Die is OK maar ik houd het bij Milesquote:
Wat een kleurrijke kikkerquote:
Het lied is oorspronkelijk Bretons, het cider-lied:quote:Op vrijdag 18 juni 2021 22:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende: [..] Het liedje is volgens mij wel Nederlands maar het kan ook zo oud zijn dat het Germaans is... en dan is het van ons allemaal
![]()
O er is er een jarig hoera hoeraquote:Op zaterdag 19 juni 2021 08:20 schreef Deisyy het volgende:
Happy Birthday @:Domnivoor
[ afbeelding ]
Morguh mrsLquote:
Ahhh mijn eigen beestje!quote:Op zaterdag 19 juni 2021 10:45 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen allenen in het bijzonder @:Domnivoor
![]()
[ afbeelding ]
Nu ben je NOG een jaar wijzer geworden.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:22 schreef Domnivoor het volgende:
Iedereen bedankt voor de felicitaties!
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:22 schreef Domnivoor het volgende:
Dat zal die niet zo leuk vinden.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:33 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Max snelste tijd kwijt vanwege tracklimits
quote:
Je bent een Max fan, ik ben meer voor Hamiltonquote:
Lewis is wel een pracht coureur.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent een Max fan, ik ben meer voor Hamilton
Max doet het ook niet verkeerd, hij is stukken beter dan zijn vaderquote:Op zaterdag 19 juni 2021 12:53 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Lewis is wel een pracht coureur.
Heb je het nou over je kleinzoon en diens vader?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Max doet het ook niet verkeerd, hij is stukken beter dan zijn vader
Hey Deisyyquote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:08 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Heb je het nou over je kleinzoon en diens vader?![]()
(ik weet het antwoord heus wel)
Wat heftig zeg! En inderdaad heel vreemd dat ze haar in de auto hebben laten stappen met dit soort klachten, al met al is het nogal iets om te verwerken voor haar.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Deisyy
Ze is heel moe en last van het gas wat ze in de buik hebben gespoten
Ze is dus niet door die man naar het ziekenhuis gebracht maar met de ambu
Ze is nu weer naar huis en komt vanavond weer hier
Een beetje beduusd van wat haar is overkomen.
Ze voelde zich niet goed en ging van haar werk ( is dokterassistente) naar huis gegaan omdat ze zich heel naar voelde. Ze had het idee weg te vallen en wilde snel naar huis. Maar op de snel weg ging ze snel achteruit en is een parkeer plaats opgereden. Daar stond een man die in de auto zat, daar is ze heen gestrompeld. Heeft de deur opgedaan en is letter bij die man op schoot gevallen, help help had ze gezegd ik ga dood.
En toen zakte weg, kwam weer bij en zakte weer weg. Vind het zo raar dat die artsen waar ze werkt haar hebben laten gaan.
Ja is die parkeerplaats 200 meter verder wil je niet weten wat er dan was gebeurd als je zo wegvalt achter het stuurquote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat heftig zeg! En inderdaad heel vreemd dat ze haar in de auto hebben laten stappen met dit soort klachten, al met al is het nogal iets om te verwerken voor haar.
Ze had een cyste op haar eierstok die is geknapt. Normaal vloeit die vloeistof die daar uit komt gewoon weg, maar dit keer was het ergens gaan zitten waar het niet weg kon. Het lichaam wilde iets kwijt wat niet in het lichaam hoorde, vandaar dat ze zo naar was. Haar bloeddruk was ook heel laag geweest. Het lichaam wilde het kwijt maar lukte niet. Ze had al een paar dagenbuikpijn. Ze hebben het vocht gisteren weggehaald.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:25 schreef shiitake het volgende:
Pfff heftig zeg. Gelukkig goed afgelopen. Hopelijk wordt er duidelijk wat er aan de hand is.
Oh sorry, dat had ik niet meegekregen. Gelukkig is de oorzaak bekend. Maar wel een hele heftige ervaring en goed van je dochter dat ze alert genoeg was om de auto aan de kant te zetten. Hopelijk herstelt ze snel.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze had een cyste op haar eierstok die is geknapt. Normaal vloeit die vloeistof die daar uit komt gewoon weg, maar dit keer was het ergens gaan zitten waar het niet weg kon. Het lichaam wilde iets kwijt wat niet in het lichaam hoorde, vandaar dat ze zo naar was. Haar bloeddruk was ook heel laag geweest. Het lichaam wilde het kwijt maar lukte niet. Ze had al een paar dagenbuikpijn. Ze hebben het vocht gisteren weggehaald.
Heftig. Gelukkig is het allemaal goed afgelopen. Dat gas is inderdaad vervelend dat zoekt een uitgang. Beterschap voor jou dochter en een spoedig herstel.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze had een cyste op haar eierstok die is geknapt. Normaal vloeit die vloeistof die daar uit komt gewoon weg, maar dit keer was het ergens gaan zitten waar het niet weg kon. Het lichaam wilde iets kwijt wat niet in het lichaam hoorde, vandaar dat ze zo naar was. Haar bloeddruk was ook heel laag geweest. Het lichaam wilde het kwijt maar lukte niet. Ze had al een paar dagenbuikpijn. Ze hebben het vocht gisteren weggehaald.
O dat is fijn Chufi, nog een weekje en je bent goed beschermd, een stukje meer rust of nietquote:
Waarschijnlijk wel, ze hoopt dat die man iets op haar auto heeft achtergelaten om hem te bedanken. We gaan hem morgen even ophalen.quote:Op zaterdag 19 juni 2021 13:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Enorm schrikken inderdaad. Sterkte Dot voor jou en je dochter. Die man waar ze naartoe was gegaan op de parkeerplaats had dus direct 112 gebeld?
Hoe voel jij je Chuf?quote:
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 19 juni 2021 11:22 schreef Domnivoor het volgende:
Die van mij sinds eergisterenquote:
Die heb je toch ook niet meer nodig straksquote:Op zaterdag 19 juni 2021 15:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb alleen nog geen geschikte telefoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |