Ik heb niet gekeken maar ben tevredenquote:
Wel leuke wedstrijd om te zien ja.quote:
Ja dat zeker! Druk zit er goed op voor de Duitsers.quote:
Had niet verwacht dat dat zou mogen eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 17:30 schreef Dajha het volgende:
[..]
Heb je van Beatrix en Willem etc ook...
Die ga ik wel bekijken jaquote:Op zaterdag 19 juni 2021 17:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik verwacht nog meer van de komende pot
Portugal Duitsland.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 17:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik verwacht nog meer van de komende pot
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 17:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had niet verwacht dat dat zou mogen eerlijk gezegd.
Ach ja, je moet toch wat.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 17:51 schreef marcb1974 het volgende:
Gaat er echt iemand vrijwillig naar Portugal kijken ja?
Uit naam van de Koningquote:
Ik vind het ook mooi, consequentquote:
Het is al begonnenquote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:21 schreef chufi het volgende:
Hey die heb ik vannacht ook nog ergens gepost
Staat op mijn lijstquote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:21 schreef Dajha het volgende:
Ik ga deze serie volgen denk ik. Lijkt me wel wat..
Spannendquote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:21 schreef Dajha het volgende:
Ik heb net een klein weekje IJsland geboekt.quote:
IJslands zo te zien ..quote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:21 schreef Dajha het volgende:
Ik las het .. zwaai ook ff in de camera als je er langs looptquote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb net een klein weekje IJsland geboekt.We gaan dat mooi meenemen om te kijken daar.
Goeie
Ook nog even bij de vulkaan van nu langs? Ze vliegen er met helikopters overheen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik heb net een klein weekje IJsland geboekt.We gaan dat mooi meenemen om te kijken daar.
Goeie
Dan waarschuw ik wel van te vorenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik las het .. zwaai ook ff in de camera als je er langs loopt
Ik ga dat zeker proberenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:32 schreef Dajha het volgende:
[..]
Ook nog even bij de vulkaan van nu langs? Ze vliegen er met helikopters overheen.
Ja die komt echt wel in gevaar.. met draglines zijn ze bezig maar de vulkaan trekt zich er niets van aanquote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan waarschuw ik wel van te voren![]()
Voorlopig zijn ze met man en macht die weg aan het proberen te redden van de lava vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |