quote:
Ja, iets minder positief dit keer, dat dan weer wel.quote:
Reimerswaal is vooral bible belt, dus daar mis je niks aan.quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, iets minder positief dit keer, dat dan weer wel.
Oh wel, bijna net zo positief als de vorige dan.quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Reimerswaal is vooral bible belt, dus daar mis je niks aan.
Hoeft niet, hij is meerderjarigquote:Op woensdag 16 juni 2021 22:07 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
En de ouders van molloot hebben al hun zegen gegeven over die relatie?
Welkomquote:
Fijn mama, wat vindt jij van de wedstrijd eigenlijk?quote:
Moeten jullie eerst maar eens trouwen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Dan verzin ik wel ene eigen koosnaampje voor schoonmoeder. Net als dat mijn overgrootmoeder altijd 'ama' werd genoemd, want het woord overgrootmoeder is voor peuters toch niet uit te spreken
Samen met Frankrijk tot nu toe ja.quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:14 schreef ijs_beer het volgende:
Potverdikkes, Italië is écht goed. Voor mij tot nu toe echt wel dé favoriet voor het kampioenschap.
Italië en Frankrijk lijken mij wel de twee sterkste ploegen van wat ik tot nu toe heb gezienquote:Op woensdag 16 juni 2021 22:14 schreef ijs_beer het volgende:
Potverdikkes, Italië is écht goed. Voor mij tot nu toe echt wel dé favoriet voor het kampioenschap.
Ja de zien er heel overtuigend uit inderdaad, die wil je echt niet in de volgende ronde treffen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:14 schreef ijs_beer het volgende:
De bruiloft laat nog op zich wachten. Corona. We moeten wel kunnen zoenen voor het altaarquote:Op woensdag 16 juni 2021 22:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Moeten jullie eerst maar eens trouwen.
Ik moet haar aanspreken voor de rest van mijn levenquote:Op woensdag 16 juni 2021 22:13 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Waarom heb jij dan wel te zeggen over die bijnaam?
Er gaan nu al genoeg trouwerijen door, dus wat let jullie.quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De bruiloft laat nog op zich wachten. Corona. We moeten wel kunnen zoenen voor het altaar
Dan ligt mijn voorkeur, net als bij het ESF, toch bij Frankrijkquote:Op woensdag 16 juni 2021 22:15 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Italië en Frankrijk lijken mij wel de twee sterkste ploegen van wat ik tot nu toe heb gezien
Mijn baan. Ik kan amper gaan trouwen nu ik corona aan het bestrijden ben, en dan wel een sprookjeshuwelijk gaan organiseren met 200 gasten die állemaal 3 klapzoenen moeten krijgenquote:Op woensdag 16 juni 2021 22:17 schreef Redefine het volgende:
[..]
Er gaan nu al genoeg trouwerijen door, dus wat let jullie.
Doet me denken aan een vriend van de basisschool van mij, die zijn stiefoma steevast "stoma" noemdequote:Op woensdag 16 juni 2021 22:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Dan verzin ik wel ene eigen koosnaampje voor schoonmoeder. Net als dat mijn overgrootmoeder altijd 'ama' werd genoemd, want het woord overgrootmoeder is voor peuters toch niet uit te spreken
Met plezier naar Frankrijk kijken, dat zie ik niet echt. Nou ja totaal 5 minuten, terwijl ze zo mooi voetbal zouden kunnen spelen.quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan ligt mijn voorkeur, net als bij het ESF, toch bij Frankrijk
Nee die drie zoenen verbied ik.quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mijn baan. Ik kan amper gaan trouwen nu ik corona aan het bestrijden ben, en dan wel een sprookjeshuwelijk gaan organiseren met 200 gasten die állemaal 3 klapzoenen moeten krijgen
Hahahaha wtfquote:Op woensdag 16 juni 2021 22:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Doet me denken aan een vriend van de basisschool van mij, die zijn stiefoma steevast "stoma" noemde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |