Vond ik ook niet echt.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:37 schreef koffieleuk het volgende:
Maar even serieus, kan er echt niet bij de ze bij NPO die eerste penalty voor Portugal niet terecht vonden???????
Ja!quote:
En de Belgen zullen wel blij zijnquote:Op woensdag 23 juni 2021 22:39 schreef sportfreak het volgende:
Zul je zien dat we al de hele week aan het hopen zijn de nummer 3 van poule F te ontlopen. Gebeurd het, blijkt Hongarije die nummer drie te zijn.
Heerlijke soap ditquote:Op woensdag 23 juni 2021 22:39 schreef sportfreak het volgende:
Zul je zien dat we al de hele week aan het hopen zijn de nummer 3 van poule F te ontlopen. Gebeurd het, blijkt Hongarije die nummer drie te zijn.
Volgens mij kunnen de Hongaren alleen maar de nummer 2 of nummer 4 uit de poule worden, toch?quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:39 schreef sportfreak het volgende:
Jaquote:Op woensdag 23 juni 2021 22:39 schreef sportfreak het volgende:
Het is nog niet de 90ste minuut. Maar ze moeten wel opschietenquote:
Als het zo blijft, wordt Hongarije derde in deze groep.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen de Hongaren alleen maar de nummer 2 of nummer 4 uit de poule worden, toch?
Oh nee grapje ik lieg.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:41 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen de Hongaren alleen maar de nummer 2 of nummer 4 uit de poule worden, toch?
Echt hequote:Op woensdag 23 juni 2021 22:43 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Zou toch allemachtig prachtig zijn als ze er dan uit zouden gaan
Lieg je of is het een grapje, want daar zit best een verschil in imo.quote:
Die zijn zoveel doelpunten niet gewend joh!quote:
Iets van dat het niet om de bestemming gaat, maar om de reis.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:45 schreef molloot200 het volgende:
Dit zou wel de anticlimax uitslag zijn hoor![]()
quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:44 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nu niet weer meteen die Hongaren laten komen, maar snel zelf nog een maken Duitsland.
Ik mis ook allesquote:
Of Duitsland nog een keer scoren natuurlijk.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
Nu moet er eigenlijk niks meer veranderen, Hongaren naar huis.
Het is wel een rollercoaster ditquote:
Die is raak!quote:
Ja, dat zou idd ook prima zijn natuurlijk.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Of Duitsland nog een keer scoren natuurlijk.
Gaan die er zo in gewisseld worden?quote:
Zo bizar is datquote:Op woensdag 23 juni 2021 22:50 schreef koffieleuk het volgende:
Griezmann heeft z'n gevoel voor timing al opgebruikt zie ik.
[ twitter ]
Maar wel Hongarije naar huis, dat is ook wat waard.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:49 schreef Greys het volgende:
NUL punten in m'n poule vanavond als dit zo blijft.
Wtfquote:Op woensdag 23 juni 2021 22:50 schreef koffieleuk het volgende:
Griezmann heeft z'n gevoel voor timing al opgebruikt zie ik.
[ twitter ]
Nederland zou in potentie de halve finale wel kunnen halen. Daar tegen Duitsland of Engeland benieuwd of ze het halen. Op een goede dag wellicht.quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:56 schreef Em31 het volgende:
Nou alleen Italië overtuigt echt (misschien ergens ook Nederland), maarja ook wel simpelere tegenstanders.
Dan krijgt @Greys er van mij er nog 2 bij,quote:Op woensdag 23 juni 2021 22:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar wel Hongarije naar huis, dat is ook wat waard.
Krijg je gewoon van mij een paar punten.![]()
[ afbeelding ]
Duitsland zit aan de andere kant van het schemaquote:Op woensdag 23 juni 2021 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nederland - Duitsland in de halve finale.
Bij mij niet.quote:Op woensdag 23 juni 2021 23:03 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Duitsland zit aan de andere kant van het schema
Engeland kan best thuis van Duitsland winnen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 23:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nederland - Duitsland in de halve finale.
Meneer Gru zei het verkeerdquote:
Zal ik hem maar buiten zetten?quote:
Helemaal waarquote:Op woensdag 23 juni 2021 23:07 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Mannen hebben ook geen verstand van voetbal.
Toch @:Em31 en @:Greys ?
Ja, dat lijkt me het minste en de komende twee dagen geen voetbal kijken voor hem.quote:
Finale op mijn verjaardag. Die moeten we dan winnen ook.quote:
Nederland zit wel aa nde fijne kant van het schema jaquote:Op woensdag 23 juni 2021 23:15 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
De linkerkant van het schema is echt OP
En aan de rechterkant heb je dan Engeland en Duitsland tegen elkaar en voor de rest allemaal van die kutploegen.quote:Op woensdag 23 juni 2021 23:15 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
De linkerkant van het schema is echt OP
Op een bepaald moment van de avond stond daar Hongarije tegen Engelandquote:Op woensdag 23 juni 2021 23:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En aan de rechterkant heb je dan Engeland en Duitsland tegen elkaar en voor de rest allemaal van die kutploegen.
Inderdaad, Nederland enzoquote:Op woensdag 23 juni 2021 23:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En aan de rechterkant heb je dan Engeland en Duitsland tegen elkaar en voor de rest allemaal van die kutploegen.
Dan was het helemaal zielig geweest.quote:Op woensdag 23 juni 2021 23:17 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Op een bepaald moment van de avond stond daar Hongarije tegen EngelandDat was een nog trietsere bedoeling geweest.
Wat een heerlijke poule was ditquote:20:00
England v Germany
20:11
England v Portugal
20:30
England v France
20:45
England v Portugal
21:10
England V Hungary
21:15
England v Portugal
21:26
England v Germany
21:27
England v Portugal
21:44
England v Germany
België - Italië , Kroatië - Frankrijkquote:
Morgen weer allemaal in Brussel dus dat wordt gezelligquote:Op woensdag 23 juni 2021 23:22 schreef Cyan9 het volgende:
Heeft Orbamannetje al boos gereageerd op al die walgelijke provocaties?
Geen idee, maar de speler met dezelfde naam wel.quote:Op woensdag 23 juni 2021 23:22 schreef Cyan9 het volgende:
Heeft Orbamannetje al boos gereageerd op al die walgelijke provocaties?
Hopen dat dit toch nog een belangrijk momentje wordt in Hongarije. Weg met die man.quote:Op woensdag 23 juni 2021 23:24 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Geen idee, maar de speler met dezelfde naam wel.
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |