Het is dat we vandaag dikke vette mexicaanse home made VREPS gaan eten, anders had ik de boot naar Friesland genomen!quote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:34 schreef fietsie het volgende:
Ik ga oldscool vandaag:
- Kruimig gekookte aardappelen
- Grote "gehaktbal per persoon" (van echt dierenbeestjesgehakt, sorry @:Candaasje )
- Sla met echte sla, bietenblaadjes, spinazie, rucola, ijsbergsla, rode sla, zilveruitjes, cornichons, fijngesneden grote augurken, amsterdamse uitjes en een zelfgemaakte kruidendressing.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 14:28 schreef AnneX het volgende:
[..]
Welke hitte?
Mijn tip met / bij asperges: gribichesaus.
Bijv: https://www.kokenmetkarin.nl/2020/06/03/aardappelsalade-gribiche/
Recept:Ik lees griebussausSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ziet er wel lekker uit.
Geen probleem met jus hier.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Wat is jullie probleem met Jus dan wel aardappels?
Niks! 100% niks.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ook lekker.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:10 schreef Sarabi het volgende:
Ik lieg nu wel een beetjewant vanavond staat gnocchi op het menu.
Mayo met gebakken aardappelsquote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:12 schreef gcjoel het volgende:
Aardappels eet ik eigenlijk alleen gebakken, met mayo
Ik zie ook nooit iemand gij schrijven hier, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:18 schreef Blues het volgende:
Alle aardappelgerechten zijn lekker toch?
Oh en ik lees een boek van Griet op de Beeck. Ik moet wennen aan de Vlaamse schrijf/spreektaal. Met hun gij etc. Al luister ik 2 Vlaamse podcasts, dat is toch anders dan het geschreven te zien.
Sinds ik bij de tandarts ben geweest voel ik allemaal vreemde dingen in mijn mond. Tot een paar dagen geleden mij kaak ook de hele tijd begon te knakken.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:11 schreef Blues het volgende:
[..]
Ook lekker.
Wat heb je dan? Of vage dingen? ff lab prikken?
Benieuwd hier naarquote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:28 schreef Tele6 het volgende:
...naar therapie voor de eerste keer met een nieuwe therapeut...
Zo eens in de zoveel tijd switch ik even.quote:
Mjah het Oranje thema vind ik dan persoonlijk Zum Kotzen maar euh verandering in vormgeving is vaak wel positief en houdt dingen levendigquote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo eens in de zoveel tijd switch ik even.
Tot groot verdriet van velen die niet met verandering om kunnen gaan.
Ja, die hoeft ook niet zo nodig, maar even showen elders enzo.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mjah het Oranje thema vind ik dan persoonlijk Zum Kotzen maar euh verandering in vormgeving is vaak wel positief en houdt dingen levendig
Ik vergeet dat soort dingen ook altijdquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:05 schreef Myraela het volgende:
Ohja, ik heb ook een oranje thema. Ik vergeet altijd dat ik ooit die dingen heb laten maken/gemaakt. Al is m'n O&N wel favoriet.![]()
[ afbeelding ]
De mijne wilde net ook niet van oranje af, geen idee waarom.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:24 schreef Isabeau het volgende:
Wat doe ik fout? Ik ga naar profiel, dan naar usericonmanager en klik die met oranje pakje aan en dan gaat het scherm automagisch naar de index en that's it en mijn plaatje heeft nog steeds een zwart pakje aan.
Gewoon dubbelklikken op je ava.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:24 schreef Isabeau het volgende:
Wat doe ik fout? Ik ga naar profiel, dan naar usericonmanager en klik die met oranje pakje aan en dan gaat het scherm automagisch naar de index en that's it en mijn plaatje heeft nog steeds een zwart pakje aan.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:38 schreef fietsie het volgende:
Gewoon dubbelklikken op je ava.
Dan opent de ava manager.
Je hoeft helemaal niet naar je profiel
Ging goed! Ze kwam heel professioneel, aandachtig en vlug op me over. Leek goed door te hebben wat ik bedoelde en wat ik wilde. Fijnquote:
Droge aardappels krijg ik zo niet weg. Of ik heb nooit goeie gehad.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Fijn. Is dit een blijvende? Of een vakantie vervangerquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:47 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ging goed! Ze kwam heel professioneel, aandachtig en vlug op me over. Leek goed door te hebben wat ik bedoelde en wat ik wilde. Fijn
Dit is degene bij wie ik de rest van m'n behandeling ga doen als het goed isquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Fijn. Is dit een blijvende? Of een vakantie vervanger
Ben je eindelijk op je plek beland?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:01 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dit is degene bij wie ik de rest van m'n behandeling ga doen als het goed is
Oh fijn zegquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:47 schreef Tele6 het volgende:
Ging goed! Ze kwam heel professioneel, aandachtig en vlug op me over. Leek goed door te hebben wat ik bedoelde en wat ik wilde. Fijn
Je hebt een stinkdagquote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gatverdamme. Er kwam een medewerker bij me op de picknicktafel zitten. En nou rookt hij. Ik zag hem 8 minuten geleden ook al roken.
Zou bijna zeggen kom hierheen en dan gaan we ergens spekpannenkoeken eten (decrest klinkt ook veel te lekker)quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:12 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik weet nog niet wat ik ga eten.
Ik heb in mijn koelkast:
Verse spinazie, 5 komkommers, 8 rode en 2 oranje paprika's, 2 courgettes, half blok witte kaas, truffelmayonaise, mayonaise
In mijn voorraadkast:
Pak witte spaghetti, pot muf ruikende volkoren penne, witte rijst, een zoete aardappel, blikjes linzen.
In mijn vriezer:
Ossenhaas, lamsvlees, broccoli, paprikareepjes, broccoli/bloemkool/wortel mix, vega shizzle, allerlei soorten doosjevol diepvriesfruit, tiramisu ijs, perenijsjes en citroen, bosbessen en mango sorbetijs.
Ik heb zin in:
Gebakken geitenkaas-in-spek op brood, pannenkoeken met spek en jong belegen kaas, volkoren spaghetti met jong belegen kaas en ketchup, broodje carpaccio met pesto, truffelmayonaise en parmezaan, spareribs met gepofte aardappel en zure room, witte rijst met saté en ajam ketjap, pizza met rauwe ham en burrata..
Ergens gaat iets mis
Iemand een idee wat ik kan eten uit m'n voorraad wat ķķk lekker is?
Of moet ik maar wat bestellen/naar de winkel om iets van m'n lijst te halen..
Vermoeiend. Veel mensen zijn vermoeiend.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:27 schreef Blues het volgende:
Nextdoor genot
***Stratenmaker gezocht voor tuin. Voor onze tuin op de ...weg zijn wij op zoek naar een stratenmaker om de tuin te betegelen. Momenteel is het een zandbak nog. Wie heeft tijd om dit op korte termijn te doen of wie kent er een goede stratenmaker. Alvast bedankt voor het meedenken.
->Hoi , ik hoop dat je ook overweegt om ruimte voor groen te behouden? Ik denk graag met jullie mee als je zelf de mogelijkheden niet meteen ziet… Contacteer me gerust vrijblijvend via DM.
***Zeker ook groen in borders langs de zijkanten :-)
->dat is op zich goed maar klinkt ook alsof het nog wel leuker en spannender kan met een veel fijnere tuin als resultaat 😉
Iemand anders:
->Ik wil het doen u kunt mij bellen op 06...
Antwoord van weer iemand anders: Kunt u zelf niet bellen?
Heerlijk, echt waar
Nou, die is rijp voor Huize Avondrood zeg.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:05 schreef sigme het volgende:
Oh ja, maar wat ik eigenlijk onder de Ctrl-v had zitten: de horrortulpupdate.
Want zoals jullie van horrortulpje mogen verwachten, die laat zich maar zo niet de grond in slijmen door een paar slakken. Van de slakken geen spoor. Horrortulpje heeft wel een veer gelaten, maar ze staat nog.
[ afbeelding ]
Ik dacht vroeger dat je in huize 'de wenakker' alvast kon wennen aan (het idee) op een akkertje te gaan liggen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, die is rijp voor Huize Avondrood zeg.
Ik heb een duister vermoeden dat al die bejaardenhuisnamen stiekem in een soort melige bui zijn ontsproten.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:10 schreef sigme het volgende:
Ik dacht vroeger dat je in huize 'de wenakker' alvast kon wennen aan (het idee) op een akkertje te gaan liggen.
Heb je er een goed gevoel bij?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:07 schreef Kaatje1 het volgende:
Net de brief naar werk binnengekregen. Eerste versie van vrienden, later gecorrigeerd door advocaat. Mooie, maar vooral ook stevige brief. Nav onze calls weet ik ook wat ik schrijfWel handig
Nou ja,een 'wenakker' is wel een ding, en die plattelandsoudjes kennen het wel. Het is het deel van een akker waar je de ploeg wendt (en keert).quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een duister vermoeden dat al die bejaardenhuisnamen stiekem in een soort melige bui zijn ontsproten.
Ik bedoel dat al die namen iets met 'het einde', 'een nieuw begin' te maken lijken te hebben. Hier waar je keert, een andere richting op gaat.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:13 schreef sigme het volgende:
Nou ja,een 'wenakker' is wel een ding, en die plattelandsoudjes kennen het wel. Het is het deel van een akker waar je de ploeg wendt (en keert).
Wel pannenkoeken vandaag. Maar zonder spek, uit de koeling van de lidl Nederland. Die laat ik voortaan liggen.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:22 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zou bijna zeggen kom hierheen en dan gaan we ergens spekpannenkoeken eten (decrest klinkt ook veel te lekker)
In CRE kijken. Samzzz (of een z meer of minder) tekent mooie vogels. Misschien mag je er 1 gebruiken voor je avaquote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:17 schreef Blues het volgende:
Ik ben nog steeds op zoek naar DE ultieme mooi getekende vogel voor in mijn avaatje. Geen kindertwittervogeltje
Kleve overleeft? En nog zitruimte over in de auto?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 09:16 schreef FutureFairytale het volgende:
Mogge! Supertoevallig zeg van clubkind en vanykind![]()
Groet vanaf wachtkamer kliniek NijmegenHopelijk vandaag mooi dagje Duitsland
![]()
Thanks Z, ga ook naar DM
Heb m'n oranje shirt aan![]()
Meestal is de naam wel iets toch? Tenzij vernoemd naar persoon ofzo.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een duister vermoeden dat al die bejaardenhuisnamen stiekem in een soort melige bui zijn ontsproten.
Niet die van de Franse weken? Die zijn lekker. Tenminste, ik hou er niet zo van maar mijn dochter is er gek op en ze ruiken erg lekker en zien er goed uitquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:24 schreef z80 het volgende:
[..]
Wel pannenkoeken vandaag. Maar zonder spek, uit de koeling van de lidl Nederland. Die laat ik voortaan liggen.
Wel de koffie mee genomen waar ik voor kwam. Ruikt goed door de verpakking.
Ik had die schijven die vandaag in de koeling lagen. En dat waren geen Franse.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Niet die van de Franse weken? Die zijn lekker. Tenminste, ik hou er niet zo van maar mijn dochter is er gek op en ze ruiken erg lekker en zien er goed uit
Uiterjoon in Scheveningen. Betekent de laatste boeiquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Meestal is de naam wel iets toch? Tenzij vernoemd naar persoon ofzo.
Deze zijn erg lekker, vanmorgen meegenomenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:36 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik had die schijven die vandaag in de koeling lagen. En dat waren geen Franse.
Ik zag op vakantie een rattenbever/beverrat, dat zijn ook rare beestenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:43 schreef Candaasje het volgende:
@:sigme : Oh ja zie, ik was iets vergeten te melden! Ik ga het zo even passen!![]()
En ik had al heel de bever gemist!![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:52 schreef Myraela het volgende:
Ik kijk altijd bij de nieuwe producten op ah.nl om te kijken welke pareltjes ze nu weer bedacht hebben. De frikandelsalade heeft een upgrade gehad.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:56 schreef Myraela het volgende:
Toch zou ik het wel kopen als ik vlees zou eten. Zo fascinerend dit soort producten.
Ik doe ook altijd glucosefructosestroop en kleurstof door mijn familiereceptenquote:Ingrediënten
INGREDIËNTEN: 36% varkensvlees, plantaardige olie (raap, palm, SESAM, rijst, zonnebloem), water, suiker, scharrelEIgeel, groente (ui, knoflook), azijn, glucose-fructosestroop, TARWE, SOJAstukjes, zout, specerijen (o.a. MOSTERD), gemodificeerd zetmeel (maīs, aardappel), tomatenpuree, conserveermiddel (E202, E211), SESAMzaad, voedingszuur (E330, E260), kruiden, kleurstof (E150a, E160c, E162), aroma (SOJA, TARWE, SELDERIJ), verdikkingsmiddel (E415, E1422), natuurlijk aroma, TARWEbloem, gedroogde paprika, paprika concentraat, gehydrolyseerd plantaardig eiwit (maīs, SOJA), zuurteregelaar (E575), smaakversterker (E621), citrusvezel, gistextract, SOJAbonen, gebrande suiker, kruidenextract, suikerstroop, melasse.
Zweden met de trein lijkt me te saai helaasquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:59 schreef AnneX het volgende:
Wie wil er met de trein door Zweden? Nu op npo2.
Slow tv. Zen tv.
Dat vind jij de meest opvallende?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:01 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]
Ik doe ook altijd glucosefructosestroop en kleurstof door mijn familierecepten![]()
![]()
![]()
Hoeveel Kcal heeft dit goedje?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:01 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]
Ik doe ook altijd glucosefructosestroop en kleurstof door mijn familierecepten![]()
![]()
![]()
Per 100 gram: 405 kcalquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:07 schreef z80 het volgende:
[..]
Hoeveel Kcal heeft dit goedje?
Suiker, glucose-fructosestroop, suikerstroop en een zooi zetmeel onder verschillende namen.
De gehydrolyseerd plantaardig eiwit kun je mogelijk bij een krachtsporter vinden. Dit ipv de dierlijke eiwitten.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat vind jij de meest opvallende?
Citrusvezel en gehydrolyseerd plantaardig eiwit staan in elk keukenkastje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |