Je kan beter eerst een zelfvoorziening bunker bouwen. Daarna hamsteren (verse goederen).quote:Op zondag 4 juli 2021 17:49 schreef zuco het volgende:
Wat erg. Wanneer precies?
Ik ga alvast hamsteren.
Die hebben we hier alemaal al joh.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:09 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Je kan beter eerst een zelfvoorziening bunker bouwen. Daarna hamsteren (verse goederen).
Voor het eind van het jaar ..quote:Op zondag 4 juli 2021 17:49 schreef zuco het volgende:
Ik ga alvast hamsteren.
Ja hallo, dan kan ik niet hoor.quote:Op zondag 4 juli 2021 18:27 schreef theguyver het volgende:
[..]
Voor het eind van het jaar ..
Althans volgens de persoon in het eerste YouTube filmpje.
Ik heb een huurwoning. Mag dat wel?quote:Op zondag 4 juli 2021 18:09 schreef Captain_Ghost het volgende:
[..]
Je kan beter eerst een zelfvoorziening bunker bouwen. Daarna hamsteren (verse goederen).
https://www.google.com/am(...)y-ufos-14666890/amp/quote:Op zondag 4 juli 2021 21:12 schreef sp3c het volgende:
Ufo's assault on navy ship caught on camera???
Fuck ww3, wat is deze????
Misschien ff aan Orangeman vragen om het te verschuiven?quote:
Nou, Putin natuurlijk! Die stapt in zijn eigen UFO's en vernietigd de US of A in een klap!quote:Op maandag 5 juli 2021 00:16 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom zou Rusland in hemelsnaam winnen in een wereldoorlog?
Ken ik niet.quote:Op maandag 5 juli 2021 00:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou, Putin natuurlijk! Die stapt in zijn eigen UFO's en vernietigd de US of A in een klap!
Even serieus, dit is de National Enquirer
Heh, we hebben niet echt een tegenhanger hier maar dit is een krantje wat geregeld bericht dat Elvis nog leeft en in een supermarkt werkt.quote:
Als ze niet winnen gaat de hele legertop naar een strafkamp in Siberië.quote:Op maandag 5 juli 2021 00:16 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom zou Rusland in hemelsnaam winnen in een wereldoorlog?
Haha oke dan.quote:Op maandag 5 juli 2021 00:44 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Heh, we hebben niet echt een tegenhanger hier maar dit is een krantje wat geregeld bericht dat Elvis nog leeft en in een supermarkt werkt.
Nja dat plaatje heb ik gewoon ff snel van internet gehaald.quote:Op maandag 5 juli 2021 00:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou, Putin natuurlijk! Die stapt in zijn eigen UFO's en vernietigd de US of A in een klap!
Even serieus, dit is de National Enquirer
dit jaar nog!quote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:29 schreef Purfectur het volgende:
maar wanneer is het nou? Dit gaat al jaren rond zo
Ik zou dat niet doen zeer waarschijnlijk gaat WO3 met atoomwapens uitgevochten worden. En dan is snel dood gaan de beste optie. Ik denk dat dit ongeveer gaat gebeuren als de grondstoffen op raken.quote:Op zondag 4 juli 2021 17:49 schreef zuco het volgende:
Ik ga alvast hamsteren.
Welke grondstoffen?quote:Op woensdag 7 juli 2021 14:48 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik zou dat niet doen zeer waarschijnlijk gaat WO3 met atoomwapens uitgevochten worden. En dan is snel dood gaan de beste optie. Ik denk dat dit ongeveer gaat gebeuren als de grondstoffen op raken.
Ja alweer.. dit is BNW en word om de paar maand zo'n beetje voorspeld.quote:
De oompaloempa had hier al een mooi aandeel in door de Russen pissed te maken door wapens te leveren aan de Oekraïne.quote:Op maandag 14 februari 2022 13:59 schreef Ixnay het volgende:
Rusland gaat niks doen. NAVO gaat niks doen.
Behalve bangmaken. Met Trump hadden we dit nooit gehad. Die had al lang een dealtje gesloten met Putin en Oekraïne.
Waar baseer je die onzin op?quote:Op maandag 14 februari 2022 14:42 schreef theguyver het volgende:
[..]
De oompaloempa had hier al een mooi aandeel in door de Russen pissed te maken door wapens te leveren aan de Oekraïne.
https://www.knack.be/nieu(...)le-news-1516661.htmlquote:
Dat was de hele reden van de eerste opstand en aftreden van de vorige premier..quote:
Poetin doet steeds een Trumpje door fakenews te roepen, hebben ze de zelfde meester?quote:Op maandag 14 februari 2022 13:59 schreef Ixnay het volgende:
Rusland gaat niks doen. NAVO gaat niks doen.
Behalve bangmaken. Met Trump hadden we dit nooit gehad. Die had al lang een dealtje gesloten met Putin en Oekraïne.
Met de steun van de Navo ziet het er niet al te best uit voor Rusland.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:47 schreef Ali_boo het volgende:
Mocht het tot een oorlog komen dan ziet het er niet al te best uit voor Oekraïne
[ afbeelding ]
Wat grappig. Er is zelfs bewijs dat Merkel, Macron, Trudeau en vele andere Westerse leiders dezelfde meester hebben. Het WEF. Zij zijn juist de reden dat er zo veel fakenews is.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:02 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Poetin doet steeds een Trumpje door fakenews te roepen, hebben ze de zelfde meester?
Klopt, bn bang dat geen een partij te vertrouwen is. Oorlog door grote ego's is wel de ultieme great reset.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:22 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Wat grappig. Er is zelfs bewijs dat Merkel, Macron, Trudeau en vele andere Westerse leiders dezelfde meester hebben. Het WEF. Zij zijn juist de reden dat er zo veel fakenews is.
Klopt hij presteerde het om Janoekovitsj zo erg onder druk te zetten dat die na de verkiezingen gelijk van standpunt veranderde en zo IPV pro EU over te slaan naar pro Rusland daarna brak de pleuris uit daar.quote:Op maandag 14 februari 2022 17:30 schreef schommelstoel het volgende:
Putin heeft geen oorlog nodig.
Hij is beetje aan het dreigen, alle niet Oekraïense mensen vertrekken op het moment uit het land
En Putin lacht zich de tering en kan zo van binnen uit Oekraïne overnemen.
Freemasons connectie met Romeinse, en oude Byzantijnse rijk? dus de double head eagle laat zien wie er achter de schermen aan de touwtjes trekt voor duizenden jaren?quote:Op maandag 14 februari 2022 22:50 schreef Alarmonoff het volgende:
https://orthodoxwiki.org/Double-headed_eagle
Kreeg vanochtend mee dat Russische troepen weer van de grens weg gaan, en dat er iets van een akkoordje is.quote:
Nee. Tis maar nog meer bullshit/political theater.quote:
Volgens mij snap je het sarcasme in mijn post niet helemaal.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 14:47 schreef theguyver het volgende:
[..]
Kreeg vanochtend mee dat Russische troepen weer van de grens weg gaan, en dat er iets van een akkoordje is.
Is nog steeds een ver van je bed show he.
Goh, ik dacht dat ik op bnw was, normaal is om jaar aankondiging van ww3!quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:42 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Volgens mij snap je het sarcasme in mijn post niet helemaal.
Er. Komt. Geen. Oorlog.
Nou als de russen komen zet ik mijn mondmasker opquote:
Je kan niet tegen de alcohol lucht?quote:Op woensdag 16 februari 2022 08:22 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Nou als de russen komen zet ik mijn mondmasker op
Morgen dus...quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:11 schreef Ali_boo het volgende:
Wie zal er gelijk krijgen ? De westerse of de Israëlische inlichtingsdiensten ??
[ twitter ]
Drink geen bierquote:Op woensdag 16 februari 2022 10:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Morgen dus...
Wat denk je vrij vragen en kratje pils in huis halen?
quote:Rusland ontkent dat een aanval op Oekraïne nakend is: "Oorlogen in Europa beginnen zelden op een woensdag"
https://www.msn.com/nl-be(...)UDxv?ocid=entnewsntp
Ik heb geen idee, ik zag alleen dat berichtje over de Israëlische inlichtingen dienst..quote:Op woensdag 16 februari 2022 10:37 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Drink geen bier![]()
Maar jij denkt vandaag om 1 uur?
Hey jij ook opgegroeid onder de dreiging van DE BOM ?quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:06 schreef pokkerdepok het volgende:
wel grappig, ik ben opgegroeid in de jaren 70-80, je moet toch wel met wat ergens komen dan dit, voordat ik me zorgen ga maken. mn hele fucking jeugd kon het elk moment afgelopen zijn, letterlijk. als een idioot op de knop drukte.
jep! genoeg om de mensheid 86 keer uit te roeien, of zoiets, toch?quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:14 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Hey jij ook opgegroeid onder de dreiging van DE BOM ?
nucleare wapens bestaan niet, maar dat is een andere topic.quote:Op woensdag 16 februari 2022 13:06 schreef pokkerdepok het volgende:
wel grappig, ik ben opgegroeid in de jaren 70-80, je moet toch wel met wat ergens komen dan dit, voordat ik me zorgen ga maken. mn hele fucking jeugd kon het elk moment afgelopen zijn, letterlijk. als een idioot op de knop drukte.
hoi wappiequote:Op woensdag 16 februari 2022 13:23 schreef Mytho het volgende:
[..]
nucleare wapens bestaan niet, maar dat is een andere topic.kijk maar naar hiroshima en nagasaki, zelfde schade als tokyo, en er zijn fotos van onbeschadigde gebouwen op groundzero, geen rook, roet sporen, geen krater, geen straling probleem. en kilometers van groundzero werden betonnen gebouwen weggevaagd.
kern proeven zijn gemaakt met grote hoeveelheden TNT en wat hollywood technology. allemaal nep
afghanen hadden de russen verslagen met veel minder.quote:Op maandag 14 februari 2022 15:47 schreef Ali_boo het volgende:
Mocht het tot een oorlog komen dan ziet het er niet al te best uit voor Oekraïne
[ afbeelding ]
Hopelijk hebben ze een lekkere portie borsch gehad en kunnen ze op volle maag beginnen aan de invasie . Vermoed wel dat de Isrealies gelijk gaan krijgen . In sommige staten is het al 1300 uur . Ik zie nog niks gebeurenquote:Op woensdag 16 februari 2022 11:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik zag alleen dat berichtje over de Israëlische inlichtingen dienst..
Maar zal wel goeie manoeuvre zijn, IPV terug trekken vol in de aanval.
Althans zo speel ik ook via rts games, via afleiding manoeuvres!
Amerikanen staan te popelen zo lijkt het welquote:Op woensdag 16 februari 2022 20:26 schreef Ali_boo het volgende:
Weet niet of het vandaag losbarst maar er is wel beweging
[ twitter ]
Sneaky annexeren van het pro Russische gebied zit er niet bepaald meer in.quote:Op woensdag 16 februari 2022 20:26 schreef Ali_boo het volgende:
Weet niet of het vandaag losbarst maar er is wel beweging
[ twitter ]
Neej niet op de voorgrond natuurlijk.quote:
De US die iemand anders gaat beschuldigen van een false flag ...quote:Hoe een beschoten kleuterschool nu toch het startsein van een oorlog in Oekraïne kan zijn
... blabla’.. De Verenigde Staten zeggen al langer te vrezen voor een ‘false flag operation’, waarbij een incident geënsceneerd zou worden dat de Russen een excuus verschaft om Oekraïne binnen te vallen. President Joe Biden heeft die vrees donderdag herhaald.
https://www.hln.be/buiten(...)e-kan-zijn~a401f7a5/
Dus.... Als ik mijn hand in mijn bodywarmer steek ben ik automatisch een freemason?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 02:46 schreef Mytho het volgende:
free mason hidden hand.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
George Washington, eerste president
[ afbeelding ]
Nee jij niet ... speciaal voor jouquote:Op zaterdag 19 februari 2022 07:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dus.... Als ik mijn hand in mijn bodywarmer steek ben ik automatisch een freemason?
Verder niks nodig?
Nounou een false flag zou nu wel goed uitkomen voor creepy Joequote:LIVE. Biden "overtuigd" dat Poetin beslist heeft om Oekraïne binnen te vallen - “50 procent van troepen aan Oekraïense grens klaar om aan te vallen”
De spanningen rond Oekraïne lopen op. De voormalige Sovjet-republiek zoekt toenadering tot het Westen, en zou graag toetreden tot de NAVO. Dat wil Russisch president Vladimir Poetin koste wat het kost vermijden, hij stuurde recent meer dan 100.000 militairen naar de grensregio. Het Westen vreest een invasie, Rusland ontkent dat en claimt een deel van zijn troepen teruggetrokken te hebben. Noch Oekraïne, noch de VS, noch de NAVO zien echter tekenen van een echte Russische terugtrekking — het Witte Huis stelt zelfs dat de Russen 7.000 extra troepen aan de grens verzameld zouden hebben. Volg de laatste nieuwe ontwikkelingen omtrent de dreigende escalatie tussen Rusland en Oekraïne in onze liveblog.
... https://www.hln.be/buiten(...)-te-vallen~af81d205/
BNW / vrijmetselaarsquote:Op zaterdag 19 februari 2022 14:18 schreef Mytho het volgende:
Albert Pike en double head eagle
[ afbeelding ]
een iq van boven de 156quote:Op zaterdag 19 februari 2022 07:13 schreef theguyver het volgende:
[..]
Dus.... Als ik mijn hand in mijn bodywarmer steek ben ik automatisch een freemason?
Verder niks nodig?
Dan kan je bijna iedereen in de plaatjes van mytho wel doorstrepen.quote:
Even een korte check hoe je de huidige stand van zaken dan interpreteert.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:42 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Volgens mij snap je het sarcasme in mijn post niet helemaal.
Er. Komt. Geen. Oorlog.
OKI nou..quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik zag alleen dat berichtje over de Israëlische inlichtingen dienst..
Maar zal wel goeie manoeuvre zijn, IPV terug trekken vol in de aanval.
Althans zo speel ik ook via rts games, via afleiding manoeuvres!
Kun je voorbeelden noemen?quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:07 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Valt toch op dat veel linkse pro-corona napraaters helemaal opgewonden raken van oorlog.
Hadden de Israëlische inlichtingsdiensten toch gelijkquote:
Ja, die zaten er aardig dicht op.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:43 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hadden de Israëlische inlichtingsdiensten toch gelijk
Welke trol achtige insteek?quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:48 schreef Ali_boo het volgende:
@:theguyver heb een nieuwe topic geopend
No offence maar die trol achtige insteek hebben we nu niet nodig
Had het iets beter moeten verwoorden maar de OP heeft een lage bnw gehaltequote:
Zie op gast in filmpje zat er maar 2 maand naast.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, die zaten er aardig dicht op.
Laag? Oh wacht de voorspelling was iets te accuraat..quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:06 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Had het iets beter moeten verwoorden maar de OP heeft een lage bnw gehalte
Maakt verder niet uit , ik prefereer een spannende bnw theorie boven een tabliod as Sun . Iedereen zijn eigen dingquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Laag? Oh wacht de voorspelling was iets te accuraat..
Oh en ja jou topic... Ehmm idk..
Nja dit kan een voorteken zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:12 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Maakt verder niet uit , ik prefereer een spannende bnw theorie boven een tabliod as Sun . Iedereen zijn eigen ding
Na 2033 mislukte voorspelling hebben we het eindelijk aan het rechte eind hier in bnw
Smaakt het nog?quote:Op maandag 5 juli 2021 00:38 schreef jogy het volgende:
De spullen die ik voor 2012 heb ingekocht zijn nog steeds wel te vreten denk ik.
Door de sancties zal Rusland verder geïsoleerd raken . Daarmee vergroot je alleen de kans dat de Russen toenadering zullen zoeken bij de Chinezenquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nja dit kan een voorteken zijn.
Wat als Rusland de gaskraan dicht gaat draaien bijvoorbeeld.
Wat als Rusland verder door slaat..
Wat als China zich er als nog mee gaat betrekken.
Vond trouwens al bizar dat Erdogan de aanval veroordeelde...
Uhu maar als dat allemaal uit komt..quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:31 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Door de sancties zal Rusland verder geïsoleerd raken . Daarmee vergroot je alleen de kans dat de Russen toenadering zullen zoeken bij de Chinezen
China zal haar kans zien om Taiwan aan zich toe te eigenen
Als die twee samenspannen tegen het westen dan zie ik het behoorlijk somber in
Ik denk dat dit vrij nauwkeurig is: Rusland + China en bondgenoten tegen het westen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Uhu maar als dat allemaal uit komt..
Is het wel een bizar accurate OP.
Nja ben beetje bang dat tegen de tijd dat ze wat sancties bedacht hebben Oekraïne al volledig weer bij Rusland is.
En de atheïsten?quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:42 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik denk dat dit vrij nauwkeurig is: Rusland + China en bondgenoten tegen het westen.
Laat ik dan ook maar een duit in het zakje doen, in lijn met mijn eerdere bijdragen op dit subforum:
De paus neemt een prominente plaats in als 'neutrale' vredesbemiddelaar, die zowel het westen als het oosten veroordeelt, als opmars naar de 'nieuwe wereldorde' waarin alle naties en religies zich verenigen, wat het uiteindelijke doel is.
de anti-christ rises ?quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:42 schreef Ali_Kannibali het volgende:
De paus neemt een prominente plaats in als 'neutrale' vredesbemiddelaar, die zowel het westen als het oosten veroordeelt, als opmars naar de 'nieuwe wereldorde' waarin alle naties en religies zich verenigen, wat het uiteindelijke doel is.
Zoals China?quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2022 15:58 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Zoals China?
'China is the best implementer of Catholic social doctrine,' says Vatican bishop
""Right now, those who are best implementing the social doctrine of the Church are the Chinese," a senior Vatican official has said.
Bishop Marcelo Sánchez Sorondo, chancellor of the Pontifical Academy of Social Sciences, praised the Communist state as "extraordinary", saying: "You do not have shantytowns, you do not have drugs, young people do not take drugs". Instead, there is a "positive national conscience".
The bishop told the Spanish-language edition of Vatican Insider that in China "the economy does not dominate politics, as happens in the United States, something Americans themselves would say."
Bishop Sánchez Sorondo said that China was implementing Pope Francis's encyclical Laudato Si' better than many other countries and praised it for defending Paris Climate Accord. "In that, it is assuming a moral leadership that others have abandoned", he added."
Een pot nat.
Geen idee. Supermarkten zijn nog open en ik woon niet in Oekraïne.quote:
Poetin is gewoon de held die tegen de NWO in gaat door Oekraïne te beschermen tegen de agressie van de onderliggende elite.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:38 schreef theguyver het volgende:
Ik leg nog steeds de link niet tussen een losgeslagen dictator die schijnbaar van Rusland weer USSR wil maken..
En religie, freemason etc, maar dat zal dan wel weer aan mij liggen.
Misschien meer voor jou topic aliboo?
Beide kanten spelen onder hetzelfde hoedje.quote:Op donderdag 24 februari 2022 16:38 schreef theguyver het volgende:
Ik leg nog steeds de link niet tussen een losgeslagen dictator die schijnbaar van Rusland weer USSR wil maken..
En religie, freemason etc, maar dat zal dan wel weer aan mij liggen.
Misschien meer voor jou topic aliboo?
Je zit nog in COR mode met je alles-in-het-belachelijke-trekken posts.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Poetin is gewoon de held die tegen de NWO in gaat door Oekraïne te beschermen tegen de agressie van de onderliggende elite.
Eh nou, dat is wel iets waar de rode draad van bijvoorbeeld Ali heen leid.quote:Op donderdag 24 februari 2022 18:06 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Je zit nog in COR mode met je alles-in-het-belachelijke-trekken posts.
Baudet op Twitter...quote:Poetin toont zich steeds duidelijker de leider van conservatief Europa. Prachtige vent. En hij heeft zo gelijk over de NAVO-agressie en de absurde oorlogszucht van EU, WEF, etc.
Dus hup, MarkieMark, naar Moskou en een deal maken met die man. Sluit vriendschap met Rusland!
Vriendschap? Volgens mij was de relatie al neutraal.quote:
Ah, die oorlog is begonnen door de NAVO?quote:Op donderdag 24 februari 2022 21:36 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Vriendschap? Volgens mij was de relatie al neutraal.
Poetin heeft wel een punt wb aggressie:
https://en.wikipedia.org/(...)_embassy_in_Belgrade
https://www.theguardian.com/world/1999/oct/17/balkans
Cancer-stricken Serbian sues NATO for use of depleted uranium in 1999 attack on Yugoslavia :
https://tass.com/world/1246955
Wie zegt dat?quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:39 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ah, die oorlog is begonnen door de NAVO?
Interessante plot twist...
Jij verdedigt NAVO agressie en de absurde oorlogszuchtig van de EU, waarin Poetin gelijk heeft.quote:
Nee, alleen dat de navo aggressief was tijdens de balkonoorlog volgens die links, niet dat ze begonnen zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2022 22:56 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij verdedigt NAVO agressie en de absurde oorlogszuchtig van de EU, waarin Poetin gelijk heeft.
Ja, dat was tegen het zere been van Putin.quote:Op donderdag 24 februari 2022 23:04 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Nee, alleen dat de navo aggressief was tijdens de balkonoorlog volgens die links, niet dat ze begonnen zijn.
Samen met Baudet topic?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 07:56 schreef Wantie het volgende:
Eigenlijk kunnen we dit topic wel samenvoegen met het covid topic[ twitter ]
Dankzij Poetin hebben ze in Oekraine nu weer een avondklok. Dat zal met minder gejuich ontvangen worden hier.quote:Op donderdag 24 februari 2022 17:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Poetin is gewoon de held die tegen de NWO in gaat door Oekraïne te beschermen tegen de agressie van de onderliggende elite.
Ja, en je mag het land niet meer uit, iedereen tussen 18-55 gemobiliseerd...quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dankzij Poetin hebben ze in Oekraine nu weer een avondklok. Dat zal met minder gejuich ontvangen worden hier.
Een politiek leider die loopt te trollen?quote:
Ook zo mooi, een van die beelden klopt niet, de rest wel en gelijk is het propaganda. Lekker simpel zo denken.quote:
Heb je voorbeeldje van juichende mensen toen de avondklok er kwam?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 11:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dankzij Poetin hebben ze in Oekraine nu weer een avondklok. Dat zal met minder gejuich ontvangen worden hier.
quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Daar zullen de Russen van onder de indruk zijn...
Schijnen Oekraïense tanks te zijn?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:11 schreef theguyver het volgende:
[..]
https://9gag.com/gag/aggoz56?ref=android
Hopen dat er meer volgen..
Eerste filmpje is me niet helemaal duidelijk de auto rijd er snel lang en ze gebruiken veelal de zelfde tanks in filmpje van 9gag betreft het wel degelijk een Russische tank waarbij de bemanning er vandoor gaat.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Schijnen Oekraïense tanks te zijn?
Ik vind Rusland-sympathisanten maar enorme losers eigenlijk, misschien moet je eens asiel daar gaan aanvragen.quote:
Ik geef juist aan dat dit niet tot gejuich zal zorgen.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 17:09 schreef theguyver het volgende:
[..]
Heb je voorbeeldje van juichende mensen toen de avondklok er kwam?
Ik zat gisternacht live camerabeelden in Kyiv te kijken, er was wel degelijk een grote explosie die ook vanuit meerdere hoeken is gefilmd door amateurs, maar wellicht komen deze beelden niet overeen.quote:
Ho, ho, je zit in BNW! Daar behandel je geen waarheid, maar negatieve dingen over de media en je eigen regering. Misschien toch wat meer voor Rusland juichen, want die heeft de media tenminste hard aangepakt.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:25 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik zat gisternacht live camerabeelden in Kyiv te kijken, er was wel degelijk een grote explosie die ook vanuit meerdere hoeken is gefilmd door amateurs, maar wellicht komen deze beelden niet overeen.
Verder wordt er over en weer vanzelfsprekend propaganda verspreid.
Ik heb vrienden met familie in Oekraïene en de situatie is wel degelijk ernstig.
Doe eens normaal man.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:30 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ho, ho, je zit in BNW! Daar behandel je geen waarheid, maar negatieve dingen over de media en je eigen regering. Misschien toch wat meer voor Rusland juichen, want die heeft de media tenminste hard aangepakt.
Niet opgelet in de afgelopen maanden? Rusland zou worden zwartgemaakt door onze overheid en media. Dat terwijl die Putin juist zo'n fijne vent is en hij is slachtoffer van aantijgingen zonder bewijs, zoals gif, vliegtuigen neerhalen enz,quote:
Nou als nu minder is was vorige keer meer.. dus vond de opmerking beetje raar in de context..quote:Op vrijdag 25 februari 2022 19:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik geef juist aan dat dit niet tot gejuich zal zorgen.
Wil je dat ik een voorbeeld van niet juichen geef?
overdrijf je weer lekker?quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:15 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik vind Rusland-sympathisanten maar enorme losers eigenlijk, misschien moet je eens asiel daar gaan aanvragen.
Met dat soort domme tweets kun je zoiets verwachten.quote:
Nee, Poetin is lief en in Oekraïne is niks aan de hand. Gewoon een vredesmissie. De media liegt zoals gewoonlijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:15 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik vind Rusland-sympathisanten maar enorme losers eigenlijk, misschien moet je eens asiel daar gaan aanvragen.
Is ook geen oorlog .. beetje vuurwerk en zo.quote:Op vrijdag 25 februari 2022 21:32 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nee, Poetin is lief en in Oekraïne is niks aan de hand. Gewoon een vredesmissie. De media liegt zoals gewoonlijk.
heel kwalijk dit.quote:
Hier nog eentje:quote:Op vrijdag 25 februari 2022 23:24 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
heel kwalijk dit.
Hier nog een
[ twitter ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom gebruikt MSM beelden die niks met Ukraine te maken hebben, wat redelijk is aangetoond? Amateuristische fout?quote:
https://9gag.com/gag/aE80wmO?ref=androidquote:Op vrijdag 25 februari 2022 18:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Schijnen Oekraïense tanks te zijn?
Probleem is natuurlijk simpel, het is oorlog en propaganda gaat beide kanten op.quote:
Vaticaan biedt bemiddeling aanquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:42 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik denk dat dit vrij nauwkeurig is: Rusland + China en bondgenoten tegen het westen.
Laat ik dan ook maar een duit in het zakje doen, in lijn met mijn eerdere bijdragen op dit subforum:
En EU politici reageren als kleine meisjes in paniek, geen ruimte voor dialoog met intolerantie (naar hun maatstaven).quote:Op maandag 28 februari 2022 02:03 schreef Mytho het volgende:
Ukraine president, former actor en comedian in latex en hoge hakken.
[ afbeelding ]
https://www.bitchute.com/video/VuHIH5D2OIRt/
Wat een wijf en nog steeds acteur hoor dat zijn ze eigenlijk allemaal.quote:Op maandag 28 februari 2022 02:03 schreef Mytho het volgende:
Ukraine president, former actor en comedian in latex en hoge hakken.
[ afbeelding ]
https://www.bitchute.com/video/VuHIH5D2OIRt/
Ja, precies.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:12 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Wat een wijf en nog steeds acteur hoor dat zijn ze eigenlijk allemaal.
Waarom deed Rusland dat in de eerste instantie?quote:Op maandag 28 februari 2022 13:53 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, precies.
Laten we de president van Oekraïne bashen...
Dat is heel gepast als dat land door Rusland wordt ingenomen...
Nou niet omdat de huidige president aan cabaret heeft gedaan.quote:Op maandag 28 februari 2022 13:58 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Waarom deed Rusland dat in de eerste instantie?
Klopt, maar hoedanook heeft Rusland het recht niet om een dergelijke invasie uit te voeren. Beetje raar dat het slachtoffer daarvan zo te kijk wordt gezet.quote:Ik praat het niet goed, maar alles heeft een reden.
Als de pleuris uit breekt in Afrika horen we dat hier ook, maar westerse media heeft het nu over oorlog in een westers land..quote:
De mensen die dat nieuws verspreiden zijn dat dezelfde die voorspelden dan er 100k coronadoden zouden vallen in NL?quote:Op maandag 28 februari 2022 17:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oh en hoeveel van die andere landen dreigen met opblazen van de planeet?
Als we niks hadden gedaan zou dat zomaar mogelijk kunnen zijn geweest.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:19 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
De mensen die dat nieuws verspreiden zijn dat dezelfde die voorspelden dan er 100k coronadoden zouden vallen in NL?
de doemscenario's komen gelukkig zelden uit.quote:Op maandag 28 februari 2022 18:35 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als we niks hadden gedaan zou dat zomaar mogelijk kunnen zijn geweest.
Maar dat zijn niet dezelfde mensen.
Wees blij, maar goed die rare kwiebus in het Kremlin kan op een grote knop drukken als hij zijn zin niet krijgt.quote:Op maandag 28 februari 2022 19:29 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
[..]
de doemscenario's komen gelukkig zelden uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |