quote:Does James Bond ever drink Gin Martinis? The answer is that in the movies (to date) he does not. In Fleming's novels, Bond has a total of 19 Gin Martinis. So, yes, Bond did enjoy a Gin Martini or two, it just seems that vodka is a little sexier for the big screen.
Goed voor de lijnquote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Enneh.. in Gin zit geen suiker!
Virgin?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Klopt, ik heb nog een foto van je toen op dat feesie:
[ afbeelding ]
Komt ie nou meequote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Enneh.. in Gin zit geen suiker!
Nee wasda?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Dat doet me aan de "duikboot" denken... kent iemand hier dat als drankje?
Dan krijg je een glas bier en in dat glas bier zinken ze voorzichtig een borrelglas jenever ( gin) af... dat staat heel cool aan de barquote:
Voor mannen dan, voor vrouwen niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan krijg je een glas bier en in dat glas bier zinken ze voorzichtig een borrelglas jenever ( gin) af... dat staat heel cool aan de bar
Hmm dat ben ik wel met je eens...quote:
Hoe dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hmm dat ben ik wel met je eens...
Lees trouwens net dat ik het mis heb en dat glas op de kop moet.. schijnt ook te kunnen met jagermeister ( dan kun je me oprapen en flugel lees ik net )
https://nl.wikipedia.org/wiki/Duikboot_(alcoholische_drank)
Het gaat over bier, gin, Jagermeister, jenever, het is lastigquote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
FLORADORA natuurlijk Focus !!
U let goed opquote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
FLORADORA natuurlijk Focus !!
< Maakt een Karaf en gaat rondquote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:30 schreef D. het volgende:
[..]
U let goed op
Je mag er nog wel eentje inschenken
In een glasquote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:29 schreef D. het volgende:
[..]![]()
Maar ik doelde in dit geval op dat mixdrankje met limoensap
Jaquote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
LOL, zit op die foto het dopje er nog op ?/?
quote:
Van diezelfde link:quote:
Dat soepel.. I like it !quote:Hierna moet de combinatie soepel omgedraaid worden en bijgevuld worden met bier.
Goffer... ik ga het proberen om niet te vergeten.. dit is niet het beste tijdstip nuquote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:34 schreef D. het volgende:
Als GoA en @:pullup nog even over de brug komen kunnen we in juli nog een proeverij doen
Daarom was de oproep ook al 3 weken geledenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Goffer... ik ga het proberen om niet te vergeten.. dit is niet het beste tijdstip nu
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:35 schreef D. het volgende:
[..]
Daarom was de oproep ook al 3 weken geleden
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Van diezelfde link:
[..]
Dat soepel.. I like it !
Hoe de hek kan een glaasje nou kantelen in een bierglas?quote:totdat ineens het glaasje omslaat en er een golf jenever aankomt.
In een pul, wellichtquote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Hoe de hek kan een glaasje nou kantelen in een bierglas?
Wikipediaquote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Hoe de hek kan een glaasje nou kantelen in een bierglas?
Dat staat vast wel goed bij vrouwenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zeg Deiss... als je een Duikboot met Coebergh maakt... heb je rosé bier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |