Zelfs dat heb ik niet. Ben daar gelukkig heel makkelijk in.quote:Op maandag 21 juni 2021 12:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh nee daar had ik ook geen moeite mee eigenlijk..
Maar soms mis ik wel RLS lekker doelloos er naar kijken
En daarnaast kun je natuurlijk op meerdere plekken van een forum komen..quote:Op maandag 21 juni 2021 12:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Ze hebben ieder geval een hele lijst met allemaal forums waar ze heen kunnen verhuizen las ik
Dat was ook alles wat ik weet hoorquote:Op maandag 21 juni 2021 12:21 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Leg mij dat eens uit dan alsjeblieft
quote:Op maandag 21 juni 2021 12:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou nee hoor, maar ze zijn daar ook welkom..Is aan hun waar ze gaan posten
Gelukkig wel jaquote:Op maandag 21 juni 2021 12:23 schreef chufi het volgende:
Klopt
[..]
En daarnaast kun je natuurlijk op meerdere plekken van een forum komen..
Of alleen in het leukste subforumquote:Op maandag 21 juni 2021 12:23 schreef chufi het volgende:
Klopt
[..]
Nou om te beginnen graag beter leren kennen om te zien of het klikt en zoja de rest van ons leven samen doorbrengenquote:Op maandag 21 juni 2021 12:17 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
@:engine wat wil je met Viva dames?
Ah dus wel met serieuze bedoelingquote:Op maandag 21 juni 2021 12:31 schreef engine het volgende:
[..]
Nou om te beginnen graag beter leren kennen om te zien of het klikt en zoja de rest van ons leven samen doorbrengen![]()
Met al die dames?quote:Op maandag 21 juni 2021 12:31 schreef engine het volgende:
[..]
Nou om te beginnen graag beter leren kennen om te zien of het klikt en zoja de rest van ons leven samen doorbrengen![]()
Dan kun je je rustig opmaken voor onze Oranje pot om 1800 uurquote:Op maandag 21 juni 2021 12:39 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, maar eens een keer op tijd gestopt met werken
Denk dat ik daar evenveel van ga zien als de vorige wedstrijdenquote:Op maandag 21 juni 2021 12:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan kun je je rustig opmaken voor onze Oranje pot om 1800 uur
quote:
Een speeddate organiserenquote:
Lekker toch,quote:Op maandag 21 juni 2021 12:39 schreef marcb1974 het volgende:
Zo, maar eens een keer op tijd gestopt met werken
Aha u zoekt de liefde ! Duidelijkquote:Op maandag 21 juni 2021 12:31 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kunt u niet meer aan of wat ?quote:
DTS bedoel? DodeTopicSpelquote:Op maandag 21 juni 2021 12:58 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Maar wat en waar is DFT? #ikvraagditvoormijzelf
Hier dan : Topicreeks: Het Dodetopicspelquote:Op maandag 21 juni 2021 12:58 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Maar wat en waar is DFT? #ikvraagditvoormijzelf
Dodenquote:Op maandag 21 juni 2021 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DTS bedoel? DodenTopicSpel
Staat in ONZ is een spel
quote:Op maandag 21 juni 2021 12:23 schreef chufi het volgende:
Klopt
[..]
Gedaan!quote:Op maandag 21 juni 2021 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, geen koffie in huis, dat kan eigenlijk niet he. Ik zal snel snel snel koffie halen
Domme vraag misschien maar is er ook een kans dat die vulkaan dan al klaar is met uitbarsten?quote:Op maandag 21 juni 2021 12:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga in augustus een klein weekje
Wil perse de uitbarstende vulkaan zienZit dat ding al maanden op de stream te bekijken
Niemand die het weet volgens mij maar ik begreep dat er ook rekening gehouden kan worden dat dat ding nog honderden jaren aan het spugen blijftquote:Op maandag 21 juni 2021 13:13 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Domme vraag misschien maar is er ook een kans dat die vulkaan dan al klaar is met uitbarsten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |