgende:
Ik weet niet of het juridisch kan maar je zou eigenlijk willen dat ze die stad eens goed gaan uitkammen...
Volgens Peter wel, maar die lijst zal wel lang zijn...quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De Vries stond ook op de dodenlijst van Taghi toch?
Een kogel in je hoofd, wie overleeft dat?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:49 schreef einzeinz het volgende:
We vernemen geen nieuws meer, volgens mij is ie er niet meer!
Klopt, er is dus weinig veranderdquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In de jaren daarvoor sloopten ze zelf de stad als provo's en krakers.
Vals sentiment…
Niks mis meequote:
RTL Boulevard, was livequote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:54 schreef einzeinz het volgende:
Welk programma hadden ze ingeblikt deze middag? Zijn daar beelden van?
Peter R. De Vries kwam net buiten uit de studio na opnames.
50 Centquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:54 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Een kogel in je hoofd, wie overleeft dat?
Die kroongetuige wist waar op de wereld hij zat?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:53 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Taghi is gepakt met een kroongetuigen.
Dit soort jochies worden geen kroongetuigen..........
Het kan maar of hij z'n journalistieke taken nog zal kunnen opnemen. Kan evengoed zijn dat hij als een plant verder gaat leven.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:54 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Hoofd kan ook wang zijn bijvoorbeeld, of zijkant neus, of kaak. Sommige mensen overleven zelfs een schot recht de hersens in.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:54 schreef Bocaj het volgende:
[..]
"Vroeger gebeurde dit elk jaar!"quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:49 schreef Bocaj het volgende:
Op AT5 was een Amsterdammer die vond dat de stad een behoorlijke kutstad aan het worden is...
Hoe ga je dat doen, wat bereik je ermee en wat de neuk is de relevantie met dit topic?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:53 schreef Bocaj het volgende:
Waarom moeten ze mij in de gaten houden als ik toch geen crimineel ben. En met een permanente enkelband gaan lopen? Buiten dat het inbreuk op de lichamelijke integriteit is.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:54 schreef EenAndereWeg het volgende:
[..]
Waarom? Je hebt toch niets te verbergen?
Hij heeft ook ooit gezegd dat Peter niks te vrezen van hem had.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:52 schreef Momo het volgende:
Al moet nog blijken uit welke hoek dit komt. Ik las deze zin net toen ik meer over Taghi aan het opzoeken was.
Ridouan Taghi (born 20 December 1977)[1] is a Moroccan-Dutch suspect. He is currently held at Nieuw Vosseveld, a maximum security prison in Vught, for suspected involvement in at least ten murders related to organised crime.
Taghi heeft er dus al voor elkaar dat er 10 mensen voor hem zijn afgemaakt....
Ja. Ik had ook een Fortuyn dejavu. Een avond vol speculatie op tvquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:55 schreef StephanL het volgende:
Ik denk ook niet dat die het redt. Zag net een paar foto’s, maar denk het niet. Pim Fortuyn visioenen
2Pac lukte het in 1994quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:54 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Komen ze daar nu pas achter?quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:49 schreef Bocaj het volgende:
Op AT5 was een Amsterdammer die vond dat de stad een behoorlijke kutstad aan het worden is...
verwacht dat je zeer doordachte, intelligente antwoorden gaat krijgen op deze vraag van een user met trump ui, sig en ondertitelquote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoe ga je dat doen, wat bereik je ermee en wat de neuk is de relevantie met dit topic?
Je hebt de filmpjes niet gezien? Er kwam bloed uit zn ogen.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 23:55 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Hoofd kan ook wang zijn bijvoorbeeld, of zijkant neus, of kaak. Sommige mensen overleven zelfs een schot recht de hersens in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |