quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 19:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar kunnen best leuke exemplaren tussen zitten hoor.
quote:
quote:
Nee dat kan alleen een modquote:Op maandag 21 juni 2021 09:02 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik zag het ja, maar kon hem niet meer aanpassen.
Shellie wult ook altijd van allesquote:
Ik doe de mijn wel altijd dicht snachts.. maar nu toch weer open en de ventilator aanquote:Op maandag 21 juni 2021 09:15 schreef SolidasRock het volgende:
Tis zo fris dat ik mijn balkondeur maar weer heb dichtgedaan terwijl hij de afgelopen dagen open is gebleven.
Die zei dat ook heel vaak iddquote:Op maandag 21 juni 2021 09:11 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Shellie wult ook altijd van alles![]()
Mooie TT en ik hoop, dat er wat tussenzit voor hem.Als er überhaupt wat op af komt natuurlijk
![]()
Goedemorgen allen op deze zeiknatte maandagochtend. 15 graden hier binnen....
Voorlopig welquote:
quote:Op maandag 21 juni 2021 10:00 schreef oma-Nijn het volgende:
Morgen bij engine voor de deur![]()
![]()
[ afbeelding ]
Vanavond daar maar even een topic maken om mezelf voor te stellenquote:
quote:Op maandag 21 juni 2021 10:00 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Hopelijk wordt Marijke niet boosquote:Op maandag 21 juni 2021 10:12 schreef engine het volgende:
[..]
Vanavond daar maar even een topic maken om mezelf voor te stellen
[..]
Dat zou gezellig zijn. De koffie staat klaar
Nu nog zien dat ze hierheen komenquote:
"We" zijn er allang hoorquote:Op maandag 21 juni 2021 10:41 schreef D. het volgende:
[..]
Zou wel heel ondankbaar zijn als ze nu niet komen he
40+ is voor de volwassenere jonge vrouw?quote:Op maandag 21 juni 2021 10:43 schreef chufi het volgende:
Was er een vergelijkbaar subforum op Viva? Voor de wat volwassenere jonge vrouw bedoel ik![]()
Dan is het gewoon linkjes naar hier plaatsen daar
https://forum.viva.nl/index.phpquote:Op maandag 21 juni 2021 10:43 schreef chufi het volgende:
Was er een vergelijkbaar subforum op Viva? Voor de wat volwassenere jonge vrouw bedoel ik![]()
Dan is het gewoon linkjes naar hier plaatsen daar
Verstandigquote:Op maandag 21 juni 2021 09:52 schreef engine het volgende:
![]()
[..]
Voorlopig welmaar even aankijken hoe druk het wordt.
He CherokeeRosequote:
Nou ja, de meeste 40+ dames zijn toch wel redelijk volwassen?quote:Op maandag 21 juni 2021 10:57 schreef D. het volgende:
[..]
40+ is voor de volwassenere jonge vrouw?
Of interpreteer ik jouw post verkeerd
Ik ben pas 31!quote:Op maandag 21 juni 2021 10:00 schreef oma-Nijn het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Hey Donnaquote:
Volwassener is de overtrappende trefquote:Op maandag 21 juni 2021 11:19 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou ja, de meeste 40+ dames zijn toch wel redelijk volwassen?
Dat verschilt per persoonquote:Op maandag 21 juni 2021 11:19 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Mag ik vragen wat er met de vrouwen aan de hand is dan? Waarom zitten ze er op te wachten.
We staan toch open voor iedereenquote:Op maandag 21 juni 2021 10:57 schreef D. het volgende:
[..]
40+ is voor de volwassenere jonge vrouw?
Of interpreteer ik jouw post verkeerd
En al wat gevonden ?quote:Op maandag 21 juni 2021 10:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
https://forum.viva.nl/index.php
Kan je zien wat voor sub forums er allemaal zijn
Succes, ze zijn ook welkom in DTSquote:Op maandag 21 juni 2021 11:27 schreef Donna het volgende:
Goedemorgen maar weer eens!![]()
Ik probeer Viva dames te ronselen, dus ben niet zo actief hier.
Heel belangrijk idd. waarvoor alvast dankquote:Op maandag 21 juni 2021 11:27 schreef Donna het volgende:
Goedemorgen maar weer eens!![]()
Ik probeer Viva dames te ronselen, dus ben niet zo actief hier.
Wat is DTS?quote:Op maandag 21 juni 2021 11:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Succes, ze zijn ook welkom in DTS
Niet verstandig om daar aan te beginnen.. Dat is een spel waar de gemoederen soms hoog oplopen.. Niet aan beginnen zou mijn aanbeveling zijnquote:
Wtfquote:Op maandag 21 juni 2021 11:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Succes, ze zijn ook welkom in DTS
Ohh ja, die zit op ONZ toch? Die had ik al gezien.quote:Op maandag 21 juni 2021 11:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet verstandig om daar aan te beginnen.. Dat is een spel waar de gemoederen soms hoog oplopen.. Niet aan beginnen zou mijn aanbeveling zijn
Ja daar idd .. Blijf er wegquote:Op maandag 21 juni 2021 11:38 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Ohh ja, die zit op ONZ toch? Die had ik al gezien.
Deed je regenoutfit het nog ?quote:Op maandag 21 juni 2021 11:39 schreef pullup het volgende:
Een beetje 'onze' Viva dames proberen te lopen ronselen
Yep, maar zoals met elke regenoutfit eigenlijk. 3 uur op de fiets dan gaat het wel doorlekken.quote:
Ik hou t wel bij de lepel spelletjesquote:
Oh en trouwens als je naar IJsland gaat zou ik maar een paar goede mondkapjes meenemen.. Ik kijk die serie nu en overal is asquote:Op maandag 21 juni 2021 11:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep, maar zoals met elke regenoutfit eigenlijk. 3 uur op de fiets dan gaat het wel doorlekken.
Ik heb ondertussen een nieuwe set kleren aan
kijkquote:Op maandag 21 juni 2021 11:52 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Ik hou t wel bij de lepel spelletjes
thnxquote:Op maandag 21 juni 2021 11:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh en trouwens als je naar IJsland gaat zou ik maar een paar goede mondkapjes meenemen.. Ik kijk die serie nu en overal is as
Dat is een spel,quote:
quote:
O jee, geen koffie in huis, dat kan eigenlijk niet he. Ik zal snel snel snel koffie halenquote:Op maandag 21 juni 2021 11:51 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Het is hier ook echt vies, somber weer maar mijn koffie is op dus ik moet eigenlijk wel naar buiten, dillema's, dillema's.....
Een goede tip geef ik graagquote:Op maandag 21 juni 2021 11:53 schreef pullup het volgende:
[..]
thnx
Kan ik ze eens ergens anders voor gebruiken
Ik ga trouwens onder meer met iemand die er een jaar heeft gewoond dus zal nog wel mooie extra tips krijgenquote:
Dan komt het goed ...quote:Op maandag 21 juni 2021 12:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga trouwens onder meer met iemand die er een jaar heeft gewoond dus zal nog wel mooie extra tips krijgen
Ik ga in augustus een klein weekjequote:Op maandag 21 juni 2021 12:06 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Ik lees hier over IJsland, staat ook nog op mijn bucketlist. Lijkt me heel mooi daar!
Ja ik ga me maar eens voorbereiden om naar buiten te gaan en de 5 minuten te lopen naar de supermarktquote:Op maandag 21 juni 2021 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, geen koffie in huis, dat kan eigenlijk niet he. Ik zal snel snel snel koffie halen
Ah je woont er gewoon om de hoek.. Wel makkelijk hoor, heb ik ookquote:Op maandag 21 juni 2021 12:07 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Ja ik ga me maar eens voorbereiden om naar buiten te gaan en de 5 minuten te lopen naar de supermarkt
Ghehequote:
Eindelijk wordt je ook verstandig ..quote:Op maandag 21 juni 2021 12:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Misschien ook eens proberen te stoppen met DTS volgende maand
Nja ik vind het gewoon gezellig daar, dus is het een beetje lastig..quote:
quote:Op maandag 21 juni 2021 11:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Heel belangrijk idd. waarvoor alvast dank
Wat is er met de Viva dames ??quote:Op maandag 21 juni 2021 11:39 schreef pullup het volgende:
Een beetje 'onze' Viva dames proberen te lopen ronselen
O dat is nog te doen. Gebeurd hier nooit dat ik geen koffie in huis heb. Maar ben dan ook een echte koffieleuterquote:Op maandag 21 juni 2021 12:07 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Ja ik ga me maar eens voorbereiden om naar buiten te gaan en de 5 minuten te lopen naar de supermarkt
Ik heb er geen centje moeite meequote:Op maandag 21 juni 2021 12:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Misschien ook eens proberen te stoppen met DTS volgende maand
Naar Las Vegasquote:Op maandag 21 juni 2021 12:17 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
@:engine wat wil je met Viva dames?
quote:
Die zijn van ‘ons’ lees ik netquote:Op maandag 21 juni 2021 12:16 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Wat is er met de Viva dames ??
Zeker, ik ben daar altijd wel makkelijk in hoorquote:
quote:Op maandag 21 juni 2021 12:19 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]waar is dat dan? Nu ben ik nieuwsgierig
Leg mij dat eens uit dan alsjeblieftquote:
MrsL had er snode plannen meequote:Op maandag 21 juni 2021 12:17 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Oh nee daar had ik ook geen moeite mee eigenlijk..quote:Op maandag 21 juni 2021 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker, ik ben daar altijd wel makkelijk in hoor
De COS was ook altijd leuk om te zijn, maar nooit moeite gehad toen het weg was.
Nou nee hoor, maar ze zijn daar ook welkom..quote:
Zelfs dat heb ik niet. Ben daar gelukkig heel makkelijk in.quote:Op maandag 21 juni 2021 12:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh nee daar had ik ook geen moeite mee eigenlijk..
Maar soms mis ik wel RLS lekker doelloos er naar kijken
En daarnaast kun je natuurlijk op meerdere plekken van een forum komen..quote:Op maandag 21 juni 2021 12:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Ze hebben ieder geval een hele lijst met allemaal forums waar ze heen kunnen verhuizen las ik
Dat was ook alles wat ik weet hoorquote:Op maandag 21 juni 2021 12:21 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Leg mij dat eens uit dan alsjeblieft
quote:Op maandag 21 juni 2021 12:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou nee hoor, maar ze zijn daar ook welkom..Is aan hun waar ze gaan posten
Gelukkig wel jaquote:Op maandag 21 juni 2021 12:23 schreef chufi het volgende:
Klopt
[..]
En daarnaast kun je natuurlijk op meerdere plekken van een forum komen..
Of alleen in het leukste subforumquote:Op maandag 21 juni 2021 12:23 schreef chufi het volgende:
Klopt
[..]
Nou om te beginnen graag beter leren kennen om te zien of het klikt en zoja de rest van ons leven samen doorbrengenquote:Op maandag 21 juni 2021 12:17 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ah dus wel met serieuze bedoelingquote:Op maandag 21 juni 2021 12:31 schreef engine het volgende:
[..]
Nou om te beginnen graag beter leren kennen om te zien of het klikt en zoja de rest van ons leven samen doorbrengen![]()
Met al die dames?quote:Op maandag 21 juni 2021 12:31 schreef engine het volgende:
[..]
Nou om te beginnen graag beter leren kennen om te zien of het klikt en zoja de rest van ons leven samen doorbrengen![]()
Dan kun je je rustig opmaken voor onze Oranje pot om 1800 uurquote:Op maandag 21 juni 2021 12:39 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, maar eens een keer op tijd gestopt met werken
Denk dat ik daar evenveel van ga zien als de vorige wedstrijdenquote:Op maandag 21 juni 2021 12:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan kun je je rustig opmaken voor onze Oranje pot om 1800 uur
quote:
Een speeddate organiserenquote:
Lekker toch,quote:Op maandag 21 juni 2021 12:39 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, maar eens een keer op tijd gestopt met werken
Aha u zoekt de liefde ! Duidelijkquote:Op maandag 21 juni 2021 12:31 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kunt u niet meer aan of wat ?quote:
DTS bedoel? DodeTopicSpelquote:Op maandag 21 juni 2021 12:58 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Maar wat en waar is DFT? #ikvraagditvoormijzelf
Hier dan : Topicreeks: Het Dodetopicspelquote:Op maandag 21 juni 2021 12:58 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Maar wat en waar is DFT? #ikvraagditvoormijzelf
Dodenquote:Op maandag 21 juni 2021 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DTS bedoel? DodenTopicSpel
Staat in ONZ is een spel
quote:Op maandag 21 juni 2021 12:23 schreef chufi het volgende:
Klopt
[..]
Gedaan!quote:Op maandag 21 juni 2021 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, geen koffie in huis, dat kan eigenlijk niet he. Ik zal snel snel snel koffie halen
Domme vraag misschien maar is er ook een kans dat die vulkaan dan al klaar is met uitbarsten?quote:Op maandag 21 juni 2021 12:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga in augustus een klein weekje
Wil perse de uitbarstende vulkaan zienZit dat ding al maanden op de stream te bekijken
Niemand die het weet volgens mij maar ik begreep dat er ook rekening gehouden kan worden dat dat ding nog honderden jaren aan het spugen blijftquote:Op maandag 21 juni 2021 13:13 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Domme vraag misschien maar is er ook een kans dat die vulkaan dan al klaar is met uitbarsten?
Je mag ook zonder karquote:
Wees eens niet zo wakker jijquote:Op maandag 21 juni 2021 13:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Doden![]()
Alleen overleden mensen mogen daar komen posten dus?
Ik wel maar hoe jou thuissituatie is weet ik verder nietquote:Op maandag 21 juni 2021 13:10 schreef cafca het volgende:
[..]mag dat zomaar? Heb je niet per subforum toestemming nodig?
A lekker, ik had er net ook maar weer eens een ingeschonkenquote:
Goed planquote:
Dat is het probleem nietquote:Op maandag 21 juni 2021 12:57 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dat kunt u niet meer aan of wat ?
Die scheur daar zit er natuurlijk al miljoenen jaren en zal de komende tientallen jaren nog wel blijven zitten.. zie IJsland als een slecht/niet helende wond...quote:Op maandag 21 juni 2021 13:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Niemand die het weet volgens mij maar ik begreep dat er ook rekening gehouden kan worden dat dat ding nog honderden jaren aan het spugen blijft
Wat geweldig, hoe kunnen ze het zo dier aanleren hequote:Op maandag 21 juni 2021 13:34 schreef mazaru het volgende:
Ahhhh wat een geweldige hond!![]()
![]()
https://www.facebook.com/GregShoupWANE/videos/154930236683584
Idd en dat op de maandag.....quote:
Ja zou niet mogen hequote:Op maandag 21 juni 2021 13:46 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Idd en dat op de maandag.....
Ja leuk he? En je ziet dat hij er zelf ook plezier in heeftquote:Op maandag 21 juni 2021 13:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat geweldig, hoe kunnen ze het zo dier aanleren he
* SolidasRock ontkent en rent rondjes om zijn buro heen en doet brrrrr zeggenquote:Op maandag 21 juni 2021 13:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zou niet mogen heDrinkt zeker te veel koffie
Wacht, wat? Het is al maandag?quote:Op maandag 21 juni 2021 13:46 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Idd en dat op de maandag.....
Het is echt maandag jaquote:Op maandag 21 juni 2021 14:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wacht, wat? Het is al maandag?
* SolidasRock voelt zich ineens heel moe en sloom![]()
Ja, echt heel leuk. De beestje kunnen meer dan wij denken.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja leuk he? En je ziet dat hij er zelf ook plezier in heeft
Roestig roestig lekker blijven zitten, niet moe worden voor nietsquote:Op maandag 21 juni 2021 14:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
* SolidasRock ontkent en rent rondjes om zijn buro heen en doet brrrrr zeggen
Vanavond voetbal! Wat denk je? Gaat dit een saaie wedstrijd worden of gaat Noord-Macedonië ons nog verrassen?quote:Op maandag 21 juni 2021 14:20 schreef engine het volgende:
[..]
Het is echt maandag jahele dag al matige zin.
Alleen zin in 3 uural doet het er ook niet echt toe.
quote:Op maandag 21 juni 2021 14:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Roestig roestig lekker blijven zitten, niet moe worden voor niets
En, heb je al wat Viva-dames gehosseld?quote:Op maandag 21 juni 2021 14:20 schreef engine het volgende:
[..]
Het is echt maandag jahele dag al matige zin.
Alleen zin in 6 uural doet het er ook niet echt toe.
Schijnt dat de wachtrij nu zo groot is dat hij nu ze weg moet sturen. Morgen mogen ze het weer komen proberen.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:23 schreef cafca het volgende:
[..]
En, heb je al wat Viva-dames gehosseld?
Ja, logisch welquote:Op maandag 21 juni 2021 14:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Schijnt dat de wachtrij nu zo groot is dat hij nu ze weg moet sturen. Morgen mogen ze het weer komen proberen.
IK ben te oud om jong te zijn, en te jong om oud te zijnquote:
De meesten zijn wel 40+ volgens mij. Een aantal al een behoorlijk aantal jaar zelfsquote:
Hey Mrslquote:
Mooie omschrijving!quote:Op maandag 21 juni 2021 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ben te oud om jong te zijn, en te jong om oud te zijn
Het maakt ook niet uit, maar toen er werd gezegd dat hier ook gewoon 40- zit, werd ik nieuwsgierig!quote:Op maandag 21 juni 2021 14:50 schreef cafca het volgende:
[..]
De meesten zijn wel 40+ volgens mij. Een aantal al een behoorlijk aantal jaar zelfs
Maar dat maakt allemaal niks uit
Dat is ook een mooie inderdaadquote:Op maandag 21 juni 2021 14:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Mooie omschrijving!
Of zoals Paul Simon het schreef: "I'm older than I once was, and younger than I'll be"
Noord-Macedonië, altijd lastig.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vanavond voetbal! Wat denk je? Gaat dit een saaie wedstrijd worden of gaat Noord-Macedonië ons nog verrassen?
Ik ben al bijna 12 jaar 40+quote:Op maandag 21 juni 2021 14:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Het maakt ook niet uit, maar toen er werd gezegd dat hier ook gewoon 40- zit, werd ik nieuwsgierig!
Ja, maar dat wisselt nog al eensquote:Op maandag 21 juni 2021 14:55 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Je bent zo jong of zo oud als je je voelt
Het hoeft niet saai te zijn. Verwacht toch wel een paar doelpunten van Nederlandquote:Op maandag 21 juni 2021 14:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vanavond voetbal! Wat denk je? Gaat dit een saaie wedstrijd worden of gaat Noord-Macedonië ons nog verrassen?
Nou dan ben ik ook regelmatig 40+ haha!quote:Op maandag 21 juni 2021 14:55 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Je bent zo jong of zo oud als je je voelt
Nee dat valt nog wat tegen. Waarschijnlijk omdat ze nog niet kunnen dm'enquote:Op maandag 21 juni 2021 14:23 schreef cafca het volgende:
[..]
En, heb je al wat Viva-dames gehosseld?
Ja? Heb hun 1e 2 wedstrijden niet gezien. Lees dat ze niet zo sterk zijn maar bijv de Schotten hebben knetterhard gevochten in hun laatste wedstrijd tegen Engeland. Dus ik wil N-M niet onderschatten.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:54 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Noord-Macedonië, altijd lastig.
Geen tegendoelpunten?quote:Op maandag 21 juni 2021 14:56 schreef engine het volgende:
[..]
Het hoeft niet saai te zijn. Verwacht toch wel een paar doelpunten van Nederland
30+quote:
Ik ben ook al bezet sorry!quote:Op maandag 21 juni 2021 14:58 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat valt nog wat tegen. Waarschijnlijk omdat ze nog niet kunnen dm'en
Een aantal zijn dat ja, ik dacht Engine (??) en MrsL en ene Donna en vast nog meer anderen op wie ik nu niet kom.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Het maakt ook niet uit, maar toen er werd gezegd dat hier ook gewoon 40- zit, werd ik nieuwsgierig!
Nee denk van nietquote:
quote:Op maandag 21 juni 2021 15:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Een aantal zijn dat ja, ik dacht Engine (??) en MrsL en ene Donna en vast nog meer anderen op wie ik nu niet kom.
Hahhaha, nee, ik moest even googlen maar het komt hier vandaan:quote:Op maandag 21 juni 2021 14:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja? Heb hun 1e 2 wedstrijden niet gezien. Lees dat ze niet zo sterk zijn maar bijv de Schotten hebben knetterhard gevochten in hun laatste wedstrijd tegen Engeland. Dus ik wil N-M niet onderschatten.
Meestal gaan zulke landen er echt helemaal voor, maar zo'n 'feel good' wedstrijd waarin de ene naar de andere erin gaat vind ik ook wel erg leuk!quote:Op maandag 21 juni 2021 15:00 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik denk dat we niet te makkelijk moeten denken over Macedonië, gewoon keihard knallen vanavond
Is ook het leukst vind ik en dan vooral van die mooie goals..quote:Op maandag 21 juni 2021 15:02 schreef Donna het volgende:
[..]
Meestal gaan zulke landen er echt helemaal voor, maar zo'n 'feel good' wedstrijd waarin de ene naar de andere erin gaat vind ik ook wel erg leuk!
Komt die uitdrukking echt daarvandaan? Ik dacht dat ie al veel ouder was....quote:Op maandag 21 juni 2021 15:02 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Hahhaha, nee, ik moest even googlen maar het komt hier vandaan:
Het is nog altijd een gevleugelde uitdrukking in de voetbalwereld. Een zegswijze die op zaterdag 19 mei 1990 voor het eerst uit de mond van toenmalig bondscoach Leo Beenhakker rolde na de 1-1 remise van Oranje tegen Rijnsburgse Boys. Op de vraag naar de reden van het teleurstellende gelijkspel waarmee het Nederlands Elftal van Middelmors vertrok, klonken uit de mond van de bondscoach de inmiddels historische woorden: ,,Rijnsburgse Boys uit? Altijd lastig!”
Dat dacht ik eigenlijk ook maar het was het 1e google resultaat... misschien even verder zoeken.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Komt die uitdrukking echt daarvandaan? Ik dacht dat ie al veel ouder was....
5-1 heb ik gegokt volgens mijquote:Op maandag 21 juni 2021 14:59 schreef Donna het volgende:
[..]
1 voor de show en daarna doelpunten regen van Oranje!
Don Leo is een wijs man.. Dat zei ie vroeger ook tegen ons als trainerquote:Op maandag 21 juni 2021 15:02 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Hahhaha, nee, ik moest even googlen maar het komt hier vandaan:
Het is nog altijd een gevleugelde uitdrukking in de voetbalwereld. Een zegswijze die op zaterdag 19 mei 1990 voor het eerst uit de mond van toenmalig bondscoach Leo Beenhakker rolde na de 1-1 remise van Oranje tegen Rijnsburgse Boys. Op de vraag naar de reden van het teleurstellende gelijkspel waarmee het Nederlands Elftal van Middelmors vertrok, klonken uit de mond van de bondscoach de inmiddels historische woorden: ,,Rijnsburgse Boys uit? Altijd lastig!”
Waar heb je Don Leo als trainert gehad?quote:Op maandag 21 juni 2021 15:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Don Leo is een wijs man.. Dat zei ie vroeger ook tegen ons als trainer
Ja vroeger... woonde hij op nog geen 100m bij me vandaan in Oost-Grunnquote:Op maandag 21 juni 2021 15:31 schreef engine het volgende:
[..]
Waar heb je Don Leo als trainert gehad?
Ah leuk... Altijd een toffe kerel gevonden.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vroeger... woonde hij op nog geen 100m bij me vandaan in Oost-Grunn
Ik vond hem wel sympathiek als jochie danquote:Op maandag 21 juni 2021 15:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ah leuk... Altijd een toffe kerel gevonden.
Dat zou wel leuk zijn. Ik heb 1-2 ingevuldquote:Op maandag 21 juni 2021 15:32 schreef engine het volgende:
4 doelpunten Nederland zou mij wel goed uitkomen want dat zou me waarschijnlijk een bonuspunt opleveren in de ek pool.
Die tegen Oostenrijk was ook leukquote:Op maandag 21 juni 2021 15:44 schreef chufi het volgende:
Succes iedereen met een correcte uitslag.. Ik hoop gewoon dat ze een leuke pot neerzetten
Opnemen en later kijkenquote:Op maandag 21 juni 2021 15:48 schreef engine het volgende:
Eigenlijk is Oekraïne - Oostenrijk interessanter
Dan is het valsspelenquote:Op maandag 21 juni 2021 15:48 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Ik doe mijn voorspelling wel na de wedstrijd.
Of is het dan een naspelling?
Twee schermenquote:
@Donna , uit deze post kun je opmaken hoe oud chufi ongeveer isquote:Op maandag 21 juni 2021 15:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Don Leo is een wijs man.. Dat zei ie vroeger ook tegen ons als trainer
Mannen zijn als kaas. Ze moeten rijpenquote:Op maandag 21 juni 2021 15:54 schreef cafca het volgende:
[..]
@:Donna , uit deze post kun je opmaken hoe oud chufi ongeveer is
sorry chuf
Een goed lezer van de afgelopen vaccinatie perikelen hier ook welquote:Op maandag 21 juni 2021 15:54 schreef cafca het volgende:
[..]
@:Donna , uit deze post kun je opmaken hoe oud chufi ongeveer is
sorry chuf
IK hou niet zo van oude kaasquote:Op maandag 21 juni 2021 15:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Mannen zijn als kaas. Ze moeten rijpen
Schuif maar door dan, ik hou van jong en oudquote:
Heerlijk! Die jonge kaas is niet mijn ding. Dat plakt zo aan je gehemeltequote:
Ik ga meer voor de belegen. Dat ouwe brokkelt zo.quote:Op maandag 21 juni 2021 16:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heerlijk! Die jonge kaas is niet mijn ding. Dat plakt zo aan je gehemelte
Gaat het goed met haar?quote:Op maandag 21 juni 2021 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga meer voor de belegen. Dat ouwe brokkelt zo.![]()
IK ga ff wat lekkers naar dochterlief brengen, ff verwennen met carpaccio daar is ze zo gek op
@chufiquote:Op maandag 21 juni 2021 16:03 schreef Mrsloveable het volgende:
Oude kaas is wel lekker maar af en toe van die blokjes old amsterdam
Liefquote:Op maandag 21 juni 2021 16:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga meer voor de belegen. Dat ouwe brokkelt zo.![]()
IK ga ff wat lekkers naar dochterlief brengen, ff verwennen met carpaccio daar is ze zo gek op
Heb je deze al eens geprobeerd?quote:Op maandag 21 juni 2021 16:12 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Ik hou van alle kaas. Kaas is mijn zwakte (inclusief pindakaas).
De bovenste staat in de koelkast hier, die is lekkerquote:Op maandag 21 juni 2021 16:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb je deze al eens geprobeerd?![]()
[ afbeelding ]
En deze verkopen ze bij de AH. Die heb ik pas ontdekt![]()
[ afbeelding ]
Dank voor de tips! De Johma salades zijn in de aanbieding bij de Plus, eens kijken of ze die daar hebben.quote:Op maandag 21 juni 2021 16:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Heb je deze al eens geprobeerd?![]()
[ afbeelding ]
En deze verkopen ze bij de AH. Die heb ik pas ontdekt![]()
[ afbeelding ]
Die is lekker he?quote:Op maandag 21 juni 2021 16:17 schreef drakin het volgende:
[..]
De bovenste staat in de koelkast hier, die is lekker
Dan smaakt het nog beter. Die salades zijn best wel prijzig vind ikquote:Op maandag 21 juni 2021 16:18 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Dank voor de tips! De Johma salades zijn in de aanbieding bij de Plus, eens kijken of ze die daar hebben.
Ja dat zei ikquote:Op maandag 21 juni 2021 16:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die is lekker he?
[..]
Dan smaakt het nog beter. Die salades zijn best wel prijzig vind ik
kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaasquote:Op maandag 21 juni 2021 16:22 schreef Donna het volgende:
Tag me maar als het niet meer over kaas gaat.
gewoon scrollen, doe ik ook als ik iets niet leuk of niet smakelijk vind.quote:Op maandag 21 juni 2021 16:28 schreef Donna het volgende:
Als ik weg moet, plaats dan een plaatje van die Oude Kaas salade. Dan weet ik genoeg.
In woorden gaat het wel, maar met plaatjes.
* SolidasRock smeert zich van top tot teen met kaas in.quote:Op maandag 21 juni 2021 16:12 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Ik hou van alle kaas. Kaas is mijn zwakte (inclusief pindakaas).
Sorry maar nu krijg ik dezelfde gevoelens als @Donnaquote:Op maandag 21 juni 2021 16:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
* SolidasRock smeert zich van top tot teen met kaas in.
En qua kaas?quote:
quote:Op maandag 21 juni 2021 16:48 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Sorry maar nu krijg ik dezelfde gevoelens als @:Donna
Wattanquote:Op maandag 21 juni 2021 13:41 schreef engine het volgende:
[..]
Goed plan
[..]
Dat is het probleem niet
Boerenkaas belegen boerenkaasquote:Op maandag 21 juni 2021 17:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Belegen of jong belegen, wat is lekkerder (of minder vet)?
Ik houd niet van tenenkaasquote:
quote:Op maandag 21 juni 2021 16:27 schreef drakin het volgende:
[..]
kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas kaas
Tussenstand:quote:
Aww dat vind ik sneuquote:Op maandag 21 juni 2021 17:11 schreef engine het volgende:
[..]
Tussenstand:
0 geïnteresseerde
1 blauwtje
Probleem
Morgen kan alles anders zijnquote:Op maandag 21 juni 2021 17:11 schreef engine het volgende:
[..]
Tussenstand:
0 geïnteresseerde
1 blauwtje
Probleem
Schiet niet op!quote:Op maandag 21 juni 2021 17:11 schreef engine het volgende:
[..]
Tussenstand:
0 geïnteresseerde
1 blauwtje
Probleem
tenen zijn altijd lelijk.quote:Op maandag 21 juni 2021 17:04 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik houd niet van tenenkaas![]()
Kun je dit topic niet even onder de aandacht brengen daar?quote:
Ze heeft geen pijn meer maar ze blijft heel erg duizeljg en moe. Heeft ook nergens zin inquote:
voor een jaar geleden ik ook, tot ik belegen per ongeluk mee nam ben ik er inblijven hangenquote:
Ik ben wel geïnteresseerd,maar geen Viva miepquote:Op maandag 21 juni 2021 17:11 schreef engine het volgende:
[..]
Tussenstand:
0 geïnteresseerde
1 blauwtje
Probleem
Het wordt pas een probleem als het 500 blauwtjes zijn en 0 geinteresseerden.quote:Op maandag 21 juni 2021 17:11 schreef engine het volgende:
[..]
Tussenstand:
0 geïnteresseerde
1 blauwtje
Probleem
O jee, vindt je dat zo erg, gewoon snel scrollenquote:Op maandag 21 juni 2021 16:28 schreef Donna het volgende:
Als ik weg moet, plaats dan een plaatje van die Oude Kaas salade. Dan weet ik genoeg.
In woorden gaat het wel, maar met plaatjes.
@engine @engine @engine waar wacht je op?!?!!!?!?!?!?!?!quote:Op maandag 21 juni 2021 17:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ben wel geïnteresseerd,maar geen Viva miep
Het schiet niet op he, ga ff bij Paul in de leerquote:Op maandag 21 juni 2021 17:11 schreef engine het volgende:
[..]
Tussenstand:
0 geïnteresseerde
1 blauwtje
Probleem
Ik ben 57.quote:
Net als knieënquote:
FTFYquote:Op maandag 21 juni 2021 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het schiet niet op he, ga ff bij Paul in de leer van hoe het niet moet
quote:Op maandag 21 juni 2021 17:11 schreef engine het volgende:
[..]
Tussenstand:
0 geïnteresseerde
1 blauwtje
Probleem
Ik heb het verbeterd...quote:
Lief!quote:Op maandag 21 juni 2021 17:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
@engine je kan de vlag uithangen. We doen net of MrsL van de viva af komtquote:Op maandag 21 juni 2021 17:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je had ook 40+ kunnen laten hernoemen naar 57quote:
IK ga een topic openen Mrsl en Engine hebben verkeringquote:
Geheid dat Paul daar gaat postenquote:Op maandag 21 juni 2021 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ga een topic openen Mrsl en Engine hebben verkering![]()
Oh zo, maar ik ben niet op zoek en ik had het over Paulquote:Op maandag 21 juni 2021 17:44 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Ik vond het gewoon grappig om jouw voor te stellen op zoek, met een verrekijker.
En dan opent ie er weer topic over..quote:Op maandag 21 juni 2021 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij begint soms gewoon ongevraagd met iemand
Dit moet je uitleggen, dus jij wilt dat iemand je niet spontaan benadert maar via de makelaar?quote:Op maandag 21 juni 2021 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij begint soms gewoon ongevraagd met iemand
Ik ken hem niet zo goed, maar hij is inmiddels opgeklommen tot mod van het EK topicquote:Op maandag 21 juni 2021 17:49 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Is Paul iemand die stalkt of heeft hij onzichtbare vrienden?
Mijn Neef heet paultje, welke paul hebben we het nou over, is het mijn neef, wie ?quote:Op maandag 21 juni 2021 17:49 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
ik ben benieuwdquote:Op maandag 21 juni 2021 17:53 schreef marcb1974 het volgende:
Zijn jullie allemaal al klaar voor het hoogtepunt van vanavond? De absolute klassieke film die op tv komt?
Gisteren was Dr Strangelove er voorquote:Op maandag 21 juni 2021 17:53 schreef marcb1974 het volgende:
Zijn jullie allemaal al klaar voor het hoogtepunt van vanavond? De absolute klassieke film die op tv komt?
78quote:
quote:Op maandag 21 juni 2021 17:49 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
1978? Dat maakt jou uuuhmm.... telraampje erbij pakt.... 43 jaar oud. Valt mee. Deisyy is dus de oudste hier. Die heeft de oorsprong van Sudocreme hoogstpersoonlijk nog meegemaakt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |