Meestal is de naam wel iets toch? Tenzij vernoemd naar persoon ofzo.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een duister vermoeden dat al die bejaardenhuisnamen stiekem in een soort melige bui zijn ontsproten.
Niet die van de Franse weken? Die zijn lekker. Tenminste, ik hou er niet zo van maar mijn dochter is er gek op en ze ruiken erg lekker en zien er goed uitquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:24 schreef z80 het volgende:
[..]
Wel pannenkoeken vandaag. Maar zonder spek, uit de koeling van de lidl Nederland. Die laat ik voortaan liggen.
Wel de koffie mee genomen waar ik voor kwam. Ruikt goed door de verpakking.
Ik had die schijven die vandaag in de koeling lagen. En dat waren geen Franse.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Niet die van de Franse weken? Die zijn lekker. Tenminste, ik hou er niet zo van maar mijn dochter is er gek op en ze ruiken erg lekker en zien er goed uit
Uiterjoon in Scheveningen. Betekent de laatste boeiquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Meestal is de naam wel iets toch? Tenzij vernoemd naar persoon ofzo.
Deze zijn erg lekker, vanmorgen meegenomenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:36 schreef z80 het volgende:
[..]
Ik had die schijven die vandaag in de koeling lagen. En dat waren geen Franse.
Ik zag op vakantie een rattenbever/beverrat, dat zijn ook rare beestenquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:43 schreef Candaasje het volgende:
@:sigme : Oh ja zie, ik was iets vergeten te melden! Ik ga het zo even passen!![]()
En ik had al heel de bever gemist!![]()
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:52 schreef Myraela het volgende:
Ik kijk altijd bij de nieuwe producten op ah.nl om te kijken welke pareltjes ze nu weer bedacht hebben. De frikandelsalade heeft een upgrade gehad.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:56 schreef Myraela het volgende:
Toch zou ik het wel kopen als ik vlees zou eten. Zo fascinerend dit soort producten.
Ik doe ook altijd glucosefructosestroop en kleurstof door mijn familiereceptenquote:Ingrediënten
INGREDIËNTEN: 36% varkensvlees, plantaardige olie (raap, palm, SESAM, rijst, zonnebloem), water, suiker, scharrelEIgeel, groente (ui, knoflook), azijn, glucose-fructosestroop, TARWE, SOJAstukjes, zout, specerijen (o.a. MOSTERD), gemodificeerd zetmeel (maïs, aardappel), tomatenpuree, conserveermiddel (E202, E211), SESAMzaad, voedingszuur (E330, E260), kruiden, kleurstof (E150a, E160c, E162), aroma (SOJA, TARWE, SELDERIJ), verdikkingsmiddel (E415, E1422), natuurlijk aroma, TARWEbloem, gedroogde paprika, paprika concentraat, gehydrolyseerd plantaardig eiwit (maïs, SOJA), zuurteregelaar (E575), smaakversterker (E621), citrusvezel, gistextract, SOJAbonen, gebrande suiker, kruidenextract, suikerstroop, melasse.
Zweden met de trein lijkt me te saai helaasquote:Op dinsdag 22 juni 2021 19:59 schreef AnneX het volgende:
Wie wil er met de trein door Zweden? Nu op npo2.
Slow tv. Zen tv.
Dat vind jij de meest opvallende?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:01 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]
Ik doe ook altijd glucosefructosestroop en kleurstof door mijn familierecepten![]()
![]()
![]()
Hoeveel Kcal heeft dit goedje?quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:01 schreef Molo het volgende:
[..]
[..]
Ik doe ook altijd glucosefructosestroop en kleurstof door mijn familierecepten![]()
![]()
![]()
Per 100 gram: 405 kcalquote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:07 schreef z80 het volgende:
[..]
Hoeveel Kcal heeft dit goedje?
Suiker, glucose-fructosestroop, suikerstroop en een zooi zetmeel onder verschillende namen.
De gehydrolyseerd plantaardig eiwit kun je mogelijk bij een krachtsporter vinden. Dit ipv de dierlijke eiwitten.quote:Op dinsdag 22 juni 2021 20:06 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat vind jij de meest opvallende?
Citrusvezel en gehydrolyseerd plantaardig eiwit staan in elk keukenkastje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |