Ik had ook al even gekekenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja die komt echt wel in gevaar.. met draglines zijn ze bezig maar de vulkaan trekt zich er niets van aan
Op NPO1 heb je ook veel zweedse of deense seriesquote:
Teveel series die ik nog moet zienquote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Op NPO1 heb je ook veel zweedse of deense series
Heb ook nog een aantal in mijn lijst, die ik nog moet kijken maar dan komt er toch een leukere nieuwe serie voorbij of tweede seizoen van een seriequote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:38 schreef Dajha het volgende:
[..]
Teveel series die ik nog moet zien![]()
Die Duitse Krimis ookvroeger veel gezien.
Teveel aanbod tegenwoordigquote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb ook nog een aantal in mijn lijst, die ik nog moet kijken maar dan komt er toch een leukere nieuwe serie voorbij of tweede seizoen van een serie
Je kunt onmogelijk alles kijken wat er aangeboden wordtquote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:40 schreef Dajha het volgende:
[..]
Teveel aanbod tegenwoordig![]()
Ik heb geen zin om meerdere series te zien..
Niet? Doe ik wel kijk soms 2 of 3 seriesquote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:40 schreef Dajha het volgende:
[..]
Teveel aanbod tegenwoordig![]()
Ik heb geen zin om meerdere series te zien..
Ik hou het bij 1quote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Niet? Doe ik wel kijk soms 2 of 3 series
Onmogelijk idd.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt onmogelijk alles kijken wat er aangeboden wordt
Idd, drm doe ik ook Netflix de deur uit.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt onmogelijk alles kijken wat er aangeboden wordt
Stom zegquote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Idd, drm doe ik ook Netflix de deur uit.
Geen Netflix and chill voor jou dusquote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:45 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Idd, drm doe ik ook Netflix de deur uit.
Dat je Netflix weg doet, staat toch leuke series en films opquote:
Dat is wat lastig volgen hequote:
Maar lieverd, ik heb al Disney+ en Prime en zometeen 1 jaar gratis Appletv (omdat ik een iPad gekocht heb). Ik heb echt geen tijd (en zin)om ook nog Netflix te gaan kijken.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat je Netflix weg doet, staat toch leuke series en films op
Ah dan wordt het wel té veel idd, heb ook Disney+ alleen niet op mijn tv helaas..quote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:53 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Maar lieverd, ik heb al Disney+ en Prime en zometeen 1 jaar gratis Appletv (omdat ik een iPad gekocht heb). Ik heb echt geen tijd (en zin)om ook nog Netflix te gaan kijken.En ik kan naderhand Netflix weer activeren over een tijdje als ik 1 van de andere 3 streamers zat ben.
Je bent zelluf stom.
Jaaa gaan met die juichcapequote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
* SolidasRock is helemaal hyper nu en rent wapperend rond.
Vanwege een beperking van je tv? Chromecast with google tv misschien een optie voor jou? Zit een losse AB bij en werkt primaquote:Op zaterdag 19 juni 2021 18:56 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dan wordt het wel té veel idd, heb ook Disney+ alleen niet op mijn tv helaas..
quote:
Bedankt!quote:
O maar dan geeft het toch niet? Dan is het leuk om 'm 'weer' te zien.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 19:00 schreef SolidasRock het volgende:
Wat wel irritant is is dat Netflix niet opslaat wat ik al gezien heb (abo paar maanden geleden stopgezet en onlangs weer geactiveerd voordat ik die appletv had gekregen), zit nu Startup S3 te kijken en besef langzaam dat ik hem al gezien hebt? Komt zo bekend voor maar nog geen "ooooooo ja!" kreetje geuit.
Mja dat kan leuk zijn ja. Ga straks verder kijken denk ik. Tenzij ik me de rest weer herinner.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 19:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
O maar dan geeft het toch niet? Dan is het leuk om 'm 'weer' te zien.
quote:
Voor je ijsjes?quote:
Aflassen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 19:12 schreef SolidasRock het volgende:
Ik weet eerlijk gezegd niet wie ik de winst gun, Portugal of Duitsland? Wat zijn jullie argumenten ?
Ik ben deze wedstrijd voor Portugal, gewoon omdat ik nooit voor Duitsland benquote:Op zaterdag 19 juni 2021 19:12 schreef SolidasRock het volgende:
Ik weet eerlijk gezegd niet wie ik de winst gun, Portugal of Duitsland? Wat zijn jullie argumenten ?
Jij weetquote:Op zaterdag 19 juni 2021 19:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Welnee, voor de rimpeltjes rondom haar ogen. Komkommerschijfjes zijn zooo 2020.
Jezelf marinerenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 19:13 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Welnee, voor de rimpeltjes rondom haar ogen. Komkommerschijfjes zijn zooo 2020.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |