quote:
Het is niet eerlijkquote:
Dus hij heeft weer een doelpunt gemist?quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hij is al de deur uit, kak, dit had ik beter moeten plannen
Ja wat Roog en ik wel niet uitgespookt hebben onder het genot van een discussie in NWS.quote:
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wel weer jammer voor m'n voorspelling. Stomme SchopOekraïner
Wil je er over praten?quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:14 schreef ijs_beer het volgende:
Ja sorry nog steeds een beetje hitsig en recalcitrant van eerder vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Jaquote:Op donderdag 17 juni 2021 16:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus hij heeft weer een doelpunt gemist?
*kijkt naar poule*quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:25 schreef Strani het volgende:
Zou toch wat zijn als Oekraïne nu óók een 2-0 voorsprong weggeeft.
Gewoon OEK-NED omgedraaidquote:Op donderdag 17 juni 2021 16:25 schreef Strani het volgende:
Zou toch wat zijn als Oekraïne nu óók een 2-0 voorsprong weggeeft.
* Aoibhin noteert om op te zoekenquote:Op donderdag 17 juni 2021 16:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja wat Roog en ik wel niet uitgespookt hebben onder het genot van een discussie in NWS.
Jij wordt hitsig van discussiëren in NWSquote:Op donderdag 17 juni 2021 16:14 schreef ijs_beer het volgende:
Ja sorry nog steeds een beetje hitsig en recalcitrant van eerder vandaag.
TV harder zetten.quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ventilator aangezet, nu versta ik de tv niet meer.![]()
Keuzes keuzes...
Je ventilator manen tot stilte een idee?quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
Keuzes keuzes...
Even tegen die ventilator zeggen dat die zijn muil moet houden.quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
Keuzes keuzes...
quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij wordt hitsig van discussiëren in NWS
* Aoibhin bekogelt Roggie wel met ijsblokjesquote:Op donderdag 17 juni 2021 16:30 schreef Roger_Epiales het volgende:
Keuzes keuzes...
Of als dat niet werkt het iets onvriendelijker proberen:quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je ventilator manen tot stilte een idee?
quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Even tegen die ventilator zeggen dat die zijn muil moet houden.
quote:
quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Je ventilator manen tot stilte een idee?
Kijk hier hebben we wat aan. Allemaal zeer goede tips en ik ga ze allemaal meteen uitproberen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Even tegen die ventilator zeggen dat die zijn muil moet houden.
Koude pannenkoeken zijn ook gewoon lekkerquote:Op donderdag 17 juni 2021 16:14 schreef Strani het volgende:
[..]
'Ja dat vind ik lekker'.
Ik was 'm ook tegenkomen bij het zoeken naar een goed gifje maar ik besloot het niet te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |