Goed argument wel, maar Ik heb een hekel aan Ronaldo.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben deze wedstrijd voor Portugal, gewoon omdat ik nooit voor Duitsland ben
Ik gun het ze allebei nietquote:Op zaterdag 19 juni 2021 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben deze wedstrijd voor Portugal, gewoon omdat ik nooit voor Duitsland ben
O jee, ook geen wwquote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:04 schreef engine het volgende:
Deze gozer![]()
![]()
Radiopresentator 1Twente neemt tijdens uitzending woedend ontslag om coronafeestje bij studio
https://www.gelderlander.(...)bij-studio~a02fe93f/
Oud model, dus wordt niet ondersteunt.. Wilde wel een nieuwe tv kopen maar dan ben je zo 400 a 500 euro kwijt..quote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:58 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Vanwege een beperking van je tv? Chromecast with google tv misschien een optie voor jou? Zit een losse AB bij en werkt prima
Hij werkte daar als vrijwilligerquote:
Ja hetzelfde hier. Opgelost met een Chromecast with google tv. Hoef je geen nieuwe tv voor te kopen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 19:18 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oud model, dus wordt niet ondersteunt.. Wilde wel een nieuwe tv kopen maar dan ben je zo 400 a 500 euro kwijt..
Daar kunnen best leuke exemplaren tussen zitten hoor.quote:
Geen idee maar ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 19 juni 2021 19:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar kunnen best leuke exemplaren tussen zitten hoor.
Net als bij FOK!ers dusquote:Op zaterdag 19 juni 2021 19:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Daar kunnen best leuke exemplaren tussen zitten hoor.
Omdat hij het goed heeft gedaan in die tijd? Zijn nog wel een paar prijzen gewonnen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 20:07 schreef SolidasRock het volgende:
Wat ik me afvraag he.... waarom heeft Duitsland al ongeveer tientallen jaren dezelfde bondscoach?
Zijn er ook andere landen die tientallen jaren dezelfde bondscoach hebben?
Ja, Ierland. En volgens mij een of ander Zuid-Amerikaans land ook. Ik hen juist het idee dat Nederland wel heel vaak van bondscoach wisseltquote:Op zaterdag 19 juni 2021 20:07 schreef SolidasRock het volgende:
Wat ik me afvraag he.... waarom heeft Duitsland al ongeveer tientallen jaren dezelfde bondscoach?
Zijn er ook andere landen die tientallen jaren dezelfde bondscoach hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |