Ik vind dat ik als toekomstig schoondochter de VAR mag vetoënquote:Op woensdag 16 juni 2021 22:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die discussie is open en bloot gevoerd en gecontroleerd door de VAR.
De VAR is altijd onafhankelijk.quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind dat ik als toekomstig schoondochter de VAR mag vetoën
Weeral Zeeuws nieuwsquote:Op woensdag 16 juni 2021 21:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
1634
Het jaar dat de WIC (West-Indische Compagnie) Curaçao veroverde van de Spanjaarden. Johannes van Walbeeck, met een vloot van vijf schepen olv de Franse huurling Pierre Le Grand, wist met slechts 400 manschappen de Spaanse verdediging, bestaande uit wel 32 Spanjaarden (waaronder 12 kinderen) gevangen te nemen. Heroïsch!![]()
![]()
(de gevangenen zouden naar Venezuela gestuurd worden, samen met alle natives die geen trouw wilden zweren aan de WIC)
Reimerswaal, ooit na Middelburg en Zierikzee de derde stad van Zeeland, gaat verloren. Na jaren van stagnatie, stormvloeden, oorlogen, brandstichtingen en nog meer stormvloeden, verdwijnen de restanten van de stad grotendeels in zee.
En de ouders van molloot hebben al hun zegen gegeven over die relatie?quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik vind dat ik als toekomstig schoondochter de VAR mag vetoën
En dan kun je precies zien dat ik geen woord gelogen heb!quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:01 schreef Maoibhin het volgende:
[..]
Nou ik dacht vooral na alles wat je hier over mij vertelt, kom ik zelf ook eens polshoogte nemen
Ja, jou toen ik maandenlang in het buitenland zat. Maar nu je me hier komt opzoeken, ga ik je met terugwerkende kracht haast niet meer missenquote:
OK.quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En dan kun je precies zien dat ik geen woord gelogen heb!
En nu niet AstraZeneca gebruiken als excuus dat je de boel vergeten bent!
[..]
Ja, jou toen ik maandenlang in het buitenland zat. Maar nu je me hier komt opzoeken, ga ik je met terugwerkende kracht haast niet meer missen
Gefeliciteerd, en vele plezier!quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:05 schreef Pino112 het volgende:
Kaartjes gekocht voor het eerste concert sinds heeeel lang.
Di-rect in een openluchttheater
2-0quote:
quote:
Ja, iets minder positief dit keer, dat dan weer wel.quote:
Reimerswaal is vooral bible belt, dus daar mis je niks aan.quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, iets minder positief dit keer, dat dan weer wel.
Oh wel, bijna net zo positief als de vorige dan.quote:Op woensdag 16 juni 2021 22:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Reimerswaal is vooral bible belt, dus daar mis je niks aan.
Hoeft niet, hij is meerderjarigquote:Op woensdag 16 juni 2021 22:07 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
En de ouders van molloot hebben al hun zegen gegeven over die relatie?
Welkomquote:
Fijn mama, wat vindt jij van de wedstrijd eigenlijk?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |