Ik heb niet gekeken maar ben tevredenquote:
Wel leuke wedstrijd om te zien ja.quote:
Ja dat zeker! Druk zit er goed op voor de Duitsers.quote:
Had niet verwacht dat dat zou mogen eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 17:30 schreef Dajha het volgende:
[..]
Heb je van Beatrix en Willem etc ook...
Die ga ik wel bekijken jaquote:Op zaterdag 19 juni 2021 17:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik verwacht nog meer van de komende pot
Portugal Duitsland.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 17:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik verwacht nog meer van de komende pot
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat dat zou mogen eerlijk gezegd.
Ach ja, je moet toch wat.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 17:51 schreef marcb1974 het volgende:
Gaat er echt iemand vrijwillig naar Portugal kijken ja?
Uit naam van de Koningquote:
Ik vind het ook mooi, consequentquote:
Het is al begonnenquote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:21 schreef chufi het volgende:
Hey die heb ik vannacht ook nog ergens gepost
Staat op mijn lijstquote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:21 schreef Dajha het volgende:
Ik ga deze serie volgen denk ik. Lijkt me wel wat..
Spannendquote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:21 schreef Dajha het volgende:
Ik heb net een klein weekje IJsland geboekt.quote:
IJslands zo te zien ..quote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:21 schreef Dajha het volgende:
Ik las het .. zwaai ook ff in de camera als je er langs looptquote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb net een klein weekje IJsland geboekt.We gaan dat mooi meenemen om te kijken daar.
Goeie
Ook nog even bij de vulkaan van nu langs? Ze vliegen er met helikopters overheen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb net een klein weekje IJsland geboekt.We gaan dat mooi meenemen om te kijken daar.
Goeie
Dan waarschuw ik wel van te vorenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik las het .. zwaai ook ff in de camera als je er langs loopt
Ik ga dat zeker proberenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:32 schreef Dajha het volgende:
[..]
Ook nog even bij de vulkaan van nu langs? Ze vliegen er met helikopters overheen.
Ja die komt echt wel in gevaar.. met draglines zijn ze bezig maar de vulkaan trekt zich er niets van aanquote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan waarschuw ik wel van te voren![]()
Voorlopig zijn ze met man en macht die weg aan het proberen te redden van de lava vandaag
Ik had ook al even gekekenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die komt echt wel in gevaar.. met draglines zijn ze bezig maar de vulkaan trekt zich er niets van aan
Op NPO1 heb je ook veel zweedse of deense seriesquote:
Teveel series die ik nog moet zienquote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Op NPO1 heb je ook veel zweedse of deense series
Heb ook nog een aantal in mijn lijst, die ik nog moet kijken maar dan komt er toch een leukere nieuwe serie voorbij of tweede seizoen van een seriequote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:38 schreef Dajha het volgende:
[..]
Teveel series die ik nog moet zien![]()
Die Duitse Krimis ookvroeger veel gezien.
Teveel aanbod tegenwoordigquote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb ook nog een aantal in mijn lijst, die ik nog moet kijken maar dan komt er toch een leukere nieuwe serie voorbij of tweede seizoen van een serie
Je kunt onmogelijk alles kijken wat er aangeboden wordtquote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:40 schreef Dajha het volgende:
[..]
Teveel aanbod tegenwoordig![]()
Ik heb geen zin om meerdere series te zien..
Niet? Doe ik wel kijk soms 2 of 3 seriesquote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:40 schreef Dajha het volgende:
[..]
Teveel aanbod tegenwoordig![]()
Ik heb geen zin om meerdere series te zien..
Ik hou het bij 1quote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet? Doe ik wel kijk soms 2 of 3 series
Onmogelijk idd.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt onmogelijk alles kijken wat er aangeboden wordt
Idd, drm doe ik ook Netflix de deur uit.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt onmogelijk alles kijken wat er aangeboden wordt
Stom zegquote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Idd, drm doe ik ook Netflix de deur uit.
Geen Netflix and chill voor jou dusquote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Idd, drm doe ik ook Netflix de deur uit.
Dat je Netflix weg doet, staat toch leuke series en films opquote:
Dat is wat lastig volgen hequote:
Maar lieverd, ik heb al Disney+ en Prime en zometeen 1 jaar gratis Appletv (omdat ik een iPad gekocht heb). Ik heb echt geen tijd (en zin)om ook nog Netflix te gaan kijken.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat je Netflix weg doet, staat toch leuke series en films op
Ah dan wordt het wel té veel idd, heb ook Disney+ alleen niet op mijn tv helaas..quote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Maar lieverd, ik heb al Disney+ en Prime en zometeen 1 jaar gratis Appletv (omdat ik een iPad gekocht heb). Ik heb echt geen tijd (en zin)om ook nog Netflix te gaan kijken.En ik kan naderhand Netflix weer activeren over een tijdje als ik 1 van de andere 3 streamers zat ben.
Je bent zelluf stom.
Jaaa gaan met die juichcapequote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
* SolidasRock is helemaal hyper nu en rent wapperend rond.
Vanwege een beperking van je tv? Chromecast with google tv misschien een optie voor jou? Zit een losse AB bij en werkt primaquote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dan wordt het wel té veel idd, heb ook Disney+ alleen niet op mijn tv helaas..
O maar dan geeft het toch niet? Dan is het leuk om 'm 'weer' te zien.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 19:00 schreef SolidasRock het volgende:
Wat wel irritant is is dat Netflix niet opslaat wat ik al gezien heb (abo paar maanden geleden stopgezet en onlangs weer geactiveerd voordat ik die appletv had gekregen), zit nu Startup S3 te kijken en besef langzaam dat ik hem al gezien hebt? Komt zo bekend voor maar nog geen "ooooooo ja!" kreetje geuit.
Mja dat kan leuk zijn ja. Ga straks verder kijken denk ik. Tenzij ik me de rest weer herinner.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 19:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O maar dan geeft het toch niet? Dan is het leuk om 'm 'weer' te zien.
quote:
Voor je ijsjes?quote:
Aflassen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 19:12 schreef SolidasRock het volgende:
Ik weet eerlijk gezegd niet wie ik de winst gun, Portugal of Duitsland? Wat zijn jullie argumenten ?
Ik ben deze wedstrijd voor Portugal, gewoon omdat ik nooit voor Duitsland benquote:Op zaterdag 19 juni 2021 19:12 schreef SolidasRock het volgende:
Ik weet eerlijk gezegd niet wie ik de winst gun, Portugal of Duitsland? Wat zijn jullie argumenten ?
Jij weetquote:Op zaterdag 19 juni 2021 19:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Welnee, voor de rimpeltjes rondom haar ogen. Komkommerschijfjes zijn zooo 2020.
Jezelf marinerenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 19:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Welnee, voor de rimpeltjes rondom haar ogen. Komkommerschijfjes zijn zooo 2020.
Goed argument wel, maar Ik heb een hekel aan Ronaldo.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben deze wedstrijd voor Portugal, gewoon omdat ik nooit voor Duitsland ben
Ik gun het ze allebei nietquote:Op zaterdag 19 juni 2021 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben deze wedstrijd voor Portugal, gewoon omdat ik nooit voor Duitsland ben
O jee, ook geen wwquote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:04 schreef engine het volgende:
Deze gozer![]()
![]()
Radiopresentator 1Twente neemt tijdens uitzending woedend ontslag om coronafeestje bij studio
https://www.gelderlander.(...)bij-studio~a02fe93f/
Oud model, dus wordt niet ondersteunt.. Wilde wel een nieuwe tv kopen maar dan ben je zo 400 a 500 euro kwijt..quote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vanwege een beperking van je tv? Chromecast with google tv misschien een optie voor jou? Zit een losse AB bij en werkt prima
Hij werkte daar als vrijwilligerquote:
Ja hetzelfde hier. Opgelost met een Chromecast with google tv. Hoef je geen nieuwe tv voor te kopen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 19:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oud model, dus wordt niet ondersteunt.. Wilde wel een nieuwe tv kopen maar dan ben je zo 400 a 500 euro kwijt..
Daar kunnen best leuke exemplaren tussen zitten hoor.quote:
Geen idee maar ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 19 juni 2021 19:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar kunnen best leuke exemplaren tussen zitten hoor.
Net als bij FOK!ers dusquote:Op zaterdag 19 juni 2021 19:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar kunnen best leuke exemplaren tussen zitten hoor.
Omdat hij het goed heeft gedaan in die tijd? Zijn nog wel een paar prijzen gewonnen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 20:07 schreef SolidasRock het volgende:
Wat ik me afvraag he.... waarom heeft Duitsland al ongeveer tientallen jaren dezelfde bondscoach?
Zijn er ook andere landen die tientallen jaren dezelfde bondscoach hebben?
Ja, Ierland. En volgens mij een of ander Zuid-Amerikaans land ook. Ik hen juist het idee dat Nederland wel heel vaak van bondscoach wisseltquote:Op zaterdag 19 juni 2021 20:07 schreef SolidasRock het volgende:
Wat ik me afvraag he.... waarom heeft Duitsland al ongeveer tientallen jaren dezelfde bondscoach?
Zijn er ook andere landen die tientallen jaren dezelfde bondscoach hebben?
Make sense. Was gewoon tikkeltje verbaasd. Wij hebben ontelbaar veel verschillende bondscoach gehad.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 20:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Omdat hij het goed heeft gedaan in die tijd? Zijn nog wel een paar prijzen gewonnen.
Hij gaat er nu dit EK wel mee stoppen.
Uh, die zijn er vast wel een paar, niet veel.
Inderdaad, en ik dacht dus dat dit heel gewoon was.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 20:12 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, Ierland. En volgens mij een of ander Zuid-Amerikaans land ook. Ik hen juist het idee dat Nederland wel heel vaak van bondscoach wisselt
Nee joh, niet ontelbaarquote:Op zaterdag 19 juni 2021 20:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Make sense. Was gewoon tikkeltje verbaasd. Wij hebben ontelbaar veel verschillende bondscoach gehad.
Dat zal 3 maanden nationaal feest zijn geweest die ene overwinningquote:Op zaterdag 19 juni 2021 20:17 schreef cafca het volgende:
Ik lees net dat San Marino 15 jaar dezelfde bondscoach heeft gehad, en dat was niet vanwege zijn goede resultaten, ze hebben onder zijn leiding één keer gewonnen
Was ik al bang voorquote:Op zaterdag 19 juni 2021 20:26 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee sorrie, je bent te laat. Volgend jaar maar op tijd zijn.
Hij klopte nietquote:Op zaterdag 19 juni 2021 20:27 schreef SolidasRock het volgende:
@:marcb1974 Dick Advocaat 3 keer BC geweest?83x winst, niet slecht.
2x dan? Dat is wat ik mij herinner. Herinner mij ook nog dat er allerlei doodsbedreigingen aan zijn huisadres waren toen hij niet zo succesvol bleek te zijn met NL team. Hij is toen opgestapt toch?quote:
Die 3 keer wel, aantal wedstrijden niet. Voor Advocaat is het:quote:Op zaterdag 19 juni 2021 20:30 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
2x dan? Dat is wat ik mij herinner. Herinner mij ook nog dat er allerlei doodsbedreigingen aan zijn huisadres waren toen hij niet zo succesvol bleek te zijn met NL team. Hij is toen opgestapt toch?
Ja en de 2e keer is hij opgestapt vanwege alle doodsbedreigingen?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die 3 keer wel, aantal wedstrijden niet. Voor Advocaat is het:
Van Tot Naam Aantal Winst Gelijk Verlies Bijzonderheden
9-9-1992 14-12-1994 Dick Advocaat 26 15 6 5 WK 1994
13-2-2002 30-6-2004 Dick Advocaat 29 16 7 6 EK 2004
4-6-2017 14-11-2017 Dick Advocaat 7 6 0 1 WK 2018 kwalificatie
Zou kunnen ja, weet het niet meer eigenlijk.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 20:33 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ja en de 2e keer is hij opgestapt vanwege alle doodsbedreigingen?
Rinus, al had hij het niet zelf verzonnen blijkbaar.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 20:34 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Wie sprak de legendarische woorden " mannen , voetbal is oorlog ".
Wat de quote van cruijf?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 20:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Rinus, al had hij het niet zelf verzonnen blijkbaar.
Nee, wat ik lees kan het wel van MVV supporters komen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 20:41 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Wat de quote van cruijf?
De Robben wissel, weet het weer.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou kunnen ja, weet het niet meer eigenlijk.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)oor-het-ek-opstappenquote:Na die wissel volgde een storm aan kritiek, die volgens de 57-jarige trainer te ver ging. Hij werd landelijke pispaal, kreeg talloze onaangename mailtjes, maar Advocaat ontkent in de Volkskrant dat hij bedreigingen binnenkreeg. Wel besloot hij op dat moment om na Euro 2004 te vertreken als bondscoach.
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 20:45 schreef marcb1974 het volgende:
Beste bondscoaches op basis van punten per wedstrijd. Verrassing op nr 1 toch wel.
Coach Punten
Marco van Basten 2,23
Max Merkel 2,20
Ernst Happel 2,17
Bert van Marwijk 2,15
FrantiĻek Fadrhonc 2,15
Louis van Gaal 2,12
Dick Advocaat 2,00
Jesse Carver 2,00
Rinus Michels 1,96
Thijs Libregts 1,91
(Uitgaand van 3 punten bij een overwinning en 1 bij een gelijkspel).
Van Tot Naam Aantal Winst Gelijk Verlies Bijzonderhedenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 20:47 schreef SolidasRock het volgende:
[..]ik ken ruim de helft niet eens. van Marwijk is toch BC van Jong Oranje geweest?
Hij haalde EK kampioenschap binnen voor Jong Oranje? Of haal ik nu mensen door elkaar?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van Tot Naam Aantal Winst Gelijk Verlies Bijzonderheden
20-8-2008 17-6-2012 Bert van Marwijk 52 34 10 8 WK 2010, EK 2012
Die heeft de WK finale nog gehaald toen
En geen idee of hij ook Jong Oranje heeft gedaan. Dit is alleen Oranje (heren).
Was dat niet Foppe de Haan?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 20:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hij haalde EK kampioenschap binnen voor Jong Oranje? Of haal ik nu mensen door elkaar?
Das toch alleen maar goed dat het land van de huilende mannetjes verliest?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 20:58 schreef SolidasRock het volgende:
@:deisyy gaat het? Je bent zo stil sinds Portugal verloren heeft.
Voor ons voelt het correct ja, maar voor dees voelt het een beetje alsof een konthaar eruit werd getrokken vermoed ik omdat ze zo stil is.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das toch alleen maar goed dat het land van de huilende mannetjes verliest?
Dat heb ik ook gelezen. Dat vind ik wel grappig eigenlijk, dat nepvoetballer verhaal.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:13 schreef SolidasRock het volgende:
Vind het toepasselijk nu het over voetbal gaat hier: Hier dan opmerkelijk "voetbalnieuws" NWS / Nederlandse 'nepvoetballer' opgepakt in Colombia
Sekswerk mag weer.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
Ze zijn Polen uit elkaar aan het trekken hoor ik net.
Best een gewelddadige sport zo
Ja die lijkt me ook gaafquote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:21 schreef Dajha het volgende:
Zet hem net aan, tnx voor de tipquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:12 schreef Dajha het volgende:
[..]
Net het 1e deel gezien.
Wel de moeite waard.
Zie door je post net op buienradar die wolk het land binnen drijvenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:37 schreef Chanel5 het volgende:
Zo, net thuis, nog even een stukje voetbal kijken en over een klein uurtje zal hier het noodweer wel losbarsten, hoop dat het niet teveel gaat spoken.
Toch ook maar ff gekeken...quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Zie door je post net op buienradar die wolk het land binnen drijven![]()
Zal hier wel midden in de nacht worden
Dan ben ik het eens met je. Ze bleven allemaal maar vallen en probeerden soms liggend te voetballen.quote:
Deisyy is al even niet meer gespot, ik denk dat ze nu een aantal Gin tonic soldaat aan het maken is om haar verdriet te smoren.quote:
Verdrietquote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Deisyy is al even niet meer gespot, ik denk dat ze nu een aantal Gin tonic soldaat aan het maken is om haar verdriet te smoren.
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:11 schreef D. het volgende:
[..]
Verdriet
Lief zijn tegen Deisyy he, anders krijgen jullie met mij te maken
Ow, dan krijg ik dus met jou te maken. Vertel eens, ben je een beetje sterk?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:11 schreef D. het volgende:
[..]
Verdriet
Bovengemiddeldquote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ow, dan krijg ik dus met jou te maken. Vertel eens, ben je een beetje sterk?
Nee, dat vond ik zondequote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wel eens een telefoonboek doormidden proberen te scheuren?
moet nog even 3 boeken en 2 series uit, daarna kan ik pas eraan beginnenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:12 schreef Dajha het volgende:
[..]
Net het 1e deel gezien.
Wel de moeite waard.
Best lastig ... probeer het nu maar eensquote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wel eens een telefoonboek doormidden proberen te scheuren?
Best lastig nu nog 1 te vinden bedoel je? Ik heb al 10 jaar of zo geen telefoonboek meer gezien namelijkquote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Best lastig ... probeer het nu maar eens
Ja die bestaan niet meer volgens mij...quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Best lastig nu nog 1 te vinden bedoel je? Ik heb al 10 jaar of zo geen telefoonboek meer gezien namelijk
Hebben ze verloren ja?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 20:58 schreef SolidasRock het volgende:
@:deisyy gaat het? Je bent zo stil sinds Portugal verloren heeft.
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:11 schreef D. het volgende:
[..]
Verdriet
Zou hier snel los moeten gaan danquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Toch ook maar ff gekeken...
Ziet er code oranje uit
[ afbeelding ]
Die zijn best slecht dit toernooi jaquote:
Ja dat was best wel een zootje zag ikquote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou hier snel los moeten gaan dan
Als het maar geen Leersum wordt
In Leersum? Ik zag foto's ja, dat is echt heel heftig geweest daarquote:
Ik ga nu uit je hoofdquote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Edit: Hmm... spuit 11
Hier licht het ook al sinds een half uurtje, en het rommelt net een beetje.quote:
Dat is wel zo prettig, ik ben geen fan van nat vlees.quote:
Het bier was wel nat, maar daar waren geen klachten overquote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel zo prettig, ik ben geen fan van nat vlees.
Ik dan weer welquote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel zo prettig, ik ben geen fan van nat vlees.
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In Leersum? Ik zag foto's ja, dat is echt heel heftig geweest daar
Ja ik zag het voorbijkomen op het nieuws. Echt bizar. Bomen op gevallen.quote:
Dat is wel een vereiste voor bierquote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:45 schreef D. het volgende:
[..]
Het bier was wel nat, maar daar waren geen klachten over
Hedde gij geen parasolleke dan?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat kan toch niet.. dan gaat het vuur uit sufferd !
Naah, doe het liever zonder.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hedde gij geen parasolleke dan?
[ afbeelding ]
Met rekjequote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hedde gij geen parasolleke dan?
[ afbeelding ]
Ook op gas zekerquote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Naah, doe het liever zonder.
quote:
Je was zo tegendraads, ik ging er bijna van uitquote:
quote:Ik leg wat stenen in een cirkel en stook een vuurtje.
En dan gaat er na het bbq'en weer wat hout op.. zodat je lekker kunt natafelen bij een kampvuurtje.quote:
Heerlijk.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:55 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En dan gaat er na het bbq'en weer wat hout op.. zodat je lekker kunt natafelen bij een kampvuurtje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Lekker hé!quote:Op zondag 20 juni 2021 00:26 schreef marcb1974 het volgende:
Het giet hier goed nu. Onweer komt ook dichterbij.
Onweer is er ondertussen wel
T komt jouw kant op, kan nog wel even duren.quote:
Heerlijk om in m'n bedje naar te luisteren, ik mis soms wel mijn dakraam, dat klonk nog beterquote:
quote:Op zondag 20 juni 2021 00:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T komt jouw kant op, kan nog wel even duren.
Het mooiste is natuurlijk in een tentquote:Op zondag 20 juni 2021 00:57 schreef Flory het volgende:
[..]
Heerlijk om in m'n bedje naar te luisteren, ik mis soms wel mijn dakraam, dat klonk nog beter
Geniet er vanquote:Op zondag 20 juni 2021 00:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nu donder en regen.. nog geen stortbui.. maar het gaat lekker.
Ik ga er in mijn bedje naar luisteren en kijken via het dakvenster
Die kunnen best vervelend zijn ja. Even kijken of de bestelling goed doorkomt voor je.quote:Op zondag 20 juni 2021 01:01 schreef drakin het volgende:
[..]![]()
O nog 1 verzoekje.
Graag zonder windhoos, leuk om te zien, maar niet boven mijn huis.
Ik hoor net mijn brievenbusquote:Op zondag 20 juni 2021 01:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die kunnen best vervelend zijn ja. Even kijken of de bestelling goed doorkomt voor je.
Jaaah, of in de caravan, of in de voortent slapenquote:Op zondag 20 juni 2021 01:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het mooiste is natuurlijk in een tent
Misschien is je buitenlamp kapot?quote:Op zondag 20 juni 2021 01:20 schreef chufi het volgende:
Hier flikkerde het licht buiten een paar keer
Klappert ie hard? Dan kan die windhoos er toch bijzittenquote:Op zondag 20 juni 2021 01:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik hoor net mijn brievenbus![]()
Dat is een snelle bestelling!
De voortent van een caravan is ook een tent hequote:Op zondag 20 juni 2021 01:13 schreef Flory het volgende:
[..]
Jaaah, of in de caravan, of in de voortent slapen
Haha, ja tuurlijk, door jouw post moest ik weer denken aan de zomers dat ik in de voortent sliep, bloedje heet trouwensquote:Op zondag 20 juni 2021 01:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De voortent van een caravan is ook een tent he
Caravan is ook lekker ja. Die blijven net iets langer staan als het stormt.
Ik had altijd mijn eigen tent naast de caravan. Zo lekkerquote:Op zondag 20 juni 2021 01:29 schreef Flory het volgende:
[..]
Haha, ja tuurlijk, door jouw post moest ik weer denken aan de zomers dat ik in de voortent sliep, bloedje heet trouwens![]()
Enkele jaren later mocht ik alleen naar de camping en sliep ik in de caravan
Hij klappert gemiddeldquote:Op zondag 20 juni 2021 01:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Klappert ie hard? Dan kan die windhoos er toch bijzitten
Toch was het een leuke tijd. Onze caravan stond op de route richting was- en plas gebouw, er was altijd wat te zien dusquote:Op zondag 20 juni 2021 01:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik had altijd mijn eigen tent naast de caravan. Zo lekker
En inderdaad, zo debiel heet soms
Was zeker leuk ja. Gewoon een tijd lekker niets.quote:Op zondag 20 juni 2021 01:39 schreef Flory het volgende:
[..]
Toch was het een leuke tijd. Onze caravan stond op de route richting was- en plas gebouw, er was altijd wat te zien dus![]()
Mensen rennend met wcrollen, toilettassen, half uitgespoeld haar omdat het water op was enz
Ja dat laatste was wat minder welquote:Op zondag 20 juni 2021 01:40 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Was zeker leuk ja. Gewoon een tijd lekker niets.
Of lopen met dat toiletding uit de caravaon om te legen
Mogguh.quote:Op zondag 20 juni 2021 05:48 schreef Dotteke het volgende:
MOrguh, lekker alles open. Nu maar zien de warmte uit h uis te krijgen
Hey Sol ook al vroeg uit bed geroldquote:
Helleuquote:Op zondag 20 juni 2021 05:48 schreef Dotteke het volgende:
MOrguh, lekker alles open. Nu maar zien de warmte uit h uis te krijgen
Morguh Pullup, zit ondertussen al aan mijn 4de bakkiequote:
Morguh Chufi, lekker af en toe een koel briesjequote:
Dat ga ik niet halenquote:Op zondag 20 juni 2021 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Pullup, zit ondertussen al aan mijn 4de bakkie
Nee, ben je niet zo koffie drinkerquote:
Lijkt meer op een tak dan op een diertjequote:
Ja hoor ik drink lekker door, maak meestal een potje waar er precies 3 uit gaanquote:Op zondag 20 juni 2021 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ben je niet zo koffie drinker
En hier oook geen onweer gehad, wel regen
Ja maar binnen staat ie nog op 23+quote:Op zondag 20 juni 2021 06:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Chufi, lekker af en toe een koel briesje
Dat kan ook, ik ben meer een senseo drinkerquote:Op zondag 20 juni 2021 06:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja hoor ik drink lekker door, maak meestal een potje waar er precies 3 uit gaan
Ja 24,7 hier vanmorgen, hopelijk krijg ik het een paar graden naar beneden. Nu is het 23.8 dus het zakt wel ietsquote:
25 inderdaad nu hier binnen, ik heb ook maar even wat ramen open gezetquote:Op zondag 20 juni 2021 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja 24,7 hier vanmorgen, hopelijk krijg ik het een paar graden naar beneden. Nu is het 23.8 dus het zakt wel iets
Volgende week wordt het weer lekkerder kwa temperatuurquote:Op zondag 20 juni 2021 06:35 schreef chufi het volgende:
Ja het duurt wel even... voordat jet weer wat aangenamer is
Morguh koffief1lterquote:
Vanaf morgen iddquote:Op zondag 20 juni 2021 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgende week wordt het weer lekkerder kwa temperatuur
Nee ik vind dit heerlijkquote:Op zondag 20 juni 2021 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgende week wordt het weer lekkerder kwa temperatuur
Morguh BDSquote:
Dan heb jij nu je week gehadquote:
Je bedoeld kwa slaap?quote:Op zondag 20 juni 2021 06:58 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Morguh
Ook deze zondag slechts 6 uur gepakt. Vreemde week wel.
Dat maakt het ook zo naar die vochtigheid er bij.quote:Op zondag 20 juni 2021 06:59 schreef chufi het volgende:
Zal wel benauwd worden vandaag .. luchtvochtigheid van 95%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |