Het punt is ook gewoon dat de OS al 2 weken duren, je kunt maar zoveel tijd besteden aan het bekijken van al die sport.quote:Op zondag 1 augustus 2021 09:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Denk gewoon niet populair genoeg, helaas.
En door het tijdsverschil al helemaal niet om het live te kijken.
(T is wel lekker als je net wakker bentquote:Op maandag 2 augustus 2021 06:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Echt bizar dat de NOS nu weer alleen maar atteletiek aan het herhalen is. Het programma is vrij matig ja, maar dit is echt weerzinwekkend.
Tja, er is nu ook wel heel erg weinig sport bezig. Zie alleen gewichtheffen, honkbal , badminton en basketbal op de stream.quote:Op maandag 2 augustus 2021 06:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Echt bizar dat de NOS nu weer alleen maar atteletiek aan het herhalen is. Het programma is vrij matig ja, maar dit is echt weerzinwekkend.
Er is ook nog beachvolleybal, maar het programma is wel vrij karig ja. En gewichtjes heffen is ook nog eens de B-groepquote:Op maandag 2 augustus 2021 06:39 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Tja, er is nu ook wel heel erg weinig sport bezig. Zie alleen gewichtheffen, honkbal , badminton en basketbal op de stream.
Oh, die gemist. Gelijk even opgezet en meteen een VAR-gebaar.quote:Op maandag 2 augustus 2021 06:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is ook nog beachvolleybal, maar het programma is wel vrij karig ja. En gewichtjes heffen is ook nog eens de B-groep
quote:Op maandag 2 augustus 2021 06:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ook nog maar een keer de herhaling van Duitsland - Argentinië herhalen.
Ja. Heb bij vorige Spelen al eens gezegd dat ze de Paralympische Spelen ervoor moeten doen. Dan heb je nog wel beetje dat mensen nieuwsgierig zijn naar hoe het er daar een toe gaat etc.quote:Op maandag 2 augustus 2021 06:28 schreef Arth_NL het volgende:
De Paralympische Spelen voelen ook een beetje als mosterd na de maaltijd. Heb je net twee weken heel veel sport gekeken, komt er nog twee weken sport met minder bekende sporters en onderdelen.
Gevolgd door nog meer herhalingenquote:Op maandag 2 augustus 2021 10:50 schreef Madhouse11 het volgende:
Gelukkig gaan ze lekker vaak naar de reclame voor de afwisseling.
Niet normaal deze ochtend. Dit heb ik echt al heeel vaak gezienquote:Op maandag 2 augustus 2021 10:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gevolgd door nog meer herhalingen
Van genoten. Maar was omdat het zeilen niet doorging.quote:Op maandag 2 augustus 2021 07:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jeetje, live badminton. Ik ben verbaasd.
Gewoon alle series van de 200 meter herhalen. En de hele race van Hassan.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gevolgd door nog meer herhalingen
Ja verschrikkelijk was dat zeg.quote:Op maandag 2 augustus 2021 10:45 schreef PippenScottie het volgende:
Ik werk en heb geen tijd om streams en zo in de gaten te houden. Heb hem ook maar op NPO1 staan. Het is inderdaad echt alleen maar herhalingen zeg
Kut.quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voorgaande Spelen konden ze naar de streams verwijzen als excuus. Deze Spelen doen ze EXACT hetzelfde, maar zonder die streams.
Wat vinden we daarvan?
Heel matig. Maar door de arrogante houding die ze erbij hebben is het zelfs lachwekkend.quote:Op maandag 2 augustus 2021 17:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voorgaande Spelen konden ze naar de streams verwijzen als excuus. Deze Spelen doen ze EXACT hetzelfde, maar zonder die streams.
Wat vinden we daarvan?
Dit is zo typisch Egbers, ik hoor het hem zeggenquote:Op maandag 2 augustus 2021 15:37 schreef Felagund het volgende:
Lol, Tom niet echt subtiel tegen Estevana Polman: "We gaan kijken naar de ploeg. Jij bent ook de ploeg, maar ik bedoel we gaan kijken naar de ploeg die daar is".
quote:Als voorbeeld: dinsdag wordt het druk in de loop van de ochtend, met baanwielrennen, turnen en waterpolo. Vanaf 10.30 uur laten we dan de ontknoping van het onderdeel teamsprint bij het baanwielrennen zien en vanaf 11.20 uur de kwartfinale van de Nederlandse waterpolovrouwen tegen Hongarije.
Na afloop van het waterpolo besteden we uitgebreid aandacht aan de toestelfinales bij het turnen, met Bart Deurloo aan het rek, en met Epke Zonderland in de studio. Rond 13.30 uur gaan we verder met atletiek, gevolgd door paardensport (kwalificatie springen), grotendeels (of helemaal) in samenvatting.
https://nos.nl/tokyo2020/(...)-topsport-op-dinsdag
Dit is een vrij logisch schema en ook wel wat je zou verwachten. Maar van een deel van deze sporten gaan ze alsnog bijna niks uitzenden. Paardensport staat hier dan wel bij, maar dat wordt dan inderdaad een kleine samenvatting na alles wat er die dag gebeurd is.quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:44 schreef kilon het volgende:
Dit is het plan van NOS voor morgen. Hoeven we het dan verder ook niet meer over te hebben.
[..]
Daar heeft de kijker behoefte aan. Snap dat dan.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:17 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het wordt steeds matiger, heb ik het idee. Dieptepunt vond ik het moment dat Sedoc in de studio de stand van de voeten van Warholm ging uitleggen op het moment dat het (zeer spannende) hoogspringen in volle gang was.
quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 07:08 schreef Pino112 het volgende:
Élk uur rond het hele uur reclame. Waarom zo veel?
Soms nog wel meer. Paar dagen geleden drie reclames in iets meer dan een uur.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 07:08 schreef Pino112 het volgende:
Élk uur rond het hele uur reclame. Waarom zo veel?
Ze hebben geen klimexpert, dus ik denk het niet.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:34 schreef Nattekat het volgende:
Is er al een woord gerept over het klimmen?
Multi-talent Joris van de Berg?quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze hebben geen klimexpert, dus ik denk het niet.
Ik zou het onderzoek waar dat uit blijkt wel eens willen zien, geloof er namelijk niks van.quote:Op maandag 2 augustus 2021 23:26 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Daar heeft de kijker behoefte aan. Snap dat dan.
Ik denk dat er in studio Tokio na de finaledag wel 30 seconde aandacht voor is. Of ze moeten een bruggetje hebben, zoals dat BMX freestyle item omdat Smulders en Kimmann aan tafel zaten.quote:Op dinsdag 3 augustus 2021 14:34 schreef Nattekat het volgende:
Is er al een woord gerept over het klimmen?
Hier is helemaal niet van juistquote:Op maandag 2 augustus 2021 19:44 schreef kilon het volgende:
Dit is het plan van NOS voor morgen. Hoeven we het dan verder ook niet meer over te hebben.
[..]
Als het nou even snel een berichtje tussendoor was a la. Maar er gewoon tien minuten over gaan praten. Doe dat lekker als de Olympische dag voorbij is.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 11:02 schreef kilon het volgende:
Allemaal Olympische sport en dan gaan we lekker tijd besteden aan Van Gaal als bondscoach. Ten eerste was dit al tijden bekend. Ten tweede, waarom?
Inderdaad. Handbal is sowieso een sport waar ik nooit naar zou kijken voor mijn plezier, maar terwijl de strijd al beslist is gewoon de 200 meter negeren is schandaligquote:Op woensdag 4 augustus 2021 14:59 schreef Ambrosius het volgende:
De 200m gewoon overslaan terwijl dat handbal al ruim beslist is.
Wat bedoelt ie daar nou mee?quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:41 schreef franklop het volgende:
[ twitter ]
Jeroen Stomphorst moet ontslagen worden.
Goed dat we massaal iemand de schuld kunnen geven.quote:Op woensdag 4 augustus 2021 15:41 schreef franklop het volgende:
[ twitter ]
Jeroen Stomphorst moet ontslagen worden.
Dat ie horoscopen leest, zich insmeert met essentiele olien en stemt op Forum voor Democratie. Oftewel, hij JINXT het met zijn aanwezigheid.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |