Ik heb een paspoortquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keyboard Knight
quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb een paspoort
Ik heb ook geen app op mijn paspoortSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lalalalalaquote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Veranderd snel van onderwerp
Gin en Frieten
Ik...quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:51 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Deiss had een goede juichsmiley gister... daar word je vrolijk van
Hoeveel liter haal je uit zo'n batch?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik word gewoon vrolijk van dat spul... best batch ever
eigen gestookte ..quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik word gewoon vrolijk van dat spul... best batch ever
En moeilijk/ingewikkeld?quote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Single batch.. liter of 2 en half ... maar heb het recept nu in mijn hoofd
Een pet/muts :dquote:Op vrijdag 18 juni 2021 23:59 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vraag me de hele tijd (nouja, dat is wat overdreven) af wat ie nou op zijn hoofd heeft
Rellen!quote:Op zaterdag 19 juni 2021 00:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik houd wel een oogje in het zeil hier
Boek al af?quote:Op zaterdag 19 juni 2021 00:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Altijd fijn BDSquote:Op zaterdag 19 juni 2021 00:03 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Even een paar mooie manboobs voor je zoekenquote:Op zaterdag 19 juni 2021 00:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
Tieten pics mogen altijd via dm worden doorgestuurd
Ook langdurige projecten zijn ooit afquote:Op zaterdag 19 juni 2021 00:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Is een langdurig project maar dat geeft toch niet
Ik deed aan positief begrijpend lezenquote:
Ooh diequote:Op zaterdag 19 juni 2021 00:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kijk een BBC EK program . ging over Joachim L"ow
Als je niet refreshed telt ie 'm niet, en kun je het hele topic posten met 1 viewquote:Op zaterdag 19 juni 2021 00:17 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik viond dit altijd zo vreemd... meer reacties als views
[ afbeelding ]
Aha!quote:Op zaterdag 19 juni 2021 00:19 schreef D. het volgende:
[..]
Als je niet refreshed telt ie 'm niet, en kun je het hele topic posten met 1 view
Dan valt dat nummer nog meequote:Op zaterdag 19 juni 2021 00:30 schreef chufi het volgende:
vaker posten dan lezen geeft negatief resultaat
yesquote:Op zaterdag 19 juni 2021 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Das alweer lang geleden dat je daar lag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |