De juli-maand van vorig jaar was ook niet zo warm. (KNMI maandoverzicht juli 2020)quote:
20 tinten grijs, voor de verandering.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:13 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Morgen wel weer even een lekker dagje😎
Precies, het is nu wel fucking benauwd warm maar je hebt tenminste niet die brandende zon op je harsesquote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:41 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb toch honderd keer liever dit grijze weer met aangename temperaturen dan een paar weken lang 35-40 graden.
Dat was, bijna letterlijk, een ware hel.
Ik vind dit ook prima te doen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:41 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb toch honderd keer liever dit grijze weer met aangename temperaturen dan een paar weken lang 35-40 graden.
Dat was, bijna letterlijk, een ware hel.
Bizar was datquote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:14 schreef DemonRage het volgende:
[..]
De juli-maand van vorig jaar was ook niet zo warm. (KNMI maandoverzicht juli 2020)
Maar we weten allemaal wat voor augustus erop volgde.
Lekker vaag weer idd. Gisteren stond er serieus nog best lekker weer voor vandaag, maar het is al heel de dag weer grijs ja en nu zelfs weer regen en onweer.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
20 tinten grijs, voor de verandering.Het is ook eigenlijk al 4 zaterdagen op een rij grijs en belabberd.
Wel een lekkere temperatuur.
Heerlijkquote:Op zondag 4 juli 2021 11:01 schreef DemonRage het volgende:
Lekker nevelig en dampig buiten, voelt ondanks een temperatuur van slechts 20C als tropisch regenwoud weer.
Een paar dagen van zulk weer met regelmatig buien en in de bossen en parken stikt het van de muggen.
Zekers. Anders dan als het maar net 20C wordt bij een hele lage luchtvochtigheid en meer wind. Dan voelt het gelijk anti-zomers.quote:
Brabant woon je toch?quote:
Hier ook flink los. (Tilburg)quote:Op zondag 4 juli 2021 14:38 schreef Salina het volgende:
[..]
Brabant woon je toch?
Hier nu ook flinke bak kloteweer. Keiharde regen en donder en bliksem.
Lekker windje er bij ook trouwens.
Tropisch buitje genot (als je binnen zit althans).
Dit zei Helga van Leur nog in een reactie daaronder.quote:
Ik zat er ook nog aan te denken. Hopelijk is die alsnog op tijd geweest want het ging ineens wel heel snel zeg toen die massa erachteraan kwam. Man toch wel eng hoor als je dit meemaakt en idd bizar hoe makkelijk dat huis meegenomen werd.quote:Een engeltje op zijn schouder als de modderstroom stopt?
Tijdelijk. Hij had beter achteruit de berg op kunnen rijden, volgens mij… Hoop dat bestuurder niet alsnog ingehaald is…
Breda.quote:
Het heeft even stevig gewaaid vooraf en daarna matige regen....er staan niet eens plassen op straat...quote:Op zondag 4 juli 2021 16:06 schreef Salina het volgende:
[..]
Breda.
Nu al een tijdje voorbij.
Maar was wel heftig. In Vlaanderen ook als je op HLN.be kijkt.
Veel plezier/succes/sterkte iedereen.
Verschilt dan nogal. Toch als je naar buienradar kijkt, gaat het over de hele breedte van het land naar het Noorden. Maar goed, niet overal gaat het gepaard met heftige regen en onweer blijkbaar.quote:Op zondag 4 juli 2021 16:35 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Het heeft even stevig gewaaid vooraf en daarna matige regen....er staan niet eens plassen op straat...
Voor mij ookquote:
Sterkte manquote:Op maandag 5 juli 2021 10:53 schreef Zipportal het volgende:
Het koelt ook geen flikker af met de ramen open.
Had je die chili con carne nu toch maar laten staan gisteren.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:37 schreef Snowsquall het volgende:
Tsjonge jonge, een halve dag voorbij en niemand die klaagt over de wind??![]()
Het gaat er hier iig stevig aan toe met de windstoten.
Ikke nie, bloazzuhh nondetjuuquote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:38 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Had je die chili con carne nu toch maar laten staan gisteren.
Na zoveel teleurstelling deze 'zomer' ga je het maar accepteren uiteindelijk.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 13:37 schreef Snowsquall het volgende:
Tsjonge jonge, een halve dag voorbij en niemand die klaagt over de wind??![]()
Het gaat er hier iig stevig aan toe met de windstoten.
Deze zomer is definitief afgeschreven. Vanaf volgende week vakantie, lekker kamperen. Met iedere dag 60% van de tijd regen en een verwachte minimale neerslagsom van 7,5 mm. En maximaal 17 graden. Joepiequote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Na zoveel teleurstelling deze 'zomer' ga je het maar accepteren uiteindelijk.
Lange termijn laat wat anders zien.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:41 schreef Djeez het volgende:
[..]
Deze zomer is definitief afgeschreven. Vanaf volgende week vakantie, lekker kamperen. Met iedere dag 60% van de tijd regen en een verwachte minimale neerslagsom van 7,5 mm. En maximaal 17 graden. Joepie
Waar? Ik weet dat men verplicht is af en toe mooi weer te voorspellen, omdat iedereen anders massaal gaat emigrerenquote:
Eindelijkquote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Weer blij maken met een dooie muts. Uiteindelijk een paar droge en warmere dagen in augustus, en dan is de zomer alweer voorbijquote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:50 schreef aloa het volgende:
2e helft van juli.
Maar moet eerst nog uitkomen natuurlijk.
We gaan het zien.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:54 schreef Djeez het volgende:
[..]
Weer blij maken met een dooie muts. Uiteindelijk een paar droge en warmere dagen in augustus, en dan is de zomer alweer voorbij
Ik ben er inmiddels ook wel uit dat we na een waardeloze lente ook de waardeloze zomer houden. Volgend jaar beter.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waar woon je in Gods naam? Deze week van het zuiden naar het meest noordelijke plaatsje n Nederland gegaan en 22 graden en zon hier..quote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:41 schreef Djeez het volgende:
[..]
Deze zomer is definitief afgeschreven. Vanaf volgende week vakantie, lekker kamperen. Met iedere dag 60% van de tijd regen en een verwachte minimale neerslagsom van 7,5 mm. En maximaal 17 graden. Joepie
Was al lang bekend. Door de extreem koude lente is de zee nauwelijks opgewarmd. En aangezien de wind altijd uit de westhoek waait, is het een extreem nat en koud jaarquote:Op dinsdag 6 juli 2021 19:31 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben er inmiddels ook wel uit dat we na een waardeloze lente ook de waardeloze zomer houden. Volgend jaar beter.
Viel natuurlijk een beetje te verwachten nadat jij een airco had aangeschaft.quote:Op dinsdag 6 juli 2021 16:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik verwacht nog wel wat. We zijn er nog nietquote:Op donderdag 8 juli 2021 09:13 schreef Elan het volgende:
Trouwens prima zomertje zo, zonder infantiele hittegolven met absurde droogte of temperaturen zwaar onder het minimum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |