Geen probleem met jus hier.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Wat is jullie probleem met Jus dan wel aardappels?
Niks! 100% niks.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ook lekker.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:10 schreef Sarabi het volgende:
Ik lieg nu wel een beetjewant vanavond staat gnocchi op het menu.
Mayo met gebakken aardappelsquote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:12 schreef gcjoel het volgende:
Aardappels eet ik eigenlijk alleen gebakken, met mayo
Ik zie ook nooit iemand gij schrijven hier, eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:18 schreef Blues het volgende:
Alle aardappelgerechten zijn lekker toch?
Oh en ik lees een boek van Griet op de Beeck. Ik moet wennen aan de Vlaamse schrijf/spreektaal. Met hun gij etc. Al luister ik 2 Vlaamse podcasts, dat is toch anders dan het geschreven te zien.
Sinds ik bij de tandarts ben geweest voel ik allemaal vreemde dingen in mijn mond. Tot een paar dagen geleden mij kaak ook de hele tijd begon te knakken.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:11 schreef Blues het volgende:
[..]
Ook lekker.
Wat heb je dan? Of vage dingen? ff lab prikken?
Benieuwd hier naarquote:Op dinsdag 22 juni 2021 13:28 schreef Tele6 het volgende:
...naar therapie voor de eerste keer met een nieuwe therapeut...
Zo eens in de zoveel tijd switch ik even.quote:
Mjah het Oranje thema vind ik dan persoonlijk Zum Kotzen maar euh verandering in vormgeving is vaak wel positief en houdt dingen levendigquote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo eens in de zoveel tijd switch ik even.
Tot groot verdriet van velen die niet met verandering om kunnen gaan.
Ja, die hoeft ook niet zo nodig, maar even showen elders enzo.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mjah het Oranje thema vind ik dan persoonlijk Zum Kotzen maar euh verandering in vormgeving is vaak wel positief en houdt dingen levendig
Ik vergeet dat soort dingen ook altijdquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:05 schreef Myraela het volgende:
Ohja, ik heb ook een oranje thema. Ik vergeet altijd dat ik ooit die dingen heb laten maken/gemaakt. Al is m'n O&N wel favoriet.![]()
[ afbeelding ]
De mijne wilde net ook niet van oranje af, geen idee waarom.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:24 schreef Isabeau het volgende:
Wat doe ik fout? Ik ga naar profiel, dan naar usericonmanager en klik die met oranje pakje aan en dan gaat het scherm automagisch naar de index en that's it en mijn plaatje heeft nog steeds een zwart pakje aan.
Gewoon dubbelklikken op je ava.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:24 schreef Isabeau het volgende:
Wat doe ik fout? Ik ga naar profiel, dan naar usericonmanager en klik die met oranje pakje aan en dan gaat het scherm automagisch naar de index en that's it en mijn plaatje heeft nog steeds een zwart pakje aan.
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:38 schreef fietsie het volgende:
Gewoon dubbelklikken op je ava.
Dan opent de ava manager.
Je hoeft helemaal niet naar je profiel
Ging goed! Ze kwam heel professioneel, aandachtig en vlug op me over. Leek goed door te hebben wat ik bedoelde en wat ik wilde. Fijnquote:
Droge aardappels krijg ik zo niet weg. Of ik heb nooit goeie gehad.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 15:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Fijn. Is dit een blijvende? Of een vakantie vervangerquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:47 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ging goed! Ze kwam heel professioneel, aandachtig en vlug op me over. Leek goed door te hebben wat ik bedoelde en wat ik wilde. Fijn
Dit is degene bij wie ik de rest van m'n behandeling ga doen als het goed isquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Fijn. Is dit een blijvende? Of een vakantie vervanger
Ben je eindelijk op je plek beland?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 17:01 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dit is degene bij wie ik de rest van m'n behandeling ga doen als het goed is
Oh fijn zegquote:Op dinsdag 22 juni 2021 16:47 schreef Tele6 het volgende:
Ging goed! Ze kwam heel professioneel, aandachtig en vlug op me over. Leek goed door te hebben wat ik bedoelde en wat ik wilde. Fijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |