Denk idd dat we met z'n allen dezelfde survey aan t invullen zijn ipv ieder voor zichquote:Op zondag 8 augustus 2021 11:12 schreef Pino112 het volgende:
Hoe kom je aan het linkje, is die persoonlijk oid?
https://surveys.enalyzer.com/?pid=p28nicebquote:Op zondag 8 augustus 2021 11:12 schreef franklop het volgende:
Nederlandse ploeg pakt zevende plaats met recordaantal van 36 medailles - https://nos.nl/l/2393140
In dit artikel en dan onderin in een apart blokje. Succes
Ik kan nergens vinden waar dat aan ligt, kan toch haast geen geldkwestie zijn?quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:16 schreef franklop het volgende:
Als we allemaal de survey invullen dan gaan ze er hopelijk iets aan doen.
Overigens wat mij opvalt is dat hun sublicensie echt veel kleiner is dan die dan de Belgen. Die zenden op 2 kanalen tegelijk uit en hebben diverse streams
Denk mogelijk toch wel. Bepaald budget ervoor gehad en dit ervoor terug gekregenquote:Op zondag 8 augustus 2021 11:40 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik kan nergens vinden waar dat aan ligt, kan toch haast geen geldkwestie zijn?
Dit is precies de goede samenvatting.quote:Op donderdag 5 augustus 2021 19:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
'Minachting voor de kijker' is zelden zo van toepassing geweest als nu. Het moment om andere sporten te laten zien en vooral ook makkelijker een programma samen te stellen als in dit geval. Maar ja gewoon weer bepalen dat Nederlanders dat niet willen zien.
Ingevuld. Al was s er eigenlijk heel weinig mogelijk om opmerkingen te geven over de manier hoe ze het deden op tv. Alleen de laatste vraag. Daar dan wel aangegeven hoe matig het allemaal was. De app gebruik ik zelf niet en hun website weinig. Die dan overigens nog wel in orde is.quote:Op zondag 8 augustus 2021 10:47 schreef franklop het volgende:
Survey van de NOS!
https://surveys.enalyzer.(...)59-911b-724d79ba3d99
Een heel verhaal neer gepend bij die laatste vraag. Hopelijk doen ze er iets mee.quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ingevuld. Al was s er eigenlijk heel weinig mogelijk om opmerkingen te geven over de manier hoe ze het deden op tv. Alleen de laatste vraag. Daar dan wel aangegeven hoe matig het allemaal was. De app gebruik ik zelf niet en hun website weinig. Die dan overigens nog wel in orde is.
En het schaatsbaantje!quote:Op zondag 8 augustus 2021 12:23 schreef PirE het volgende:
Ach bij de Winterspelen zie je alleen de schaatsbaan, dan valt dit nog mee.
Het is ook heel makkelijk om de andere onderdelen te zien, aangezien buiten de NPO niemand zo gefocust is op het schaatsenquote:Op zondag 8 augustus 2021 12:45 schreef Aguero het volgende:
[..]
En het schaatsbaantje!
Nu vind ik dat bij de winterspelen ook minder storend.![]()
Ik heb daar buiten biatlon en alpineskiën ook niks met de andere onderdelenquote:Op zondag 8 augustus 2021 12:45 schreef Aguero het volgende:
[..]
En het schaatsbaantje!
Nu vind ik dat bij de winterspelen ook minder storend.![]()
Lekker vallen met Maas!quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb daar buiten biatlon en alpineskiën ook niks met de andere onderdelen
Een verschil van dag en nacht inderdaad. De Belgen waren constant in de lucht met kanaal Één en soms tegelijkertijd ook nog op Canvas. Het aantal uren live sport ligt bij de Belgen enorm veel hoger dan bij de NOS. Daarnaast op internet nog vier live-streams (één van het tv-kanaal en nog drie extra streams).quote:Op zondag 8 augustus 2021 11:16 schreef franklop het volgende:
Als we allemaal de survey invullen dan gaan ze er hopelijk iets aan doen.
Overigens wat mij opvalt is dat hun sublicensie echt veel kleiner is dan die dan de Belgen. Die zenden op 2 kanalen tegelijk uit en hebben diverse streams
Jouw website destijdsquote:Op zondag 8 augustus 2021 13:42 schreef hole1988 het volgende:
NOS is ook wel gehandicapt doordat ze niet alle rechten kunnen krijgen.
In 2012 toen Eurovisie nog de rechten had en in 2016 toen NOS exclusief de rechten had hadden ze gewoon 14 livestreams.. Als de publieke omroepen echt alles willen hebben zullen ze toch via Eurovisie diep in de buidel moeten tasten. Discovery heeft de rechten t/m 2024 en heeft er 1,3 miljard voor neergelegd (4 spelen).
Ik wilde voor Player nog een update maken, maar toen kwamen ze met D+.quote:
Maar als de Belg het kan, dan kan Nederland het toch ook?quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:42 schreef hole1988 het volgende:
In 2012 toen Eurovisie nog de rechten had en in 2016 toen NOS exclusief de rechten had hadden ze gewoon 14 livestreams.. Als de publieke omroepen echt alles willen hebben zullen ze toch via Eurovisie diep in de buidel moeten tasten. Discovery heeft de rechten t/m 2024 en heeft er 1,3 miljard voor neergelegd (4 spelen).
Maar dit geldt voor de Belgen ook, tenzij die een andere licentie hebben gekocht b.v. voor online streams.quote:Op zondag 8 augustus 2021 13:42 schreef hole1988 het volgende:
Nee, maar dat mochten ze ook niet.quote:Op zondag 8 augustus 2021 14:04 schreef TargaFlorio het volgende:
Heeft de NOS deze spelen ook NPO Politiek (?) gebruikt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |