In het geval van het laatste moeten ze maar één van die vijf wissels gebruiken.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als er geen bijlage bij jouw mail zat zou ik denken "de bijlage is noodzakelijk om erbij te hebben, graag deze versie zonder bijlage verwijderen en een nieuwe met bijlage versturen."
Dat of de accountant is bevangen door de hitte en dient afgeschreven te worden.
Hopen dat ie vanavond ook vaak weg moet dan!quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:34 schreef Aoibhin het volgende:
2-0
Paps is net voor mij een ijsje halen, en hoor net van mams dat hij bij de 1-0 ook al weg was
Mijn uitslag staat nu al op het bord.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
Voor mijn voorspelling moet ik nu dus hopen dat de wedstrijd stil valt.
Dat is wel een nadeel van relatief vroege goals.
Ik verzin wel wat klusjesquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hopen dat ie vanavond ook vaak weg moet dan!
Die van mij ook, daarom. "Hopen" dat de wedstrijd stilvalt en er niks meer gebeurt.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn uitslag staat nu al op het bord.
Ja, inderdaad. Daar was het al bijna 3-0.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die van mij ook, daarom. "Hopen" dat de wedstrijd stilvalt en er niks meer gebeurt.
1 april valt laat dit jaar.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:50 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Je weet gewoon dat dit ruzie gaat worden
Nee, dit kan nietquote:Op donderdag 17 juni 2021 15:50 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Je weet gewoon dat dit ruzie gaat worden
Videoland volgt Jumbo toch altijd in grote rondes? Gaan we nu net zo sappige beelden zien als van Movistar met zwart schaap Soler? Je vraagt je af of Tom profrenner blijft bij Jumbo als Dennis komt.quote:Op donderdag 17 juni 2021 15:54 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Nee, dit kan niet
Nou ja, ik sla vast popcorn in voor volgend seizoen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |