Ik vergeet dat soort dingen ook altijdquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:05 schreef Myraela het volgende:
Ohja, ik heb ook een oranje thema. Ik vergeet altijd dat ik ooit die dingen heb laten maken/gemaakt. Al is m'n O&N wel favoriet.![]()
[ afbeelding ]
De mijne wilde net ook niet van oranje af, geen idee waarom.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:24 schreef Isabeau het volgende:
Wat doe ik fout? Ik ga naar profiel, dan naar usericonmanager en klik die met oranje pakje aan en dan gaat het scherm automagisch naar de index en that's it en mijn plaatje heeft nog steeds een zwart pakje aan.
Gewoon dubbelklikken op je ava.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:24 schreef Isabeau het volgende:
Wat doe ik fout? Ik ga naar profiel, dan naar usericonmanager en klik die met oranje pakje aan en dan gaat het scherm automagisch naar de index en that's it en mijn plaatje heeft nog steeds een zwart pakje aan.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:38 schreef fietsie het volgende:
Gewoon dubbelklikken op je ava.
Dan opent de ava manager.
Je hoeft helemaal niet naar je profiel
Ging goed! Ze kwam heel professioneel, aandachtig en vlug op me over. Leek goed door te hebben wat ik bedoelde en wat ik wilde. Fijnquote:
Droge aardappels krijg ik zo niet weg. Of ik heb nooit goeie gehad.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Wat is jullie probleem met Jus dan wel aardappels?
Fijn. Is dit een blijvende? Of een vakantie vervangerquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:47 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ging goed! Ze kwam heel professioneel, aandachtig en vlug op me over. Leek goed door te hebben wat ik bedoelde en wat ik wilde. Fijn
Dit is degene bij wie ik de rest van m'n behandeling ga doen als het goed isquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Fijn. Is dit een blijvende? Of een vakantie vervanger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |