Dan kan je bijna iedereen in de plaatjes van mytho wel doorstrepen.quote:
Even een korte check hoe je de huidige stand van zaken dan interpreteert.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 16:42 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Volgens mij snap je het sarcasme in mijn post niet helemaal.
Er. Komt. Geen. Oorlog.
OKI nou..quote:Op woensdag 16 februari 2022 11:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik zag alleen dat berichtje over de Israëlische inlichtingen dienst..
Maar zal wel goeie manoeuvre zijn, IPV terug trekken vol in de aanval.
Althans zo speel ik ook via rts games, via afleiding manoeuvres!
Kun je voorbeelden noemen?quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:07 schreef epicbeardman het volgende:
[ afbeelding ]
Valt toch op dat veel linkse pro-corona napraaters helemaal opgewonden raken van oorlog.
Hadden de Israëlische inlichtingsdiensten toch gelijkquote:
Ja, die zaten er aardig dicht op.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:43 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Hadden de Israëlische inlichtingsdiensten toch gelijk
Welke trol achtige insteek?quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:48 schreef Ali_boo het volgende:
@:theguyver heb een nieuwe topic geopend
No offence maar die trol achtige insteek hebben we nu niet nodig
Had het iets beter moeten verwoorden maar de OP heeft een lage bnw gehaltequote:
Zie op gast in filmpje zat er maar 2 maand naast.quote:Op donderdag 24 februari 2022 13:44 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, die zaten er aardig dicht op.
Laag? Oh wacht de voorspelling was iets te accuraat..quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:06 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Had het iets beter moeten verwoorden maar de OP heeft een lage bnw gehalte
Maakt verder niet uit , ik prefereer een spannende bnw theorie boven een tabliod as Sun . Iedereen zijn eigen dingquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:08 schreef theguyver het volgende:
[..]
Laag? Oh wacht de voorspelling was iets te accuraat..
Oh en ja jou topic... Ehmm idk..
Nja dit kan een voorteken zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:12 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Maakt verder niet uit , ik prefereer een spannende bnw theorie boven een tabliod as Sun . Iedereen zijn eigen ding
Na 2033 mislukte voorspelling hebben we het eindelijk aan het rechte eind hier in bnw
Smaakt het nog?quote:Op maandag 5 juli 2021 00:38 schreef jogy het volgende:
De spullen die ik voor 2012 heb ingekocht zijn nog steeds wel te vreten denk ik.
Door de sancties zal Rusland verder geïsoleerd raken . Daarmee vergroot je alleen de kans dat de Russen toenadering zullen zoeken bij de Chinezenquote:Op donderdag 24 februari 2022 14:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Nja dit kan een voorteken zijn.
Wat als Rusland de gaskraan dicht gaat draaien bijvoorbeeld.
Wat als Rusland verder door slaat..
Wat als China zich er als nog mee gaat betrekken.
Vond trouwens al bizar dat Erdogan de aanval veroordeelde...
Uhu maar als dat allemaal uit komt..quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:31 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Door de sancties zal Rusland verder geïsoleerd raken . Daarmee vergroot je alleen de kans dat de Russen toenadering zullen zoeken bij de Chinezen
China zal haar kans zien om Taiwan aan zich toe te eigenen
Als die twee samenspannen tegen het westen dan zie ik het behoorlijk somber in
Ik denk dat dit vrij nauwkeurig is: Rusland + China en bondgenoten tegen het westen.quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:38 schreef theguyver het volgende:
[..]
Uhu maar als dat allemaal uit komt..
Is het wel een bizar accurate OP.
Nja ben beetje bang dat tegen de tijd dat ze wat sancties bedacht hebben Oekraïne al volledig weer bij Rusland is.
En de atheïsten?quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:42 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Ik denk dat dit vrij nauwkeurig is: Rusland + China en bondgenoten tegen het westen.
Laat ik dan ook maar een duit in het zakje doen, in lijn met mijn eerdere bijdragen op dit subforum:
De paus neemt een prominente plaats in als 'neutrale' vredesbemiddelaar, die zowel het westen als het oosten veroordeelt, als opmars naar de 'nieuwe wereldorde' waarin alle naties en religies zich verenigen, wat het uiteindelijke doel is.
de anti-christ rises ?quote:Op donderdag 24 februari 2022 14:42 schreef Ali_Kannibali het volgende:
De paus neemt een prominente plaats in als 'neutrale' vredesbemiddelaar, die zowel het westen als het oosten veroordeelt, als opmars naar de 'nieuwe wereldorde' waarin alle naties en religies zich verenigen, wat het uiteindelijke doel is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |