quote:Does James Bond ever drink Gin Martinis? The answer is that in the movies (to date) he does not. In Fleming's novels, Bond has a total of 19 Gin Martinis. So, yes, Bond did enjoy a Gin Martini or two, it just seems that vodka is a little sexier for the big screen.
Goed voor de lijnquote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Enneh.. in Gin zit geen suiker!
Virgin?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klopt, ik heb nog een foto van je toen op dat feesie:
[ afbeelding ]
Komt ie nou meequote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Enneh.. in Gin zit geen suiker!
Nee wasda?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dat doet me aan de "duikboot" denken... kent iemand hier dat als drankje?
Dan krijg je een glas bier en in dat glas bier zinken ze voorzichtig een borrelglas jenever ( gin) af... dat staat heel cool aan de barquote:
Voor mannen dan, voor vrouwen niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan krijg je een glas bier en in dat glas bier zinken ze voorzichtig een borrelglas jenever ( gin) af... dat staat heel cool aan de bar
Hmm dat ben ik wel met je eens...quote:
Hoe dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm dat ben ik wel met je eens...
Lees trouwens net dat ik het mis heb en dat glas op de kop moet.. schijnt ook te kunnen met jagermeister ( dan kun je me oprapen en flugel lees ik net )
https://nl.wikipedia.org/wiki/Duikboot_(alcoholische_drank)
Het gaat over bier, gin, Jagermeister, jenever, het is lastigquote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
FLORADORA natuurlijk Focus !!
U let goed opquote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
FLORADORA natuurlijk Focus !!
< Maakt een Karaf en gaat rondquote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:30 schreef D. het volgende:
[..]
U let goed op
Je mag er nog wel eentje inschenken
In een glasquote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:29 schreef D. het volgende:
[..]![]()
Maar ik doelde in dit geval op dat mixdrankje met limoensap
Jaquote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
LOL, zit op die foto het dopje er nog op ?/?
quote:
Van diezelfde link:quote:
Dat soepel.. I like it !quote:Hierna moet de combinatie soepel omgedraaid worden en bijgevuld worden met bier.
Goffer... ik ga het proberen om niet te vergeten.. dit is niet het beste tijdstip nuquote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:34 schreef D. het volgende:
Als GoA en @:pullup nog even over de brug komen kunnen we in juli nog een proeverij doen
Daarom was de oproep ook al 3 weken geledenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goffer... ik ga het proberen om niet te vergeten.. dit is niet het beste tijdstip nu
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
Daarom was de oproep ook al 3 weken geleden
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Van diezelfde link:
[..]
Dat soepel.. I like it !
Hoe de hek kan een glaasje nou kantelen in een bierglas?quote:totdat ineens het glaasje omslaat en er een golf jenever aankomt.
In een pul, wellichtquote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Hoe de hek kan een glaasje nou kantelen in een bierglas?
Wikipediaquote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Dat staat vast wel goed bij vrouwenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zeg Deiss... als je een Duikboot met Coebergh maakt... heb je rosé bier
Dat glas hoort ook niet op de kop... het moet gewoon rechtop... en als je dan drinkt.. dan is het kantelmoment na 45 graden hetgene dat de Jenever bij voegt.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Maar dan mag het glaasje niet hoger zijn dan de pul breed is, dakannooitquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Kleine shotglaasjes wel, toch?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan mag het glaasje niet hoger zijn dan de pul breed is, dakannooit
Misschien kan je het eens voordoen en dan filmen, want ik snap er geen zak van.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat glas hoort ook niet op de kop... het moet gewoon rechtop... en als je dan drinkt.. dan is het kantelmoment na 45 graden hetgene dat de Jenever bij voegt.
Dat doe ik wel live voor bij Oma Nijnquote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien kan je het eens voordoen en dan filmen, want ik snap er geen zak van.
Als je ze moet zoeken zijn ze vast klein genoeg om te kantelenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Dit is zoeken naar glaasjes op laag bier
Die zijn zo 10 cm hoog en dan moeten ze ook nog ruimte hebben om te draaien, ik geloof er niet inquote:
Deal!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat doe ik wel live voor bij Oma Nijn
Je begrijpt dat als iets voorgedaan word dat je het moet na doen?quote:
De eerste die ik vind als ik google op shotglaasje hoogtequote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die zijn zo 10 cm hoog en dan moeten ze ook nog ruimte hebben om te draaien, ik geloof er niet in
Jij begrijpt dat daar grenzen aan zijn?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je begrijpt dat als iets voorgedaan word dat je het moet na doen?
Ja dan kannut, ik vond deze van 10 cm als eerstequote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:45 schreef D. het volgende:
[..]
De eerste die ik vind als ik google op shotglaasje hoogte
7cm
https://glazenvankunststo(...)aBpvHyRoCd1QQAvD_BwE
Het kan, denk ik
Grenzen zijn overratedquote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij begrijpt dat daar grenzen aan zijn?
Dan zijn we eruitquote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dan kannut, ik vond deze van 10 cm als eerstehttps://www.hema.nl/koken(...)AvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Zag het idd voorbij komen in de kroegquote:
Ik heb een paspoortquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb een paspoort
Ik heb ook geen app op mijn paspoortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lalalalalaquote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Veranderd snel van onderwerp
Gin en Frieten
Deiss had een goede juichsmiley gister... daar word je vrolijk vanquote:
Ik...quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Deiss had een goede juichsmiley gister... daar word je vrolijk van
Hoeveel liter haal je uit zo'n batch?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik word gewoon vrolijk van dat spul... best batch ever
Jaaaa Zo simpel kan het zijnquote:
eigen gestookte ..quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik word gewoon vrolijk van dat spul... best batch ever
Single batch.. liter of 2 en half ... maar heb het recept nu in mijn hoofdquote:
En moeilijk/ingewikkeld?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Single batch.. liter of 2 en half ... maar heb het recept nu in mijn hoofd
Als ik heel eerlijk ben... veel simpeler kan het nietquote:
Een pet/muts :dquote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vraag me de hele tijd (nouja, dat is wat overdreven) af wat ie nou op zijn hoofd heeft
Rellen!quote:Op zaterdag 19 juni 2021 00:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik houd wel een oogje in het zeil hier
Boek al af?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 00:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Altijd fijn BDSquote:Op zaterdag 19 juni 2021 00:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Even een paar mooie manboobs voor je zoekenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 00:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
Tieten pics mogen altijd via dm worden doorgestuurd
Ook langdurige projecten zijn ooit afquote:Op zaterdag 19 juni 2021 00:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Is een langdurig project maar dat geeft toch niet
Ik deed aan positief begrijpend lezenquote:
Ooh diequote:Op zaterdag 19 juni 2021 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk een BBC EK program . ging over Joachim L"ow
Als je niet refreshed telt ie 'm niet, en kun je het hele topic posten met 1 viewquote:Op zaterdag 19 juni 2021 00:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik viond dit altijd zo vreemd... meer reacties als views
[ afbeelding ]
Aha!quote:Op zaterdag 19 juni 2021 00:19 schreef D. het volgende:
[..]
Als je niet refreshed telt ie 'm niet, en kun je het hele topic posten met 1 view
Dan valt dat nummer nog meequote:Op zaterdag 19 juni 2021 00:30 schreef chufi het volgende:
vaker posten dan lezen geeft negatief resultaat
yesquote:Op zaterdag 19 juni 2021 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Das alweer lang geleden dat je daar lag
Die is OK maar ik houd het bij Milesquote:
Wat een kleurrijke kikkerquote:
Het lied is oorspronkelijk Bretons, het cider-lied:quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende: [..] Het liedje is volgens mij wel Nederlands maar het kan ook zo oud zijn dat het Germaans is... en dan is het van ons allemaal
![]()
O er is er een jarig hoera hoeraquote:Op zaterdag 19 juni 2021 08:20 schreef Deisyy het volgende:
Happy Birthday @:Domnivoor
[ afbeelding ]
Morguh mrsLquote:
Ahhh mijn eigen beestje!quote:Op zaterdag 19 juni 2021 10:45 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allenen in het bijzonder @:Domnivoor
![]()
[ afbeelding ]
Nu ben je NOG een jaar wijzer geworden.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:22 schreef Domnivoor het volgende:
Iedereen bedankt voor de felicitaties!
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:22 schreef Domnivoor het volgende:
Dat zal die niet zo leuk vinden.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:33 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Max snelste tijd kwijt vanwege tracklimits
quote:
Je bent een Max fan, ik ben meer voor Hamiltonquote:
Lewis is wel een pracht coureur.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent een Max fan, ik ben meer voor Hamilton
Max doet het ook niet verkeerd, hij is stukken beter dan zijn vaderquote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:53 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Lewis is wel een pracht coureur.
Heb je het nou over je kleinzoon en diens vader?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Max doet het ook niet verkeerd, hij is stukken beter dan zijn vader
Hey Deisyyquote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb je het nou over je kleinzoon en diens vader?![]()
(ik weet het antwoord heus wel)
Wat heftig zeg! En inderdaad heel vreemd dat ze haar in de auto hebben laten stappen met dit soort klachten, al met al is het nogal iets om te verwerken voor haar.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Deisyy
Ze is heel moe en last van het gas wat ze in de buik hebben gespoten
Ze is dus niet door die man naar het ziekenhuis gebracht maar met de ambu
Ze is nu weer naar huis en komt vanavond weer hier
Een beetje beduusd van wat haar is overkomen.
Ze voelde zich niet goed en ging van haar werk ( is dokterassistente) naar huis gegaan omdat ze zich heel naar voelde. Ze had het idee weg te vallen en wilde snel naar huis. Maar op de snel weg ging ze snel achteruit en is een parkeer plaats opgereden. Daar stond een man die in de auto zat, daar is ze heen gestrompeld. Heeft de deur opgedaan en is letter bij die man op schoot gevallen, help help had ze gezegd ik ga dood.
En toen zakte weg, kwam weer bij en zakte weer weg. Vind het zo raar dat die artsen waar ze werkt haar hebben laten gaan.
Ja is die parkeerplaats 200 meter verder wil je niet weten wat er dan was gebeurd als je zo wegvalt achter het stuurquote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat heftig zeg! En inderdaad heel vreemd dat ze haar in de auto hebben laten stappen met dit soort klachten, al met al is het nogal iets om te verwerken voor haar.
Ze had een cyste op haar eierstok die is geknapt. Normaal vloeit die vloeistof die daar uit komt gewoon weg, maar dit keer was het ergens gaan zitten waar het niet weg kon. Het lichaam wilde iets kwijt wat niet in het lichaam hoorde, vandaar dat ze zo naar was. Haar bloeddruk was ook heel laag geweest. Het lichaam wilde het kwijt maar lukte niet. Ze had al een paar dagenbuikpijn. Ze hebben het vocht gisteren weggehaald.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:25 schreef shiitake het volgende:
Pfff heftig zeg. Gelukkig goed afgelopen. Hopelijk wordt er duidelijk wat er aan de hand is.
Oh sorry, dat had ik niet meegekregen. Gelukkig is de oorzaak bekend. Maar wel een hele heftige ervaring en goed van je dochter dat ze alert genoeg was om de auto aan de kant te zetten. Hopelijk herstelt ze snel.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze had een cyste op haar eierstok die is geknapt. Normaal vloeit die vloeistof die daar uit komt gewoon weg, maar dit keer was het ergens gaan zitten waar het niet weg kon. Het lichaam wilde iets kwijt wat niet in het lichaam hoorde, vandaar dat ze zo naar was. Haar bloeddruk was ook heel laag geweest. Het lichaam wilde het kwijt maar lukte niet. Ze had al een paar dagenbuikpijn. Ze hebben het vocht gisteren weggehaald.
Heftig. Gelukkig is het allemaal goed afgelopen. Dat gas is inderdaad vervelend dat zoekt een uitgang. Beterschap voor jou dochter en een spoedig herstel.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze had een cyste op haar eierstok die is geknapt. Normaal vloeit die vloeistof die daar uit komt gewoon weg, maar dit keer was het ergens gaan zitten waar het niet weg kon. Het lichaam wilde iets kwijt wat niet in het lichaam hoorde, vandaar dat ze zo naar was. Haar bloeddruk was ook heel laag geweest. Het lichaam wilde het kwijt maar lukte niet. Ze had al een paar dagenbuikpijn. Ze hebben het vocht gisteren weggehaald.
O dat is fijn Chufi, nog een weekje en je bent goed beschermd, een stukje meer rust of nietquote:
Waarschijnlijk wel, ze hoopt dat die man iets op haar auto heeft achtergelaten om hem te bedanken. We gaan hem morgen even ophalen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Enorm schrikken inderdaad. Sterkte Dot voor jou en je dochter. Die man waar ze naartoe was gegaan op de parkeerplaats had dus direct 112 gebeld?
Hoe voel jij je Chuf?quote:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:22 schreef Domnivoor het volgende:
Die van mij sinds eergisterenquote:
Die heb je toch ook niet meer nodig straksquote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb alleen nog geen geschikte telefoon
Jij dus nog dichterbij de 'vrijheid'quote:
Arm in de lucht is voldoende hoor.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb alleen nog geen geschikte telefoon
Beter ook want ik ga met mijn roeister begin juli naar het wk. Even dat digitale paspoortje sjeffenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij dus nog dichterbij de 'vrijheid'
Sneller dan 2 weken?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:33 schreef chufi het volgende:
De Pfizer schijnt sneller effectief te zijn
Ja, ben jij sneller uiteindelijkquote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:33 schreef chufi het volgende:
De Pfizer schijnt sneller effectief te zijn
Dat ga je dus halenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Beter ook want ik ga met mijn roeister begin juli naar het wk. Even dat digitale paspoortje sjeffen
Tjechie, Racice en dat ligt net iets boven Praag. Voor het WK onder 23quote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ga je dus halen
Waar mag je heen?
Tof pullup, waar is het wk?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Beter ook want ik ga met mijn roeister begin juli naar het wk. Even dat digitale paspoortje sjeffen
Spuit 11quote:
Ik typ sneller dan jij leestquote:
Wel fijn dat het nu in Europa is. Beetje goede baan daar?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Tjechie, Racice en dat ligt net iets boven Praag. Voor het WK onder 23
Ja mijn leessnelheid is niet meer wat het geweest isquote:
Ja, en daarna ga ik eindelijk op pad op de fiets naar het Baskenland en in Augustus ga ik vulkaan wandelen in IJslandquote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Spuit 11![]()
Maar tof hoor, ik kan me voorstellen dat je ernaar uit kijkt.
Ze maakt volgens mij best goede kans op een medaille, goud is altijd lastig te voorspellenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel fijn dat het nu in Europa is. Beetje goede baan daar?
En maakt ze een kans op goud?
Dan wordt het spannend voor jullie dus. Hoop dat het haar gaat lukkenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze maakt volgens mij best goede kans op een medaille, goud is altijd lastig te voorspellen
Die fietstocht die je al even van plan was, eindelijk kan het weer en IJsland is ook tof, mooie plannen pullup.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja, en daarna ga ik eindelijk op pad op de fiets naar het Baskenland en in Augustus ga ik vulkaan wandelen in IJsland![]()
Heb mijn zomer wel rond hehe
Dat lijkt me geen fijne positie als sporter. Dan moet je maar hopen dat een ander uitvalt.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:41 schreef pullup het volgende:
En mijn andere roeister mag uiteindelijk nu mee als reserve naar de spelen![]()
Mijn dag is goed
Ze hoopt dat niet persequote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen fijne positie als sporter. Dan moet je maar hopen dat een ander uitvalt.
En zo niet ga je naar huis zonder te sporten
Kan je er echt zo inzitten als topsporter? Je wil toch altijd voor het hoogste gaan? Zeker als je daar dan bent.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze hoopt dat niet perseDie ploegen zijn rond, het is puur voor de ervaring
Al is Tokyo niet de beste spelen om te zijn, ze weet wat ze min of meer kan verwachten op de spelen voor de volgende keer
Ach jaquote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je er echt zo inzitten als topsporter? Je wil toch altijd voor het hoogste gaan? Zeker als je daar dan bent.
tegen wie spelen die?quote:
Dat helpt wel jaquote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach ja
Het is echt een jonkie en gisteren ging ze nog nergens heen. Ze mocht vanochtend meteen met de ploeg meetrainen en het is een bevestiging van haar status als jong talent
Hij kan zichzelf morgen reddenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:59 schreef chufi het volgende:
[..]
die gaat binnenkort ingewisseld worden...
quote:
Was niet nodigquote:Op zaterdag 19 juni 2021 16:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu ff een code rood forceren en pole is binnen
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:38 schreef shiitake het volgende:
Gefeliciteerd Domnivoor! [ afbeelding ]
quote:
quote:
Bedankt!quote:
Hey Marioquote:
Ik heb ingevuld dat Duitsland gaat winnen. Zoals het nu gaat met mijn voorspellingen dan kun je ervan uitgaan dat Portugal wintquote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 17:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb ingevuld dat Duitsland gaat winnen. Zoals het nu gaat met mijn voorspellingen dan kun je ervan uitgaan dat Portugal wint
Nep account?quote:
Ongetwijfeldquote:
Dat zekersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |