abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 juli 2021 @ 00:48:58 #101
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_200242700
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 00:44 schreef Tengano het volgende:
Ik merk dat ik erg somber ben. Ik zit me nu al af te vragen wat er met het Ajax shirt gebeurt wat op zijn kantoor hangt.
Dat gaat waarschijnlijk mee de kist in.
pi_200242701
Misschien heeft Holleeder wat kunnen regelen.
The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it
pi_200242702
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 00:45 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ik kom er nu blind in hoor, maar hoe zit dat met het 'dood verklaren'? Zag een filmpje waar hij er echt flink dood uit zag, maar in het nieuws vecht hij nog voor zn leven?
Wsl is de operatie nog bezig. Als hij klinisch dood is kunnen ze hem nog een tijd laten ‘leven’ en is het aan zijn familie of zijn wilsverklaring om de stekker eruit te trekken.
Maar goed dat is speculeren.
  woensdag 7 juli 2021 @ 00:49:32 #104
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_200242703
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 00:47 schreef EenAndereWeg het volgende:
Dit zei Taghi 2 jaar geleden toen er geruchten waren over een dodenlijst waar Peter R de Vries opstond:

Binnenlandredactie 15-05-19, 16:28 Laatste update: 16-05-19, 08:07
,,Ik heb geen reden om jou iets aan te doen”, schrijft Taghi volgens De Vries in de boodschap die De Vries nu via Twitter deelt. De misdaadverslaggever meldde gisteren dat hij op een dodenlijst staat van Taghi. Maar dat klopt niet, meldt de crimineel aan De Vries: ,,Peter, met schrik en verbazing las ik het nieuws dat ik volgens politie en justitie opdracht heb gegeven om jou te laten liquideren. Daar is niets van waar. Dat is een regelrecht verzinsel! Pure onzin! Ik heb geen enkele reden om jou iets aan te doen. Je kunt gaan en staan waar en wanneer je maar wilt, zonder dat je ook maar enig gevaar van mij hebt te duchten. Ik heb 100.000 procent niets tegen jou”

https://www.ad.nl/binnenland/crimineel-taghi-ontkent-aanslagplan-op-peter-r-de-vries-dit-is-een-verzinsel~aec42962/

Zou hij van gedachten zijn veranderd of speelt er meer?
Criminelen liegen natuurlijk nooit.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_200242708
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 00:42 schreef TweedeKlum het volgende:
Die verborgen camera acties waren wel top altijd.
Klopt. Eigenlijk was Peter een enorme held. Als je iets moet aanwijzen waar het mis ging was het de emmy na Joran.
Daarna begon een beetje de arrogante Peter allesweter irritante fase.
Al had hij nog zat krediet voor mij im dit oprecht erg te vinden.
  woensdag 7 juli 2021 @ 00:51:01 #106
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_200242713
quote:
Dit zei Taghi 2 jaar geleden toen er geruchten waren over een dodenlijst waar Peter R de Vries opstond:

,,Ik heb geen reden om jou iets aan te doen”, schrijft Taghi volgens De Vries in de boodschap die De Vries nu via Twitter deelt. De misdaadverslaggever meldde gisteren dat hij op een dodenlijst staat van Taghi. Maar dat klopt niet, meldt de crimineel aan De Vries: ,,Peter, met schrik en verbazing las ik het nieuws dat ik volgens politie en justitie opdracht heb gegeven om jou te laten liquideren. Daar is niets van waar. Dat is een regelrecht verzinsel! Pure onzin! Ik heb geen enkele reden om jou iets aan te doen. Je kunt gaan en staan waar en wanneer je maar wilt, zonder dat je ook maar enig gevaar van mij hebt te duchten. Ik heb 100.000 procent niets tegen jou”

https://www.ad.nl/binnenland/crimineel-taghi-ontkent-aanslagplan-op-peter-r-de-vries-dit-is-een-verzinsel~aec42962/

Gaan we Taghi nu ook al op z’n mooie bruine ogen geloven?
  woensdag 7 juli 2021 @ 00:51:11 #107
117098 Hathor
Effe niet
pi_200242715
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 00:46 schreef FANNN het volgende:

[..]

Wraak denk ik?
[..]

https://www.parool.nl/ams(...)echtsstaat~bf244274/

Moordaanslag op Peter R. de Vries is volgende aanslag op de rechtsstaat
De moordaanslag op Peter R. de Vries is wéér een doelbewuste aanslag op de rechtsstaat, vergelijkbaar met de moord op de onschuldige broer van kroongetuige Nabil B. en de moord op advocaat Derk Wiersum.

De aanslag past in een on-Nederlands patroon. Zes dagen nadat Nabil B. in maart 2018 door het Openbaar Ministerie was gepresenteerd als kroongetuige tegen Ridouan Taghi en diens vermoede criminele organisatie, werd zijn broer Reduan doodgeschoten in zijn beletteringsbedrijf in Amsterdam-Noord.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dit straks daadwerkelijk aan de orde blijkt te zijn is het tijd om de hele mocromafia op te rollen, ze zijn allemaal in kaart, het zijn allemaal bewezen criminelen, dus allemaal oppakken en elimineren. Maar geen minuut meer vrij rond laten lopen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_200242717
quote:

Stond Peter toen al Nabil B. bij?
  woensdag 7 juli 2021 @ 00:51:49 #109
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_200242718
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 00:50 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Klopt. Eigenlijk was Peter een enorme held. Als je iets moet aanwijzen waar het mis ging was het de emmy na Joran.
Daarna begon een beetje de arrogante Peter allesweter irritante fase.
Al had hij nog zat krediet voor mij im dit oprecht erg te vinden.
Ik vind het een enorme kwal verder daar niet van en ook de situatie met JVDS vond ik een enorme hype, bewijs werd er niet geleverd en die Patrick bleek ook niet bepaald fris te zijn. :')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  woensdag 7 juli 2021 @ 00:51:55 #110
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_200242719
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 00:51 schreef Hathor het volgende:

[..]

Als dit straks daadwerkelijk aan de orde blijkt te zijn is het tijd om de hele mocromafia op te rollen, ze zijn allemaal in kaart, het zijn allemaal bewezen criminelen, dus allemaal oppakken en elimineren. Maar geen minuut meer vrij rond laten lopen.
Durven ze niet.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  woensdag 7 juli 2021 @ 00:51:59 #111
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_200242720
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 00:45 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Die debielen die niet debiel genoeg waren om voetvolk te blijven. Die zich omhoog konden werken in een organisatie waar behoorlijke hoeveelheden drugs en geld om gingen en blijven gaan. Dat zijn geen netwerkjes die gewoon ophouden te bestaan, als er een paar poppetjes missen. Dat blijven grote belangen. Daar komen gewoon nieuwe poppetjes, die hun lijntjes willen beschermen.
Ik heb nooit drugs gebruikt, maar dat hele zooitje klapt toch in elkaar als iedereen stopt met die shit.

Ja en ik weet het, hier zitten er ook genoeg aan de shit nu.
pi_200242722
quote:

Taghi is eigenlijk een hele lieve jongen.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_200242725
quote:

Los van dat hij logischerwijs niet te vertrouwen is is Peter in de tussentijd ook vertrouwenspersoon van Nabil geworden toch?
Daar is je motief.
pi_200242726
quote:

[..]

Mijn idee!
George Carlin - "The Planet is fine, the people are fucked!"
https://www.youtube.com/watch?v=PdSi9NW5u3E
pi_200242728
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 juli 2021 22:18 schreef timmmmm het volgende:
ik vind het zo dom overkomen als je zegt dat je op zoek bent naar verdachten.

Je bent op zoek naar de daders, daarvoor heb je verdachten.
Nee, je bent en blijft verdachte. Je bent pas een dader als je door een rechter schuldig bevonden bent.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 7 juli 2021 @ 00:53:38 #116
117098 Hathor
Effe niet
pi_200242735
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 00:51 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Durven ze niet.
Ik zou niet weten waarom niet.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  woensdag 7 juli 2021 @ 00:53:55 #117
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_200242736
Waarom breekt er nooit eens een koolstofdioxide wolk uit in die ebi? Zo jammer.
pi_200242737
quote:

Heb deze hele brief sowieso altijd vreemd gevonden. De brief leest alsof Peter hem zelf had kunnen schrijven, in woordkeuze en zinsopbouw en niet als een brief geschreven door Taghi, zeker niet als je die pgp-berichten van hem gelezen hebt….
pi_200242739
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 00:51 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik heb nooit drugs gebruikt, maar dat hele zooitje klapt toch in elkaar als iedereen stopt met die shit.

Ja en ik weet het, hier zitten er ook genoeg aan de shit nu.
Als ja, realistisch is het niet. Mocht het toch wel gebeuren dan worden het vast ook niet ineens brave burgers, dan verschuift het gewoon naar een nieuw handeltje..
  woensdag 7 juli 2021 @ 00:54:16 #120
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_200242741
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 00:52 schreef TLC het volgende:

[..]

Nee, je bent en blijft verdachte. Je bent pas een dader als je door een rechter schuldig bevonden bent.
Nee, je zoekt de dader en zodra je denkt dat je die gevonden hebt dan is dat de verdachte.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_200242742
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 00:51 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]

Ik vind het een enorme kwal verder daar niet van en ook de situatie met JVDS vond ik een enorme hype, bewijs werd er niet geleverd en die Patrick bleek ook niet bepaald fris te zijn. :')
Missing white women syndrome en de VS natuurlijk.
  woensdag 7 juli 2021 @ 00:54:31 #122
486162 EenAndereWeg
houd 1,5 meter afstand
pi_200242743
quote:
1s.gif Op woensdag 7 juli 2021 00:51 schreef Fugue het volgende:

[..]

Stond Peter toen al Nabil B. bij?
Ik denk dat dit nieuws wel een link zou kunnen hebben met de moord.

https://www.ad.nl/binnenland/hof-peter-r-de-vries-mag-vertrouwelijke-telefoongesprekken-voeren-met-kroongetuige~a0d18308/
houd ANDERHALVE METER afstand
  woensdag 7 juli 2021 @ 00:55:02 #123
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_200242747
quote:

[..]

Het klinkt allemaal zo makkelijk nietwaar maar om ze daadwerkelijk veroordeeld te krijgen is er wel wettig en overtuigend (verkregen) bewijs nodig....
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_200242750
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 00:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, je zoekt de dader en zodra je denkt dat je die gevonden hebt dan is dat de verdachte.
Alweer niet, je zoekt geen dader maar een verdachte. Dat heb ik dus net uitgelegd.
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 7 juli 2021 @ 00:56:10 #125
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_200242755
quote:
0s.gif Op woensdag 7 juli 2021 00:54 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Missing white women syndrome en de VS natuurlijk.
Ik geloof nog steeds dat ze zwaar onder de drugs en drank door haar hoeven is gezakt op dat strand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')