De juli-maand van vorig jaar was ook niet zo warm. (KNMI maandoverzicht juli 2020)quote:
20 tinten grijs, voor de verandering.quote:Op vrijdag 2 juli 2021 23:13 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
Morgen wel weer even een lekker dagje😎
Precies, het is nu wel fucking benauwd warm maar je hebt tenminste niet die brandende zon op je harsesquote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:41 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb toch honderd keer liever dit grijze weer met aangename temperaturen dan een paar weken lang 35-40 graden.
Dat was, bijna letterlijk, een ware hel.
Ik vind dit ook prima te doen.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:41 schreef StateOfMind het volgende:
Ik heb toch honderd keer liever dit grijze weer met aangename temperaturen dan een paar weken lang 35-40 graden.
Dat was, bijna letterlijk, een ware hel.
Bizar was datquote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:14 schreef DemonRage het volgende:
[..]
De juli-maand van vorig jaar was ook niet zo warm. (KNMI maandoverzicht juli 2020)
Maar we weten allemaal wat voor augustus erop volgde.
Lekker vaag weer idd. Gisteren stond er serieus nog best lekker weer voor vandaag, maar het is al heel de dag weer grijs ja en nu zelfs weer regen en onweer.quote:Op zaterdag 3 juli 2021 14:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
20 tinten grijs, voor de verandering.Het is ook eigenlijk al 4 zaterdagen op een rij grijs en belabberd.
Wel een lekkere temperatuur.
Heerlijkquote:Op zondag 4 juli 2021 11:01 schreef DemonRage het volgende:
Lekker nevelig en dampig buiten, voelt ondanks een temperatuur van slechts 20°C als tropisch regenwoud weer.
Een paar dagen van zulk weer met regelmatig buien en in de bossen en parken stikt het van de muggen.
Zekers. Anders dan als het maar net 20°C wordt bij een hele lage luchtvochtigheid en meer wind. Dan voelt het gelijk anti-zomers.quote:
Brabant woon je toch?quote:
Hier ook flink los. (Tilburg)quote:Op zondag 4 juli 2021 14:38 schreef Salina het volgende:
[..]
Brabant woon je toch?
Hier nu ook flinke bak kloteweer. Keiharde regen en donder en bliksem.
Lekker windje er bij ook trouwens.
Tropisch buitje genot (als je binnen zit althans).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |