IK ben te oud om jong te zijn, en te jong om oud te zijnquote:
De meesten zijn wel 40+ volgens mij. Een aantal al een behoorlijk aantal jaar zelfsquote:
Hey Mrslquote:
Mooie omschrijving!quote:Op maandag 21 juni 2021 14:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK ben te oud om jong te zijn, en te jong om oud te zijn
Het maakt ook niet uit, maar toen er werd gezegd dat hier ook gewoon 40- zit, werd ik nieuwsgierig!quote:Op maandag 21 juni 2021 14:50 schreef cafca het volgende:
[..]
De meesten zijn wel 40+ volgens mij. Een aantal al een behoorlijk aantal jaar zelfs
Maar dat maakt allemaal niks uit
Dat is ook een mooie inderdaadquote:Op maandag 21 juni 2021 14:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Mooie omschrijving!
Of zoals Paul Simon het schreef: "I'm older than I once was, and younger than I'll be"
Noord-Macedonië, altijd lastig.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vanavond voetbal! Wat denk je? Gaat dit een saaie wedstrijd worden of gaat Noord-Macedonië ons nog verrassen?
Ik ben al bijna 12 jaar 40+quote:Op maandag 21 juni 2021 14:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Het maakt ook niet uit, maar toen er werd gezegd dat hier ook gewoon 40- zit, werd ik nieuwsgierig!
Ja, maar dat wisselt nog al eensquote:Op maandag 21 juni 2021 14:55 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Je bent zo jong of zo oud als je je voelt
Het hoeft niet saai te zijn. Verwacht toch wel een paar doelpunten van Nederlandquote:Op maandag 21 juni 2021 14:22 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vanavond voetbal! Wat denk je? Gaat dit een saaie wedstrijd worden of gaat Noord-Macedonië ons nog verrassen?
Nou dan ben ik ook regelmatig 40+ haha!quote:Op maandag 21 juni 2021 14:55 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Je bent zo jong of zo oud als je je voelt
Nee dat valt nog wat tegen. Waarschijnlijk omdat ze nog niet kunnen dm'enquote:Op maandag 21 juni 2021 14:23 schreef cafca het volgende:
[..]
En, heb je al wat Viva-dames gehosseld?
Ja? Heb hun 1e 2 wedstrijden niet gezien. Lees dat ze niet zo sterk zijn maar bijv de Schotten hebben knetterhard gevochten in hun laatste wedstrijd tegen Engeland. Dus ik wil N-M niet onderschatten.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:54 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Noord-Macedonië, altijd lastig.
Geen tegendoelpunten?quote:Op maandag 21 juni 2021 14:56 schreef engine het volgende:
[..]
Het hoeft niet saai te zijn. Verwacht toch wel een paar doelpunten van Nederland
30+quote:
Ik ben ook al bezet sorry!quote:Op maandag 21 juni 2021 14:58 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat valt nog wat tegen. Waarschijnlijk omdat ze nog niet kunnen dm'en
Een aantal zijn dat ja, ik dacht Engine (??) en MrsL en ene Donna en vast nog meer anderen op wie ik nu niet kom.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:52 schreef Donna het volgende:
[..]
Het maakt ook niet uit, maar toen er werd gezegd dat hier ook gewoon 40- zit, werd ik nieuwsgierig!
Nee denk van nietquote:
quote:Op maandag 21 juni 2021 15:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Een aantal zijn dat ja, ik dacht Engine (??) en MrsL en ene Donna en vast nog meer anderen op wie ik nu niet kom.
Hahhaha, nee, ik moest even googlen maar het komt hier vandaan:quote:Op maandag 21 juni 2021 14:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja? Heb hun 1e 2 wedstrijden niet gezien. Lees dat ze niet zo sterk zijn maar bijv de Schotten hebben knetterhard gevochten in hun laatste wedstrijd tegen Engeland. Dus ik wil N-M niet onderschatten.
Meestal gaan zulke landen er echt helemaal voor, maar zo'n 'feel good' wedstrijd waarin de ene naar de andere erin gaat vind ik ook wel erg leuk!quote:Op maandag 21 juni 2021 15:00 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik denk dat we niet te makkelijk moeten denken over Macedonië, gewoon keihard knallen vanavond
Is ook het leukst vind ik en dan vooral van die mooie goals..quote:Op maandag 21 juni 2021 15:02 schreef Donna het volgende:
[..]
Meestal gaan zulke landen er echt helemaal voor, maar zo'n 'feel good' wedstrijd waarin de ene naar de andere erin gaat vind ik ook wel erg leuk!
Komt die uitdrukking echt daarvandaan? Ik dacht dat ie al veel ouder was....quote:Op maandag 21 juni 2021 15:02 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Hahhaha, nee, ik moest even googlen maar het komt hier vandaan:
Het is nog altijd een gevleugelde uitdrukking in de voetbalwereld. Een zegswijze die op zaterdag 19 mei 1990 voor het eerst uit de mond van toenmalig bondscoach Leo Beenhakker rolde na de 1-1 remise van Oranje tegen Rijnsburgse Boys. Op de vraag naar de reden van het teleurstellende gelijkspel waarmee het Nederlands Elftal van Middelmors vertrok, klonken uit de mond van de bondscoach de inmiddels historische woorden: ,,Rijnsburgse Boys uit? Altijd lastig!”
Dat dacht ik eigenlijk ook maar het was het 1e google resultaat... misschien even verder zoeken.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:04 schreef cafca het volgende:
[..]
Komt die uitdrukking echt daarvandaan? Ik dacht dat ie al veel ouder was....
5-1 heb ik gegokt volgens mijquote:Op maandag 21 juni 2021 14:59 schreef Donna het volgende:
[..]
1 voor de show en daarna doelpunten regen van Oranje!
Don Leo is een wijs man.. Dat zei ie vroeger ook tegen ons als trainerquote:Op maandag 21 juni 2021 15:02 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Hahhaha, nee, ik moest even googlen maar het komt hier vandaan:
Het is nog altijd een gevleugelde uitdrukking in de voetbalwereld. Een zegswijze die op zaterdag 19 mei 1990 voor het eerst uit de mond van toenmalig bondscoach Leo Beenhakker rolde na de 1-1 remise van Oranje tegen Rijnsburgse Boys. Op de vraag naar de reden van het teleurstellende gelijkspel waarmee het Nederlands Elftal van Middelmors vertrok, klonken uit de mond van de bondscoach de inmiddels historische woorden: ,,Rijnsburgse Boys uit? Altijd lastig!”
Waar heb je Don Leo als trainert gehad?quote:Op maandag 21 juni 2021 15:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Don Leo is een wijs man.. Dat zei ie vroeger ook tegen ons als trainer
Ja vroeger... woonde hij op nog geen 100m bij me vandaan in Oost-Grunnquote:Op maandag 21 juni 2021 15:31 schreef engine het volgende:
[..]
Waar heb je Don Leo als trainert gehad?
Ah leuk... Altijd een toffe kerel gevonden.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vroeger... woonde hij op nog geen 100m bij me vandaan in Oost-Grunn
Ik vond hem wel sympathiek als jochie danquote:Op maandag 21 juni 2021 15:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ah leuk... Altijd een toffe kerel gevonden.
Dat zou wel leuk zijn. Ik heb 1-2 ingevuldquote:Op maandag 21 juni 2021 15:32 schreef engine het volgende:
4 doelpunten Nederland zou mij wel goed uitkomen want dat zou me waarschijnlijk een bonuspunt opleveren in de ek pool.
Die tegen Oostenrijk was ook leukquote:Op maandag 21 juni 2021 15:44 schreef chufi het volgende:
Succes iedereen met een correcte uitslag.. Ik hoop gewoon dat ze een leuke pot neerzetten
Opnemen en later kijkenquote:Op maandag 21 juni 2021 15:48 schreef engine het volgende:
Eigenlijk is Oekraïne - Oostenrijk interessanter
Dan is het valsspelenquote:Op maandag 21 juni 2021 15:48 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Ik doe mijn voorspelling wel na de wedstrijd.
Of is het dan een naspelling?
Twee schermenquote:
@Donna , uit deze post kun je opmaken hoe oud chufi ongeveer isquote:Op maandag 21 juni 2021 15:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Don Leo is een wijs man.. Dat zei ie vroeger ook tegen ons als trainer
Mannen zijn als kaas. Ze moeten rijpenquote:Op maandag 21 juni 2021 15:54 schreef cafca het volgende:
[..]
@:Donna , uit deze post kun je opmaken hoe oud chufi ongeveer is
sorry chuf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |