Hij haalde EK kampioenschap binnen voor Jong Oranje? Of haal ik nu mensen door elkaar?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 20:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van Tot Naam Aantal Winst Gelijk Verlies Bijzonderheden
20-8-2008 17-6-2012 Bert van Marwijk 52 34 10 8 WK 2010, EK 2012
Die heeft de WK finale nog gehaald toen
En geen idee of hij ook Jong Oranje heeft gedaan. Dit is alleen Oranje (heren).
Was dat niet Foppe de Haan?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 20:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Hij haalde EK kampioenschap binnen voor Jong Oranje? Of haal ik nu mensen door elkaar?
Das toch alleen maar goed dat het land van de huilende mannetjes verliest?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 20:58 schreef SolidasRock het volgende:
@:deisyy gaat het? Je bent zo stil sinds Portugal verloren heeft.
Voor ons voelt het correct ja, maar voor dees voelt het een beetje alsof een konthaar eruit werd getrokken vermoed ik omdat ze zo stil is.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das toch alleen maar goed dat het land van de huilende mannetjes verliest?
Dat heb ik ook gelezen. Dat vind ik wel grappig eigenlijk, dat nepvoetballer verhaal.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:13 schreef SolidasRock het volgende:
Vind het toepasselijk nu het over voetbal gaat hier: Hier dan opmerkelijk "voetbalnieuws" NWS / Nederlandse 'nepvoetballer' opgepakt in Colombia
Sekswerk mag weer.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
Ze zijn Polen uit elkaar aan het trekken hoor ik net.
Best een gewelddadige sport zo
Ja die lijkt me ook gaafquote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:21 schreef Dajha het volgende:
Ik ga deze serie volgen denk ik. Lijkt me wel wat..
Zet hem net aan, tnx voor de tipquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:12 schreef Dajha het volgende:
[..]
Net het 1e deel gezien.
Wel de moeite waard.
Zie door je post net op buienradar die wolk het land binnen drijvenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:37 schreef Chanel5 het volgende:
Zo, net thuis, nog even een stukje voetbal kijken en over een klein uurtje zal hier het noodweer wel losbarsten, hoop dat het niet teveel gaat spoken.
Toch ook maar ff gekeken...quote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Zie door je post net op buienradar die wolk het land binnen drijven![]()
Zal hier wel midden in de nacht worden
Dan ben ik het eens met je. Ze bleven allemaal maar vallen en probeerden soms liggend te voetballen.quote:
Deisyy is al even niet meer gespot, ik denk dat ze nu een aantal Gin tonic soldaat aan het maken is om haar verdriet te smoren.quote:
Verdrietquote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:09 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Deisyy is al even niet meer gespot, ik denk dat ze nu een aantal Gin tonic soldaat aan het maken is om haar verdriet te smoren.
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:11 schreef D. het volgende:
[..]
Verdriet
Lief zijn tegen Deisyy he, anders krijgen jullie met mij te maken
Ow, dan krijg ik dus met jou te maken. Vertel eens, ben je een beetje sterk?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:11 schreef D. het volgende:
[..]
Verdriet
Bovengemiddeldquote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:12 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ow, dan krijg ik dus met jou te maken. Vertel eens, ben je een beetje sterk?
Nee, dat vond ik zondequote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wel eens een telefoonboek doormidden proberen te scheuren?
moet nog even 3 boeken en 2 series uit, daarna kan ik pas eraan beginnenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:12 schreef Dajha het volgende:
[..]
Net het 1e deel gezien.
Wel de moeite waard.
Best lastig ... probeer het nu maar eensquote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:15 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Wel eens een telefoonboek doormidden proberen te scheuren?
Best lastig nu nog 1 te vinden bedoel je? Ik heb al 10 jaar of zo geen telefoonboek meer gezien namelijkquote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Best lastig ... probeer het nu maar eens
Ja die bestaan niet meer volgens mij...quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:27 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Best lastig nu nog 1 te vinden bedoel je? Ik heb al 10 jaar of zo geen telefoonboek meer gezien namelijk
Hebben ze verloren ja?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 20:58 schreef SolidasRock het volgende:
@:deisyy gaat het? Je bent zo stil sinds Portugal verloren heeft.
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:11 schreef D. het volgende:
[..]
Verdriet
Zou hier snel los moeten gaan danquote:Op zaterdag 19 juni 2021 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Toch ook maar ff gekeken...
Ziet er code oranje uit
[ afbeelding ]
Die zijn best slecht dit toernooi jaquote:
Ja dat was best wel een zootje zag ikquote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zou hier snel los moeten gaan dan
Als het maar geen Leersum wordt
In Leersum? Ik zag foto's ja, dat is echt heel heftig geweest daarquote:
Ik ga nu uit je hoofdquote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[ afbeelding ]
Edit: Hmm... spuit 11
Hier licht het ook al sinds een half uurtje, en het rommelt net een beetje.quote:
Dat is wel zo prettig, ik ben geen fan van nat vlees.quote:
Het bier was wel nat, maar daar waren geen klachten overquote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel zo prettig, ik ben geen fan van nat vlees.
Ik dan weer welquote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel zo prettig, ik ben geen fan van nat vlees.
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In Leersum? Ik zag foto's ja, dat is echt heel heftig geweest daar
Ja ik zag het voorbijkomen op het nieuws. Echt bizar. Bomen op gevallen.quote:
Dat is wel een vereiste voor bierquote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:45 schreef D. het volgende:
[..]
Het bier was wel nat, maar daar waren geen klachten over
Hedde gij geen parasolleke dan?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 23:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat kan toch niet.. dan gaat het vuur uit sufferd !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |