Geef het weer een note!quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:32 schreef Cyan9 het volgende:
Het is 33 graden buiten. Ik geloof niet dat ik hier ooit mee akkoord ben gegaan.
En voor de duidelijkheid: dit is geen "Het is te warm!" klacht. Het gaat er hier puur om dat er niet om mijn toestemming is gevraagd. Bijzonder asociaal.
quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb op het werk deze topic-titel gewoon als voorspelling de lucht in geslingerd. Ze twijfelen nu of ik briljant ben of door de hitte bevangen
Jongens, EM heeft een zonnesteek. Wat doen we nu?quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Koude pannenkoeken zijn ook gewoon lekker
Tot stilte manenquote:Op donderdag 17 juni 2021 16:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Jongens, EM heeft een zonnesteek. Wat doen we nu?
tv harder zetten?quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ventilator aangezet, nu versta ik de tv niet meer.![]()
Keuzes keuzes...
Ik ben bang hetzelfde als met de accountant van @Luctor.et.Emergoquote:Op donderdag 17 juni 2021 16:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Stuur maar een mail met je klacht naar weer@ghiemstra.nlquote:Op donderdag 17 juni 2021 16:32 schreef Cyan9 het volgende:
Het is 33 graden buiten. Ik geloof niet dat ik hier ooit mee akkoord ben gegaan.
En voor de duidelijkheid: dit is geen "Het is te warm!" klacht. Het gaat er hier puur om dat er niet om mijn toestemming is gevraagd. Bijzonder asociaal.
Vriendelijk glimlachen en achteruit schuifelen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Eens.quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hmm. Ja ja.quote:
Lijkt me ietwat rigoreus, zelfs die boden we nog de kans op herstel.quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ben bang hetzelfde als met de accountant van @:Luctor.et.Emergo
Ja, da's misschien wel gewoon het beste.quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Vriendelijk glimlachen en achteruit schuifelen.
Het weer heeft geen eigen emailadres? Bijzonder asociaal.quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:34 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Stuur maar een mail met je klacht naar weer@ghiemstra.nl
Toegegeven, het is warm en dan wil ik nog wel eens te hard van stapel lopen om er maar meteen mee klaar te zijn.quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:36 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Hmm. Ja ja.
[..]
Lijkt me ietwat rigoreus, zelfs die boden we nog de kans op herstel.
[..]
Ja, da's misschien wel gewoon het beste.
knorquote:
Niet mijn typequote:
Bevangen door de hitte. Tijd om het busje te bellen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:39 schreef Redefine het volgende:
Mijn beneden buurvrouw heeft ook weer eens de kolder in haar kop. Er is ergens in mijn portiek of die ernaast aan het klussen. Niks schokkends, beetje getimmer. Gaat ze zelf tegen haar eigen deur aan staan schoppen en steeds aanbellen bij haarzelf
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAquote:
Oh ja dat mensquote:Op donderdag 17 juni 2021 16:39 schreef Redefine het volgende:
Mijn beneden buurvrouw heeft ook weer eens de kolder in haar kop. Er is ergens in mijn portiek of die ernaast aan het klussen. Niks schokkends, beetje getimmer. Gaat ze zelf tegen haar eigen deur aan staan schoppen en steeds aanbellen bij haarzelf
quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:39 schreef Redefine het volgende:
Nee, maar doet ze dat vaker?quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:35 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Vriendelijk glimlachen en achteruit schuifelen.
Ze twijfelen niet, miss_dynastie. Ze hebben hier een hele duidelijke mening over.quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:32 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb op het werk deze topic-titel gewoon als voorspelling de lucht in geslingerd. Ze twijfelen nu of ik briljant ben of door de hitte bevangen
Dat ben ik wel met je eensquote:Op donderdag 17 juni 2021 16:33 schreef Em31 het volgende:
[..]
Is ze toevallig een nieuwe deurbel aan het ophangen?quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:39 schreef Redefine het volgende:
Dit vind ik een goede theoriequote:Op donderdag 17 juni 2021 16:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is ze toevallig een nieuwe deurbel aan het ophangen?
Bij haar is het niet de hitte. Ze is al jarenlang gek. Ze is al eens een keer afgevoerd door de politie.quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:41 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Bevangen door de hitte. Tijd om het busje te bellen.
Oh jammer.quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:41 schreef Aoibhin het volgende:
Papa is inmiddels weer thuis, dan gaan er dus geen goals meer komen
Ik zou ze weer eens bellen als ik jou was…quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij haar is het niet de hitte. Ze is al jarenlang gek. Ze is al eens een keer afgevoerd door de politie.
Ze staat regelmatig te gillen op haar balkon en te bonken op de muur. Maar gelukkig hoor ik dat zelf niet. Maar de buren op dezelfde etage en daaronder wel.quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ja dat mensRegelmatig nog dat soort fratsen?
Je weet waar de deur isquote:Op donderdag 17 juni 2021 16:41 schreef Aoibhin het volgende:
Papa is inmiddels weer thuis, dan gaan er dus geen goals meer komen
Blijkbaar is ze dan ook weer een keertje aangevoerd..quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij haar is het niet de hitte. Ze is al jarenlang gek. Ze is al eens een keer afgevoerd door de politie.
Pffquote:Op donderdag 17 juni 2021 16:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze staat regelmatig te gillen op haar balkon en te bonken op de muur. Maar gelukkig hoor ik dat zelf niet. Maar de buren op dezelfde etage en daaronder wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |