Niet verstandig om daar aan te beginnen.. Dat is een spel waar de gemoederen soms hoog oplopen.. Niet aan beginnen zou mijn aanbeveling zijnquote:
Wtfquote:Op maandag 21 juni 2021 11:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Succes, ze zijn ook welkom in DTS
Ohh ja, die zit op ONZ toch? Die had ik al gezien.quote:Op maandag 21 juni 2021 11:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet verstandig om daar aan te beginnen.. Dat is een spel waar de gemoederen soms hoog oplopen.. Niet aan beginnen zou mijn aanbeveling zijn
Ja daar idd .. Blijf er wegquote:Op maandag 21 juni 2021 11:38 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Ohh ja, die zit op ONZ toch? Die had ik al gezien.
Deed je regenoutfit het nog ?quote:Op maandag 21 juni 2021 11:39 schreef pullup het volgende:
Een beetje 'onze' Viva dames proberen te lopen ronselen
Yep, maar zoals met elke regenoutfit eigenlijk. 3 uur op de fiets dan gaat het wel doorlekken.quote:
Ik hou t wel bij de lepel spelletjesquote:
Oh en trouwens als je naar IJsland gaat zou ik maar een paar goede mondkapjes meenemen.. Ik kijk die serie nu en overal is asquote:Op maandag 21 juni 2021 11:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep, maar zoals met elke regenoutfit eigenlijk. 3 uur op de fiets dan gaat het wel doorlekken.
Ik heb ondertussen een nieuwe set kleren aan
kijkquote:Op maandag 21 juni 2021 11:52 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Ik hou t wel bij de lepel spelletjes
thnxquote:Op maandag 21 juni 2021 11:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh en trouwens als je naar IJsland gaat zou ik maar een paar goede mondkapjes meenemen.. Ik kijk die serie nu en overal is as
Dat is een spel,quote:
quote:
O jee, geen koffie in huis, dat kan eigenlijk niet he. Ik zal snel snel snel koffie halenquote:Op maandag 21 juni 2021 11:51 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Het is hier ook echt vies, somber weer maar mijn koffie is op dus ik moet eigenlijk wel naar buiten, dillema's, dillema's.....
Een goede tip geef ik graagquote:Op maandag 21 juni 2021 11:53 schreef pullup het volgende:
[..]
thnx
Kan ik ze eens ergens anders voor gebruiken
Ik ga trouwens onder meer met iemand die er een jaar heeft gewoond dus zal nog wel mooie extra tips krijgenquote:
Dan komt het goed ...quote:Op maandag 21 juni 2021 12:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga trouwens onder meer met iemand die er een jaar heeft gewoond dus zal nog wel mooie extra tips krijgen
Ik ga in augustus een klein weekjequote:Op maandag 21 juni 2021 12:06 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
Ik lees hier over IJsland, staat ook nog op mijn bucketlist. Lijkt me heel mooi daar!
Ja ik ga me maar eens voorbereiden om naar buiten te gaan en de 5 minuten te lopen naar de supermarktquote:Op maandag 21 juni 2021 11:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O jee, geen koffie in huis, dat kan eigenlijk niet he. Ik zal snel snel snel koffie halen
Ah je woont er gewoon om de hoek.. Wel makkelijk hoor, heb ik ookquote:Op maandag 21 juni 2021 12:07 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Ja ik ga me maar eens voorbereiden om naar buiten te gaan en de 5 minuten te lopen naar de supermarkt
Ghehequote:
Eindelijk wordt je ook verstandig ..quote:Op maandag 21 juni 2021 12:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Misschien ook eens proberen te stoppen met DTS volgende maand
Nja ik vind het gewoon gezellig daar, dus is het een beetje lastig..quote:
quote:Op maandag 21 juni 2021 11:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Heel belangrijk idd. waarvoor alvast dank
Wat is er met de Viva dames ??quote:Op maandag 21 juni 2021 11:39 schreef pullup het volgende:
Een beetje 'onze' Viva dames proberen te lopen ronselen
O dat is nog te doen. Gebeurd hier nooit dat ik geen koffie in huis heb. Maar ben dan ook een echte koffieleuterquote:Op maandag 21 juni 2021 12:07 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Ja ik ga me maar eens voorbereiden om naar buiten te gaan en de 5 minuten te lopen naar de supermarkt
Ik heb er geen centje moeite meequote:Op maandag 21 juni 2021 12:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Misschien ook eens proberen te stoppen met DTS volgende maand
Naar Las Vegasquote:Op maandag 21 juni 2021 12:17 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
@:engine wat wil je met Viva dames?
quote:
Die zijn van ‘ons’ lees ik netquote:Op maandag 21 juni 2021 12:16 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Wat is er met de Viva dames ??
Zeker, ik ben daar altijd wel makkelijk in hoorquote:
quote:Op maandag 21 juni 2021 12:19 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]waar is dat dan? Nu ben ik nieuwsgierig
Leg mij dat eens uit dan alsjeblieftquote:
MrsL had er snode plannen meequote:Op maandag 21 juni 2021 12:17 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
@:engine wat wil je met Viva dames?
Oh nee daar had ik ook geen moeite mee eigenlijk..quote:Op maandag 21 juni 2021 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker, ik ben daar altijd wel makkelijk in hoor
De COS was ook altijd leuk om te zijn, maar nooit moeite gehad toen het weg was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |