Dat glas hoort ook niet op de kop... het moet gewoon rechtop... en als je dan drinkt.. dan is het kantelmoment na 45 graden hetgene dat de Jenever bij voegt.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[..]
Hoe de hek kan een glaasje nou kantelen in een bierglas?
Maar dan mag het glaasje niet hoger zijn dan de pul breed is, dakannooitquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
Kleine shotglaasjes wel, toch?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan mag het glaasje niet hoger zijn dan de pul breed is, dakannooit
Misschien kan je het eens voordoen en dan filmen, want ik snap er geen zak van.quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat glas hoort ook niet op de kop... het moet gewoon rechtop... en als je dan drinkt.. dan is het kantelmoment na 45 graden hetgene dat de Jenever bij voegt.
Dat doe ik wel live voor bij Oma Nijnquote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien kan je het eens voordoen en dan filmen, want ik snap er geen zak van.
Als je ze moet zoeken zijn ze vast klein genoeg om te kantelenquote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Dit is zoeken naar glaasjes op laag bier
Die zijn zo 10 cm hoog en dan moeten ze ook nog ruimte hebben om te draaien, ik geloof er niet inquote:
Deal!quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat doe ik wel live voor bij Oma Nijn
De eerste die ik vind als ik google op shotglaasje hoogtequote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die zijn zo 10 cm hoog en dan moeten ze ook nog ruimte hebben om te draaien, ik geloof er niet in
Jij begrijpt dat daar grenzen aan zijn?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:43 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je begrijpt dat als iets voorgedaan word dat je het moet na doen?
Ja dan kannut, ik vond deze van 10 cm als eerstequote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:45 schreef D. het volgende:
[..]
De eerste die ik vind als ik google op shotglaasje hoogte
7cm
https://glazenvankunststo(...)aBpvHyRoCd1QQAvD_BwE
Het kan, denk ik
Grenzen zijn overratedquote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij begrijpt dat daar grenzen aan zijn?
Dan zijn we eruitquote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dan kannut, ik vond deze van 10 cm als eerstehttps://www.hema.nl/koken(...)AvD_BwE&gclsrc=aw.ds
Zag het idd voorbij komen in de kroegquote:
Ik heb een paspoortquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb een paspoort
Ik heb ook geen app op mijn paspoortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lalalalalaquote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Veranderd snel van onderwerp
Gin en Frieten
Ik...quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Deiss had een goede juichsmiley gister... daar word je vrolijk van
Hoeveel liter haal je uit zo'n batch?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik word gewoon vrolijk van dat spul... best batch ever
eigen gestookte ..quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik word gewoon vrolijk van dat spul... best batch ever
En moeilijk/ingewikkeld?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Single batch.. liter of 2 en half ... maar heb het recept nu in mijn hoofd
Een pet/muts :dquote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vraag me de hele tijd (nouja, dat is wat overdreven) af wat ie nou op zijn hoofd heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |