Ik vind hem best primaquote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze commentator ontstijgt misschien zelfs Frank Snoeks met zijn eindeloze gelul
Ik verwacht nog wel wat van Spanje gek genoeg.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:33 schreef Kriegel het volgende:
Alles gaat verkeerd met de ploegen waar je iets van verwacht, de Belgen lopen na Italië gewoon zo door naar de beker
Ik vind deze post een verwarrende maar emotionele rollercoaster.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:33 schreef Kriegel het volgende:
Alles gaat verkeerd met de ploegen waar je iets van verwacht, de Belgen lopen na Italië gewoon zo door naar de beker
Als we dat verwachten, gebeurt het toch juist niet?quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:33 schreef Kriegel het volgende:
Ik denk eerst de kwartfinale.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:34 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Denk dat de halve finale eerst moet worden gewonnen
Eerst de kwart nog zelfs.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:34 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Denk dat de halve finale eerst moet worden gewonnen
Jij geloofde hem inmiddels dat het een historische, spannende, geweldige wedstrijd is in een fantastische atmosfeer?quote:
Die scoren gewoon in de extra tijd. Geen zorgen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:33 schreef FritzWalter het volgende:
Nu wordt het moelijk voor de mannschaft.
En de afgelopen decennia aan Engeland op toernooien.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die denken dat Engeland nu in de finale staat hebben zeker Frankrijk - Zwitserland en Nederland - Tsjechië gemist?
Hier heb ik geen actieve herinnering aan.quote:
Engeland gaat eruit tegen Zweden ja.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mensen die denken dat Engeland nu in de finale staat hebben zeker Frankrijk - Zwitserland en Nederland - Tsjechië gemist?
Ja... (snik snik) sorry hoor... maar dat had ik gewoon ff nodig... (snif)...quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:36 schreef Coco het volgende:
Er zitten nog veel users in het vorige topic.
Krijg nog steeds likes binnen op het gifje.
Elke wedstrijd dat gezwets dat die de boog kan zien uit zn raampjequote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:36 schreef KennyPowers het volgende:
Geef die commentator een nekschot
DE BOOG VAN WEMBLEY
Laat @onlogisch met rust.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:37 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit is 3 topics geleden al uitvoerig besproken.
Dat wordt idd nog een tricky wedstrijd. Ik dacht dat ze alles thuis mochten spelen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:33 schreef Nober het volgende:
[..]
40 graden in Bakoe, Oekraïne in de halve finale.
Kwartfinale in Rome, alsnog warmer dan Londen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat wordt idd nog een tricky wedstrijd. Ik dacht dat ze alles thuis mochten spelen.
Er gaan meer mensen dood per jaar door dat soort gaten, dan aan haaienaanvallen.quote:
Nee nee, geen Schotten bij Engelandquote:
Die houden duidelijk niet van schotten.quote:
Kan je voortaan gewoon lastige of moeilijke zeggen? Dank.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat wordt idd nog een tricky wedstrijd. Ik dacht dat ze alles thuis mochten spelen.
Bij de BBC zagen ze hem al hangen ja.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:39 schreef Cuendillar het volgende:
"There goes Thomas Müller, England's nemesis!
... But not this time!"
Van Poppel is een rare.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Kan je voortaan gewoon lastige of moeilijke zeggen? Dank.
Dat Can echt niet.quote:
Op een Nederlandse zender kijkenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij geloofde hem inmiddels dat het een historische, spannende, geweldige wedstrijd is in een fantastische atmosfeer?
Rip kindquote:
Wat vind jij het beste liedje van Lastige? Ik twijfel tussen Overcome en Hell is Round the Corner.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:40 schreef Coco het volgende:
[..]
Kan je voortaan gewoon lastige of moeilijke zeggen? Dank.
Opgeruimd staat netjes.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:40 schreef GGMM het volgende:
Na zijn blunder is @:onlogisch direct verdwenen
Poemsquote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wat vind jij het beste liedje van Lastige? Ik twijfel tussen Overcome en Hell is Round the Corner.
En zijn act kan ook de kast in, met de staart tussen de benen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:40 schreef GGMM het volgende:
How Löw can you goquote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:41 schreef Nober het volgende:
Löw moet nu alles op alles zetten... waar blijven die wissels?
Ik zal wel weer niks hebben ingevuld.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:42 schreef GGMM het volgende:
Dat is wel kut want ik had 1-0 voorspeld maar goed
Ik sta te huilen in een hoekje.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:40 schreef GGMM het volgende:
Toen wisten ze nog wel een paar goeie tikken uit te delenquote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:44 schreef Lothiriel het volgende:
Rip Duitsland
Was te verwachten, in 1940 verloren ze ook al de slag om Engeland
Adolf Heinzquote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:44 schreef Haags het volgende:
GODVER, op dit moment brengen ze mijn boodschappen
KUT AH!
Eruit in de kwartfinale dus.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
In Engeland gaat de media nu doen alsof de finale bereikt is.
Mekaar kapotgespeeldquote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:45 schreef Legoblokje het volgende:
Die hele poule des doods gewoon naar huis in de 1/8 finale
Het is dan ook de poule des doodsquote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:45 schreef Legoblokje het volgende:
Die hele poule des doods gewoon naar huis in de 1/8 finale
Juliana kan weer terugkeren.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:46 schreef Coco het volgende:
BBC viert alsof de Tweede Wereldoorlog gewonnen is.
Die is ook gewonnen. Tijdje terug al.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:46 schreef Coco het volgende:
Ik kijk ook BBC. Erg mooi.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:46 schreef Coco het volgende:
Die hebben ze ook gewonnen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:46 schreef Coco het volgende:
Jaaaaa dit soort opmerkingen weer. Leuke rubriek.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:47 schreef Alpha0 het volgende:
Hoe maar allochtonen er in dat Duitse elftal rondlopen hoe slechter ze presteren lijkt het.
He verdomme, spoilers!quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Die is ook gewonnen. Tijdje terug al.
Het is voor hun toch ook Nederland-Duitsland '88 een beetje.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:46 schreef Coco het volgende:
Ik zap zo naar de Duitser.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:48 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die naar buitenlandse zenders schakelen om het feestje 'mee te vieren'
De boer naar Duitsland?quote:
/care.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:48 schreef GGMM het volgende:
Ik heb een pittige mening over mensen die naar buitenlandse zenders schakelen om het feestje 'mee te vieren'
Gadverdammequote:
quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:49 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Gadverdamme
Een vent met plastic tieten
Hier hoor ik ze in Zwitserland en Belgie niet over klagen.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:47 schreef Alpha0 het volgende:
Hoe maar allochtonen er in dat Duitse elftal rondlopen hoe slechter ze presteren lijkt het.
Dat deugen een prijs heeft weten ze in Duitsland als geen ander.quote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:47 schreef Alpha0 het volgende:
Hoe maarquote:Op dinsdag 29 juni 2021 19:47 schreef Alpha0 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |