Dat is met alle respect meer dan genoeg, mensen kijken er gewoon niet naar.quote:Op zondag 1 augustus 2021 09:36 schreef Vlaggenroof het volgende:
Weet iemand hoe het kan dat de Paralympische spelen amper uitgezonden worden, of dit ook met rechten te maken heeft of ‘ niet populair genoeg’?. Ze gaan straks na het Journaal een samenvatting van 7 miniten doen, en s’avonds een programma van 20 minuten met analist.
Het punt is ook gewoon dat de OS al 2 weken duren, je kunt maar zoveel tijd besteden aan het bekijken van al die sport.quote:Op zondag 1 augustus 2021 09:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Denk gewoon niet populair genoeg, helaas.
En door het tijdsverschil al helemaal niet om het live te kijken.
(T is wel lekker als je net wakker bentquote:Op maandag 2 augustus 2021 06:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Echt bizar dat de NOS nu weer alleen maar atteletiek aan het herhalen is. Het programma is vrij matig ja, maar dit is echt weerzinwekkend.
Tja, er is nu ook wel heel erg weinig sport bezig. Zie alleen gewichtheffen, honkbal , badminton en basketbal op de stream.quote:Op maandag 2 augustus 2021 06:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Echt bizar dat de NOS nu weer alleen maar atteletiek aan het herhalen is. Het programma is vrij matig ja, maar dit is echt weerzinwekkend.
Er is ook nog beachvolleybal, maar het programma is wel vrij karig ja. En gewichtjes heffen is ook nog eens de B-groepquote:Op maandag 2 augustus 2021 06:39 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Tja, er is nu ook wel heel erg weinig sport bezig. Zie alleen gewichtheffen, honkbal , badminton en basketbal op de stream.
Oh, die gemist. Gelijk even opgezet en meteen een VAR-gebaar.quote:Op maandag 2 augustus 2021 06:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is ook nog beachvolleybal, maar het programma is wel vrij karig ja. En gewichtjes heffen is ook nog eens de B-groep
quote:Op maandag 2 augustus 2021 06:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook nog maar een keer de herhaling van Duitsland - Argentinië herhalen.
Ja. Heb bij vorige Spelen al eens gezegd dat ze de Paralympische Spelen ervoor moeten doen. Dan heb je nog wel beetje dat mensen nieuwsgierig zijn naar hoe het er daar een toe gaat etc.quote:Op maandag 2 augustus 2021 06:28 schreef Arth_NL het volgende:
De Paralympische Spelen voelen ook een beetje als mosterd na de maaltijd. Heb je net twee weken heel veel sport gekeken, komt er nog twee weken sport met minder bekende sporters en onderdelen.
Gevolgd door nog meer herhalingenquote:Op maandag 2 augustus 2021 10:50 schreef Madhouse11 het volgende:
Gelukkig gaan ze lekker vaak naar de reclame voor de afwisseling.
Niet normaal deze ochtend. Dit heb ik echt al heeel vaak gezienquote:Op maandag 2 augustus 2021 10:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gevolgd door nog meer herhalingen
Van genoten. Maar was omdat het zeilen niet doorging.quote:Op maandag 2 augustus 2021 07:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jeetje, live badminton. Ik ben verbaasd.
Gewoon alle series van de 200 meter herhalen. En de hele race van Hassan.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gevolgd door nog meer herhalingen
Ja verschrikkelijk was dat zeg.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:45 schreef PippenScottie het volgende:
Ik werk en heb geen tijd om streams en zo in de gaten te houden. Heb hem ook maar op NPO1 staan. Het is inderdaad echt alleen maar herhalingen zeg
Kut.quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voorgaande Spelen konden ze naar de streams verwijzen als excuus. Deze Spelen doen ze EXACT hetzelfde, maar zonder die streams.
Wat vinden we daarvan?
Heel matig. Maar door de arrogante houding die ze erbij hebben is het zelfs lachwekkend.quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voorgaande Spelen konden ze naar de streams verwijzen als excuus. Deze Spelen doen ze EXACT hetzelfde, maar zonder die streams.
Wat vinden we daarvan?
Dit is zo typisch Egbers, ik hoor het hem zeggenquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:37 schreef Felagund het volgende:
Lol, Tom niet echt subtiel tegen Estevana Polman: "We gaan kijken naar de ploeg. Jij bent ook de ploeg, maar ik bedoel we gaan kijken naar de ploeg die daar is".
quote:Als voorbeeld: dinsdag wordt het druk in de loop van de ochtend, met baanwielrennen, turnen en waterpolo. Vanaf 10.30 uur laten we dan de ontknoping van het onderdeel teamsprint bij het baanwielrennen zien en vanaf 11.20 uur de kwartfinale van de Nederlandse waterpolovrouwen tegen Hongarije.
Na afloop van het waterpolo besteden we uitgebreid aandacht aan de toestelfinales bij het turnen, met Bart Deurloo aan het rek, en met Epke Zonderland in de studio. Rond 13.30 uur gaan we verder met atletiek, gevolgd door paardensport (kwalificatie springen), grotendeels (of helemaal) in samenvatting.
https://nos.nl/tokyo2020/(...)-topsport-op-dinsdag
Dit is een vrij logisch schema en ook wel wat je zou verwachten. Maar van een deel van deze sporten gaan ze alsnog bijna niks uitzenden. Paardensport staat hier dan wel bij, maar dat wordt dan inderdaad een kleine samenvatting na alles wat er die dag gebeurd is.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:44 schreef kilon het volgende:
Dit is het plan van NOS voor morgen. Hoeven we het dan verder ook niet meer over te hebben.
[..]
Daar heeft de kijker behoefte aan. Snap dat dan.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:17 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het wordt steeds matiger, heb ik het idee. Dieptepunt vond ik het moment dat Sedoc in de studio de stand van de voeten van Warholm ging uitleggen op het moment dat het (zeer spannende) hoogspringen in volle gang was.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 07:08 schreef Pino112 het volgende:
Élk uur rond het hele uur reclame. Waarom zo veel?
Soms nog wel meer. Paar dagen geleden drie reclames in iets meer dan een uur.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 07:08 schreef Pino112 het volgende:
Élk uur rond het hele uur reclame. Waarom zo veel?
Ze hebben geen klimexpert, dus ik denk het niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:34 schreef Nattekat het volgende:
Is er al een woord gerept over het klimmen?
Multi-talent Joris van de Berg?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze hebben geen klimexpert, dus ik denk het niet.
Ik zou het onderzoek waar dat uit blijkt wel eens willen zien, geloof er namelijk niks van.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Daar heeft de kijker behoefte aan. Snap dat dan.
Ik denk dat er in studio Tokio na de finaledag wel 30 seconde aandacht voor is. Of ze moeten een bruggetje hebben, zoals dat BMX freestyle item omdat Smulders en Kimmann aan tafel zaten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:34 schreef Nattekat het volgende:
Is er al een woord gerept over het klimmen?
Hier is helemaal niet van juistquote:Op maandag 2 augustus 2021 19:44 schreef kilon het volgende:
Dit is het plan van NOS voor morgen. Hoeven we het dan verder ook niet meer over te hebben.
[..]
Als het nou even snel een berichtje tussendoor was a la. Maar er gewoon tien minuten over gaan praten. Doe dat lekker als de Olympische dag voorbij is.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:02 schreef kilon het volgende:
Allemaal Olympische sport en dan gaan we lekker tijd besteden aan Van Gaal als bondscoach. Ten eerste was dit al tijden bekend. Ten tweede, waarom?
Inderdaad. Handbal is sowieso een sport waar ik nooit naar zou kijken voor mijn plezier, maar terwijl de strijd al beslist is gewoon de 200 meter negeren is schandaligquote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:59 schreef Ambrosius het volgende:
De 200m gewoon overslaan terwijl dat handbal al ruim beslist is.
Wat bedoelt ie daar nou mee?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:41 schreef franklop het volgende:
[ twitter ]
Jeroen Stomphorst moet ontslagen worden.
Goed dat we massaal iemand de schuld kunnen geven.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:41 schreef franklop het volgende:
[ twitter ]
Jeroen Stomphorst moet ontslagen worden.
Dat ie horoscopen leest, zich insmeert met essentiele olien en stemt op Forum voor Democratie. Oftewel, hij JINXT het met zijn aanwezigheid.quote:
Qua reclames is het echt pakken wat ze pakken kunnen he. En ook steeds vaker dat ze een teaser doen van wat er na de reclame komt (een interessante samenvatting, interview van sporter etc.). Gewoon om de mensen maar vast te houden en naar de boodschappen te laten kijken.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
20 minuten geleden reclame. Daarna even Waterpolo voor de 5e plek en vervolgens een ultrakorte samenvatting van China - Japan. Daarna weer reclame.
De commercielen zijn er niets bij.
Vlakwater kajak en kano bestaat dus definitief niet voor de NOSquote:
Ja en er is nog wel meer. Maar hebben ze gewoon geen zin in, mooi makkelijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vlakwater kajak en kano bestaat dus definitief niet voor de NOS
Mex en Redefine zijn toch geen dagjesvolk?quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:22 schreef Nober het volgende:
dagjesvolk gun ik 60 minuten reclame per uur. Goed bezig NOS.
'Minachting voor de kijker' is zelden zo van toepassing geweest als nu. Het moment om andere sporten te laten zien en vooral ook makkelijker een programma samen te stellen als in dit geval. Maar ja gewoon weer bepalen dat Nederlanders dat niet willen zien.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja en er is nog wel meer. Maar hebben ze gewoon geen zin in, mooi makkelijk.
Ik geloof dat je goed Spaans spreekt. Claro Latijns-Amerika is wel prima, 4 kanalen met continu commentaar op youtube.quote:Op maandag 26 juli 2021 11:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nu vind ik het programma bij de Belg ook veel slechter dan voorgaande edities, die hebben ook veel minder live sport dan voorheen, veel herhalingen van bijv het zwemmen..
De Duitser doet het verreweg het best. Daar heb ik Fiji - Canada ook bekeken bijvoorbeeld.
Gewoon in een ruime samenvatting vanaf 7.45!quote:Op donderdag 5 augustus 2021 18:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ze hadden prima Hockey en Beach kunnen uitzenden, dit slaat eigenlijk nergens op.
Alle antwoorden zijn al ingevuld, dus dit is die van jou.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:47 schreef franklop het volgende:
https://surveys.enalyzer.com/survey?sessionid=
Survey van de NOS!
Hopelijk nu goed. Haal je het linkje even weg uit je reactie?quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alle antwoorden zijn al ingevuld, dus dit is die van jou.
"Ik heb veel te veel gemist. Analyses zijn prima en horen bij deze tijd maar ze mogen natuurlijk nooit ten koste gaan van live sport."
Even een nieuw linkje plaatsen
Zelfs die werkt niet fatsoenlijk. Een heel verhaal getypt en dan ben ik ineens weer 3 stappen terugquote:Op zondag 8 augustus 2021 10:47 schreef franklop het volgende:
Survey van de NOS!
https://surveys.enalyzer.(...)59-911b-724d79ba3d99
Ja, nu zie ik dat Pino een 3 geeftquote:Op zondag 8 augustus 2021 11:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Hopelijk nu goed. Haal je het linkje even weg uit je reactie?
Denk idd dat we met z'n allen dezelfde survey aan t invullen zijn ipv ieder voor zichquote:Op zondag 8 augustus 2021 11:12 schreef Pino112 het volgende:
Hoe kom je aan het linkje, is die persoonlijk oid?
https://surveys.enalyzer.com/?pid=p28nicebquote:Op zondag 8 augustus 2021 11:12 schreef franklop het volgende:
Nederlandse ploeg pakt zevende plaats met recordaantal van 36 medailles - https://nos.nl/l/2393140
In dit artikel en dan onderin in een apart blokje. Succes
Ik kan nergens vinden waar dat aan ligt, kan toch haast geen geldkwestie zijn?quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:16 schreef franklop het volgende:
Als we allemaal de survey invullen dan gaan ze er hopelijk iets aan doen.
Overigens wat mij opvalt is dat hun sublicensie echt veel kleiner is dan die dan de Belgen. Die zenden op 2 kanalen tegelijk uit en hebben diverse streams
Denk mogelijk toch wel. Bepaald budget ervoor gehad en dit ervoor terug gekregenquote:Op zondag 8 augustus 2021 11:40 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik kan nergens vinden waar dat aan ligt, kan toch haast geen geldkwestie zijn?
Dit is precies de goede samenvatting.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
'Minachting voor de kijker' is zelden zo van toepassing geweest als nu. Het moment om andere sporten te laten zien en vooral ook makkelijker een programma samen te stellen als in dit geval. Maar ja gewoon weer bepalen dat Nederlanders dat niet willen zien.
Ingevuld. Al was s er eigenlijk heel weinig mogelijk om opmerkingen te geven over de manier hoe ze het deden op tv. Alleen de laatste vraag. Daar dan wel aangegeven hoe matig het allemaal was. De app gebruik ik zelf niet en hun website weinig. Die dan overigens nog wel in orde is.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:47 schreef franklop het volgende:
Survey van de NOS!
https://surveys.enalyzer.(...)59-911b-724d79ba3d99
Een heel verhaal neer gepend bij die laatste vraag. Hopelijk doen ze er iets mee.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ingevuld. Al was s er eigenlijk heel weinig mogelijk om opmerkingen te geven over de manier hoe ze het deden op tv. Alleen de laatste vraag. Daar dan wel aangegeven hoe matig het allemaal was. De app gebruik ik zelf niet en hun website weinig. Die dan overigens nog wel in orde is.
En het schaatsbaantje!quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:23 schreef PirE het volgende:
Ach bij de Winterspelen zie je alleen de schaatsbaan, dan valt dit nog mee.
Het is ook heel makkelijk om de andere onderdelen te zien, aangezien buiten de NPO niemand zo gefocust is op het schaatsenquote:Op zondag 8 augustus 2021 12:45 schreef Aguero het volgende:
[..]
En het schaatsbaantje!
Nu vind ik dat bij de winterspelen ook minder storend.![]()
Ik heb daar buiten biatlon en alpineskiën ook niks met de andere onderdelenquote:Op zondag 8 augustus 2021 12:45 schreef Aguero het volgende:
[..]
En het schaatsbaantje!
Nu vind ik dat bij de winterspelen ook minder storend.![]()
Lekker vallen met Maas!quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb daar buiten biatlon en alpineskiën ook niks met de andere onderdelen
Een verschil van dag en nacht inderdaad. De Belgen waren constant in de lucht met kanaal Één en soms tegelijkertijd ook nog op Canvas. Het aantal uren live sport ligt bij de Belgen enorm veel hoger dan bij de NOS. Daarnaast op internet nog vier live-streams (één van het tv-kanaal en nog drie extra streams).quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:16 schreef franklop het volgende:
Als we allemaal de survey invullen dan gaan ze er hopelijk iets aan doen.
Overigens wat mij opvalt is dat hun sublicensie echt veel kleiner is dan die dan de Belgen. Die zenden op 2 kanalen tegelijk uit en hebben diverse streams
Jouw website destijdsquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:42 schreef hole1988 het volgende:
NOS is ook wel gehandicapt doordat ze niet alle rechten kunnen krijgen.
In 2012 toen Eurovisie nog de rechten had en in 2016 toen NOS exclusief de rechten had hadden ze gewoon 14 livestreams.. Als de publieke omroepen echt alles willen hebben zullen ze toch via Eurovisie diep in de buidel moeten tasten. Discovery heeft de rechten t/m 2024 en heeft er 1,3 miljard voor neergelegd (4 spelen).
Ik wilde voor Player nog een update maken, maar toen kwamen ze met D+.quote:
Maar als de Belg het kan, dan kan Nederland het toch ook?quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:42 schreef hole1988 het volgende:
In 2012 toen Eurovisie nog de rechten had en in 2016 toen NOS exclusief de rechten had hadden ze gewoon 14 livestreams.. Als de publieke omroepen echt alles willen hebben zullen ze toch via Eurovisie diep in de buidel moeten tasten. Discovery heeft de rechten t/m 2024 en heeft er 1,3 miljard voor neergelegd (4 spelen).
Maar dit geldt voor de Belgen ook, tenzij die een andere licentie hebben gekocht b.v. voor online streams.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:42 schreef hole1988 het volgende:
Nee, maar dat mochten ze ook niet.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:04 schreef TargaFlorio het volgende:
Heeft de NOS deze spelen ook NPO Politiek (?) gebruikt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |