Jij dus nog dichterbij de 'vrijheid'quote:
Arm in de lucht is voldoende hoor.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb alleen nog geen geschikte telefoon
Beter ook want ik ga met mijn roeister begin juli naar het wk. Even dat digitale paspoortje sjeffenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:32 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jij dus nog dichterbij de 'vrijheid'
Sneller dan 2 weken?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:33 schreef chufi het volgende:
De Pfizer schijnt sneller effectief te zijn
Ja, ben jij sneller uiteindelijkquote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:33 schreef chufi het volgende:
De Pfizer schijnt sneller effectief te zijn
Dat ga je dus halenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Beter ook want ik ga met mijn roeister begin juli naar het wk. Even dat digitale paspoortje sjeffen
Tjechie, Racice en dat ligt net iets boven Praag. Voor het WK onder 23quote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ga je dus halen
Waar mag je heen?
Tof pullup, waar is het wk?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Beter ook want ik ga met mijn roeister begin juli naar het wk. Even dat digitale paspoortje sjeffen
Spuit 11quote:
Ik typ sneller dan jij leestquote:
Wel fijn dat het nu in Europa is. Beetje goede baan daar?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Tjechie, Racice en dat ligt net iets boven Praag. Voor het WK onder 23
Ja mijn leessnelheid is niet meer wat het geweest isquote:
Ja, en daarna ga ik eindelijk op pad op de fiets naar het Baskenland en in Augustus ga ik vulkaan wandelen in IJslandquote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Spuit 11![]()
Maar tof hoor, ik kan me voorstellen dat je ernaar uit kijkt.
Ze maakt volgens mij best goede kans op een medaille, goud is altijd lastig te voorspellenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel fijn dat het nu in Europa is. Beetje goede baan daar?
En maakt ze een kans op goud?
Dan wordt het spannend voor jullie dus. Hoop dat het haar gaat lukkenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze maakt volgens mij best goede kans op een medaille, goud is altijd lastig te voorspellen
Die fietstocht die je al even van plan was, eindelijk kan het weer en IJsland is ook tof, mooie plannen pullup.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja, en daarna ga ik eindelijk op pad op de fiets naar het Baskenland en in Augustus ga ik vulkaan wandelen in IJsland![]()
Heb mijn zomer wel rond hehe
Dat lijkt me geen fijne positie als sporter. Dan moet je maar hopen dat een ander uitvalt.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:41 schreef pullup het volgende:
En mijn andere roeister mag uiteindelijk nu mee als reserve naar de spelen![]()
Mijn dag is goed
Ze hoopt dat niet persequote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen fijne positie als sporter. Dan moet je maar hopen dat een ander uitvalt.
En zo niet ga je naar huis zonder te sporten
Kan je er echt zo inzitten als topsporter? Je wil toch altijd voor het hoogste gaan? Zeker als je daar dan bent.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze hoopt dat niet perseDie ploegen zijn rond, het is puur voor de ervaring
Al is Tokyo niet de beste spelen om te zijn, ze weet wat ze min of meer kan verwachten op de spelen voor de volgende keer
Ach jaquote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan je er echt zo inzitten als topsporter? Je wil toch altijd voor het hoogste gaan? Zeker als je daar dan bent.
tegen wie spelen die?quote:
Dat helpt wel jaquote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Ach ja
Het is echt een jonkie en gisteren ging ze nog nergens heen. Ze mocht vanochtend meteen met de ploeg meetrainen en het is een bevestiging van haar status als jong talent
Hij kan zichzelf morgen reddenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:59 schreef chufi het volgende:
[..]
die gaat binnenkort ingewisseld worden...
quote:
Was niet nodigquote:Op zaterdag 19 juni 2021 16:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Nu ff een code rood forceren en pole is binnen
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:38 schreef shiitake het volgende:
Gefeliciteerd Domnivoor! [ afbeelding ]
quote:
quote:
Bedankt!quote:
Hey Marioquote:
Ik heb ingevuld dat Duitsland gaat winnen. Zoals het nu gaat met mijn voorspellingen dan kun je ervan uitgaan dat Portugal wintquote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 17:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb ingevuld dat Duitsland gaat winnen. Zoals het nu gaat met mijn voorspellingen dan kun je ervan uitgaan dat Portugal wint
Nep account?quote:
Ongetwijfeldquote:
Dat zekersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |