Ah je woont er gewoon om de hoek.. Wel makkelijk hoor, heb ik ookquote:Op maandag 21 juni 2021 12:07 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Ja ik ga me maar eens voorbereiden om naar buiten te gaan en de 5 minuten te lopen naar de supermarkt
Ghehequote:
Eindelijk wordt je ook verstandig ..quote:Op maandag 21 juni 2021 12:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Misschien ook eens proberen te stoppen met DTS volgende maand
Nja ik vind het gewoon gezellig daar, dus is het een beetje lastig..quote:
quote:Op maandag 21 juni 2021 11:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Heel belangrijk idd. waarvoor alvast dank
Wat is er met de Viva dames ??quote:Op maandag 21 juni 2021 11:39 schreef pullup het volgende:
Een beetje 'onze' Viva dames proberen te lopen ronselen
O dat is nog te doen. Gebeurd hier nooit dat ik geen koffie in huis heb. Maar ben dan ook een echte koffieleuterquote:Op maandag 21 juni 2021 12:07 schreef CherokeeRose2021 het volgende:
[..]
Ja ik ga me maar eens voorbereiden om naar buiten te gaan en de 5 minuten te lopen naar de supermarkt
Ik heb er geen centje moeite meequote:Op maandag 21 juni 2021 12:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Misschien ook eens proberen te stoppen met DTS volgende maand
Naar Las Vegasquote:Op maandag 21 juni 2021 12:17 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
@:engine wat wil je met Viva dames?
quote:
Die zijn van ‘ons’ lees ik netquote:Op maandag 21 juni 2021 12:16 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Wat is er met de Viva dames ??
Zeker, ik ben daar altijd wel makkelijk in hoorquote:
quote:Op maandag 21 juni 2021 12:19 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]waar is dat dan? Nu ben ik nieuwsgierig
Leg mij dat eens uit dan alsjeblieftquote:
MrsL had er snode plannen meequote:Op maandag 21 juni 2021 12:17 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
@:engine wat wil je met Viva dames?
Oh nee daar had ik ook geen moeite mee eigenlijk..quote:Op maandag 21 juni 2021 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zeker, ik ben daar altijd wel makkelijk in hoor
De COS was ook altijd leuk om te zijn, maar nooit moeite gehad toen het weg was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |