Morguh Chufi, lekker af en toe een koel briesjequote:
Dat ga ik niet halenquote:Op zondag 20 juni 2021 06:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Pullup, zit ondertussen al aan mijn 4de bakkie
Nee, ben je niet zo koffie drinkerquote:
Lijkt meer op een tak dan op een diertjequote:
Ja hoor ik drink lekker door, maak meestal een potje waar er precies 3 uit gaanquote:Op zondag 20 juni 2021 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, ben je niet zo koffie drinker
En hier oook geen onweer gehad, wel regen
Ja maar binnen staat ie nog op 23+quote:Op zondag 20 juni 2021 06:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Chufi, lekker af en toe een koel briesje
Dat kan ook, ik ben meer een senseo drinkerquote:Op zondag 20 juni 2021 06:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja hoor ik drink lekker door, maak meestal een potje waar er precies 3 uit gaan
Ja 24,7 hier vanmorgen, hopelijk krijg ik het een paar graden naar beneden. Nu is het 23.8 dus het zakt wel ietsquote:
25 inderdaad nu hier binnen, ik heb ook maar even wat ramen open gezetquote:Op zondag 20 juni 2021 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja 24,7 hier vanmorgen, hopelijk krijg ik het een paar graden naar beneden. Nu is het 23.8 dus het zakt wel iets
Volgende week wordt het weer lekkerder kwa temperatuurquote:Op zondag 20 juni 2021 06:35 schreef chufi het volgende:
Ja het duurt wel even... voordat jet weer wat aangenamer is
Morguh koffief1lterquote:
Vanaf morgen iddquote:Op zondag 20 juni 2021 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgende week wordt het weer lekkerder kwa temperatuur
Nee ik vind dit heerlijkquote:Op zondag 20 juni 2021 06:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgende week wordt het weer lekkerder kwa temperatuur
Morguh BDSquote:
Dan heb jij nu je week gehadquote:
Je bedoeld kwa slaap?quote:Op zondag 20 juni 2021 06:58 schreef koffief1lter het volgende:
[..]
Morguh
Ook deze zondag slechts 6 uur gepakt. Vreemde week wel.
Dat maakt het ook zo naar die vochtigheid er bij.quote:Op zondag 20 juni 2021 06:59 schreef chufi het volgende:
Zal wel benauwd worden vandaag .. luchtvochtigheid van 95%
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |