Wanneer je je bedient van dergelijke stropoppen, is het lastig te komen tot een zinnige discussie.quote:Op maandag 21 juni 2021 12:56 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ligt er geheel in welke mate. Ik denk dat er in bepaalde religieuze normen en waarden prima dingen zitten. Net zoals ik het geen probleem vind dat jongeren vanaf een jaar of 13/14 seksuele voorlichting krijgen op school. Maar kinderen indoctrineren bepaalde religieuze geschriften zeer strikt en letterlijk na te leven ben ik geen voorstander van. Idem met het voorschotelen van seksuele onderwerpen aan kleuters of het wijsmaken van kinderen dat alles subjectief is en dat zij hun geslacht kunnen kiezen.
Dit is dus in beide gevallen een nuance. Iets dat weer haaks staat op hoe sommige progressieve geesten het zien. Bij hen is elke vorm van religie indoctrinatie, maar het voorschotelen van seksuele getinte onderwerpen aan 5-jarigen, en voorleesuurtjes met drag queens wordt toegejuicht.
Leuke draai. Dit haakt niet in op het feit dat kritiek op gedrag losstaat van kritiek op seksualiteit. Daar hebben al deze commercials nochtans weinig mee te maken.quote:Op maandag 21 juni 2021 13:12 schreef SicSicSics het volgende:
[..]Netjes. Ik denk inderdaad ook dat ik het probleem ben
![]()
Laat ik hem nog een uit het vorige topic trekken:
Is dit zo erg? Zo erg dat het verboden moet worden?
Jij juicht het toe dat dit alles straks niet mee in Hongarije beschikbaar is?
Geen stropoppen, juist een prima onderbouwde post van mijn kant. Maar wellicht niet had antwoord dat jij gehoopt had te zien, dat begrijp ik. Verder heb ik ook nergens naar een concreet verbod zitten hinten.quote:Op maandag 21 juni 2021 13:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wanneer je je bedient van dergelijke stropoppen, is het lastig te komen tot een zinnige discussie.
Verder heb jij al moeite met dansende kerels op een boot en hint jij naar een verbod.
Sorry dat ik even ontopic ga inderdaad.quote:Op maandag 21 juni 2021 13:22 schreef Dejannn het volgende:
Leuke draai. Dit haakt niet in op het feit dat kritiek op gedrag losstaat van kritiek op seksualiteit. Daar hebben al deze commercials nochtans weinig mee te maken.
lolquote:Op maandag 21 juni 2021 12:50 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Haha, zoals met die met bril rechtsboven is precies hoe ik me Etto voorstel.![]()
Zie het ook als een seculiere jihad tegen andersdenkenden . Hoeveel rechten en vrijheden ze ook weten te bemachtigen , het is nooit voldoende . Als je niet wilt dat je kinderen blootgesteld worden aan ongepaste seks acts dan ben jij het probleem en sta jij voorruitgang in de wegquote:Op maandag 21 juni 2021 12:50 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Maar zo zijn er meerdere extremisten in dit topic die van zichzelf niet in de gaten hebben hebben hoe intolerant ze zijn t.o.v. van mensen die hun denkbeelden niet volledig omarmen. Daar zit ook wel een echt een paradox want ik geloof dat zij zich zelf oprecht als wél tolerant zien.
Precies dat maakt het ook zo lastig.
Ik heb je er al eerder naar gevraagd Hamzoef: wie zijn de extremisten in dit topic?quote:Op maandag 21 juni 2021 12:54 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik ben er stellig van overtuigd dat ik aanzienlijk toleranter ben dan een aantal users in dit topic ja.
Ik wil niet zeggen dat iedereen letterlijk omarm, maar ik verlang ook niet dat iedereen mijn denkbeelden omarm. Dit in tegenstelling dat een aantal extremisten in dit topic.
Tja je vergelijkt een erotisch getinte act bij een parade met activiteiten die de openbare orde ontwrichten. Dus leg maar uit hoe een extravagante boot de openbare ordeontwricht.quote:Op maandag 21 juni 2021 12:29 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ik vergelijk bepaald onwenselijk gedrag met die zaken. Niet de Gay Pride in zijn geheel omdat er daar zowaar ook nog mensen komen die zich niet zo gedragen.
[..]
Wat is er nu zo problematisch als er soms, her en der, wat mensen op de straat poepen of orgies hebben? Dat maakt toch niet uit? Helaas, maar je kunt niet een bepaalde structuur in een samenleving hebben, die de ene keer wel telt en de andere keer niet. Dat gezegd hebben, het is natuurlijk inmiddels wel bekend dat veel progressieve geesten juist enorm fan zijn van een dubbele standaard.
Iets dat je in je vrije tijd graag doet noemen ze meestal een hobby. Dus dansen in erotische kleding is dat ook.quote:Een hobby nog wel, jij denkt dat gedrogeerd op een boot staan met een dildo in je hand een hobby is? Interessant.
Ook op tv moet je dus in een zomerweekend binnen gaat zitten voor de tv en speciaal naar de Gay Pride zappen en wachten tot een extravagante boot komt om je er dan aan te gaan ergeren. Dat hoeft echt niet hoor.quote:Tegenwoordig wordt dit fantastische tafereel trouwens live op televisie uitgezonden. Dus het niet ergens weggestopt in een uithoek van het land. Het is juist de bedoeling dat dit zo zichtbaar mogelijk is. Vanuit dat oogpunt heeft bagatelliseren ook weinig zin.
Nee ik ben van de liberale school. Daarin willen we dat je je geloofsregeltjes vooral voor jezelf houdt en daar geen anderen mee gaat onderdrukken.quote:Op maandag 21 juni 2021 13:09 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Ik kan dezelfde vraag ook aan jou stellen, want waar haal jij jouw ideologie vandaan? Karl Marx?
Waarom moet ik boodschap hebben aan jouw communistische sprookjesboeken? Misschien moet je eens ophouden anderen te willen opleggen wat daar in staat.
Dat durf ik even uit mijn hoofd niet te zeggen, dat zou ik post van post terug moeten lezen. Etto in ieder geval sowieso, maar hij niet alleen.quote:Op maandag 21 juni 2021 13:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik heb je er al eerder naar gevraagd Hamzoef: wie zijn de extremisten in dit topic?
De ironie ____________________________________________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 21 juni 2021 13:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee ik ben van de liberale school. Daarin willen we dat je je geloofsregeltjes vooral voor jezelf houdt en daar geen anderen mee gaat onderdrukken.
Je wordt onderdrukt door het bestaan van een Gay Pride?quote:Op maandag 21 juni 2021 13:47 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
De ironie ____________________________________________!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
En ik zie dan weer een niemand een lans breken voor het voorschotelen van seksuele getinte onderwerpen aan 5-jarigen.quote:Op maandag 21 juni 2021 13:22 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Leuke draai. Dit haakt niet in op het feit dat kritiek op gedrag losstaat van kritiek op seksualiteit. Daar hebben al deze commercials nochtans weinig mee te maken.
[..]
Geen stropoppen, juist een prima onderbouwde post van mijn kant. Maar wellicht niet had antwoord dat jij gehoopt had te zien, dat begrijp ik. Verder heb ik ook nergens naar een concreet verbod zitten hinten.
Van welk liberaal sprookjesboek heb je dit geleerd? Ik wil dat jij je liberale geloofsregeltjes vooral voor jezelf houdt en daar geen anderen mee gaat onderdrukken.quote:Op maandag 21 juni 2021 13:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee ik ben van de liberale school. Daarin willen we dat je je geloofsregeltjes vooral voor jezelf houdt en daar geen anderen mee gaat onderdrukken.
Zeker. Lees eens wat er in mijn boek staat.quote:Op maandag 21 juni 2021 13:48 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je wordt onderdrukt door het bestaan van een Gay Pride?
Dat ik niets moet hebben van je religieus-geïnspireerd conservatief gewauwel betekent niet dat ik homoseksualiteit adoreer, hoorquote:Op maandag 21 juni 2021 13:46 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dat durf ik even uit mijn hoofd niet te zeggen, dat zou ik post van post terug moeten lezen. Etto in ieder geval sowieso, maar hij niet alleen.
Eigenlijk gewoon de users die zo intolerant zijn dat ze het niet accepteren als anderen hun denkbeelden accepteren, maar van andere verlangen dat ze hun denkbeelden niet alleen accepteren maar ook omarmen. Ze proberen het mooi te verbloemen en zien hun inzet als een nobele zaak, maar ze zijn gewoon een exponent van intolerantie zonder het zelf te beseffen. Enerzijds tragisch, anderzijds ook wel zorgelijk als deze groep intolerante mensen te veel zeggenschap krijgt.
Hee, zoiets staat ook in de Bijbel. Goed te weten dat het christendom alsnog de ware religie is. Of het jodendom, natuurlijk.quote:Op maandag 21 juni 2021 13:55 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Zeker. Lees eens wat er in mijn boek staat.
Immorality never appears among a people to such an extent that they commit it openly, but plagues and diseases that were never known among the predecessors will spread among them.
Covid-19 = plague. Mannen in string op een boot = immorality.
Je mag nog steeds een afwijkende seksuele voorkeur hebben , daar verandert met het invoeren van de nieuwe wet niets aanquote:Op maandag 21 juni 2021 13:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Allereerst dwing ik helemaal niemand ergens toe. Dat is ook lastig, want ik ga niet over Hongaarse wetgeving.
Vind alleen dat je terughoudend moet zijn met verbodsbepalingen. Zowel lhbti'ers als religieuzen moeten wat mij betreft ruimte krijgen om hun ding te doen. In Hongarije is daar in het geval van lhbti'ers dus geen sprake, gezien de voorstellen die in de OP worden genoemd.
En dan is er nog dit:
[ twitter ]
Van liberalen mag jij gewoon religieus zijn hoor.quote:Op maandag 21 juni 2021 13:52 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Van welk liberaal sprookjesboek heb je dit geleerd? Ik wil dat jij je liberale geloofsregeltjes vooral voor jezelf houdt en daar geen anderen mee gaat onderdrukken.
Tsja, het lijkt soms alsof vrede niet mogelijk is. Er moeten vijanden gezocht worden waar je los op kan gaan.quote:Op maandag 21 juni 2021 12:30 schreef Cherni het volgende:
[..]
Precies. Ik zeg het vaker. We polariseren tot een dieptepunt. Een zorgwekkende ontwikkeling.
quote:Op maandag 21 juni 2021 13:46 schreef Hamzoef het volgende:
Eigenlijk gewoon de users die zo intolerant zijn dat ze het niet accepteren als anderen hun denkbeelden accepteren, maar van andere verlangen dat ze hun denkbeelden niet alleen accepteren maar ook omarmen. Ze proberen het mooi te verbloemen en zien hun inzet als een nobele zaak, maar ze zijn gewoon een exponent van intolerantie zonder het zelf te beseffen. Enerzijds tragisch, anderzijds ook wel zorgelijk als deze groep intolerante mensen te veel zeggenschap krijgt.
Het klopt toch gewoon?quote:Op maandag 21 juni 2021 13:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
Verder is dikgedrukte voorbij hilarisch.
Nee hoor; dat lijkt me ook volstrekt onhaalbaar. Dat je je ogen voor het een sluit en los gaat op het ander, dat is wat hypocriet is. En waar ik wel degelijk hard tegen in ga is pseudo-wetenschap zoals bedreven door een hoop van je maatjes in dit topic.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:04 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Het klopt toch gewoon?
Ik accepteer dat er andere denkbeelden zijn, jij hebt daar aanzienlijk meer moeite mee en verlangt dat iedereen tot op een bepaalde minimumhoogte jouw denkbeelden omarmt.
En dan komt Dr. Ali Boo om je te genezenquote:Op maandag 21 juni 2021 13:59 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Je mag nog steeds een afwijkende seksuele voorkeur hebben , daar verandert met het invoeren van de nieuwe wet niets aan
Hij komt een beetje aandachtsgeil over, en dan druk ik me nog voorzichtig uit . Daarnaast is die van plan om gay conversion therapie aan te bieden voor jonge mannen die kampen met homoseksuele gevoelensquote:Op maandag 21 juni 2021 13:09 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Haha, ik vind hem echt uiterst labiel. Bovendien stelt hij momenteel weer hetero te zijn.
[..]
Ik hoef niemand de mond te snoeren, uiteindelijk doen mensen dat feilloos zelf, zoals jij wanneer je tracht met wetenschappelijke artikelen 'iets' te onderbouwen. Dat is nu al meerdere keren op een behoorlijke farce uitgelopen.quote:Op maandag 21 juni 2021 13:34 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
lol
Het is ook een raging soyboy, die telkens dezelfde argumenten en strategieën gebruikt om tegenstanders de mond te snoeren
Waren we allemaal zo verlicht als Etto, dan zou de wereld een stuk beter uitzien
[..]
Zie het ook als een seculiere jihad tegen andersdenkenden . Hoeveel rechten en vrijheden ze ook weten te bemachtigen , het is nooit voldoende . Als je niet wilt dat je kinderen blootgesteld worden aan ongepaste seks acts dan ben jij het probleem en sta jij voorruitgang in de weg
quote:Op maandag 21 juni 2021 13:52 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Van welk liberaal sprookjesboek heb je dit geleerd? Ik wil dat jij je liberale geloofsregeltjes vooral voor jezelf houdt en daar geen anderen mee gaat onderdrukken.
Kom maar met bewijzen voor die onzin.quote:Op maandag 21 juni 2021 13:55 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Zeker. Lees eens wat er in mijn boek staat.
Immorality never appears among a people to such an extent that they commit it openly, but plagues and diseases that were never known among the predecessors will spread among them.
Covid-19 = plague. Mannen in string op een boot = immorality.
Zolang het binnen jouw plaatje past ja. Zie je het zelf nou echt niet in, hoe intolerant je eigenlijk bent?quote:Op maandag 21 juni 2021 14:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
Want wat jij vergeet is dat voor die afschuwelijk extremistische liberalen als Hexagon, isdatzo en ik het worst is of je zelf religieus bent, of homo, of voetbalfan, omdat bij ons nog altijd geldt dat een individu die zich aan het niet-schade beginsel houdt moet doen wat 'ie wil.
Als je ook maar half zou weten hoe ironisch dit overkomt, coming from you.quote:Men moet en zal tot de orde geroepen worden en daadwerkelijk bekeerd worden.
Integendeel, religie kan ontzettend mooi zijn, spiritueel, mystiek en in de beste vorm: mensen helpend. Dat laatste is bij conservatieven dan weer een beetje van secundair belang (wat heet, dan manifesteren ze zich als keihard en pragmatisch). En nog meer: een ideologie niet om tot zelfverheffing te komen, maar om anderen daadwerkelijk te onderdrukken en zaken op te leggen.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:32 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Zolang het binnen jouw plaatje past ja. Zie je het zelf nou echt niet in, hoe intolerant je eigenlijk bent?![]()
Dat je rabiaat anti-religieus bent is al langere tijd duidelijk, maar het wordt steeds meer een blinde vlek voor je. Ook de tunnelvisie die je steeds meer etaleert is typerend voor extremisme. Zo is het voor jou ondenkbaar dat mijn bezwaren t.o.v. alcohol 0,0 religieus gemotiveerd is, terwijl dat volledig de waarheid is.
[..]
Als je ook maar half zou weten hoe ironisch dit overkomt, coming from you.
Veelzeggend dat je je hier moet behelpen met termen als 'religieus-geïnspireerd' en 'conservatief gewauwel'. Zo lijkt het nog wat.quote:Op maandag 21 juni 2021 13:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat ik niets moet hebben van je religieus-geïnspireerd conservatief gewauwel betekent niet dat ik homoseksualiteit adoreer, hoorJe bent vooral een beetje gepikeerd omdat ik je hypocrisie blootleg.
Verder is dikgedrukte voorbij hilarisch.
Nou nou, niet zo bescheiden nu. Jullie doen niets liever dan het eigen progressieve gedachtegoed bij anderen door de strot douwen. Waarom anders zo cholerisch in dit topic? Je had ook kunnen stellen, ach, die Hongaren zijn wat traditioneler, prima. Maar nee, direct komen de sterk autoritaire neigingen naar voren. Immers, hoe durven die walgelijke en moreel verwerpelijke Hongaren niet bepaalde ultra-progressieve idealen te delen? Zij móeten die delen en die moeten hun daarom ook zo veel mogelijk worden opgedrongen.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
Want wat jij vergeet is dat voor die afschuwelijk extremistische liberalen als Hexagon, isdatzo en ik het worst is of je zelf religieus bent, of homo, of voetbalfan, omdat bij ons nog altijd geldt dat een individu die zich aan het niet-schade beginsel houdt moet doen wat 'ie wil. Dat facet is wat jou en andere conservatieven dwars zit; het niet volgen van een grotendeels door religie geïnspireerd riedeltje van 'mag wel' en 'mag niet'. Men moet en zal tot de orde geroepen worden en daadwerkelijk bekeerd worden.
Het gaat wat sneller dan die onzin moeten quoten, ja, maar het staat je vrij de geloofsbrieven van een intellectuele user of Ali_Boo terug te lezen. In deze draad mochten we nog leren dat de Covid-crisis een goddelijke straf is vanwege de gayparade.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:45 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Veelzeggend dat je je hier moet behelpen met termen als 'religieus-geïnspireerd' en 'conservatief gewauwel'. Zo lijkt het nog wat.
[..]
Nou nou, niet zo bescheiden nu. Jullie doen niets liever dan de het eigen progressieve gedachtegoed bij anderen door de strot douwen. Waarom anders zo cholerisch in dit topic? Je had ook kunnen stellen, ach, die Hongaren zijn wat traditioneler, prima. Maar nee, direct komen de sterk autoritaire neigingen naar voren. Immers, hoe durven die walgelijke en moreel verwerpelijke Hongaren niet bepaalde ultra-progressieve idealen te delen? Zij móeten die delen en die moeten hun daarom ook zo veel mogelijk worden opgedrongen.
quote:Op maandag 21 juni 2021 14:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
Want wat jij vergeet is dat voor die afschuwelijk extremistische liberalen als Hexagon, isdatzo en ik het worst is of je zelf religieus bent, of homo, of voetbalfan, omdat bij ons nog altijd geldt dat een individu die zich aan het niet-schade beginsel houdt moet doen wat 'ie wil.
quote:Dat facet is wat jou en andere conservatieven dwars zit; het niet volgen van een grotendeels door religie geïnspireerd riedeltje van 'mag wel' en 'mag niet'. Men moet en zal tot de orde geroepen worden en daadwerkelijk bekeerd worden.
Uitstekend verwoord. Dit is precies de essentie.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:45 schreef Dejannn het volgende:
Je had ook kunnen stellen, ach, die Hongaren zijn wat traditioneler, prima. Maar nee, direct komen de sterk autoritaire neigingen naar voren. Immers, hoe durven die walgelijke en moreel verwerpelijke Hongaren niet bepaalde ultra-progressieve idealen te delen? Zij móeten die delen en die moeten hun daarom ook zo veel mogelijk worden opgedrongen.
Ik ben helemaal niet zo dogmatisch, verre van eigenlijk. Welk gebod, waar je absoluut moeite mee hebt, wil ik jou volgens jou opleggen?quote:Op maandag 21 juni 2021 15:09 schreef Isdatzo het volgende:
Dogmatische religieuzen die er geen probleem mee hebben anderen te beknotten in hun vrijheid door allemaal geboden te willen opleggen
Wie dramt er nou eigenlijk?quote:Op maandag 21 juni 2021 10:37 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ah, komt Hexagon weer met de bekende theorieën over vermeende homohaat, die afkomstig zijn uit onzekerheid, als je bepaalde specifieke progressieve denkbeelden niet omarmd. Grappig, als er dus ook vanuit homo's zelf kritiek is op zaken zoals de Gay Pride. Dus dan zouden volgens jouw manier van redeneren, deze homo's eigenlijk onzeker zijn en zichzelf haten? Leuke theorie, maar helaas, zo werkt het niet.
[..]
Verre van. Het toont vooral het onvermogen aan van sommigen om bepaalde zaken van elkaar te onderscheiden. Een rationeel, kritisch denkend mens kan namelijk tot de conclusie komen dat je prima kunt vinden dat er A) niets mis is met homoseksualiteit, maar B) wél een aanstoot nemen aan bepaald gedrag dat sommige homo's vertonen. En dit gedrag is niet intrinsiek gelinkt aan de seksualiteit. Maar de onderliggende overtuiging bij bepaalde figuren is dat dit eigenlijk wél gelinkt is met elkaar en vandaar ook dat zij kritiek op het gedrag zien als een kritiek op homoseksualiteit en dus homofobie. Het legt eigenlijk wel mooi bloot hoe deze mensen zelf over homo's denken, namelijk via bepaalde stereotypen.
Wat een dom gelul, jij doet er ook niet toe, maar je mag er van mij wel zijn.quote:Op maandag 21 juni 2021 11:02 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Leuke reactie op een argument dat niet wordt gemaakt.
[..]
Als het er toch niet toe doet, dan maakt het dus ook niet uit als het er niet zou zijn, toch? Immers het is onbelangrijk. Maar gek genoeg als het dan wordt verboden, schreeuwen bepaalde mensen moord en brand, wat duidelijk laat zien dat zij er wél een bepaald belang aan hechten. Een belang dat ook veel groter is dan als een random mental feestje zou worden verboden.
En hoe doen we dat dan, precies?quote:Op maandag 21 juni 2021 14:45 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Nou nou, niet zo bescheiden nu. Jullie doen niets liever dan het eigen progressieve gedachtegoed bij anderen door de strot douwen.
Hongaren hoeven mijn idealen in het geheel niet te delen. Niemand hoeft mijn idealen te delen. Waar zie je dat ik iemand mijn idealen oplegquote:Waarom anders zo cholerisch in dit topic? Je had ook kunnen stellen, ach, die Hongaren zijn wat traditioneler, prima. Maar nee, direct komen de sterk autoritaire neigingen naar voren. Immers, hoe durven die walgelijke en moreel verwerpelijke Hongaren niet bepaalde ultra-progressieve idealen te delen? Zij móeten die delen en die moeten hun daarom ook zo veel mogelijk worden opgedrongen.
Je zegt dit in een topic dat gaat over Hongarije dat:quote:Op maandag 21 juni 2021 15:18 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet zo dogmatisch, verre van eigenlijk. Welk gebod, waar je absoluut moeite mee hebt, wil ik jou volgens jou opleggen?
..en dan is jouw argument dat degenen die dit soort onderdrukking een slecht plan vinden, degenen zijn die anderen hun wil proberen op te leggen?quote:Boeken, films en andere media met seksuele inhoud die niet heteroseksueel is, worden verboden.
'Hunnie doen het ook!'quote:Op maandag 21 juni 2021 11:33 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Nou ja, er wordt ook vrij (passief) agressief gereageerd naar mensen welke het oprecht een ordinaire walgelijke vertoning vinden. Ik vind het ook ordinair en het maakt me zelfs een beetje misselijk als ik er naar kijk. Dat is bij bijv. Carnaval al een stuk minder, ongetwijfeld omdat ik hetero ben, maar ik hoef dat half naakte odinaire gedoe ook niet op straat te zien.
En kinderen hoeven wat mij betreft al helemaal niet te leren dat dit 'normaal' is. Het is zo geforceerd.
Ben ik nu een gore homo-hatende klootzak? Ja hè?
Jaja, en zo'n pride wijkt te veel af van wat normaal is...en dat is dan zeker niet politiek incorrect?quote:Op maandag 21 juni 2021 12:01 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Dit is de essentie van waar ik het meeste moeite mee heb ja En dat "bijna" mag je er wat mij betreft af laten.
Boeken, films en andere media met seksuele inhoud die niet heteroseksueel is, worden verboden. Ook reclame-uitingen waarin homo- of transseksualiteit wordt 'genormaliseerd' mag niet meer worden getoond.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:18 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet zo dogmatisch, verre van eigenlijk. Welk gebod, waar je absoluut moeite mee hebt, wil ik jou volgens jou opleggen?
Ik heb mijn rechten niet te danken aan liberalen, het zijn God-gegeven rechten.quote:Op maandag 21 juni 2021 14:01 schreef EttovanBelgie het volgende:
Van liberalen mag jij gewoon religieus zijn hoor.
Uitspreken tegen gay parade en allerlei immoraliteit in de maatschappij zodat wanneer God's toorn neerdaalt, ik gered word.quote:Ofwel: wat precies wil je nog meer?
Ga je echt alleen reageren met memes? Ben je een kleuter?quote:
Je bent Hamzoef nu aan het onderdrukken, jij extremistquote:Op maandag 21 juni 2021 15:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Boeken, films en andere media met seksuele inhoud die niet heteroseksueel is, worden verboden. Ook reclame-uitingen waarin homo- of transseksualiteit wordt 'genormaliseerd' mag niet meer worden getoond.
Het verbod vertoont grote gelijkenis met de situatie in Rusland, waar sinds 2013 een wet van kracht is die "propaganda voor niet-traditionele seksuele relaties" verbiedt.
Je staat er bijna bij te juichen.
Edit: @:perrin was me voor![]()
Het zal je allicht verbazen maar ik ben geen beleidsbepaler in Hongarije.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Boeken, films en andere media met seksuele inhoud die niet heteroseksueel is, worden verboden. Ook reclame-uitingen waarin homo- of transseksualiteit wordt 'genormaliseerd' mag niet meer worden getoond.
Het verbod vertoont grote gelijkenis met de situatie in Rusland, waar sinds 2013 een wet van kracht is die "propaganda voor niet-traditionele seksuele relaties" verbiedt.
Je staat er bijna bij te juichen.
Edit: @:perrin was me voor![]()
Je zit iig wel in een topic dat daarover gaat iedereen die het een slechte ontwikkeling vindt wat er in Hongarije gebeurt, weg te zetten als extremist die anderen iets vreselijks opdringt.. maar dat is natuurlijk volkomen ongerelateerd!quote:Op maandag 21 juni 2021 15:29 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Het zal je allicht verbazen maar ik ben geen beleidsbepaler in Hongarije.
Ik heb ook nergens gesteld dat ik volledig achter deze maatregel sta.
Dat was inhoudelijk, want het is letterlijk jouw argument. Zeer sterk argument...quote:Op maandag 21 juni 2021 15:30 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Right back at ya
Inhoudelijk verder niets? Nee? Goedzo.
Misschien iets minder crack roken.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:27 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Ik heb mijn rechten niet te danken aan liberalen, het zijn God-gegeven rechten.
[..]
Uitspreken tegen gay parade en allerlei immoraliteit in de maatschappij zodat wanneer God's toorn neerdaalt, ik gered word.
Lobbyen om het af te schaffen.
Nope, geen seks acts ongeacht de seksuele voorkeurquote:Op maandag 21 juni 2021 14:24 schreef SicSicSics het volgende:
Wel tof dat er ook 'gepaste seks acts' zijn waar Ali zijn kinderen wel aan bloot zou willen stellen.
Je chargeert nogal.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je zit iig wel in een topic dat daarover gaat iedereen die het een slechte ontwikkeling vindt wat erin Hongarije gebeurt, weg te zetten als extremist die anderen een mening opdringt.. maar dat is natuurlijk volkomen ongerelateerd!
Kijk, dit soort simplistisch denken vind ik uitermate vermoeiend.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:30 schreef Vis1980 het volgende:
Honagrije is gewoon een homofobisch land met liefde voor Nazi's. En men juicht het hier toe omdat ze zelf homofoob zijn. Maar dat mag je niet benoemen van de benoemers.
Waarom moeten wij bookfreaks accepteren? Weg ermee!quote:Op maandag 21 juni 2021 15:38 schreef BookFreak het volgende:
Goede actie van Hongarije. Ik begrijp de kritiek op Hongarije ook niet. Waarom moeten ze verplicht homoseksualiteit accepteren???
Waarom zou je het dan niet moeten accepteren? Iedereen accepteert toch ook hetero's?quote:Op maandag 21 juni 2021 15:38 schreef BookFreak het volgende:
Goede actie van Hongarije. Ik begrijp de kritiek op Hongarije ook niet. Waarom moeten ze verplicht homoseksualiteit accepteren???
Prachtige stropop maat. Werkelijk schitterend. Zelden vertoond.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:36 schreef Hamzoef het volgende:
Ik ben helemaal niet homofoon. Echt niet gewoon. Maar je moet per se mee doen aan die pride-waanzin, anders wordt je alsnog als homofoob afgeschilderd.
Precies. Waarom moet een land haar inwoners accepteren zoals ze zijn en een veilige plek bieden om te wonen. Zo achterhaalt allemaal.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:38 schreef BookFreak het volgende:
Je reageert in een topic over het afnemen van rechten voor homo's in Hongarije. En dat allemaal omdat je tegen de Pride bent. Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk.....quote:Op maandag 21 juni 2021 15:36 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Je chargeert nogal.
[..]
Kijk, dit soort simplistisch denken vind ik uitermate vermoeiend.
Ik ben helemaal niet homofoon. Echt niet gewoon. Maar je moet per se mee doen aan die pride-waanzin, anders wordt je alsnog als homofoob afgeschilderd.
Op mijn werk heb ik ook een Etto-figuur. No way dat ik ook maar voorzichtig mijn mening zal uiten. Puur omdat ik bang ben om door 'Etto' ten onrechte , als homofoob afgeschilderd zou worden wat nogal wat consequenties kan hebben. Ja, je zou het haast als onderdrukking ervaren.
Ja, enkele users hier willen graag de vrijheid anderen te kunnen onderdrukken. En wie daariets van vind is extremist.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:38 schreef Vis1980 het volgende:
Ah mensenrechten afpakken is gewenst, omdat je anders progressieve punten er doorheen dramt.
Wat een enorme klootzak moet je zijn om dat te stellen. Men wordt van alles verboden, maar gelijke rechten is dan weer extreem? Wat moet je dan echt een kneus zijn van de bovenste plank.
Pleur gewoon op met je aanstellerij. Mensenrechten... dáár gaat het om. En ja dat moet keihard aangepakt worden.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:44 schreef Ali_boo het volgende:
De internationale heksenjacht is begonnen![]()
Hongarije heeft een anti-homowet aangenomen, belachelijk vindt Mark Rutte: "Ik vind het onacceptabel. Het kan niet waar zijn dat in de Europese Unie een land zoiets achterlijks uithaalt als de Hongaren
Hij roept zijn Europees collega's op om sancties op te leggen
Verder is die van mening :
Oranje speelt binnenkort in Boedapest, moet er een statement komen? Rutte is hij van mening dat Oranje zich niet moet bemoeien met dit soort politieke kwesties.
Iets waar ik het fundamenteel mee oneens ben . Wat je moet doen is in daden duidelijk maken dat je dit soort acties niet pikt
#jizzforfreedom
#gayorgynow
De video kan je bekijken in de volgende link : https://www.gids.tv/video(...)an-loskoppelen-video
Je kan die pride natuurlijk ook niet bewoon negeren hè. Al die vieze homo's DWINGEN je om ernaar te kijken. Als het aan hun ligt dan hijsen ze je een stringetje aan en slepen ze je zo de boot op!quote:Op maandag 21 juni 2021 15:43 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Je reageert in een topic over het afnemen van rechten voor homo's in Hongarije. En dat allemaal omdat je tegen de Pride bent. Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk.....
Of nog erger. Hun meekijkende kind wordt ineens homo. Dat is waar de grootste angst bij dit soort figuren zit.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je kan die pride natuurlijk ook niet bewoon negeren hè. Al die vieze homo's DWINGEN je om ernaar te kijken. Als het aan hun ligt dan hijsen ze je een stringetje aan en slepen ze je zo de boot op!
Exact als het argument waar ik op reageerde. Harder proberen meid.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:32 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat was inhoudelijk, want het is letterlijk jouw argument. Zeer sterk argument...
Keihard in de rectum jaquote:Op maandag 21 juni 2021 15:45 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Pleur gewoon op met je aanstellerij. Mensenrechten... dáár gaat het om. En ja dat moet keihard aangepakt worden.
Jim Jefferies had daar een mooi stuk over:quote:Op maandag 21 juni 2021 15:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je kan die pride natuurlijk ook niet bewoon negeren hè. Al die vieze homo's DWINGEN je om ernaar te kijken. Als het aan hun ligt dan hijsen ze je een stringetje aan en slepen ze je zo de boot op!
quote:“My father’s a 78-year-old man from rural Australia, and when we were growing up, I heard him say the occasional homophobic slur. When he was young, uh, being gay was a mental illness. He’s a product of his environment. But two years ago, Australia had a referendum, where they voted on gay marriage, and my father voted “yes.” And that’s because I spent time talking to him, going, “Dad, it’s the right thing.” And then my dad said, “Well, I guess they deserve to be as miserable as the rest of us.” [laughter] Now, because my father has done this one forward-thinking thing in his entire life, my dad now thinks he is woke as fuck. [laughter] And my dad says sentences like this. “I’ve got no problems with the gays, they can do whatever they want, in their own homes, behind closed doors, as long as they don’t try to involve me.” [laughter] And I’m always like, “Dad, are they trying to involve you?” Is there a scenario where there’s two gay fellas in the inner suburbs of Sydney, one’s strapped up to a bed with a fucking gag ball in his mouth, the other one’s lubing up his fist, and he’s about to enter, and just as he’s about to go in, this fella goes… [muffled screaming] And he goes, “What’s that, mate?” “Maybe we should try to involve Gary Jefferies.” [laughter] “Oh, that’s a brilliant idea. Why didn’t I think of that?” He unstraps him. They get in their Honda Civic, and they fucking drive. [laughter] It’s a Friday night in Sydney, it’s raining, you’ve got to get around the harbor, it’s fucking– traffic’s horrendous. It takes them an hour 15. They get out to the house where my dad lives. My dad’s just sitting there, watching rugby league. [laughter] He hears a knock on the door. [laughter] [laughter continues] “That’s the second time this month. [laughter] I told you not to involve me.” [laughter]
Now, I was, uh, touring in Sydney earlier this year, and I did that routine. My father was in the audience, and he’d brought along all of his bowling friends. My father plays lawn bowls, uh, every day, uh, which is like, uh, curling but with a ball and… You’ll figure it out. Anyway… So he brought these, like, eight mates, and all of his mates were aged between 70 and 90. Right? All these blokes fucking went along. And then my dad came backstage, they’re all sinking piss backstage. My dad comes up to me and goes, “Yeah, I enjoyed the show. Yeah, it was a good show. Good show. Different jokes you’re doing now. Uh… I didn’t like that bit about me and the two gay fellas. I didn’t.” [laughter] And I didn’t understand why, and it turned out the reason he was upset, not because I spoke about him maybe having sex with two men, but because his friends found out that he voted “yes” for gay marriage. [laughter] And now… And now all of his mates take the piss out of him, right? Every time they go to do their shoelaces, they’re like, “Will you marry me, Gary?” [laughter]
That’s the thing about my dad, man, he’s trying. At his age, he’s still trying to be progressive and all that type of stuff. And here’s the problem, with young people, right. So… so, he’s backstage, he’s having a few beers, he’s voted yes for gay marriage. Everyone’s teasing him a bit. And then my dad, at 78, says, “Oh, yeah, I’m good with the gays, I like the gays.” And then he goes, “I don’t know about those trans people.” And then a person I know started going, “Well, you’re transphobic. You’re transphobic.” And I was like, “All right, everyone settle the fuck down. [laughter] Settle down.” And I said, “This guy just got used to gay people yesterday. [laughter] Let him have his fucking victory lap. You’re going to scare him off, you cunt.” [laughter] Like, let him be old, you cunt. He goes like this, “Gay people are okay.” And then you go, “Chicks with dicks,” and he’s like, “Fuck off.” [laughter]
Waar zijn jouw rechten dan afgepakt? Het gaat hier om een wet he, niet een mening.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:48 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Keihard in de rectum ja![]()
Mensenrechten idd, tenzij je de verkeerde mening/geloofsovertuiging hebt
Feiten doen er dan zeker niet toe, want dat moet dan toch bijgestaafd kunnen worden met resultaten van een onderzoek oid. Men denkt echt dat het een keuze is ofzo. Snappen niet dat je zomaar verliefd kan worden op iemand van hetzelfde geslacht. 's avonds wel stiekem lesbi's kijken op pornhub, maar daar kijkt God niet mee.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:46 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Of nog erger. Hun meekijkende kind wordt ineens homo. Dat is waar de grootste angst bij dit soort figuren zit.
Wat jij wil doen is mensen in hun vrijheid beperken. Jij wordt niet in je vrijheid beperkt. Of heb ik wat gemist?quote:Op maandag 21 juni 2021 15:48 schreef Ali_boo het volgende:
Keihard in de rectum ja![]()
Mensenrechten idd, tenzij je de verkeerde mening/geloofsovertuiging hebt
Dat doen ze ook niet. Veel van die haters denken echt dat je iemand kan ompraten om homo te worden.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:51 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Feiten doen er dan zeker niet toe, want dat moet dan toch bijgestaafd kunnen worden met resultaten van een onderzoek oid. Men denkt echt dat het een keuze is ofzo. Snappen niet dat je zomaar verliefd kan worden op iemand van hetzelfde geslacht. 's avonds wel stiekem lesbi's kijken op pornhub, maar daar kijkt God niet mee.
quote:Op maandag 21 juni 2021 15:38 schreef Vis1980 het volgende:
Ah mensenrechten afpakken is gewenst, omdat je anders progressieve punten er doorheen dramt.
Wat een enorme klootzak moet je zijn om dat te stellen. Men wordt van alles verboden, maar gelijke rechten is dan weer extreem? Wat moet je dan echt een kneus zijn van de bovenste plank.
Mensenrechten??? Een subjectieve linkse ideologie bedoelen jullie ja, die jullie gebombardeerd hebben tot "mensenrechten". Elk land en volk heeft zelfbeschikkingsrecht, en mogen lekker zelf bepalen hoe ze willen leven. Als een volk niks moet hebben van homos, so be it toch? Maar volgens jullie LGBT kruisvaarders mag dat niet, jullie ideologie moet overal geïmplementeerd worden.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:39 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Waarom zou je het dan niet moeten accepteren? Iedereen accepteert toch ook hetero's?
Je kan het natuurlijk ook gewoon links laten liggen ipv mensen hun rechten af te nemen.
Waarom moet een land luisteren naar een paar marxisten met lgbt vlag die hun ideologie willen importeren en opleggen in een conservatief land? Die paar marxisten kunnen dan beter verhuizen en het volk met rust laten.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:42 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Precies. Waarom moet een land haar inwoners accepteren zoals ze zijn
We zijn helemaal geen Marxistenquote:Op maandag 21 juni 2021 15:55 schreef BookFreak het volgende:
[..]
[..]
Mensenrechten??? Een subjectieve linkse ideologie bedoelen jullie ja, die jullie gebombardeerd hebben tot "mensenrechten". Elk land en volk heeft zelfbeschikkingsrecht, en mogen lekker zelf bepalen hoe ze willen leven. Als een volk niks moet hebben van homos, so be it toch? Maar volgens jullie LGBT kruisvaarders mag dat niet, jullie ideologie moet overal geïmplementeerd worden.
[..]
Waarom moet een land luisteren naar een paar marxisten met lgbt vlag die hun ideologie willen importeren en opleggen in een conservatief land? Die paar marxisten kunnen dan beter verhuizen en het volk met rust laten.
#Boos.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:55 schreef BookFreak het volgende:
[..]
[..]
Mensenrechten??? Een subjectieve linkse ideologie bedoelen jullie ja, die jullie gebombardeerd hebben tot "mensenrechten". Elk land en volk heeft zelfbeschikkingsrecht, en mogen lekker zelf bepalen hoe ze willen leven. Als een volk niks moet hebben van homos, so be it toch? Maar volgens jullie LGBT kruisvaarders mag dat niet, jullie ideologie moet overal geïmplementeerd worden.
[..]
Waarom moet een land luisteren naar een paar marxisten met lgbt vlag die hun ideologie willen importeren en opleggen in een conservatief land? Die paar marxisten kunnen dan beter verhuizen en het volk met rust laten.
Zozo, dus als je vindt dat mensen homo moeten kunnen zijn als ze dat willen, dan volg je 'een subjectieve linkse ideologie', bent je een 'LGBT kruisvaarder' en een marxist?quote:Op maandag 21 juni 2021 15:55 schreef BookFreak het volgende:
[..]
[..]
[..]
I rest my case...quote:Op maandag 21 juni 2021 15:43 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Je reageert in een topic over het afnemen van rechten voor homo's in Hongarije. En dat allemaal omdat je tegen de Pride bent. Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurlijk.....
Je wordt nu eenmaal niet geboren als homo.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat doen ze ook niet. Veel van die haters denken echt dat je iemand kan ompraten om homo te worden.
Ja mensenrechten. Dat ji jhet er niet mee eens bent, wil niet zeggen dat het geen mensenrechten zijn. En ineens telt vrijheid van meningsuiting niet mee? Nogmaals, we hebben het hier over de wet in Hongarije. Niet over een woke YouTuber ofzo.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:55 schreef BookFreak het volgende:
[..]
[..]
[..]
Help die zogenaamde 'onderdrukten' aan een vliegticket en een nieuw paspoort dan.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:57 schreef Hexagon het volgende:
[..]
We zijn helemaal geen Marxisten
En verder wensen we ook mensen in een ander land een fijn leven toe. Dus zijn er voor om onderdrukten te helpen.
Nu klopt het.quote:Op maandag 21 juni 2021 16:00 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Je wordt nu eenmaal niet geboren als homo. moslim
Ook niet als gelovige...quote:Op maandag 21 juni 2021 16:00 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Je wordt nu eenmaal niet geboren als homo.
Meneer is zelf een christenfundamentalist.quote:
Minder crack roken.quote:Op maandag 21 juni 2021 16:02 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Meneer is zelf een christenfundamentalist.
Homoseksualiteit accepteren lijkt me een vanzelfsprekend eigenlijk.quote:Op maandag 21 juni 2021 15:38 schreef BookFreak het volgende:
Maar nee, acceptatie is niet voldoende voor de extremisten in dit topic.quote:Op dinsdag 15 juni 2021 21:27 schreef Hamzoef het volgende:
Als iemand homo is, prima, gewoon accepteren. Ook niet discrimineren, maar promoten alsof het het hoogst haalbare is hoeft niet.
Mensenrechten volgens wie??? Allemaal subjectieve BS. Laat Hongarije, Saudi Arabie, en tientallen andere volkeren lekker met rust. Die 3 homo's die daar wonen kunnen beter naar NL ofzo verhuizen ipv daar huilie doen met een regenboog vlag. Niemand moet jullie daar, dus vertrek maar en neem je verdorven ideologie mee.quote:Op maandag 21 juni 2021 16:00 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja mensenrechten. Dat ji jhet er niet mee eens bent, wil niet zeggen dat het geen mensenrechten zijn. En ineens telt vrijheid van meningsuiting niet mee? Nogmaals, we hebben het hier over de wet in Hongarije. Niet over een woke YouTuber ofzo.
Ja nee.quote:Op maandag 21 juni 2021 16:05 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Grappig dat je dat zegt, juist iedereen wordt geboren als moslim.(Fıtrat)
Jawel, het is gewoon genetisch bepaald. Ook al wil dat niet in jouw brein.quote:Op maandag 21 juni 2021 16:00 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Je wordt nu eenmaal niet geboren als homo.
Misschien volkeren die homoseksualiteit niet willen accepteren gewoon met rust laten?quote:Op maandag 21 juni 2021 16:03 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Homoseksualiteit accepteren lijkt me een vanzelfsprekend eigenlijk.
Wat wil jij doe dan?
Neem jij lekker een vliegticket naar Iran ofzo. Heb je geen last van zichtbare homos.quote:Op maandag 21 juni 2021 16:01 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Help die zogenaamde 'onderdrukten' aan een vliegticket en een nieuw paspoort dan.
Een volk is nooit volledig homogeen (no pun intended).quote:Op maandag 21 juni 2021 16:07 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Misschien volkeren die homoseksualiteit niet willen accepteren gewoon met rust laten?
Want door hun rechten te beperken accepteer je homo's?quote:Op maandag 21 juni 2021 16:03 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Homoseksualiteit accepteren lijkt me een vanzelfsprekend eigenlijk.
Wat wil iij doe dan?
De acceptatie is niet waar het omdraait wat mij betreft dat staat buiten kijf.
Wat ik in eerste topic op eerste pagina al postte:
[..]
Maar nee, acceptatie is niet voldoende voor de extremisten in dit topic.
Had ik het over homo's in NL? Ik heb het over homo's in landen waar ze niks te maken willen hebben met die regenboog zooi.quote:Op maandag 21 juni 2021 16:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Neem jij lekker een vliegticket naar Iran ofzo. Heb je geen last van zichtbare homos.
Ah tolerant zijn tegen intoleranten.quote:Op maandag 21 juni 2021 16:07 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Misschien volkeren die homoseksualiteit niet willen accepteren gewoon met rust laten?
Jouw link is achterhaald.quote:Op maandag 21 juni 2021 16:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Jawel, het is gewoon genetisch bepaald. Ook al wil dat niet in jouw brein.
https://www.eoswetenschap(...)mo-zijn-zit-de-genen
Kijk je kan bakkeleien over wel of geen homofobie, maar BookFreak doet er dan ook alles aan om zich zo te uiten.quote:Op maandag 21 juni 2021 16:09 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Had ik het over homo's in NL? Ik heb het over homo's in landen waar ze niks te maken willen hebben met die regenboog zooi.
Wat is dit nou weer voor klets?quote:Op maandag 21 juni 2021 16:09 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Want door hun rechten te beperken accepteer je homo's?
Omdat er 3 homo's zijn in Saudi-Arabië is Saudi-Arabië niet homogeen meer (als het gaat om homo's)? Dan bestaat homogeniteit niet volgens jou. Lekker makkelijk. Gast, niet tegen jezelf liegen.quote:Op maandag 21 juni 2021 16:08 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Een volk is nooit volledig homogeen (no pun intended).
Denken ze toch anders overquote:Op maandag 21 juni 2021 16:10 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Jouw link is achterhaald.
No ‘gay gene’: Massive study homes in on genetic basis of human sexuality
https://www.nature.com/articles/d41586-019-02585-6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |