abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 16 juni 2021 @ 22:38:26 #1
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199919523
Ik heb vandaag een rechtszaak gehad, omdat ik iemand heb bedreigd tijdens een psychose. Ik deed beroep op een schulduitsluitingsgrond, namelijk dat ik tijdens de daad onder een psychose leed. De rechter ging daar niet helemaal in mee, en zei dat ik beperkt toerekeningsvatbaar ben en daardoor toch straf krijg. Ik heb 1 maand gevangenisstraf voorwaardelijk gekregen, contact verbod en ik moet 6000 euro smartengeld betalen. Dat omdat ik vorig jaar tussen April tot Augustus herhaaldelijk vervelende berichten stuurde naar een jongen, terwijl ik opgenomen zat in een kliniek. Ik wil in hoger beroep gaan, heeft dit zin? Wanneer kan ik beroep doen op volledige ontoerekeningsvatbaarheid?
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_199919632
Je hebt liever tbs dan een maand voorwaardelijk?
  woensdag 16 juni 2021 @ 22:43:26 #3
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199919638
Waar was je advocaat in dit verhaal?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 16 juni 2021 @ 22:45:32 #4
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_199919674
Waar ga je die 6000 euro vandaan halen?
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
  woensdag 16 juni 2021 @ 22:53:24 #5
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199919866
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 22:45 schreef LXIV het volgende:
Waar ga je die 6000 euro vandaan halen?
Die vordert het CJIB gewoon bij TS, het slachtoffer hoeft niet te wachten tot TS dat eindelijk bij elkaar gespaard heeft, het slachtoffer krijgt de schadevergoeding al vrij snel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator woensdag 16 juni 2021 @ 22:53:42 #6
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_199919874
Dus je probeert er onderuit te komen?
Breitling - Instruments for Professionals
  woensdag 16 juni 2021 @ 23:01:14 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199920025
Ik vind het trouwens een fors bedrag aan smartengeld, dus zo onschuldig waren die berichtjes niet, dat moeten zeer ernstige bedreigingen zijn geweest als het een contactverbod en ¤ 6.000 smartengeld tot gevolg heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199920296
Gewoon blijven lopen neef.
pi_199920447
8 topics geleden
  woensdag 16 juni 2021 @ 23:45:47 #10
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_199920635
Wat vindt jouw advocaat ervan?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_199920643
Wat zegt de wet erover?
Als we artikel 39 van het Wetboek van Strafrecht citeren is ontoerekeningsvatbaarheid het volgende:

“Niet strafbaar is hij die een feit begaat, dat hem wegens de gebrekkige ontwikkeling of ziekelijke stoornis van zijn geestvermogens niet kan worden toegerekend.”

Duidelijk is dat hier wordt gesproken over situaties waarbij je een bepaalde handeling iemand niet kan toerekenen. Er moet dus echt sprake zijn van een ziekte of stoornis.

Hoe verhoudt ontoerekeningsvatbaarheid zich tot het strafrecht?
Volledig, want ontoerekeningsvatbaarheid valt met artikel 39 duidelijk onder het strafrecht. Zo veel is duidelijk. Maar dan moet nog worden bepaald in hoeverre je toerekeningsvatbaar bent. Om een antwoord te geven op die vraag laat de rechter zich adviseren door psychologen en in sommige situaties door psychiaters.

De rechter moet uiteindelijk dus bepalen of iemand ontoerekeningsvatbaar is of niet. Daarbij zijn nog wel gradaties aan te merken. Zo bestaan de volgende twee soorten ontoerekeningsvatbaarheid:

- volledig ontoerekeningsvatbaar
- verminderd ontoerekeningsvatbaar
De vragen die de rechter moet beantwoorden om te komen tot ontoerekeningsvatbaarheid zijn de volgende drie:

Is sprake van een geestelijke stoornis bij de verdachte?
Wordt vraag één bevestigend beantwoord, dan moet worden afgevraagd of er een causaal verband is tussen de stoornis en het strafbare feit.
Wordt ook deze vraag bevestigend beantwoord, dan moet de rechter zich afvragen welke uitspraak hij moet doen.
Wat als je ontoerekeningsvatbaar verklaard wordt?
Als je ontoerekeningsvatbaar verklaard wordt, betekent dit niet dat je wordt vrijgesproken. Vrijspraak is namelijk iets heel anders dan het gevolg van ontoerekeningsvatbaarheid: ontslag van alle rechtsvervolging. Vrijspraak vindt plaats als niet wettig en overtuigend bewezen kan worden dat je een strafbaar feit hebt gepleegd. Tot ontslag van alle rechtsvervolging wordt besloten als het strafbare feit wel bewezen is, maar als het feit dat begaan is niet strafbaar is of de dader niet strafbaar is.

In geval van ontoerekeningsvatbaarheid komt het dus eigenlijk altijd op het laatste feit aan. Voordeel is dat je net als bij vrijspraak niet nog een keer kunt worden aangesproken op een strafbaar feit. Nadeel is dat de kans groot is dat TBS, of terbeschikkingstelling, wordt opgelegd.

https://www.legalspot.nl/artikel/ontoerekeningsvatbaar
pi_199920665
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 23:01 schreef Leandra het volgende:
Ik vind het trouwens een fors bedrag aan smartengeld, dus zo onschuldig waren die berichtjes niet, dat moeten zeer ernstige bedreigingen zijn geweest als het een contactverbod en ¤ 6.000 smartengeld tot gevolg heeft.
conclusie: TS is knettergek en gevaarlijk
  Moderator woensdag 16 juni 2021 @ 23:53:30 #13
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_199920682
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 23:01 schreef Leandra het volgende:
Ik vind het trouwens een fors bedrag aan smartengeld, dus zo onschuldig waren die berichtjes niet, dat moeten zeer ernstige bedreigingen zijn geweest als het een contactverbod en ¤ 6.000 smartengeld tot gevolg heeft.
En hij probeert nu te bekokstoven hoe hij er eventueel onderuit kan komen. Dat klinkt als berekenend/gehaaid. Altijd maar weer die aandoening naar voren toe schuiven als excuus voor alles :N

En het dan ook nog 'vervelende berichten' noemen in plaats van serieuze bedreigingen (gezien het vonnis).
Breitling - Instruments for Professionals
pi_199920697
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 23:53 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

En hij probeert nu te bekokstoven hoe hij er eventueel onderuit kan komen. Dat klinkt als berekenend/gehaaid. Altijd maar weer die aandoening naar voren toe schuiven als excuus voor alles :N

En het dan ook nog 'vervelende berichten' noemen in plaats van serieuze bedreigingen (gezien het vonnis).
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 20:22 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Maar wel het kern van het probleem. Ik heb die jongen niet gestalkt, tijdens psychoses berichten gestuurd. Nu ik stabiel ben stuur ik hem niks. Die jongen is sowieso een slijmerige watje, die graag naar bed gaat met vriendinnen van andere mannen. Hij is echt evil en verdient het om eenzaam en ellendig te sterven.

Wat ik tijdens een psychose doet, hoe treurig ook, is niet mijn schuld. Het is alsof ik dan bezeten ben door een demoon. Ik ben mezelf niet dus moreel gezien ook niet aansprakelijk voor mijn gedrag. Wettelijk gezien niet, en moreel vind ik ook niet.
quote:
0s.gif Op zondag 21 februari 2021 19:59 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik vind mezelf geen stalker. Berichten die ik stuur tijdens een psychose maakt me geen stalker. Is wel grensoverschrijdende gedrag, maar ik ben op dat moment ontoerekeningsvatbaar.

Verder vind ik dat mensen hier en elders te snel iets stalken noemt. Een paar berichten sturen is geen stalken en bovendien gebeurt het iedereen weleens dat mensen een beetje opdringerig worden. We hebben allemaal weleens berichten gestuurd waarvan een ander die niet wil hebben. Ik vind iets stalken pas als het echt opvalt. Bijvoorbeeld iemand opzoeken, huis binnendringen, achtervolgen, enz.

Mijn gedrag op dat moment was zeker niet goed, maar ik kon het niet helpen. En ik vind mezelf dan toch moeilijker hebben dan hem, ik moet immers de rest van mijn leven met deze aandoening leven. Een aandoening waar de meeste mensen voor schrikken en wegrennen. Kun je voorstellen hoe moeilijk een schizofreen het heeft in deze wereld? Waarom praten we daar niet over?
:Y

zoals hier bijvoorbeeld
  Moderator woensdag 16 juni 2021 @ 23:58:51 #15
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_199920705
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 23:56 schreef Banaanvragen het volgende:

[..]

[..]

[..]

:Y

zoals hier bijvoorbeeld
Nou, wettelijk gezien dus toch wél schijnbaar.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_199920781
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 23:58 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nou, wettelijk gezien dus toch wél schijnbaar.
TS praatte voor zijn veroordeling van vandaag alsof hij dacht dat hij overal mee weg kon komen door het te gooien op volledig ontoerekeningsvatbaar te zijn. Daar komt hij dus niet mee weg, de rechter heeft dit naar mijn idee ook zo gezien.
  donderdag 17 juni 2021 @ 00:34:02 #17
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_199920816
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 22:38 schreef Keep_Walking het volgende:
Dat omdat ik vorig jaar tussen April tot Augustus herhaaldelijk vervelende berichten stuurde naar een jongen, terwijl ik opgenomen zat in een kliniek.
Lijkt me dat met een rapport van die kliniek dat jij volledig padje af was wel eea te doen is

Maar ja

Hoe kan je dan zitten te appen met volk buiten de kliniek? Of had je die smartphone 5 maanden lang in je reet verstopt oid? :D En dan ook, psychose van 5 maande, maar dan nog wel beetje kunnen appen oid vanuit een instelling?

Zou m'n muil houden, en die 6k betalen en es gaan werken aan het verbeteren van mijn eigen leven. Voorwaardelijk kan altijd nog on voorwaardelijk worden in een beroep. En een advocaat kost je voor een hoger beroep toch al rap meer dan 6k, zeker in een zaak als deze.
Dum de dum
  donderdag 17 juni 2021 @ 04:41:21 #18
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199921043
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 23:56 schreef Banaanvragen het volgende:

[..]


[..]


[..]

:Y

zoals hier bijvoorbeeld
Dat topic even teruggelezen, zoals TS het daar omschrijft had hij absoluut geen contactverbod en gekregen en ¤ 6.000 smartengeld hoeven betalen, met zijn "gemene berichten".
Ook iedere keer al stellen dat hij ontoerekeningsvatbaar zou zijn omdat hij in een psychose zit, maandenlang...
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 17 juni 2021 @ 04:51:58 #19
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199921056
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 00:20 schreef Banaanvragen het volgende:

[..]

TS praatte voor zijn veroordeling van vandaag alsof hij dacht dat hij overal mee weg kon komen door het te gooien op volledig ontoerekeningsvatbaar te zijn. Daar komt hij dus niet mee weg, de rechter heeft dit naar mijn idee ook zo gezien.
Ik ga waarschijnlijk in hoger beroep. Er waren geen deskundigen aanwezig bij de rechtszaak.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 17 juni 2021 @ 04:53:12 #20
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199921057
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 00:34 schreef Fe2O3 het volgende:

[..]

Lijkt me dat met een rapport van die kliniek dat jij volledig padje af was wel eea te doen is

Maar ja

Hoe kan je dan zitten te appen met volk buiten de kliniek? Of had je die smartphone 5 maanden lang in je reet verstopt oid? :D En dan ook, psychose van 5 maande, maar dan nog wel beetje kunnen appen oid vanuit een instelling?

Zou m'n muil houden, en die 6k betalen en es gaan werken aan het verbeteren van mijn eigen leven. Voorwaardelijk kan altijd nog on voorwaardelijk worden in een beroep. En een advocaat kost je voor een hoger beroep toch al rap meer dan 6k, zeker in een zaak als deze.
Nee. Ik vind het oneerlijk.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 17 juni 2021 @ 04:55:11 #21
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199921059
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 23:46 schreef Delenlill het volgende:
Wat zegt de wet erover?
Als we artikel 39 van het Wetboek van Strafrecht citeren is ontoerekeningsvatbaarheid het volgende:

“Niet strafbaar is hij die een feit begaat, dat hem wegens de gebrekkige ontwikkeling of ziekelijke stoornis van zijn geestvermogens niet kan worden toegerekend.”

Duidelijk is dat hier wordt gesproken over situaties waarbij je een bepaalde handeling iemand niet kan toerekenen. Er moet dus echt sprake zijn van een ziekte of stoornis.

Hoe verhoudt ontoerekeningsvatbaarheid zich tot het strafrecht?
Volledig, want ontoerekeningsvatbaarheid valt met artikel 39 duidelijk onder het strafrecht. Zo veel is duidelijk. Maar dan moet nog worden bepaald in hoeverre je toerekeningsvatbaar bent. Om een antwoord te geven op die vraag laat de rechter zich adviseren door psychologen en in sommige situaties door psychiaters.

De rechter moet uiteindelijk dus bepalen of iemand ontoerekeningsvatbaar is of niet. Daarbij zijn nog wel gradaties aan te merken. Zo bestaan de volgende twee soorten ontoerekeningsvatbaarheid:

- volledig ontoerekeningsvatbaar
- verminderd ontoerekeningsvatbaar
De vragen die de rechter moet beantwoorden om te komen tot ontoerekeningsvatbaarheid zijn de volgende drie:

Is sprake van een geestelijke stoornis bij de verdachte?
Wordt vraag één bevestigend beantwoord, dan moet worden afgevraagd of er een causaal verband is tussen de stoornis en het strafbare feit.
Wordt ook deze vraag bevestigend beantwoord, dan moet de rechter zich afvragen welke uitspraak hij moet doen.
Wat als je ontoerekeningsvatbaar verklaard wordt?
Als je ontoerekeningsvatbaar verklaard wordt, betekent dit niet dat je wordt vrijgesproken. Vrijspraak is namelijk iets heel anders dan het gevolg van ontoerekeningsvatbaarheid: ontslag van alle rechtsvervolging. Vrijspraak vindt plaats als niet wettig en overtuigend bewezen kan worden dat je een strafbaar feit hebt gepleegd. Tot ontslag van alle rechtsvervolging wordt besloten als het strafbare feit wel bewezen is, maar als het feit dat begaan is niet strafbaar is of de dader niet strafbaar is.

In geval van ontoerekeningsvatbaarheid komt het dus eigenlijk altijd op het laatste feit aan. Voordeel is dat je net als bij vrijspraak niet nog een keer kunt worden aangesproken op een strafbaar feit. Nadeel is dat de kans groot is dat TBS, of terbeschikkingstelling, wordt opgelegd.

https://www.legalspot.nl/artikel/ontoerekeningsvatbaar
Dank je wel.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 17 juni 2021 @ 05:08:38 #22
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199921064
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 23:53 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

En hij probeert nu te bekokstoven hoe hij er eventueel onderuit kan komen. Dat klinkt als berekenend/gehaaid. Altijd maar weer die aandoening naar voren toe schuiven als excuus voor alles :N

En het dan ook nog 'vervelende berichten' noemen in plaats van serieuze bedreigingen (gezien het vonnis).
Er zijn 1 of 2 bedreigingen, de rest is onzin.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 17 juni 2021 @ 05:09:42 #23
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199921065
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 23:49 schreef Banaanvragen het volgende:

[..]

conclusie: TS is knettergek en gevaarlijk
Pas maar op. ;) Straks kom ik voor jou!
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 17 juni 2021 @ 05:10:10 #24
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199921066
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 22:53 schreef CoolGuy het volgende:
Dus je probeert er onderuit te komen?
Ik ben niet eens met de vonnis. Dat mag. ;)
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_199921090
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 05:10 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik ben niet eens met de vonnis. Dat mag. ;)
Doe maar niet.
  donderdag 17 juni 2021 @ 05:54:39 #26
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199921093
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 05:48 schreef Smelfie het volgende:

[..]

Doe maar niet.
Ik ga het eerst bespreken met een advocaat. Als ik een deskundige kan regelen die wil getuigen maak ik een goede kans.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_199921106
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 05:54 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik ga het eerst bespreken met een advocaat. Als ik een deskundige kan regelen die wil getuigen maak ik een goede kans.
Of je maakt het erger.
pi_199921119
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 04:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat topic even teruggelezen, zoals TS het daar omschrijft had hij absoluut geen contactverbod en gekregen en ¤ 6.000 smartengeld hoeven betalen, met zijn "gemene berichten".
Ook iedere keer al stellen dat hij ontoerekeningsvatbaar zou zijn omdat hij in een psychose zit, maandenlang...
Als TS omschrijft dat hij deze veroordeling heeft voor bedreiging ben ik wel benieuwd inderdaad of hij alle delicten gebruikt heeft 😅

Ik heb zo het vermoeden dat het een meervoud van ten lasteleggingen waren waarbij er wat stalking afgeleiden bij waren. De schadevergoedingen die toegekend worden zijn de laatste tijd overigens wel gestegen. Het zijn gelukkig geen lullige bedragen meer.

quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 05:54 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik ga het eerst bespreken met een advocaat. Als ik een deskundige kan regelen die wil getuigen maak ik een goede kans.
Een deskundige regelen zal geen enkel probleem zijn, verzoek een beoordeling door het PBC. Een beetje advocaat zal je dit absoluut afraden, TBS is ernstiger dan wat je nu als straf hebt gekregen.

Een strafblad maakt overigens de vraag of je verder zal moeten studeren voor, bijvoorbeeld, een functie van advocaat wel eenvoudiger. Wat dat aangaande maakt het je leven wel iets overzichtelijker.
  donderdag 17 juni 2021 @ 06:17:45 #29
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199921121
Heeft de rechter ook meegewogen dat je een juridische opleiding hebt?
The love you take is equal to the love you make.
pi_199921144
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 05:08 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Er zijn 1 of 2 bedreigingen, de rest is onzin.
1 of 2 bedreigingen vindt je en de rest onzin.
Blijkbaar vond de rechter het toch ernstiger als jij ons hier probeert te vertellen.

Veel succes met een hoger beroep en laat je ons daarna weten hoe het leven in een tbs kliniek is.
  donderdag 17 juni 2021 @ 06:52:29 #31
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199921161
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juni 2021 06:17 schreef Lienekien het volgende:
Heeft de rechter ook meegewogen dat je een juridische opleiding hebt?
Ja.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator donderdag 17 juni 2021 @ 06:57:04 #32
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_199921168
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 04:53 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Nee. Ik vind het oneerlijk.
Ja maar wat jij vindt strookt over het algemeen niet met de werkelijkheid is de afgelopen jaren gebleken, dus dat is niet relevant.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator donderdag 17 juni 2021 @ 06:57:58 #33
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_199921170
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 05:08 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Er zijn 1 of 2 bedreigingen, de rest is onzin.
Dat maakt t niet beter als je gebaseerd op die '1 of 2 bedreigingen' deze straf krijgt want dan waren die wel extreem.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator donderdag 17 juni 2021 @ 06:58:29 #34
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_199921171
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 05:10 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik ben niet eens met de vonnis. Dat mag. ;)
Dat mag inderdaad. Maar wat jij vindt is niet zo belangrijk in deze.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_199921179
Ik nomineer dit topic voor de top-5 beste backfires van 2021 _O-
  Moderator donderdag 17 juni 2021 @ 07:10:43 #36
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_199921194
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 05:54 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik ga het eerst bespreken met een advocaat. Als ik een deskundige kan regelen die wil getuigen maak ik een goede kans.
Op volledige ontoerekeningsvatbaarheid? Dat is absoluut niet beter dsn wat je nu hebt gekregen, maar jij als jij denkt van wel, vooral doen.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_199921210
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 06:58 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dat mag inderdaad. Maar wat jij vindt is niet zo belangrijk in deze.
Is dit waardeoordeel nu echt nodig? 🥲 probeer eens inhoudelijk te reageren anders.
  donderdag 17 juni 2021 @ 07:29:45 #38
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199921250
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 05:08 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Er zijn 1 of 2 bedreigingen, de rest is onzin.
De rechter vond de rest kennelijk geen onzin. Oftewel: jouw oordeel over je eigen handelen wel of niet tijdens een psychose verschilt niet zo gek veel van elkaar. Je dacht zo te lezen niet na je psychose ‘oh, wat ben ik stom geweest’ over die berichtenstroom.

Daarmee vind ik volledige ontoerekeningsvatbaarheid nogal ongeloofwaardig.
The love you take is equal to the love you make.
pi_199921284
Ben jij niet constant ontoerekeningsvatbaar?
pi_199921358
Heb je de rechter ook je post historie van hier laten zien?
No bitch to me
  donderdag 17 juni 2021 @ 08:06:33 #41
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_199921412
Het gaat dus om een periode van vijf maanden. Wil je erop beroepen dat je elke keer toen je een berichtje stuurde in die tijd ontoerekeningsvatbaar was...

Waarin je ondertussen nog allerlei normale dingen deed. Ik hoop dat je inziet dat het vrij ongeloofwaardig is allemaal. Het beste advies hierin is dat je de straf accepteert en dringend een gesprek aangaat met je psycholoog of psychiater
  donderdag 17 juni 2021 @ 08:07:13 #42
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199921420
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 05:08 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Er zijn 1 of 2 bedreigingen, de rest is onzin.
Voor 1 of 2 bedreigingen krijg je geen contactverbod en een te betalen smartengeld vab ¤ 6.000 opgelegd.

En wat vindt je advocaat ervan, want je geeft maar geen antwoord op de vraag of je een advocaat had (en dan bedoel ik niet jezelf).
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_199921425
Als je mag kiezen tussen TBS en ¤ 6.000,- betalen zou ik voor het laatste gaan, TS.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_199921498
quote:
1s.gif Op woensdag 16 juni 2021 22:38 schreef Keep_Walking het volgende:
Ik heb vandaag een rechtszaak gehad, omdat ik iemand heb bedreigd tijdens een psychose. Ik deed beroep op een schulduitsluitingsgrond, namelijk dat ik tijdens de daad onder een psychose leed. De rechter ging daar niet helemaal in mee, en zei dat ik beperkt toerekeningsvatbaar ben en daardoor toch straf krijg. Ik heb 1 maand gevangenisstraf voorwaardelijk gekregen, contact verbod en ik moet 6000 euro smartengeld betalen. Dat omdat ik vorig jaar tussen April tot Augustus herhaaldelijk vervelende berichten stuurde naar een jongen, terwijl ik opgenomen zat in een kliniek. Ik wil in hoger beroep gaan, heeft dit zin? Wanneer kan ik beroep doen op volledige ontoerekeningsvatbaarheid?
In plaats van aan je advocaat vraag je het maar hier op Fok!? _O-
pi_199921519
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 07:56 schreef TornadoDK het volgende:
Heb je de rechter ook je post historie van hier laten zien?
Dan had ts een enkeltje longstay gekregen, dus ik denk het niet.
pi_199921805
Je wordt ontoerekenings vatbaar gesteld als dat uit een onderzoek komt wat van voldoende kwaliteit is de rechter te overtuigen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_199921863
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 00:34 schreef Fe2O3 het volgende:

[..]

Lijkt me dat met een rapport van die kliniek dat jij volledig padje af was wel eea te doen is

Maar ja

Hoe kan je dan zitten te appen met volk buiten de kliniek? Of had je die smartphone 5 maanden lang in je reet verstopt oid? :D En dan ook, psychose van 5 maande, maar dan nog wel beetje kunnen appen oid vanuit een instelling?

Zou m'n muil houden, en die 6k betalen en es gaan werken aan het verbeteren van mijn eigen leven. Voorwaardelijk kan altijd nog on voorwaardelijk worden in een beroep. En een advocaat kost je voor een hoger beroep toch al rap meer dan 6k, zeker in een zaak als deze.
In beginsel mag iemand die gedwongen is opgenomen gewoon de beschikking hebben over een mobiele telefoon, tenzij in zijn zorgmachtiging is opgenomen dat deze vorm van zorg is opgenomen : aanbrengen van beperkingen in de vrijheid het eigen leven in te richten, waardoor de betrokkene dingen moet doen of juist nalaten (zoals het gebruik van een telefoon).

Vanwege de veroordeling van TS zal deze vorm van zorg in de toekomst wel worden gevorderd bij toekomstige dwangopnames.
pi_199922169
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 06:52 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja.
Jij hebt een juridische opleiding maar komt er zelf niet achter wanneer je ontoerekeningsvatbaar bent? Wauw.
  donderdag 17 juni 2021 @ 09:32:10 #49
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199922296
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 09:22 schreef AToontje87 het volgende:

[..]

Jij hebt een juridische opleiding maar komt er zelf niet achter wanneer je ontoerekeningsvatbaar bent? Wauw.
Wou gewoon dubbelchecken of wat ik denk overeenkomt met de feiten.

Ik vind mijn veroordeling onrechtvaardig, op welke grond bepaald de rechter dat ik niet volledig ontoerekeningsvatbaar was, maar verminderd? Hij was daar niet en heeft me nooit meegemaakt in een psychose. Ook heeft hij geen deskundige gesproken over mijn ziektebeeld.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 17 juni 2021 @ 09:33:30 #50
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_199922313
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 09:32 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wou gewoon dubbelchecken of wat ik denk overeenkomt met de feiten.

Ik vind mijn veroordeling onrechtvaardig, op welke grond bepaald de rechter dat ik niet volledig ontoerekeningsvatbaar was, maar verminderd? Hij was daar niet en heeft me nooit meegemaakt in een psychose. Ook heeft hij geen deskundige gesproken over mijn ziektebeeld.
Volgens mij staat dat gewoon netjes beargumenteerd in de uitspraak ... kunnen we die vinden op jure.nl om na te lezen?
Dum de dum
  Official ESF Kreviewer donderdag 17 juni 2021 @ 09:34:17 #51
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_199922321
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 09:32 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wou gewoon dubbelchecken of wat ik denk overeenkomt met de feiten.

Ik vind mijn veroordeling onrechtvaardig, op welke grond bepaald de rechter dat ik niet volledig ontoerekeningsvatbaar was, maar verminderd? Hij was daar niet en heeft me nooit meegemaakt in een psychose. Ook heeft hij geen deskundige gesproken over mijn ziektebeeld.
Wat zei hij toen je dat vroeg?

Verder lijkt het mij goed dat je tbs krijgt naast je boete. Wellicht steek je er iets van op of krijg je de medicatie die je nodig hebt.
  donderdag 17 juni 2021 @ 09:34:34 #52
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199922325
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 06:57 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja maar wat jij vindt strookt over het algemeen niet met de werkelijkheid is de afgelopen jaren gebleken, dus dat is niet relevant.
Hou op met mij stalken, CoolGuy. Stop met mijn hele postgeschiedenis te onthouden om dan tegen mij te gebruiken. Omdat jij een falende mod bent met een lelijk gehandicapte vrouw (of was jij dat?), hoef je je frustraties niet af te reageren op mij.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 17 juni 2021 @ 09:35:35 #53
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_199922334
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 09:34 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Hou op met mij stalken, CoolGuy. Stop met mijn hele postgeschiedenis te onthouden om dan tegen mij te gebruiken. Omdat jij een falende mod bent met een lelijk gehandicapte vrouw (of was jij dat?), hoef je je frustraties niet af te reageren op mij.
Kijk maar uit, straks moet je 6000 euro schadevergoeding betalen voor dit soort posts.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  donderdag 17 juni 2021 @ 09:36:34 #54
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199922339
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juni 2021 07:29 schreef Lienekien het volgende:

[..]

De rechter vond de rest kennelijk geen onzin. Oftewel: jouw oordeel over je eigen handelen wel of niet tijdens een psychose verschilt niet zo gek veel van elkaar. Je dacht zo te lezen niet na je psychose ‘oh, wat ben ik stom geweest’ over die berichtenstroom.

Daarmee vind ik volledige ontoerekeningsvatbaarheid nogal ongeloofwaardig.
Tuurlijk heb ik spijt van die berichten. Maar ik heb geen sympathie voor de slachtoffer.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 17 juni 2021 @ 09:36:51 #55
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199922346
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 09:32 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wou gewoon dubbelchecken of wat ik denk overeenkomt met de feiten.

Ik vind mijn veroordeling onrechtvaardig, op welke grond bepaald de rechter dat ik niet volledig ontoerekeningsvatbaar was, maar verminderd? Hij was daar niet en heeft me nooit meegemaakt in een psychose. Ook heeft hij geen deskundige gesproken over mijn ziektebeeld.
Wat was de verdediging van de advocaat?
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 17 juni 2021 @ 09:37:45 #56
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199922355
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 08:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het gaat dus om een periode van vijf maanden. Wil je erop beroepen dat je elke keer toen je een berichtje stuurde in die tijd ontoerekeningsvatbaar was...

Waarin je ondertussen nog allerlei normale dingen deed. Ik hoop dat je inziet dat het vrij ongeloofwaardig is allemaal. Het beste advies hierin is dat je de straf accepteert en dringend een gesprek aangaat met je psycholoog of psychiater
Maar ik deed geen allerlei normale dingen tussendoor. Ik was opgenomen in een gesloten afdeling.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 17 juni 2021 @ 09:38:04 #57
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_199922359
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 09:36 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Tuurlijk heb ik spijt van die berichten. Maar ik heb geen sympathie voor de slachtoffer.
Je "spijt" is er dus vooral vanwege het gezeik wat het je oplevert, en niet omdat je ook echt vindt dat je wat fout gedaan hebt?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  donderdag 17 juni 2021 @ 09:38:12 #58
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199922360
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 09:36 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Tuurlijk heb ik spijt van die berichten. Maar ik heb geen sympathie voor de slachtoffer.
Kennelijk heb je dan toch onvoldoende spijt laten zien, net als hier, omdat je maar één of twee berichten ernstig genoeg vond.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 17 juni 2021 @ 09:39:44 #59
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199922385
quote:
5s.gif Op donderdag 17 juni 2021 09:34 schreef Kreator het volgende:

[..]

Wat zei hij toen je dat vroeg?

Verder lijkt het mij goed dat je tbs krijgt naast je boete. Wellicht steek je er iets van op of krijg je de medicatie die je nodig hebt.
Ik kreeg niet de kans om dat te vragen. TBS lijkt me wel een unieke ervaring. Ik ben zelfs wezen voetballen in een TBS kliniek ooit.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 17 juni 2021 @ 09:41:08 #60
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199922396
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 09:38 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Je "spijt" is er dus vooral vanwege het gezeik wat het je oplevert, en niet omdat je ook echt vindt dat je wat fout gedaan hebt?
Ik heb wat fout gedaan, geef ik eerlijk. Maar de slachtoffer beschouw ik ook als miezerig narcistische mannetje, die van mij mag blijven schijten in zijn broek.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 17 juni 2021 @ 09:42:28 #61
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199922410
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 09:34 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Hou op met mij stalken, CoolGuy. Stop met mijn hele postgeschiedenis te onthouden om dan tegen mij te gebruiken. Omdat jij een falende mod bent met een lelijk gehandicapte vrouw (of was jij dat?), hoef je je frustraties niet af te reageren op mij.
Doe even normaal zeg, jij opent een topic, en net als uit je andere topic blijkt ook dit keer weer dat je je niet weet te gedragen, en dat je dat zelf allemaal niet zo erg vindt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 17 juni 2021 @ 09:42:34 #62
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199922411
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juni 2021 09:38 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Kennelijk heb je dan toch onvoldoende spijt laten zien, net als hier, omdat je maar één of twee berichten ernstig genoeg vond.
Klopt, ik kan moeilijk echt spijt opbrengen voor die jongen. Ik vind ook dat hij overdrijft, hij speelt een show om sympathie en geld te krijgen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 17 juni 2021 @ 09:43:07 #63
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199922416
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 09:41 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik heb wat fout gedaan, geef ik eerlijk. Maar de slachtoffer beschouw ik ook als miezerig narcistische mannetje, die van mij mag blijven schijten in zijn broek.
Hiermee houdt die volledige ontoerekeningsvatbaarheid toch helemaal geen stand?

Je zit nu niet in een psychose, maar je wraakgevoelens zijn er nog volop.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 17 juni 2021 @ 09:44:12 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199922429
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 09:41 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik heb wat fout gedaan, geef ik eerlijk. Maar de slachtoffer beschouw ik ook als miezerig narcistische mannetje, die van mij mag blijven schijten in zijn broek.
Geen spijt dus, dat had de rechter waarschijnlijk ook door, die heeft niets aan "Ik was fout maaaaarrrrr insert random bullshit".
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 17 juni 2021 @ 09:44:31 #65
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199922434
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 09:42 schreef Leandra het volgende:

[..]

Doe even normaal zeg, jij opent een topic, en net als uit je andere topic blijkt ook dit keer weer dat je je niet weet te gedragen, en dat je dat zelf allemaal niet zo erg vindt.
CoolGuy is gewoon irritant, ik haat zijn toon. Alsof hij denkt dat hij beter is dan ik.

Ik gedraag me verder gewoon prima in dit topic. Ik reageer netjes op iedereen. Wees dankbaar, entertainment voor jullie. ;)
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 17 juni 2021 @ 09:45:40 #66
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199922454
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juni 2021 09:43 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Hiermee houdt die volledige ontoerekeningsvatbaarheid toch helemaal geen stand?

Je zit nu niet in een psychose, maar je wraakgevoelens zijn er nog volop.
Zal mijn best doen om die wraakgevoelens te verbergen als het zo ver is.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 17 juni 2021 @ 09:45:40 #67
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_199922455
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 09:42 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Klopt, ik kan moeilijk echt spijt opbrengen voor die jongen. Ik vind ook dat hij overdrijft, hij speelt een show om sympathie en geld te krijgen.
Da fuck, je bent echt niet goed.
En eerder zeer berekenend dan ontoerekeningsvatbaar.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 17 juni 2021 @ 09:45:56 #68
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_199922458
Tsja, als jij dit prima gedrag vindt dan snap ik wel dat je je niet kan vinden in de uitspraak van de rechter.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  donderdag 17 juni 2021 @ 09:47:38 #69
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199922472
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 09:45 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Zal mijn best doen om die wraakgevoelens te verbergen als het zo ver is.
Hoe heb je dat gisteren aangepakt, dan?

En had je gisteren wel een advocaat?
The love you take is equal to the love you make.
pi_199922499
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 09:45 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Zal mijn best doen om die wraakgevoelens te verbergen als het zo ver is.
Hier gaat een expert dwars doorheen prikken, en dat gaat je zaak niet helpen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 17 juni 2021 @ 09:50:46 #71
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199922511
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juni 2021 09:44 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

CoolGuy is gewoon irritant, ik haat zijn toon. Alsof hij denkt dat hij beter is dan ik.

Ik gedraag me verder gewoon prima in dit topic. Ik reageer netjes op iedereen. Wees dankbaar, entertainment voor jullie. ;)
Met die taal die je uitslaat tegen CoolGuy ga je bij andere users ook ver in de min, trouwens. Sympathie, zo je die nog had, verspeel je op deze manier echt compleet.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator donderdag 17 juni 2021 @ 09:51:41 #72
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_199922527
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 09:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Da fuck, je bent echt niet goed.
En eerder zeer berekenend dan ontoerekeningsvatbaar.
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 23:53 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

En hij probeert nu te bekokstoven hoe hij er eventueel onderuit kan komen. Dat klinkt als berekenend/gehaaid. Altijd maar weer die aandoening naar voren toe schuiven als excuus voor alles :N

En het dan ook nog 'vervelende berichten' noemen in plaats van serieuze bedreigingen (gezien het vonnis).
Ik bedoel maar.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 17 juni 2021 @ 09:52:02 #73
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_199922530
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 09:34 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]
Omdat jij een falende mod bent met een lelijk gehandicapte vrouw
Heftig
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
  donderdag 17 juni 2021 @ 09:53:49 #74
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199922554
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 09:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Da fuck, je bent echt niet goed.
En eerder zeer berekenend dan ontoerekeningsvatbaar.
Dat is nu. Toen ik die berichten stuurde zat ik in een psychose.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 17 juni 2021 @ 09:55:57 #75
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199922587
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juni 2021 09:50 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Met die taal die je uitslaat tegen CoolGuy ga je bij andere users ook ver in de min, trouwens. Sympathie, zo je die nog had, verspeel je op deze manier echt compleet.
Ik maak me allang niet meer druk over wat andere users van me denken hoor. Ik weet wie ik ben, en ik weet dat ik veel te bieden heb aan anderen. Mensen die denken mij te kennen vanwege mijn topics zijn bij voorbaat al afgeschreven.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 17 juni 2021 @ 09:56:55 #76
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199922604
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 09:55 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik maak me allang niet meer druk over wat andere users van me denken hoor. Ik weet wie ik ben, en ik weet dat ik veel te bieden heb aan anderen. Mensen die denken mij te kennen vanwege mijn topics zijn bij voorbaat al afgeschreven.
Nou, OK dan, dan houdt het wel zo’n beetje op.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator donderdag 17 juni 2021 @ 09:58:40 #77
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_199922633
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 09:34 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Hou op met mij stalken, CoolGuy. Stop met mijn hele postgeschiedenis te onthouden om dan tegen mij te gebruiken. Omdat jij een falende mod bent met een lelijk gehandicapte vrouw (of was jij dat?), hoef je je frustraties niet af te reageren op mij.
Goed bezig, K_W ^O^ :N :N

Ik zou me niet zo druk maken over mij óf mijn vrouw als ik jou was, je hebt meer dan genoeg aan je eigen sores.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 17 juni 2021 @ 09:59:15 #78
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_199922642
Gok dat dit topic straks zonder TS eindigt

En die maand voorwaardelijk mag idd wel TBS worden, hier moet es goed naar gekeken worden blijkbaar :')
Dum de dum
  donderdag 17 juni 2021 @ 10:00:03 #79
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199922650
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 09:59 schreef Fe2O3 het volgende:
Gok dat dit topic straks zonder TS eindigt

En die maand voorwaardelijk mag idd wel TBS worden, hier moet es goed naar gekeken worden blijkbaar :')
Kans op herhaling lijkt me zeker aanwezig.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 17 juni 2021 @ 10:01:10 #80
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199922659
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juni 2021 09:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Nou, OK dan, dan houdt het wel zo’n beetje op.
Uiteindelijk kun je nooit weten wat er allemaal speelt bij de ander. Ik zit al twaalf jaar diep in GGZ, associeer al twaalf jaar met ernstige psychiatrische patiënten. CoolGuy weet daar niks van af, dus zijn oordeel is bij voorbaat kansloos.

CoolGuy zou bij één tiende van wat ik heb meegemaakt al verloren zijn. Daar durf ik op te wedden.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 17 juni 2021 @ 10:02:22 #81
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199922684
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juni 2021 10:00 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Kans op herhaling lijkt me zeker aanwezig.
Kans op recidive is laag, volgens de politierechter. Ik hoef die jongen ook nooit meer te spreken.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator donderdag 17 juni 2021 @ 10:03:15 #82
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_199922695
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 10:01 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Uiteindelijk kun je nooit weten wat er allemaal speelt bij de ander. Ik zit al twaalf jaar diep in GGZ, associeer al twaalf jaar met ernstige psychiatrische patiënten. CoolGuy weet daar niks van af, dus zijn oordeel is bij voorbaat kansloos.

CoolGuy zou bij één tiende van wat ik heb meegemaakt al verloren zijn. Daar durf ik op te wedden.
Jij dacht ook dat jij wettelijk gezien niet strafbaar was met de berichten die je naar die persoon stuurde. Blijkbaar ben je daar niet zo heel goed in.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator donderdag 17 juni 2021 @ 10:03:33 #83
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_199922702
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 10:02 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Kans op recidive is laag, volgens de politierechter. Ik hoef die jongen ook nooit meer te spreken.
Dat hoefde je ook niet toen je hem die berichten stuurde. Je deed het toch.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 17 juni 2021 @ 10:10:00 #84
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_199922795
quote:
0s.gif Op woensdag 16 juni 2021 22:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die vordert het CJIB gewoon bij TS, het slachtoffer hoeft niet te wachten tot TS dat eindelijk bij elkaar gespaard heeft, het slachtoffer krijgt de schadevergoeding al vrij snel.
Dat was de vraag niet.
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  donderdag 17 juni 2021 @ 10:14:00 #85
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199922858
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 10:01 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Uiteindelijk kun je nooit weten wat er allemaal speelt bij de ander. Ik zit al twaalf jaar diep in GGZ, associeer al twaalf jaar met ernstige psychiatrische patiënten. CoolGuy weet daar niks van af, dus zijn oordeel is bij voorbaat kansloos.

CoolGuy zou bij één tiende van wat ik heb meegemaakt al verloren zijn. Daar durf ik op te wedden.
Zoals jij je tegen CoolGuy keert, geeft wel een aardig idee van hoe jij je opstelt tegen iemand die jou persoonlijk heeft gegriefd. Daarin ken je volgens mij geen grenzen.

En ik ‘ken’ je volgens mij al zolang als je hier post op FOK! en die GGZ-geschiedenis is me bekend. Vroeger hadden we nog wel eens aardige gesprekken, maar dat is al een tijdje niet meer zo. Ik vind dat je de laatste jaren erg bent veranderd, en niet ten goede. Je bent op FOK! alleen met jezelf bezig en je hebt er geen oog voor dat wat je hier zegt anderen zou kunnen kwetsen. Er is nog maar amper tot je door te dringen.

Maar goed, ik ben dan kennelijk een van die mensen die denken jou te kennen vanwege je topics en ben dus bij voorbaat al afgeschreven.
The love you take is equal to the love you make.
pi_199922929
Ah, weer een compleet uit de hand gelopen K_W-topic.



Gras is groen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Erasmus op 17-06-2021 10:19:46 ]
  donderdag 17 juni 2021 @ 10:33:22 #87
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199923108
Dat je een beetje een vreemde pipo bent en dat eigenlijk ook wel leuk vindt weet je zelfs volgens mij donders goed TS. Dat je niet zo goed kunt omgaan met wat jij onrecht vindt is ook niet echt nieuws (ook niet voor jou zelf).

Het probleem (althans ik zou dat een probleem vinden) is dat je zomaar in een vicieuze cirkel naar beneden terecht kunt komen. Een uitspraak van "volledig ontoerekeningsvatbaar" zou daar zomaar bij kunnen helpen. Ik zou me echt afvragen of ik een dergelijk label zou willen krijgen.

Wat uit alles blijkt is dat jij "de problemen" nog steeds bij anderen en zeer zelden bij jezelf zoekt. Ook nu, na je veroordeling, geef je geen enkel inzicht dat je zelf fout hebt gezeten en loop je nog steeds te bitchen op "je tegenstander".
  donderdag 17 juni 2021 @ 10:37:01 #88
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_199923143
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 10:33 schreef mcmlxiv het volgende:
Dat je een beetje een vreemde pipo bent en dat eigenlijk ook wel leuk vindt weet je zelfs volgens mij donders goed TS. Dat je niet zo goed kunt omgaan met wat jij onrecht vindt is ook niet echt nieuws (ook niet voor jou zelf).

Het probleem (althans ik zou dat een probleem vinden) is dat je zomaar in een vicieuze cirkel naar beneden terecht kunt komen. Een uitspraak van "volledig ontoerekeningsvatbaar" zou daar zomaar bij kunnen helpen. Ik zou me echt afvragen of ik een dergelijk label zou willen krijgen.

Wat uit alles blijkt is dat jij "de problemen" nog steeds bij anderen en zeer zelden bij jezelf zoekt. Ook nu, na je veroordeling, geef je geen enkel inzicht dat je zelf fout hebt gezeten en loop je nog steeds te bitchen op "je tegenstander".
TS wil dat label hebben omdat het hem vrijwaart van verantwoordelijkheid.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Moderator donderdag 17 juni 2021 @ 10:38:13 #89
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_199923160
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juni 2021 10:14 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Zoals jij je tegen CoolGuy keert, geeft wel een aardig idee van hoe jij je opstelt tegen iemand die jou persoonlijk heeft gegriefd. Daarin ken je volgens mij geen grenzen.

En ik ‘ken’ je volgens mij al zolang als je hier post op FOK! en die GGZ-geschiedenis is me bekend. Vroeger hadden we nog wel eens aardige gesprekken, maar dat is al een tijdje niet meer zo. Ik vind dat je de laatste jaren erg bent veranderd, en niet ten goede. Je bent op FOK! alleen met jezelf bezig en je hebt er geen oog voor dat wat je hier zegt anderen zou kunnen kwetsen. Er is nog maar amper tot je door te dringen.

Maar goed, ik ben dan kennelijk een van die mensen die denken jou te kennen vanwege je topics en ben dus bij voorbaat al afgeschreven.
En dan te bedenken dat ik hem in het verleden heb verdedigd, meerdere malen, dingen niet genote of wél genote maar niet aangedragen voor een ban terwijl dat wel terecht zou zijn geweest, inhoudelijk gereageerd op wat hij zei, etc, maar blijkbaar zijn kritische reacties te lastig, vooral als het de waarheid is.

Maar er kwam een moment dat hij het nadeel kreeg van de twijfel, en zijn reacties in dit topic, net als in meerdere recente andere topics laten zien hoe terecht dat achteraf dan blijkt te zijn. Blijkbaar denkt hij dat je alles mag zeggen als je een labeltje hebt, maar de realiteit blijkt dus nu te zijn dat dat toch niet echt zo is.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 17 juni 2021 @ 10:45:07 #90
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_199923258
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 10:37 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

TS wil dat label hebben omdat het hem vrijwaart van verantwoordelijkheid.
Tja, dat is denk ik vooral een misvatting van zijn kant. Op het moment dat hij het labeltje heeft en er gebeurd vervolgens weer iets (wat zeer waarschijnlijk is) dan kan het zomaar uit zijn met de pret.

De werkelijkheid is namelijk redelijk eenvoudig en nogal binair. OF je neemt zelf verantwoordelijkheid voor je daden, inclusief alle consequenties, OF de overheid doet dat voor je wanneer jij dat niet kunt. Aangezien we het hier gezien de straf niet hebben over een klein vergrijp, zal het de volgende keer zomaar eens TBS kunnen worden. Er zijn namelijk drie randvoorwaarden waarvan TS er nu al twee invult. Namelijk een psychische stoornis (1) en een relatie tussen die stoornis en zijn misdaden (2). De derde voorwaarde is recidive. Bij nog een keer uit de bocht vliegen is daar ook aan voldaan.
  donderdag 17 juni 2021 @ 10:55:22 #91
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199923426
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 10:38 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat ik hem in het verleden heb verdedigd, meerdere malen, dingen niet genote of wél genote maar niet aangedragen voor een ban terwijl dat wel terecht zou zijn geweest, inhoudelijk gereageerd op wat hij zei, etc, maar blijkbaar zijn kritische reacties te lastig, vooral als het de waarheid is.

Maar er kwam een moment dat hij het nadeel kreeg van de twijfel, en zijn reacties in dit topic, net als in meerdere recente andere topics laten zien hoe terecht dat achteraf dan blijkt te zijn. Blijkbaar denkt hij dat je alles mag zeggen als je een labeltje hebt, maar de realiteit blijkt dus nu te zijn dat dat toch niet echt zo is.
Dank je wel voor mij verdedigen dan.

Je kunt klagen zoveel je wilt over hoe ik ben veranderd en niet te goede, dat is je goed recht. Maar als je in mijn schoenen zou lopen, als je had meegemaakt wat ik heb meegemaakt afgelopen jaren, had je allang zelfmoord gepleegd.

Wees blij dat ik überhaupt nog mee wil doen met de maatschappij. Zou ook prima zijn om de rest van mijn leven uitkering te trekken en labiele vrouwen te neuken. Daar ben ik ook goed in.

En ik heb niks tegen je kritische reacties, alleen je toon. Je bent heel oordelend, in ieder geval how je je reacties formuleert.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 17 juni 2021 @ 10:57:20 #92
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199923458
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juni 2021 10:14 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Zoals jij je tegen CoolGuy keert, geeft wel een aardig idee van hoe jij je opstelt tegen iemand die jou persoonlijk heeft gegriefd. Daarin ken je volgens mij geen grenzen.

En ik ‘ken’ je volgens mij al zolang als je hier post op FOK! en die GGZ-geschiedenis is me bekend. Vroeger hadden we nog wel eens aardige gesprekken, maar dat is al een tijdje niet meer zo. Ik vind dat je de laatste jaren erg bent veranderd, en niet ten goede. Je bent op FOK! alleen met jezelf bezig en je hebt er geen oog voor dat wat je hier zegt anderen zou kunnen kwetsen. Er is nog maar amper tot je door te dringen.

Maar goed, ik ben dan kennelijk een van die mensen die denken jou te kennen vanwege je topics en ben dus bij voorbaat al afgeschreven.
Hoe maakt dat mij anders dan de rest van de Fokkers?

Ik ben geworden zoals ik ben geworden vanwege een opéénstapeling van drama en ellende. Soms is het leven zo hard, dat je er zelf hard van wordt.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  donderdag 17 juni 2021 @ 10:57:58 #93
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_199923469
quote:
10s.gif Op donderdag 17 juni 2021 10:19 schreef Erasmus het volgende:
Ah, weer een compleet uit de hand gelopen K_W-topic.

[ afbeelding ]

Gras is groen.
Mijn topics zijn ook goud waard! Zonder mij zou fok allang zijn uitgestorven. :6
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  Moderator donderdag 17 juni 2021 @ 10:59:02 #94
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_199923486
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 10:55 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Je kunt klagen zoveel je wilt over hoe ik ben veranderd en niet te goede, dat is je goed recht. Maar als je in mijn schoenen zou lopen, als je had meegemaakt wat ik heb meegemaakt afgelopen jaren, had je allang zelfmoord gepleegd.
Ik klaag niet, ik constateer alleen maar, gebaseerd op het bewijs daarvan dat je achterlaat op dit forum. Ja, blijf dat vooral denken.

quote:
Wees blij dat ik überhaupt nog mee wil doen met de maatschappij. Zou ook prima zijn om de rest van mijn leven uitkering te trekken en labiele vrouwen te neuken. Daar ben ik ook goed in.
Ik denk dat jij helemaal niet geschikt bent om mee te doen met de maatschappij. Ja, dan doe je dat, zal mij verder een zorg zijn.

quote:
En ik heb niks tegen je kritische reacties, alleen je toon. Je bent heel oordelend, in ieder geval how je je reacties formuleert.
Dan heb je pech.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator donderdag 17 juni 2021 @ 11:01:17 #95
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_199923524
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 10:57 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Hoe maakt dat mij anders dan de rest van de Fokkers?

Ik ben geworden zoals ik ben geworden vanwege een opéénstapeling van drama en ellende. Soms is het leven zo hard, dat je er zelf hard van wordt.
Veel meer mensen dan alleen jij hebben een opeenstapeling van drama en ellende gehad. Al die mensen hebben geleerd dat het leven hard is en dat je daar dan zelf ook harder van wordt.

Veel mensen zetten dat om in iets positiefs. Jij niet.
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 17 juni 2021 @ 11:01:55 #96
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_199923536
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 10:01 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Uiteindelijk kun je nooit weten wat er allemaal speelt bij de ander. Ik zit al twaalf jaar diep in GGZ, associeer al twaalf jaar met ernstige psychiatrische patiënten. CoolGuy weet daar niks van af, dus zijn oordeel is bij voorbaat kansloos.

CoolGuy zou bij één tiende van wat ik heb meegemaakt al verloren zijn. Daar durf ik op te wedden.
Op zich is dit een zinloos topic. Want uiteindelijk is het jou keuze om wel of niet in hoger beroep te gaan en dan is het aan de rechter.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  donderdag 17 juni 2021 @ 11:09:12 #97
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199923636
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 10:57 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Hoe maakt dat mij anders dan de rest van de Fokkers?

Ik ben geworden zoals ik ben geworden vanwege een opéénstapeling van drama en ellende. Soms is het leven zo hard, dat je er zelf hard van wordt.
Ik ‘ken’ genoeg FOK!kers die niet zo’n neerwaartse beweging laten zien, maar vrij constant zijn in de persoonlijkheid die ze in hun reacties laten zien.

Ja, je hebt een hoop rottigheid meegemaakt. Maar heb je dan niet zelf in de hand hoe je met andere mensen omgaat? Moeten anderen dan maar heel veel geduld en begrip voor jou hebben zonder dat jij daar iets positiefs tegenover stelt?
The love you take is equal to the love you make.
pi_199923650
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 10:57 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Mijn topics zijn ook goud waard! Zonder mij zou fok allang zijn uitgestorven. :6
Iets met narcisme.
  Moderator donderdag 17 juni 2021 @ 11:10:12 #99
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_199923652
quote:
1s.gif Op donderdag 17 juni 2021 11:09 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik ‘ken’ genoeg FOK!kers die niet zo’n neerwaartse beweging laten zien, maar vrij constant zijn in de persoonlijkheid die ze in hun reacties laten zien.

Ja, je hebt een hoop rottigheid meegemaakt. Maar heb je dan niet zelf in de hand hoe je met andere mensen omgaat? Moeten anderen dan maar heel veel geduld en begrip voor jou hebben zonder dat jij daar iets positiefs tegenover stelt?
TS gaat voorlopig niet meer antwoorden.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_199923692
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 09:34 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Hou op met mij stalken, CoolGuy. Stop met mijn hele postgeschiedenis te onthouden om dan tegen mij te gebruiken. Omdat jij een falende mod bent met een lelijk gehandicapte vrouw (of was jij dat?), hoef je je frustraties niet af te reageren op mij.
Zit je weer in een psychose of ben je nu bij je volle verstand?
pi_199923714
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 11:10 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

TS gaat voorlopig niet meer antwoorden.
Toch niet vanwege die rant tegen jou? In principe wordt hij nou tegen zichzelf in bescherming genomen en wat mij betreft mag hij zichzelf gewoon maximaal belachelijk maken.
pi_199923843
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 11:10 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

TS gaat voorlopig niet meer antwoorden.
vanwege een psychose of een onvrijwillige niet-op-Fok!-tijd ?

verder, goud topic.

domme vragen, intelligente antwoorden, agressie als TS niet krijgt wat hij wil. ik zeg, 7/10.
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
  Moderator donderdag 17 juni 2021 @ 11:27:38 #103
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_199923856
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 11:26 schreef freak1 het volgende:

[..]

vanwege een psychose of een onvrijwillige niet-op-Fok!-tijd ?

verder, goud topic.

domme vragen, intelligente antwoorden, agressie als TS niet krijgt wat hij wil. ik zeg, 7/10.
bans worden inhoudelijk niet besproken, sorry.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_199923864
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 11:27 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

bans worden inhoudelijk niet besproken, sorry.
waarmee het al besproken is. dank.

even wachten tot we weer ongefundeerde scheldpartijen en schuldverplaatsingen gaan zien.
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
  donderdag 17 juni 2021 @ 11:49:03 #105
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_199924130
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 11:27 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

bans worden inhoudelijk niet besproken, sorry.
"we kunnen niet bevestigen, noch ontkennen dat hij gebanned is. Maar we verwachten niet dat hij voorlopig nog post" :D
Dum de dum
  Moderator donderdag 17 juni 2021 @ 11:58:30 #106
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_199924251
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 11:49 schreef Fe2O3 het volgende:

[..]

"we kunnen niet bevestigen, noch ontkennen dat hij gebanned is. Maar we verwachten niet dat hij voorlopig nog post" :D
Nee dát hij is gebanned kan iedereen zien, je hoeft maar op zijn naam te klikken. Dat is dus geen geheim. Maar de reden waarom is inhoudelijk bespreken, en dat wordt niet gedaan. :)
Breitling - Instruments for Professionals
pi_199924269
Is het niet gek dat iemand met een afgeronde juridische opleiding op een forum vragen moet gaan stellen over (on)toerekeningsvatbaarheid?
  donderdag 17 juni 2021 @ 12:04:00 #108
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199924318
quote:
5s.gif Op donderdag 17 juni 2021 12:00 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Is het niet gek dat iemand met een afgeronde juridische opleiding op een forum vragen moet gaan stellen over (on)toerekeningsvatbaarheid?
Door de vraag naar de advocaat die herhaaldelijk is gesteld en niet is beantwoord door TS heb ik het vermoeden dat hij zonder advocaat naar de rechter is gegaan. Dat was dan een behoorlijke inschattingsfout. En het zegt wel iets over in hoeverre TS in staat is om waar het hemzelf betreft zijn juridische kennis in de praktijk te brengen.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 17 juni 2021 @ 12:06:42 #109
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_199924364
quote:
7s.gif Op donderdag 17 juni 2021 08:07 schreef Ludachrist het volgende:
Als je mag kiezen tussen TBS en ¤ 6.000,- betalen zou ik voor het laatste gaan, TS.
tenzij TS beter af is met TBS....
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_199924456
quote:
0s.gif Op donderdag 17 juni 2021 12:06 schreef nils7 het volgende:

[..]

tenzij TS beter af is met TBS....
Dat denk ik eigenlijk ook.
  donderdag 17 juni 2021 @ 12:17:52 #111
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_199924494
Toch jammer dat TS, die nu niet meer kan reageren, geen enkele keer antwoord gegeven heeft over alle vragen over wat zijn advocaat ervan vindt.
Doet mij sterk vermoeden dat het een uit-de-duim-gezogen-topic is allemaal.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 17 juni 2021 @ 12:20:01 #112
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199924523
quote:
15s.gif Op donderdag 17 juni 2021 12:17 schreef golfer het volgende:
Toch jammer dat TS, die nu niet meer kan reageren, geen enkele keer antwoord gegeven heeft over alle vragen over wat zijn advocaat ervan vindt.
Doet mij sterk vermoeden dat het een uit-de-duim-gezogen-topic is allemaal.
Nee, dat denk ik niet. Het verhaal over die voormalige vriend komt niet uit de lucht vallen, in ieder geval.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator donderdag 17 juni 2021 @ 13:00:39 #113
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_199925170
Nou. Vijf topicreports verder.
Leuk.

Nou.

Groetjes.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')