Hè vervelend.. gemist.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:49 schreef SolidasRock het volgende:
ENG-SCO 0 - 0
Bal ging letterlijk van links naar rechts en terug.
Kijk normaal geen voetbal. Hoopte op wat mooi spektakel. De ene blunder na de andere en allebei leken even sterk of slecht. Tis maar hoe je het bekijkt.quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:52 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Kijk normaal geen voetbal. Hoopte op wat mooi spektakel. De ene blunder na de andere en allebei leken even sterk of slecht. Tis maar hoe je het bekijkt.
Hier nog wat leuks gaande?
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
It's a mindset. Je kunt meer als je denkt!
Er mag zeker niets in?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
.... maar soms kun je meer als je niet denktquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:53 schreef cafca het volgende:
[..]
.... maar soms kun je meer als je niet denkt
Het liedje is volgens mij wel Nederlands maar het kan ook zo oud zijn dat het Germaans is... en dan is het van ons allemaalquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:55 schreef drakin het volgende:
Ik dacht dat dit een Nederlands bandje was?
Of er iets in de gin mag, ik houd niet zo van tonic, maar er is genoeg lekkers wat er ook lekker in smaakt.quote:
Dat is het ookquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:55 schreef drakin het volgende:
Ik dacht dat dit een Nederlands bandje was?
Deze is wel NLquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het liedje is volgens mij wel Nederlands maar het kan ook zo oud zijn dat het Germaans is... en dan is het van ons allemaal
Owww, zoquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of er iets in de gin mag, ik houd niet zo van tonic, maar er is genoeg lekkers wat er ook lekker in smaakt.
Dan doe ik mee met de proeverijquote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:58 schreef D. het volgende:
[..]
Owww, zo
Ik dacht dat je geen gin in je glas wilde
Ik ken hem van de Veulpoepers , mijn zus had ooit een rare periode.quote:
Het kan puur... met bessen(sap) of zelfs water... no rules !quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Of er iets in de gin mag, ik houd niet zo van tonic, maar er is genoeg lekkers wat er ook lekker in smaakt.
Ik ken hem van Bots, maar die nooit live gezien, deze wel.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:59 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik ken hem van de Veulpoepers , mijn zus had ooit een rare periode.
Taalvirtuozenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:01 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ken hem van Bots, maar die nooit live gezien, deze wel.
Deze hebben ook vaak woordgrapjes in hun muziek
Welterusten maatquote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:02 schreef SolidasRock het volgende:
Ik haak af, ik kan dit niet volgen.
Alvast welterusten.
Gin met Coeberghquote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Het kan puur... met bessen(sap) of zelfs water... no rules !
FF lekker rotsvast slapen gun ik jequote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:02 schreef SolidasRock het volgende:
Alvast welterusten.
Trustenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:02 schreef SolidasRock het volgende:
Alvast welterusten.
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:02 schreef SolidasRock het volgende:
Alvast welterusten.
quote:The Floradora is a little bit more obscure than the other cocktails. It's included for two reasons: it showcases the beauty of gin and raspberry, and everyone who tries it falls in love with it.
Hij kon maar even bij je zijn?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:12 schreef chufi het volgende:
Ik had een tijdje terug nog ergens een Gordon staan
50ml Hendrick’s Ginquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ooh.. iets met diertjes was het hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |