Huilen.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:50 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Je weet gewoon dat dit ruzie gaat worden
Dus nu moet hij vanavond terug?quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:54 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had tegen papa gezegd dat hij snoepgroente tomatenmix moest kopen, heeft hij het verkeerd verstaan en soepgroenten gekocht![]()
Een goede soap heeft altijd wel iemand aan wie je je lekker kan ergerenquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:56 schreef Momo het volgende:
[..]
Videoland volgt Jumbo toch altijd in grote rondes? Gaan we nu net zo sappige beelden zien als van Movistar met zwart schaap Soler? Je vraagt je af of Tom profrenner blijft bij Jumbo als Dennis komt.
Hij is al de deur uit, kak, dit had ik beter moeten plannenquote:Op donderdag 17 juni 2021 16:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus nu moet hij vanavond terug?
popcornquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:50 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Je weet gewoon dat dit ruzie gaat worden
Nouja. Niks mis met een ouderwetsche groentensoep.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:54 schreef Aoibhin het volgende:
Ik had tegen papa gezegd dat hij snoepgroente tomatenmix moest kopen, heeft hij het verkeerd verstaan en soepgroenten gekocht![]()
'Ja dat vind ik lekker'.quote:Op donderdag 17 juni 2021 14:22 schreef Em31 het volgende:
[..]
Blijkt ineens dat IK de jager ben
[ afbeelding ]
Hitsig nog wel, dit kan nog interessant worden.quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:14 schreef ijs_beer het volgende:
Ja sorry nog steeds een beetje hitsig en recalcitrant van eerder vandaag.
De keeper zat nog wel in de goede hoekraïner.quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:15 schreef Roger_Epiales het volgende:
Wel weer jammer voor m'n voorspelling. Stomme SchopOekraïner
Oh ik heb kennelijk iets heel leuks gemistquote:Op donderdag 17 juni 2021 16:14 schreef ijs_beer het volgende:
Ja sorry nog steeds een beetje hitsig en recalcitrant van eerder vandaag.
Normaal gesproken zou ik nu nog aan de lijn hangen met allemaal mensenquote:
Jij wel ja.quote:Op donderdag 17 juni 2021 16:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ik heb kennelijk iets heel leuks gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |