Je mag ook zonder karquote:
Wees eens niet zo wakker jijquote:Op maandag 21 juni 2021 13:06 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Doden![]()
Alleen overleden mensen mogen daar komen posten dus?
Ik wel maar hoe jou thuissituatie is weet ik verder nietquote:Op maandag 21 juni 2021 13:10 schreef cafca het volgende:
[..]mag dat zomaar? Heb je niet per subforum toestemming nodig?
A lekker, ik had er net ook maar weer eens een ingeschonkenquote:
Goed planquote:
Dat is het probleem nietquote:Op maandag 21 juni 2021 12:57 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dat kunt u niet meer aan of wat ?
Die scheur daar zit er natuurlijk al miljoenen jaren en zal de komende tientallen jaren nog wel blijven zitten.. zie IJsland als een slecht/niet helende wond...quote:Op maandag 21 juni 2021 13:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Niemand die het weet volgens mij maar ik begreep dat er ook rekening gehouden kan worden dat dat ding nog honderden jaren aan het spugen blijft
Wat geweldig, hoe kunnen ze het zo dier aanleren hequote:Op maandag 21 juni 2021 13:34 schreef mazaru het volgende:
Ahhhh wat een geweldige hond!![]()
![]()
https://www.facebook.com/GregShoupWANE/videos/154930236683584
Idd en dat op de maandag.....quote:
Ja zou niet mogen hequote:Op maandag 21 juni 2021 13:46 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Idd en dat op de maandag.....
Ja leuk he? En je ziet dat hij er zelf ook plezier in heeftquote:Op maandag 21 juni 2021 13:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat geweldig, hoe kunnen ze het zo dier aanleren he
* SolidasRock ontkent en rent rondjes om zijn buro heen en doet brrrrr zeggenquote:Op maandag 21 juni 2021 13:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zou niet mogen heDrinkt zeker te veel koffie
Wacht, wat? Het is al maandag?quote:Op maandag 21 juni 2021 13:46 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Idd en dat op de maandag.....
Het is echt maandag jaquote:Op maandag 21 juni 2021 14:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wacht, wat? Het is al maandag?
* SolidasRock voelt zich ineens heel moe en sloom![]()
Ja, echt heel leuk. De beestje kunnen meer dan wij denken.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja leuk he? En je ziet dat hij er zelf ook plezier in heeft
Roestig roestig lekker blijven zitten, niet moe worden voor nietsquote:Op maandag 21 juni 2021 14:17 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
* SolidasRock ontkent en rent rondjes om zijn buro heen en doet brrrrr zeggen
Vanavond voetbal! Wat denk je? Gaat dit een saaie wedstrijd worden of gaat Noord-Macedonië ons nog verrassen?quote:Op maandag 21 juni 2021 14:20 schreef engine het volgende:
[..]
Het is echt maandag jahele dag al matige zin.
Alleen zin in 3 uural doet het er ook niet echt toe.
quote:Op maandag 21 juni 2021 14:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Roestig roestig lekker blijven zitten, niet moe worden voor niets
En, heb je al wat Viva-dames gehosseld?quote:Op maandag 21 juni 2021 14:20 schreef engine het volgende:
[..]
Het is echt maandag jahele dag al matige zin.
Alleen zin in 6 uural doet het er ook niet echt toe.
Schijnt dat de wachtrij nu zo groot is dat hij nu ze weg moet sturen. Morgen mogen ze het weer komen proberen.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:23 schreef cafca het volgende:
[..]
En, heb je al wat Viva-dames gehosseld?
Ja, logisch welquote:Op maandag 21 juni 2021 14:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Schijnt dat de wachtrij nu zo groot is dat hij nu ze weg moet sturen. Morgen mogen ze het weer komen proberen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |